Mja dan moet je zo een rugkrabber kopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow.Ik kan alleen bij een plekje net niet lekker krabben, zo beetje tussen schouderbladen omdat je dan of bovenlangs moet of onderlangs en beide manieren zijn net niet lekker met krabben.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had al niet verwacht dat jij hierover zou kunnen meepraten.
Oke, voor die 2 dingen hoef je niet echt een relatie te hebben he....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seks en dat er altijd iemand is die dat plekje op je rug waar je net niet bij kunt kan krabben.
Ik had ooit een rugkrabbertje en gebruik daar nu een kleerhanger voor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow.Ik kan alleen bij een plekje net niet lekker krabben, zo beetje tussen schouderbladen omdat je dan of bovenlangs moet of onderlangs en beide manieren zijn net niet lekker met krabben.
Niets geeft de voldoening van een echte hand.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mja dan moet je zo een rugkrabber kopen
[ afbeelding ]
ik kan mn handen tot aan polsen vastpakken op rug
Huh is dat zeldzaam ofzo dat je je handen tot aan polsen kan vasthouden op rug? Ik kom tot m'n elleboog.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij jij wel iets weet, sta altijd open voor nieuwe inzichten.quote:
Zou liever zo'n harde hebben dan. Heb een keer met een schaar gedaan. Voelde zo goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet gewoon krabben met een zachte haarborstel![]()
.
Ik heb wel twee echte handen...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niets geeft de voldoening van een echte hand.
Huhu.
Wow, zo lenig jij, ben je slangenmens ofzo.
Inzichten genoeg. Maar ik dacht dat je doelde op 'scratch my back, I'll scratch yours'.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tenzij jij wel iets weet, sta altijd open voor nieuwe inzichten.
Een arm onderlangs en een arm bovenlangs denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh is dat zeldzaam ofzo dat je je handen tot aan polsen kan vasthouden op rug? Ik kom tot m'n elleboog.
Een schaar, wtfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou liever zo'n harde hebben dan. Heb een keer met een schaar gedaan. Voelde zo goed.
Wat voor huidaandoening heb je dat je het met een schaar gaat doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou liever zo'n harde hebben dan. Heb een keer met een schaar gedaan. Voelde zo goed.
Deze is beter en heb ik zelf ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja heb 6 pythons thuis ben een duister schepselquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niets geeft de voldoening van een echte hand.
Huhu.
Wow, zo lenig jij, ben je slangenmens ofzo.
Verknipte geest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat voor huidaandoening heb je dat je het met een schaar gaat doen?
Oh nee, niet zo. Sowieso vinden vrouwen altijd dat de man hun altijd iets verschuldigd is, dus heeft toch weinig zin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inzichten genoeg. Maar ik dacht dat je doelde op 'scratch my back, I'll scratch yours'.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:09 schreef Id_do_her het volgende:
Scheren met een tondeuse trouwens, nooit meer anders.
Heb schubben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat voor huidaandoening heb je dat je het met een schaar gaat doen?
Oh zo, dan kom ik net bij m'n handpalm.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een arm onderlangs en een arm bovenlangs denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |