quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Modus het volgende:
Godsamme Veer, het is een fukking maaltijd. Die je aan een vent gaat voeren nota bene. Die zit halverwege de amuse al zo van 'ja hartstikke leuk en culinair uitermate verantwoord allemaal maar wanneer gaan we douwen?'Haha. JellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja wat nou?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die alleen water uit flesjes drinkt?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Modus het volgende:
Godsamme Veer, het is een fukking maaltijd. Die je aan een vent gaat voeren nota bene. Die zit halverwege de amuse al zo van 'ja hartstikke leuk en culinair uitermate verantwoord allemaal maar wanneer gaan we douwen?'HahahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt? Zijn die kruiden dan niet fucking overheersend?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Poodjes
Je moet aardappelen volgende keer erbij doen in die zak.
Je maar je slikt niet dus je pijpskills zullen ook maar so so zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
GARNALENKOEKJES, MAAK VOOR ME NU EN IK PIJP JE
Structuur van de aardappel blijft hetzelfde, iets zompiger maar 10x meer smaak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt? Zijn die kruiden dan niet fucking overheersend?
Nee, ken er nog zo een. Elke keer bij de supermarkt flesjes met 'bronwater' meenemen omdat kraanwater te min is.quote:
Believe me; ik pijp very, very nice.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je maar je slikt niet dus je pijpskills zullen ook maar so so zijn
Zoek je een hoertje of een gay, dan zit je hier in dit topic goed. (nee niet ikke).quote:
"nice"quote:
Nee. En aardappels worden juist lekker krokant en zacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt? Zijn die kruiden dan niet fucking overheersend?
vind beetje knapperig altijd zo nicequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Structuur van de aardappel blijft hetzelfde, iets zompiger maar 10x meer smaak.
ben je gek, ik eet ze lekker zelf opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
GARNALENKOEKJES, MAAK VOOR ME NU EN IK PIJP JE
Boh, een vriend van ons had laatst voor ons gekookt en had van die roosevelt aardappelen in de oven gemikt met 3 pakken roomboterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Structuur van de aardappel blijft hetzelfde, iets zompiger maar 10x meer smaak.
Ik steun de Nederlandsche economie door meer geld uit te geven aan water.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ken er nog zo een. Elke keer bij de supermarkt flesjes met 'bronwater' meenemen omdat kraanwater te min is.
kkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. En aardappels worden juist lekker krokant en zacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |