SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Nice, wat kost ie nogquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Trade Account, eerste jumbo pack, nice, gelijk stoppen nu
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit is een compleet normale reactie natuurlijk.
Oh zit Tim weer te trollenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze daar echt in trappen of wel?
Trap hem neer joh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan terwijl je altijd iedereen vraagt om je met rust te laten.
Jezelf in een slachtoffer rol plaatsen maar zelf altijd iedereen belachelijk maken.misselijk ventje
50kquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Maver24 het volgende:
nog 50k over op me tradeaccount, wat doen, nog 4 jumbo packs of een 50k pack
50k packquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Maver24 het volgende:
nog 50k over op me tradeaccount, wat doen, nog 4 jumbo packs of een 50k pack
hihiquote:
prachtpostquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
ja joh, 50k effe nog opmaken, 4 jumbo's is wel leuker want 4x kans, die 50k packs heb ik al op me main account geopend, 4 stuks, 2 xbox one en 2 xbox360 en alle 4 waren ze ruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |