quote:However, the cubus is not the only impressive part of the stage. A LED screen with the stunning size of 1,200 square meters, and a lighting setup of 9 million diodes and 2,810 lights will give each performance its own design. The screen covers the entire back wall behind the stage, and during the shows it will show everything from fire and flowers to 3D objects. 14 spotlights will make sure that the artists on stage will be lit up perfectly. They are controlled manually from a height of 24 metres.
Press-sensitive stage floor
10 milimetres in thickness and 1.679.616 pixels - those are the dimensions of the stage floor. It is not an ordinary stage floor, though, but rather a huge press-sensitive touch screen.
bron:http://www.visitcopenhage(...)urovision-stage-2014
Hoi GGMM, hoe staat het met de visjes?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, er is helemaal geen reden om mensen een VBL gifje te noemen.
Jij hebt m'n post niet helemaal goed begrepen merk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM post in dit topic, hij heeft een kleine piemel.
Ik heb weinig interesse in de piemel van GGMM, groot of klein.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Baasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Yaku het volgende:
Gestemd vanuit Grobbendonk, Belgie op Nederland. Hup Holland Hup.
Hoi hoi vbl gifje 1quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, er is helemaal geen reden om mensen een VBL gifje te noemen.
ESFestival.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik zet mijn tentje op in het zuiderpark
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik denk dat het dan een nog een stapje erger wordtquote:
ik denk als NL het ESF zou organiseren de Ziggo dome 1e keuze isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geluid in Ziggo Dome![]()
![]()
![]()
Maar dat maakt met die bagger van Eurovision toch niet uit
Nederland heeft daar bij het jsf hard in gefaald.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef YuckFou het volgende:
Een van de weinige redenen dat ik het ESF kijk is voor de techniek, elk jaar weer proberen ze hun voorganger te overtreffen en dit jaar hebben ze goed hun best gedaan
[..]
Hoezo? Ik hoor hem liever dan Jantje Smit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef Lenoire het volgende:
Ik dacht dat hier wel een nationale haat naar Cornald uit zou gaan, maar blijkbaar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |