Gister ook al,of nog steeds?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:59 schreef isax het volgende:
[..]
nog steeds
top muziek, top crowd dus top feest.
ik ga gewoon verder
met een rolstoel en een jurkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:01 schreef Voxs het volgende:
Bruiloft met vijf honden en kaarsjes in de vorm van een koets "licht van de toekomst"thema![]()
Het bruidspaar komt uit Helmondquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:01 schreef Voxs het volgende:
Bruiloft met vijf honden en kaarsjes in de vorm van een koets "licht van de toekomst"thema![]()
Ik heb best veel haar op m'n hoofd, echt waar, maar het valt gemakkelijk alle kanten op, echtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee niet gevoelig want je sloeg de spijker op zijn kop. Ze bracht het ter sprake in de hoop dat anderen er uitspraken over zouden doen
Ik doelde niet op deze uitspraak maar in het algemeen en bedoelde met 'vermakelijk' zeker niet dat je reacties kant nog wal raken. Wel dat ze soms wat..ehm over de top zijn
edit: shit doe ik het weer. Sorry wilde je niet tegen de haren strijken.
Je bent op mijn knopjes aan het drukken, hè.quote:
En wodka!quote:
Ja, maar jij bent dan ook wel het schoolvoorbeeld van onredelijk en recalcitrant in je commentarenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het leek me dezelfde ontvanger die mijn richting op begon te miepen laatst inderdaad
Juist. En dat laatste is vermakelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb best veel haar op m'n hoofd, echt waar, maar het valt gemakkelijk alle kanten op, echtIk zeg rustig dat ik Isa goed vind zingen/preformen als dat zo is, daarnaast behoud ik me het recht voor om te zeggen dat het een roddeltante, een retard en een vervelend piepkuiken is. Daarbij houd ik inderdaad geen rekening met gevoeligheden van sommige Isa-soppers, ..... my bad
Respect.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook wel het schoolvoorbeeld van onredelijk en recalcitrant in je commentaren
Een beroemde jonge vrouw die ook nog eens uit jouw buurt komt ... een prachtige gelegenheid voor een nieuwe usericon leek mij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent op mijn knopjes aan het drukken, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |