10 uur Graham Norton Show achter elkaar. Wtf.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja weetniet is nu al 3 dagen op rij zelfde aflevering op dit tijdstip
beetje treurig zo
Mwah. Beter dan Bob Saget met die grafshow van hem.quote:
Ik vind dat leuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
10 uur Graham Norton Show achter elkaar. Wtf.
Of Colbert Report dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef Boy_Zonderman het volgende:
The Tonight Show is beter! Ietsjes beter maar toch...
No hard feelings.quote:
Maar dat wijst niet nu... op tv.quote:
Ja dat kan je verwachten als het graham norton weekend isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou voor Jessica Alba gaan.quote:
Ik ook, maar de intro spoel ik meestal door, dat gelul van hem vlak voordat de gasten opkomen. Daarna is het meestal wel leuk en de rode stoel is ook leuk, vooral als beroemdheden zich niet kunnen inhouden en de hendel zelf grijpen voordat de verteller iets kon vertellen.quote:
Welke halve zool dat verzonnen heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat kan je verwachten als het graham norton weekend is
hij weet wel goede gasten te strikkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
jensen nooit echt gekeken. Dikke zwakzinnige teringjostiquote:
Snap sowieso al die weekenden nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Welke halve zool dat verzonnen heeft.
Ik wilde net zeggen dat beide personen nogal overeenkomsten vertonen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
jensen nooit echt gekeken. Dikke zwakzinnige teringjosti
Graham is ook wel Kansloos maar acht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |