Sheeeee, duurde zo lang je reactie dat ik echt iets fucking spangs verwachte, krijg ik dit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bestel pizza en bedek jezelf in vla als toetje. ~<O ~<O![]()
![]()
So so romantisch =$.quote:
En je fedoraquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal voor de zekerheid altijd mijn tux meenemen als ik op feesten kom waar jij komt.
Als je een lekker diner maakt komen chloro en ik wel double-daten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sheeeee, duurde zo lang je reactie dat ik echt iets fucking spangs verwachte, krijg ik dit.![]()
Ben jij top of bottom?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:57 schreef Kloonhommel het volgende: [..] Je hebt nou eenmaal baas boven baas he...
![]()
Boeiend, als je het beide eet ruik je elkaar ook nietquote:
Wauw so geselligquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je een lekker diner maakt komen chloro en ik wel double-daten.
Met een zwarte blazer en blauwe pantalon, vies bruine schoenen en gestreepte sokken oh en rode stropdas met blauw.quote:
Kom ik wel met krio, als jullie ons zo willen blackballen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je een lekker diner maakt komen chloro en ik wel double-daten.
Sorry, ben leeg vandaag. :$quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sheeeee, duurde zo lang je reactie dat ik echt iets fucking spangs verwachte, krijg ik dit.![]()
Deze finesse, noice.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef Murdera het volgende:
Oh pro-tip. Bak wat bacon, doe een beetje van het vet erbij in de bak asperges/kaas voor het in de oven gaat. Je moet al het vocht van asperges toch afgieten dus heel veel vet blijft er niet in (al is kaas zelf al genoeg vet natuurlijk)
Maar dan krijg je een hint bacon in de asperges![]()
Klinkt ernstig nice, maar sorry ik wil me die calorieën liever besparenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef Murdera het volgende:
Ahh dat spul moet ik dan ook ff halenthnx Veer
Oh pro-tip. Bak wat bacon, doe een beetje van het vet erbij in de bak asperges/kaas voor het in de oven gaat. Je moet al het vocht van asperges toch afgieten dus heel veel vet blijft er niet in (al is kaas zelf al genoeg vet natuurlijk)
Wow chefkequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef Murdera het volgende:
Ahh dat spul moet ik dan ook ff halenthnx Veer
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klinkt ernstig nice, maar sorry ik wil me die calorieën liever besparen
Moest lachenquote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of deze want je doet nu wel echt corny xD
[ afbeelding ]
Bottom blijkbaar. Maak jij een zin dat zo uit ironic lijkt te komen, vul ik je aan, reageer je er niet eens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |