Gewoon zo'n 2dehandse halen bij het weeshuis, ken je oefenen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben er nog niet klaar voor, kunnen we niet eerst oefenen?
Niet nodig, bedankt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil je nog wat van mijn volbloed ariër genen?
Oke oke, ik hoor het al, we gaan het orale gedeelte maar overslaan voor de zekerheid en wat anders doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal m'n best doen je lul niet eraf te bijten.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je nog wat opgeslagen in je hamsterwangen?
Nee heb m'n privé zaadverzameling in de vriezer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je nog wat opgeslagen in je hamsterwangen?
Gewoon de lego-kist tevoorschijn halen, bitches love lego.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke oke, ik hoor het al, we gaan het orale gedeelte maar overslaan voor de zekerheid en wat anders doen.
Denken dat jij ariër bent.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil je nog wat van mijn volbloed ariër genen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb m'n privé zaadverzameling in de vriezer.
hosselaarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon de lego-kist tevoorschijn halen, bitches love lego.
iedereen uit brabant is ariër wist je dat nietquote:
Noem je Chloro nou een bitch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon de lego-kist tevoorschijn halen, bitches love lego.
Nee. :squote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
iedereen uit brabant is ariër wist je dat niet
Ben je nooit te oud voor.quote:
1800% srs, altijd snel naar de wc toe rennen, pipetje in m'n kut en in het potje de vriezer in.quote:
Noem jij mij nou een bitch?quote:
stel je zou iets uitvinden waardoor je nooit meer ouder zou worden zou je dat gebruiken ja/nee A. ja B. nee C. allebei nietquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1800% srs, altijd snel naar de wc toe rennen, pipetje in m'n kut en in het potje de vriezer in.
Dat deed Griddie. Le-zen!quote:
Ja. Vind oud worden verschrikkelijk. (srs)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
stel je zou iets uitvinden waardoor je nooit meer ouder zou worden zou je dat gebruiken ja/nee A. ja B. nee C. allebei niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |