Een totaal prijs van 1200-1600 euro inclusief in totaal. 300-400 pp.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:00 schreef Plantagehouder het volgende:
Een woning voor 3-400 pm. Je mag god op je blote knieën bedanken voor een kamer van 3-400 pm.
Ga je niet vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:01 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Een totaal prijs van 1200-1600 euro inclusief in totaal. 300-400 pp.
Dit dus. Stelletje paupers.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:00 schreef Plantagehouder het volgende:
Een woning voor 3-400 pm. Je mag god op je blote knieën bedanken voor een kamer van 3-400 pm.
Mag een makelaar er ook bij zetten: geen Marokkanen? Vind het net zo discriminerend eigenlijk. Alsof alle studenten 24/7 lam zijn en overlast veroorzaken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maargoed, een particulier mag volgens mij gewoon zelf bepalen wie er wel en niet in het huis komt. Is immers zijn/haar eigendom.
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:02 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Mag een makelaar er ook bij zetten: geen Marokkanen? Vind het net zo discriminerend eigenlijk. Alsof alle studenten 24/7 lam zijn en overlast veroorzaken.
Van mij wel hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:02 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Mag een makelaar er ook bij zetten: geen Marokkanen? Vind het net zo discriminerend eigenlijk. Alsof alle studenten 24/7 lam zijn en overlast veroorzaken.
Gecheckt of er studenten in mogen? Anders ben je straks weer teleurgesteld misschien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:03 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
We hebben al 2 bezichtigingen staan op minder ideale locaties voor 1150 en 1210 exclusief.
Ja daar mogen wel studenten in. Even gebeld met de makelaar. Alleen mijn klacht gaat er dus over dat ik 80% van de tijd hoor dat er geen studenten in mogen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gecheckt of er studenten in mogen? Anders ben je straks weer teleurgesteld misschien.
Ja, dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:03 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
We hebben al 2 bezichtigingen staan op minder ideale locaties voor 1150 en 1210 exclusief.
Vervelend.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:05 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ja daar mogen wel studenten in. Even gebeld met de makelaar. Alleen mijn klacht gaat er dus over dat ik 80% van de tijd hoor dat er geen studenten in mogen.
Dit idd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Blij toe, moet er toch niet aan denken dat je 11-1200 huur betaald en dat er dan studenten naast je komen wonen met bijbehorende feesten, muziek, achterstallige verwaarloosde tuin enzo
Dit dus vooral.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Blij toe, moet er toch niet aan denken dat je 11-1200 huur betaald en dat er dan studenten naast je komen wonen met bijbehorende feesten, muziek, achterstallige verwaarloosde tuin enzo
Dat klopt. wij kijken ook naar woningen van 900-1300 exclusief. Niet echt goedkoop dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat er juist een tekort was aan goedkope huurwoningen.
Misschien eens met de verhuurder en omwonenden een afspraak maken en een aantal voorstellen op papier zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:11 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Dat klopt. wij kijken ook naar woningen van 900-1300 exclusief. Niet echt goedkoop dus.
Ik hoor steeds dat in de statuten van de vereniging eigenaren van eigen huis staat dat het verboden is een groep studenten in het huis te zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien eens met de verhuurder en omwonenden een afspraak maken en een aantal voorstellen op papier zetten.
Ik kan mij best voorstellen dat er wat huiver bestaat rondom het feit dat er een roedel studenten daar hun intrek nemen.
Je klinkt enigszins verzuurd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:12 schreef bamibij het volgende:
Haten op studenten:') Ga anders gewoon als fossiel wat op zaterdagavond zonder lawaai "sterren springen" wilt kijken niet in een wijk rondom de universiteit/het centrum wonen. Verzuurde kutdertigplussers.
Misschien kun je die eens raadplegen. Ik heb verder geen verstand van huren of verhuren, maar het lijkt mij dat iedere particulier dat voor zichzelf kan bepalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:15 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ik hoor steeds dat in de statuten van de vereniging eigenaren van eigen huis staat dat het verboden is een groep studenten in het huis te zetten.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Zou ook liever maroccies naast mij willen hebben dan van die kankerstudenten.
Nee, wel met 2 vrouwen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nooit met vrienden hebben samengewoond in je studententijd:')
Die je vervolgens met geen vinger hebt aangeraakt maar wel heel je studententijd lekker mee op de bank naar grey’s anatomy, Gossip Girl en Pretty Little Liars hebt gekeken?quote:
We hebben een kenner!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die je vervolgens met geen vinger hebt aangeraakt maar wel heel je studententijd lekker mee op de bank naar grey’s anatomy, Gossip Girl en Pretty Little Liars hebt gekeken?
Beetje hetzelfde verhaal als naast een vliegveld gaan wonen en dan janken over geluidsoverlast. Beetje jammerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:12 schreef bamibij het volgende:
Haten op studenten:') Ga anders gewoon als fossiel wat op zaterdagavond zonder lawaai "sterren springen" wilt kijken niet in een wijk rondom de universiteit/het centrum wonen. Verzuurde kutdertigplussers.
quote:
Met dit verschil dat het vliegveld er al ligt, en de studenten er pas later komen wonen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:46 schreef luckass het volgende:
Beetje hetzelfde verhaal als naast een vliegveld gaan wonen en dan janken over geluidsoverlast. Beetje jammer!
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef Paint-Man het volgende:
Klacht: 80% van de woningen verbied het om als studenten samen te wonen
ja en een universiteit staat er ook ineensquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met dit verschil dat het vliegveld er al ligt, en de studenten er pas later komen wonen.
Euhm.. zelfs als je niet naast een universiteit woont, kunnen er studenten naast je komen wonen.quote:
Dan heb je ook nog eens te maken met die 15% regel, dus goede kans dat je daarom zo vaak nee te horen krijgt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |