Verwissel de komende week de melk eens met cola.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk nog niet aan gedacht.
Maar ik bedenk me nu dat ik de afgelopen 2 weken 4 liter melk heb gedronken, terwijl ik dat daarvoor maanden niet heb aangeraakt.
Ik word dinsdag 26 godnondejuquote:
Of tijd van de maandquote:
Word jij daar ook zo heet vanquote:
Morgen je date?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom je morgen waarschijnlijk gezelschap houden qua emo-humeur...
quote:
Zeker, als het op mijn vingers komt voel ik me helemaal plakkerig.quote:
Dramaqueenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik word dinsdag 26 godnondeju
Also... Fipo.
Zoiets. Ik ga morgen met 'crush vrouw' naar Groningen. Hopelijk heb ik dan eens de moed om te vragen hoe zij nu precies over mij denkt. Al verwacht ik eigenlijk dat t niet wederzijds is, vandaar dat ik zei dat ik morgenavond waarschijnlijk ook in een emo-bui ben.quote:Date in de planning?
Cola ook al in geen maanden gedronken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verwissel de komende week de melk eens met cola.
Schoon maken, in stukken snijden. Olijfolie, zout, rozemarijn en ruim een half uur in de oven zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik nooit aardappelen eet.
En dan moet ik ze schillen, koken, snijden, bakken. Veel en veel te veel werk voor iets dat ik even snel wil maken.
Ik hoor het al vriend, een colatekort.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cola ook al in geen maanden gedronken.
Gewoon op de bek pakkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zoiets. Ik ga morgen met 'crush vrouw' naar Groningen. Hopelijk heb ik dan eens de moed om te vragen hoe zij nu precies over mij denkt. Al verwacht ik eigenlijk dat t niet wederzijds is, vandaar dat ik zei dat ik morgenavond waarschijnlijk ook in een emo-bui ben.
Vergeet je tape/handboeien en touw nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zoiets. Ik ga morgen met 'crush vrouw' naar Groningen. Hopelijk heb ik dan eens de moed om te vragen hoe zij nu precies over mij denkt. Al verwacht ik eigenlijk dat t niet wederzijds is, vandaar dat ik zei dat ik morgenavond waarschijnlijk ook in een emo-bui ben.
Niet dat ik de ballen zou hebben om het wat actiever aan te pakken dan " vragen hoe zij er over denkt", maar eenvoudigweg uitleggen hoe ik me voel over iemand heeft nog nooit zoden aan de dijk gezet als eerste movequote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |