SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
8 mei: Bas Haring
De nominatie- en eliminatie data van mei:
WO 14-5 Nominatie
DO 15-5 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 19-5 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 20-5 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Ik heb gisteren met verbazing zitten kijken hoe blij ze was toen Ruud haar verkering vroeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:20 schreef Ginosa het volgende:
En natuurlijk zal Billy in het Centraal haar verkering officieel (en voor de zoveelste keer) mededelen.
Ik ook! Als aan het einde de boel vernietigd wordt en Lot verandert in een zoutpilaar helemaalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:25 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Precies zuipen met voorbedachte rade ...
Sodom en Gomorra ik hou der van
Geen wetten geen regels![]()
Die telefoon ligt ook vaker bij de TD dan dat ze hem gebruikenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:25 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nu die tablet nog naar de kloten aub. make my day :-)
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:27 schreef Dotteke het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 6 mei 2014 10:20 schreef Ginosa het volgende:
En natuurlijk zal Billy in het Centraal haar verkering officieel (en voor de zoveelste keer) mededelen.
Dat was triest en zielig eigenlijk.quote:Ik heb gisteren met verbazing zitten kijken hoe blij ze was toen Ruud haar verkering vroeg.
Het leek wel een kind van 12 zo b lij en maar bevestiging blijven vragen en maar blijven snikken dat ze zo gelukkig is en dat ze zo blij is, ze wilde het wel van de daken schreeuwen zo blij was ze
Ik heb gisteren met verbazing zitten kijken hoe blij ze was toen Ruud haar verkering vroeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Klopt, Vanas zei tegen vriendje dat er Vodka in haar glas zat nadat ze hem had aangevuld in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wodka in een wijnfles,overgeschonken.
Goede reclame voor sonyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die telefoon ligt ook vaker bij de TD dan dat ze hem gebruiken
O op die manier, wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja klopt er gaan dus stofjes van je hersens naar de schildklier en van schildklier naar het bloed
Als de waardes van schildklier naar bloed niet kloppen dan is te traag dik en te snel mager maar als de waardes van hersen naar schildklier niet klopt kan je dus vertekend beeld geven..
klopt niet helemaal zoals ik het nu uitleg.. maar dit is effe in jip en janneke taal zeg maar
Ik heb gisteren met verbazing zitten kijken hoe blij ze was toen Ruud haar verkering vroeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Dit inderdaad! Een meisje van 12 die haar eerste vriendje heeftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met verbazing zitten kijken hoe blij ze was toen Ruud haar verkering vroeg.
Het leek wel een kind van 12 zo b lij en maar bevestiging blijven vragen en maar blijven snikken dat ze zo gelukkig is en dat ze zo blij is, ze wilde het wel van de daken schreeuwen zo blij was ze
Dit inderdaad! Een meisje van 12 die haar eerste vriendje heeftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met verbazing zitten kijken hoe blij ze was toen Ruud haar verkering vroeg.
Ze heeft op een lieve toon tegen billy gezegd dat het niet mag, je kent het wel, lieverdje hier en schatje daarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
lau vond het oke dat ze daar hebben liggen krikken ? Of weet ze het nog niet
Ik heb ook een Sony telefoon en nooit problemen ermee, hetzelfde voor mijn oude laptop. 6 jaar intensief gebruikt en ook nooit ellende gehad.quote:
Kalverliefde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit inderdaad! Een meisje van 12 die haar eerste vriendje heeft
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft op een lieve toon tegen billy gezegd dat het niet mag, je kent het wel, lieverdje hier en schatje daar
Dat is toch echt niet normaal of wel. zo onzeker is .. Volgens mij heeft ze nog nooit zoveel aandacht gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik hoor haar nog met haar grote bek als er iets zou gebeuren in de B&B. Veel geblaat weinig wol. Eng wijf.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft op een lieve toon tegen billy gezegd dat het niet mag, je kent het wel, lieverdje hier en schatje daar
Kalverliefde van 23 cmquote:
Knaller lau wil geen zes stemmen aan haar broek.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
lau vond het oke dat ze daar hebben liggen krikken ? Of weet ze het nog niet
En dat verpest t hele programma..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:33 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Knaller lau wil geen zes stemmen aan haar broek.
Heb je al eens gezien hoe er daar met de spullen om wordt gegaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik heb ook een Sony telefoon en nooit problemen ermee, hetzelfde voor mijn oude laptop. 6 jaar intensief gebruikt en ook nooit ellende gehad.
Is dat niet met allemaal daar. Gisteren waren ze ook boos over het drank gebruik van een paar. Maar ik denk dat daar ook weinig over gezegd gaat worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoor haar nog met haar grote bek als er iets zou gebeuren in de B&B. Veel geblaat weinig wol. Eng wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |