quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
marge: "bring the D" wat betekent dat dan??
nou?quote:
Ja, ik weetquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
Poesopstokje waarom.
Ik dacht altijd dat je naam 'Poepopstokje' was.
Vroeg ik me ook al af, blijkbaar heeft hij verkenners?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet Jorah dat eigenlijk?
Ik kwam het plaatje tegen en had zoiets van, ja verrek, hoe weet die vent dat allemaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, blijkbaar heeft hij verkenners?
Valt me van je tegen PoS.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kwam het plaatje tegen en had zoiets van, ja verrek, hoe weet die vent dat allemaalZe zitten op een heel ander continent ja..
Het viel me niet eens opquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Valt me van je tegen PoS.Dat vroeg ik me meteen al af tijdens de aflevering maar vroeger werden er wel vaker verkenners gebruikt dus dat zal het wel zijn.
Handelaren varen nog steeds tussen beide continenten om te handelen. Nieuws over wat er op beide continenten gebeurt wordt zo verspreid. Er zitten volgens mij inmiddels ook al aardig wat maanden tussen de dood van Joffrey en het moment dat Dany dat hoort.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kwam het plaatje tegen en had zoiets van, ja verrek, hoe weet die vent dat allemaalZe zitten op een heel ander continent ja..
je bent niet de enigequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
Poesopstokje waarom.
Ik dacht altijd dat je naam 'Poepopstokje' was.
waarom doe je gemeen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar dan snapt Slayage het niet meer.
in westeros weten ze toch ook van the mother of dragons, vogeltjes kunnen ook de andere kant op vliegen lijkt mequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zoek er weer teveel achter zie ik welquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:36 schreef schijffie het volgende:
[..]
Handelaren varen nog steeds tussen beide continenten om te handelen. Nieuws over wat er op beide continenten gebeurt wordt zo verspreid. Er zitten volgens mij inmiddels ook al aardig wat maanden tussen de dood van Joffrey en het moment dat Dany dat hoort.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:44 schreef DO2 het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=d
Wel leuk om te zien dat Arya (en The Hound) nog niet weten dat Joffrey de pijp uit is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zoek er weer teveel achter zie ik wel
Omdat ze Gendry verkocht hebben...quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Warom had Arya ook alweer zo'n bloedhekel aan Dondarrion en Thoros
Vind je dat nou leuk, drie puntjes achter je zin? Ik erger me altijd zo aan mensen die dat doen. Wat wil je daar nou mee toevoegen?quote:
Waarom erger je daar aan...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind je dat nou leuk, drie puntjes achter je zin? Ik erger me altijd zo aan mensen die dat doen. Wat wil je daar nou mee toevoegen?
hoezo? het is een manier van iets zeggen, zonder het te zeggen en dat iets kan van alles zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind je dat nou leuk, drie puntjes achter je zin? Ik erger me altijd zo aan mensen die dat doen. Wat wil je daar nou mee toevoegen?
Oh niet eens over nagedacht hoor. Bedoelde er niks mee, was eerst van plan nog een vervolgzin toe te voegen maar realiseerde me toen dat het niet nodig was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |