Dat ziet er best goed uit!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
Heb trouwens ook nog wel eens van die Frosta (ofzo) maaltijden van de Makro.... De paella is erg goed te doen!
[ afbeelding ]
Echt goede stukken kip enzo er in ook!
[ afbeelding ]
De paella uit de vriezer van Lidl schijnt ook lekker te zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
Heb trouwens ook nog wel eens van die Frosta (ofzo) maaltijden van de Makro.... De paella is erg goed te doen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De paella uit de vriezer van Lidl schijnt ook lekker te zijn.
Disana, heb je nog Masterchef Holland gezien, wat een leuk programma om naar te kijken.
Ik heet geen Disana maar wil je bijval geven. Hoewel Hollandse versie ken ik niet, de australische en Uk versie zijn erg leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De paella uit de vriezer van Lidl schijnt ook lekker te zijn.
Disana, heb je nog Masterchef Holland gezien, wat een leuk programma om naar te kijken.
Jij mag ook reageren hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heet geen Disana maar wil je bijval geven. Hoewel Hollandse versie ken ik niet, de australische en Uk versie zijn erg leuk
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag ook reageren hoormaar ik weet dat Disana ook naar dat soort programma's kijkt. De buitenlandse kink ik ook weleens, maar deze is zo leuk om te volgen. Ik vind het fascinerend om te zien hoe het er in een sterren-keuken aan toe gaat.
Lekker ik durf dat niet, schaaldieren kook ik zelf of ik ben een paar dagen van de legquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook ja, maar wat een stress komt erbij kijken, dan eet ik liever het resultaat opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]Om maar niet te spreken van alle dingen die je leert van zo'n programma
Ja ik heb bewondering voor dat harde werken in die keukens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja, maar wat een stress komt erbij kijken, dan eet ik liever het resultaat op
Die chef leek vanavond wel een sergeant die de boel liep te drillenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik heb bewondering voor dat harde werken in die keukens.
Zo werkt dat in veel van die keukensquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die chef leek vanavond wel een sergeant die de boel liep te drillen
Ik zou huilend die keuken uit rennen, ik kook wel voor mijn gezin en vriendenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo werkt dat in veel van die keukensIk zou hem al lang een klap met de koekenpan hebben gegeven. Maar ik ben dan ook geen sous chef
Er zit ook zo'n leuk verschil in de verschillende series. De Australische is humoristisch en iedereen is heel emotioneel. De Uk versie is uiterst serieus. Die kandidaten zitten te beven als een rietje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou huilend die keuken uit rennen, ik kook wel voor mijn gezin en vrienden
De UK-ers zijn waarschijnlijk bang dat ze Gordon Ramsay achter zich aan krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zit ook zo'n leuk verschil in de verschillende series. De Australische is humoristisch en iedereen is heel emotioneel. De Uk versie is uiterst serieus. Die kandidaten zitten te beven als een rietje.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De UK-ers zijn waarschijnlijk bang dat ze Gordon Ramsay achter zich aan krijgen
Geen Gordon daar. Die doet de Amerikaanse. Wel dezequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De UK-ers zijn waarschijnlijk bang dat ze Gordon Ramsay achter zich aan krijgen
Homo's!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen Gordon daar. Die doet de Amerikaanse. Wel deze [ afbeelding ] twee
Maakt niet uit, als het maar lekker is...... Het etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |