Kom braden op de master-grill, bruisend hart van Brabant.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb kk lekkere zalmfiletjes op de huid in de koelkast
In je grammer kan ik je vinden. Maar de rest is gewoon stront natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Als ze die antilope niet te pakken krijgen falen ze wel hoor.
[..]
Deze grammars![]()
[..]
Leeuwen en schapen praten nooit met elkaar dus dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
leeuwen en schapen hebben geen fuck met elkaar te maken.quote:
Ik zit nog in de kast.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Logisch, hij is gay. Je bent de enige die dat nog niet doorheeft.
Ja maar leeuwen zijn koning van de dieren jatochhhhhh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leeuwen en schapen hebben geen fuck met elkaar te maken.
wolven en schapen wel
is het voor een tattoo?
zou direct van je huid sabbelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb kk lekkere zalmfiletjes op de huid in de koelkast
nee niks mis met de grammar ik stel voor dat je t op je borst laat tattooėrenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In je grammer kan ik je vinden. Maar de rest is gewoon stront natuurlijk.Heeft een betekenis, en je hoeft het niet letterlijk op te vatten.
Ja oke je moeder.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee niks mis met de grammar ik stel voor dat je t op je borst laat tattooėren
nee, het blijven kattenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar leeuwen zijn koning van de dieren jatochhhhhh.
Kom er maar uit, hij is er allang uit. Wachten heeft geen zin.quote:
Haha kk frustri met je kk achterlijke zinquote:
van mn voorhuidquote:
Gewoon in de oven smijten, laten smelten en dan koud laten worden in de koelkast. Ik vind de structuur van gesmolten kaas gewoon chiller als een plak kaas uit de koelkastquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
moeite met koude gesmolten kaas snappen
Mensen zijn koning van de dieren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar leeuwen zijn koning van de dieren jatochhhhhh.
die jonge wil gewoon een stoere tattoo zodat die met zn blote pens op defqon rond kan lopen. help die jongen toch gewoonquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haha kk frustri met je kk achterlijke zin
Hahaha mooi hoe je elke keer weer afdruipt en je als een klein debieltje gedraagt.quote:
Je zit zeker goed hier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
Is dit de centrale gaytopic van FOK!? Ik zit denk ik verkeerd of zo.
Ik wacht op jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom er maar uit, hij is er allang uit. Wachten heeft geen zin.
en terechtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon in de oven smijten, laten smelten en dan koud laten worden in de koelkast. Ik vind de structuur van gesmolten kaas gewoon chiller als een plak kaas uit de koelkast
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha mooi hoe je elke keer weer afdruipt en je als een klein debieltje gedraagt.Ik ken mensen met het syndroom van Down die beter kunnen communiceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |