Zei ze dat echt??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:10 schreef pullup het volgende:
Billy: " Schat, mag ik alsjeblieft een kusje van mijn verkering? "
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, die is toch RTL? Wat zou Sjon nou weer hebben om Humberto te chanteren?? foto's van een bezoek aan een sm-club, bewijzen dat ie bij z'n examens heeft gefraudeerd, filmpje waaruit blijkt dat het geen echt negert is,maar dat ie zich vroeger heeft laten bijkleuren? Ik vind dat we hierover moeten speculeren!
Wist je dat nog niet? Ze hebben nu namelijk verkering!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Zei ze dat echt??![]()
![]()
hopelijk is dit een grapje
Ze gaan straks friemelen in het fietsenhok.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:22 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Zei ze dat echt??![]()
![]()
hopelijk is dit een grapje
ik denk dat hij de zelfde ziekte als jackson heeft alleen dan andersom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, die is toch RTL? Wat zou Sjon nou weer hebben om Humberto te chanteren?? foto's van een bezoek aan een sm-club, bewijzen dat ie bij z'n examens heeft gefraudeerd, filmpje waaruit blijkt dat het geen echt negert is,maar dat ie zich vroeger heeft laten bijkleuren? Ik vind dat we hierover moeten speculeren!
Ontsmetten.quote:
Nee dit dan, spreekt laura billy erop aan 'oh dat wist ik niet ik zal het niet meer doen'quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Misschien kan je ook een leuke cap maken van de meneer met het spijkerhempje;
Spoorloos
Man met Spijkerhemd, gast in utopia om 5 mei 2014
Uitgenodigd voor een candlelight diner met Vanas
Menu takkaletelie met karbonadesaus
Echt, die vent is net zo publiciteitsgeil als Billy echt geil isquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:26 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Nee dit dan, spreekt laura billy erop aan 'oh dat wist ik niet ik zal het niet meer doen'
waar anders staan die bedden daar..
Kijk kinderen,dit is jullie nieuwe papa.quote:
Op 5 mei.quote:
Heb overgenomen wat gevraagd is, zag later ook dat Om op had moeten zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |