Nee, de midi wel de maxi niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Hadden je ander 2 dat ook? Dat ze zoveel wilde drinken?
Normaalgesproken komt ze rond drie of vier voor een voeding. In haar wiegje lag ze de laatste week heel onrustig te woelen en daar werd ik wakker van en dan wist ik niet goed of ze nu gewoon aan het woelen was of honger had. Uit automatisme haalde ik haar er dan meestal uit om te drinken, maar dan dronk ze maar eventjes. Dit gebeurde ook wel eens om een uur of twee. Daardoor ging ik twijfelen of dit wel handig was zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef Burdie het volgende:
Wat goed, Franny! Hoe vond jij het? Hoe lang sliep ze anders, was dit veel langer?
Hier een heerlijke nacht gehad, mini lag wat eerder dan anders in bed, zodat mijn man en ik nog een half uurtje samen hadden beneden.
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachtsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Cwen het volgende:
Awww Sticker. Beterschap!!
Burd, lief is dat hè? Tegenwoordig heeft mevrouw daar helaas geen geduld meer voor, dus geniet ervan zo lang je kunt!
Als Ellie beter is gaan we het ook eens op haar eigen kamer proberen. M'n gevoel zegt dat zij er nu aan toe is: valt zelf in bed in slaap, woelt en draait 's nachts en lijkt soms wakker te worden van ons. Ik vind het wel wat moeilijk.
Maar ze gaat alleen als we geen 4-5 nachtvoedingen meer hebben. Anders trek ik 't niet!
Dit wilde ik ook zeggenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachts
Voor de leuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef Dot. het volgende:
Moet hij mee voor een controle oid of is het gewoon voor de leuk?
Nee hoor. Mijn peuter sliep 2 nachten op de andere kamer toen ze 6 maanden was en kwam nog vaker voor een voeding. Om het uur werd ze huilend wakker. Ze slaapt sinds 18 maanden door en nog steeds op onze kamer omdat wij het echt gezellig vinden zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachts
Daarom zei ik ook "kans". Cwen zei zelf dat ze het idee had dat ze elkaar wakker maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn peuter sliep 2 nachten op de andere kamer toen ze 6 maanden was en kwam nog vaker voor een voeding. Om het uur werd ze huilend wakker. Ze slaapt sinds 18 maanden door en nog steeds op onze kamer omdat wij het echt gezellig vinden zo.
Iedereen moet doen wat voor hun het beste is maar er is geen garantie dat ze beter slapen als ze alleen liggen.
Hij werd toch wakker dus heb hem even meegenomen. Vond ze erg leukquote:
Dat hoort bij de 12 weken ontwikkeling zo ongeveerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:15 schreef klaprooss het volgende:
Hij is echt een kampioen in bellen blazen de afgelopen dagen.. FTW
Fijn dat je ijzer en bloeddruk oké was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Hij werd toch wakker dus heb hem even meegenomen. Vond ze erg leukmijn litteken is nog wat roze en dik, maar hij zou snel witter en soepeler worden. En m'n ijzer en bloeddruk waren helemaal prima
Toch gek dat je dan afscheid neemt van ze, terwijl ze 9 maanden zo'n groot onderdeel waren van je leven. Naar elke afspraak toeleven en in de kraamtijd waren ze ook een ontzettende steun voor ons.
Klap, hier geen kwijlend kindje.
Pratenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat hoort bij de 12 weken ontwikkeling zo ongeveer![]()
Alle baby's hebben een bellenblaas fase, voorbereiding op praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |