SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:18 schreef Thunder0x het volgende:
Op imdb kun je wel zien hoeveel eps Heller meedoet. Niet kijken als je gespoilerd wilt wordenKunnen ook flashbacks zijn, zegt dus niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flashbacks in 24?!quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:49 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Kunnen ook flashbacks zijn, zegt dus niks.
Ligt het aan mij of zijn die explosies in tv-series alleen maar slechter en nepper geworden?quote:
Op imdb kun je wel zien hoeveel eps Heller meedoet. Niet kijken als je gespoilerd wilt wordendat is wel het meest suffe spoiler gebruik ooit natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Hier geloof ik ook wel in. Ze laten Heller echt niet op deze manier gaan. Geen close up, alleen een digitale bevestiging met Cloë aan de andere knoppen. Hellert loopt van het weekend zo dat gat uitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las op internet al theorieën van mensen die denken dat Chloe op het laatste moment het beeld heeft gemanipuleerd en dat die explosie dus niet heeft plaatsgevonden.
We zagen ook de reactie van Jack niet, dus waarschijnlijk wil men ons in de waan laten dat Heller misschien toch nog leeft, al geloof ik daar niet echt in.
De dood van Nina was niet bepaald omstreden toch? Jack heeft haar behoorlijk duidelijk geëxecuteerd. Lijkt me stug dat ze terug komt dit seizoen.quote:
Nee joh, het is gewoon Kim die haar vader mistquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De dood van Nina was niet bepaald omstreden toch? Jack heeft haar behoorlijk duidelijk geëxecuteerd. Lijkt me stug dat ze terug komt dit seizoen.
Hmm we hebben Jack's pa al als grote badguy gehad. Misschien nu zijn moeder?
Op imdb kun je wel zien hoeveel eps Heller meedoet. Niet kijken als je gespoilerd wilt wordenStaat dat er niet juist om niet te spoileren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Sinds enkele weken zendt Fox het twaalfdelige 24: Live Another Day uit. Dit is een eenmalig revival-seizoen die volgde op de eerdere acht succesvolle seizoenen van 24. Nu meldt Robert Cochran, een van de breinen achter 24, dat er mogelijk een spin-off komt.
In de spin-off zou Kiefer Sutherlands Jack Bauer het stokje overdragen aan een nieuwe agent. Cochran geeft aan dat dit zomaar de mooie Kate Morgan zou kunnen zijn. Deze rol wordt in Live Another Day gespeeld door Yvonne Strahovski.
"Er zijn op dit moment geen precieze plannen, maar het is helemaal het soort ding dat we overwegen. Het format van 24 is op zich erg solide en met het goede verhaal kan het perfect werken. Dus, als we een verhaal zonder Jack rond kunnen krijgen, zouden we er helemaal voor openstaan, dat is zeker...", aldus Cochran.
Vooralsnog hebben we nog een aantal afleveringen voor de boeg van 24: Live Another Day. De twaalfde en laatste aflevering wordt op 14 juli uitgezonden door Fox.
maar toch, een 24 zonder Jack Bauer....quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:24 schreef Rossdale het volgende:
Dat zou ik niet eens zo erg vinden, Yvonne Strahovski is gewoon erg tof en er is op dit moment niet zo veel meer wat ze nog met Jack kunnen doen. Hij is al bijna een soort alles wetende superman, die al vrijwel alles een keer heeft meegemaakt.
Ik lees wel vaker dat soort spin-off verhalen en dan komt er uiteindelijk niks uit. Maar ik zou het op zich wel leuk vinden Yvonne Strahovski is een leuke dame die kan acteren en het karakter is op zich boeiend genoeg en kan verder uitgediept worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:20 schreef Max23 het volgende:
Mogelijk een spin-off met Kate
http://www.serietotaal.nl(...)ersonage-kate-morgan
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:24 schreef nietzman het volgende:
Dit seizoen is gewoon kut zo lang Aaron er nog niet in zit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las op internet al theorieën van mensen die denken dat Chloe op het laatste moment het beeld heeft gemanipuleerd en dat die explosie dus niet heeft plaatsgevonden.
We zagen ook de reactie van Jack niet, dus waarschijnlijk wil men ons in de waan laten dat Heller misschien toch nog leeft, al geloof ik daar niet echt in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Wikipedia is de 12e aflevering er een waarin sprongen gemaakt worden (t/m aflevering 11 loopt alles gewoon door.) Misschien toch nog een vol seizoen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:03 schreef DaMart het volgende:
Toffe aflevering.
Zo gaan we van Margot naar die vriend van Chloe als badguy? Iets zegt me dat Navarro wel snel zal worden gepakt namelijk.
Gingen ze nou eigenlijk nog sprongen maken in de tijd?
Dat kwam voor mij ook uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef Buitendam het volgende:
Tering, hij gooit die chick gewoon uit het raam
Geweldig toch, Jack is moe van alle bad guys, kan niet wachten tot hij die andere gast iets aandoet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef Buitendam het volgende:
Prima actie. Scheelt weer transport- en celkosten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het gevoel dat het doel van de schrijvers was om ons daarvoor te laten juichen...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:14 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het doel van de schrijvers was om ons daarvoor te laten juichen...
missie geslaagd. Coole actie van Jack die het helemaal gehad had met mevrouw Stark. Jack is een Lannisterquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het doel van de schrijvers was om ons daarvoor te laten juichen...
gelukkig zat er deze keer niet weer een andere hogere baas achter en gaan ze verder met een ander verhaalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:38 schreef PimD het volgende:
Ik vind het best een gaaf seizoen, maar vind het af en toe wel verdomd snel gaan. Dat Jack die griet zo uit het raam flikkert enzo is wel een heel handige manier om een verhaallijn gauw af te ronden
Aaronquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:24 schreef nietzman het volgende:
Dit seizoen is gewoon kut zo lang Aaron er nog niet in zit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |