Sheeeee, duurde zo lang je reactie dat ik echt iets fucking spangs verwachte, krijg ik dit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bestel pizza en bedek jezelf in vla als toetje. ~<O ~<O![]()
![]()
So so romantisch =$.quote:
En je fedoraquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal voor de zekerheid altijd mijn tux meenemen als ik op feesten kom waar jij komt.
Als je een lekker diner maakt komen chloro en ik wel double-daten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sheeeee, duurde zo lang je reactie dat ik echt iets fucking spangs verwachte, krijg ik dit.![]()
Ben jij top of bottom?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:57 schreef Kloonhommel het volgende: [..] Je hebt nou eenmaal baas boven baas he...
![]()
Boeiend, als je het beide eet ruik je elkaar ook nietquote:
Wauw so geselligquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je een lekker diner maakt komen chloro en ik wel double-daten.
Met een zwarte blazer en blauwe pantalon, vies bruine schoenen en gestreepte sokken oh en rode stropdas met blauw.quote:
Kom ik wel met krio, als jullie ons zo willen blackballen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je een lekker diner maakt komen chloro en ik wel double-daten.
Sorry, ben leeg vandaag. :$quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sheeeee, duurde zo lang je reactie dat ik echt iets fucking spangs verwachte, krijg ik dit.![]()
Deze finesse, noice.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef Murdera het volgende:
Oh pro-tip. Bak wat bacon, doe een beetje van het vet erbij in de bak asperges/kaas voor het in de oven gaat. Je moet al het vocht van asperges toch afgieten dus heel veel vet blijft er niet in (al is kaas zelf al genoeg vet natuurlijk)
Maar dan krijg je een hint bacon in de asperges![]()
Klinkt ernstig nice, maar sorry ik wil me die calorieën liever besparenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef Murdera het volgende:
Ahh dat spul moet ik dan ook ff halenthnx Veer
Oh pro-tip. Bak wat bacon, doe een beetje van het vet erbij in de bak asperges/kaas voor het in de oven gaat. Je moet al het vocht van asperges toch afgieten dus heel veel vet blijft er niet in (al is kaas zelf al genoeg vet natuurlijk)
Wow chefkequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef Murdera het volgende:
Ahh dat spul moet ik dan ook ff halenthnx Veer
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klinkt ernstig nice, maar sorry ik wil me die calorieën liever besparen
Moest lachenquote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of deze want je doet nu wel echt corny xD
[ afbeelding ]
Bottom blijkbaar. Maak jij een zin dat zo uit ironic lijkt te komen, vul ik je aan, reageer je er niet eens op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Heh?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bottom blijkbaar. Maak jij een zin dat zo uit ironic lijkt te komen, vul ik je aan, reageer je er niet eens op.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Is dit een mooie zin?Lions don't shallSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Is dit een mooie zin?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Kaas kan altijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
Oemf, groene asperges met gerookte zalm![]()
![]()
Kan er dan nog wel kaas overheen?Mur? Chlo? dWc?
Macaroni met champignonsaus met geraspte kaas erdoor, gebakken spekjes en champignons + saladequote:
Kijk, nu lijk je Griddie wel. Geen wonder dat jullie een match zijn.quote:
Mijn god, wat retarded dit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tips zijn welkom ja, is dat fout engels?
Wat probeer je in het nederlands te zeggen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tips zijn welkom ja, is dat fout engels?
Tering, heb m'n eten net op en krijg hierdoor gewoon weer water in m'n mondquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Macaroni met champignonsaus met geraspte kaas erdoor, gebakken spekjes en champignons + salade?
Heb jij zeker gegeten?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Macaroni met champignonsaus met geraspte kaas erdoor, gebakken spekjes en champignons + salade?
Zou dan die vlokken kaas doen die je ook bij carpaccio hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
Oemf, groene asperges met gerookte zalm![]()
![]()
Kan er dan nog wel kaas overheen?Mur? Chlo? dWc?
Match made in hell.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, nu lijk je Griddie wel. Geen wonder dat jullie een match zijn.
*gaat weer in hoekje zitten*
Is dit een mooie zin?jij dacht dat je een kek zinnetje had geschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij dacht dat je een kek zinnetje had geschreven?
Nee for real.quote:
Yess Parmezaanse kaas, daar zat ik sws al aan te denken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou dan die vlokken kaas doen die je ook bij carpaccio hebt. Is dat Parmezaans?
Oh stoer manquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee for real.Dit leren ze in het derde jaar van het vmbo.
misschien die daar nog niet ..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee for real.Dit leren ze in het derde jaar van het vmbo.
Maar wat vindt je vriend lekker?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yess Parmezaanse kaas, daar zat ik sws al aan te denken.
Maar ik raak nu confused, want wilde eigenlijk ook pasta eten. Maar gerookte zalm vind ik koud nice en dat gaat dan dus weer niet samen.
Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh stoer manNou, als jij hem met je meester brein dan even goed wil verwoorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |