Bij mij smaakt alles! Ik gooi overal ketchup overquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar lekker is...... Het eten
Culinaire barbaar!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij smaakt alles! Ik gooi overal ketchup over
lol, lijkt mijn broer wel, die gooit overal mayonaise bij. Ook bij macaroni. En nog steeds slankquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij smaakt alles! Ik gooi overal ketchup over
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, lijkt mijn broer wel, die gooit overal mayonaise bij. Ook bij macaroni. En nog steeds slank
Dat klinkt nou niet echt smakelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, lijkt mijn broer wel, die gooit overal mayonaise bij. Ook bij macaroni. En nog steeds slank
In de mayo???quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gooit er dop erwten en wortel in![]()
Ik doe het mijn hele leven al.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet, maar mijn man zwoor ook bij ketchup
Nog nooit van gehoord. Kan ik die in de supermarkt kopen?quote:
De mayo en ketchup weet ik niet, maar met curry is Oliehoorn nr. 1!quote:
Volgens mijn vast welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Kan ik die in de supermarkt kopen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
DB mayo ook lekker zit een vleugje citroen in
Mijn mayo was mislukt, HP saus was net zo lekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik maak sinds kort eigen Mayo en knoflook saus![]()
Ik kook het ook zelf hoor....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik durf dat niet, schaaldieren kook ik zelf of ik ben een paar dagen van de leg
Knoflooksaus maak ik ook zelf maar ik gebruik wel mayonaise, yogurt en kruidenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik maak sinds kort eigen Mayo en knoflook saus![]()
Hewlett Packard?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn mayo was mislukt, HP saus was net zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |