Heb je een punt, ik ga er zo meteen eentje halen. Heb zelf weinig verstand van die dingenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
Begin eens met een bougietje, voor die 5 euro is het in elk geval het proberen waard.
Kan ook gewoon vuile carburateur zijn of vuil in de tank.
Zou kunnen.. is dat het slangetje dat uit mijn tank loopt? Soort slangetje wat je ook in ziekenhuizen hebt zeg maarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:25 schreef eXplorer1 het volgende:
klinkt als een rotte vaccuumkraan, komt er genoeg benzine uit het slangetje als je aan de vacuumslang zuigt?
Slangetje uit je tank naar je carburateur.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou kunnen.. is dat het slangetje dat uit mijn tank loopt? Soort slangetje wat je ook in ziekenhuizen hebt zeg maar
Het eerste waar ik aan dacht is dat er niet bijgeladen wordt en de vonk geheel afhankelijk is van de accu. Als ie dan een poosje staat heeft de accu weer wat puf opgebouwd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:42 schreef fathank het volgende:
Meet je accu eens na. Eerst gewoon op contact en daarna als je scooter loopt. Als je scooter loopt zou ie rond de 14.4 volt moeten zitten geloof ik, dan wordt ie bijgeladen. Wordt ie dat niet heb je of een rotte kabelboom of een rotte spanningsregelaar.
edit: Gaat je startmotor wel rond?
Ging je startmotor wel rond?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:13 schreef BlauweTijger het volgende:
bedankt voor de reacties. Zo te lezen kan het van alles zijn. Ik denk persoonlijk dat het mijn vacuümpompje is die verrot is. Zou eventueel ook met de compressie en/of cilinder te maken hebben. Alhoewel dat niet snel kapot gaat. ( Heb ik gehoord )
Staat nu iig bij de dealer dus ik zie de rekening wel tegemoet.
Sowieso slecht plan een zware sleutelbos in je contactslotquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:03 schreef Resistor het volgende:
Kan natuurlijk ook een rot contactslot zijn.
Reden waarom ik dit zeg: Ervaringmaar dan niet omdat ik een rot contactslot heb in mijn snorfiets, maar omdat ik een nogal grote sleutelbos er aan heb hangen, als ik daarmee hard over een hobbel rij of de stoep op/af heeft de sleutelbos nogal eens de neiging om de sleutel te draaien.
Of een ander rot contact ergens.
Ja, startmotor en contact maken ''met de scooter'' was geen probleem. Na 3 keer kicken ook meteen aan. ( is al uit 2005 dat ding ) Heb 3 sleutels aan mijn bos dus dat was het ook zeker nietquote:
Jaquote:
Hij staat bij de dealer nog.. heb gezegd dat ik er even over nadenk. Verder ja.. ik zelf kan het niet...quote:
hmm ja hier zat ik ook aan te denken.. mocht ik hem na de zomer kwijt willen kan ik iig garanderen dat er iets nieuws in zit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:50 schreef jelfrikandel het volgende:
Voor 180eu heb je ook geen ander dus even door de zure appel heen bijten denk ik. Vind het nogal meevallen eerlijk gezegd.
Dat kan ook kopers afschrikken doordat ze dan het idee krijgen dat er onzuinig mee is omgegaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hmm ja hier zat ik ook aan te denken.. mocht ik hem na de zomer kwijt willen kan ik iig garanderen dat er iets nieuws in zit.
Volgens mij is TGB zelf failliet. Maar de dealer zei dat die nog wel aan een cilindertje en zuigertje kon komenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:59 schreef jelfrikandel het volgende:
Weet je of de nieuwe onderdelen imitatie of echt zijn?
nee, 50. 80 voor het materiaal en 50 euro onderzoekskosten.quote:
4 taktquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:43 schreef Zolder het volgende:
daarom 4 takt, veel beter dan die 2 takt zooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |