abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139611711
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

pi_139611765
Boh, mijn baby is nog steeds goed ziek. Stom. :(
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:38:24 #3
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139612525
Beterschap LE

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Hadden je ander 2 dat ook? Dat ze zoveel wilde drinken?
Nee, de midi wel de maxi niet.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139612863
Wat naar, L-E. Sterkte!

Het slapen in haar eigen kamer werkt als een tierelier. :D . Gisteravond ging ze een keertje huilen nadat ik haar op bed had gelegd. Even troosten en teruggelegd en toen van 22.00 tot 06.30 doorgeslapen. En dan moest ik haar om 06.30 nog wakker maken ook, want ze sliep gewoon nog. Het kon alleen niet langer wachten wegens ontploffingsgevaar aan mijn kant. :+ .

Ik geloof dat ik het zelf ook niet meer gewend ben om zo lang door te slapen, want ik ben er helemaal duf van. Heb ook heel heftig liggen dromen. Vorig week, nadat wij het hier hadden over de gedachte dat er iets met ons kleintje gebeurt, droomde ik dat ik zelf doodging. :{ . En die droom ging na de nachtvoeding van I. gewoon door.

Moppert, wat een ochtendhectiek! Respect inderdaad dat je dat allemaal doet. Het zijn tropenjaren voor jullie.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:58:42 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139613028
Wat goed, Franny! Hoe vond jij het? Hoe lang sliep ze anders, was dit veel langer?

Hier een heerlijke nacht gehad, mini lag wat eerder dan anders in bed, zodat mijn man en ik nog een half uurtje samen hadden beneden ;).

Ik vind het voeden in bed 's ochtends altijd zo fijn O+. Die volledige overgave waarmee dat kleintje ligt te smikkelen, zijn handjes zachtjes om mijn borst gevouwen... Ik slurp dat soort momenten op als een spons, zodat ik ze altijd kan onthouden O+ O+ O+.
KuikenGuppy
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:59:23 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139613043
LE hoe is het met je mini vandaag?
KuikenGuppy
pi_139613159
Awww Sticker :(. Beterschap!!

Burd, lief is dat hè? Tegenwoordig heeft mevrouw daar helaas geen geduld meer voor, dus geniet ervan zo lang je kunt! ;)

Als Ellie beter is gaan we het ook eens op haar eigen kamer proberen. M'n gevoel zegt dat zij er nu aan toe is: valt zelf in bed in slaap, woelt en draait 's nachts en lijkt soms wakker te worden van ons. Ik vind het wel wat moeilijk :'(.
Maar ze gaat alleen als we geen 4-5 nachtvoedingen meer hebben. Anders trek ik 't niet!
Home is where the O+ is...
pi_139613165
Franny, wat een succes, dat eigen kamertje!

Burdie, hij heeft nog steeds koorts en oorpijn en hoestaanvallen en wil alleen maar slapen. Hangt nu weer in de doek bij me. Vanmorgen ook een hele vieze poepluier, maar dat kan ook van de ab zijn. Of van de tandjes die ook op doorkomen staan. Voor mijn gevoel krijgt hij alles tegelijk nu: oorontsteking, mega verkoudheid, voortanden, the works.
pi_139613309
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef Burdie het volgende:
Wat goed, Franny! Hoe vond jij het? Hoe lang sliep ze anders, was dit veel langer?

Hier een heerlijke nacht gehad, mini lag wat eerder dan anders in bed, zodat mijn man en ik nog een half uurtje samen hadden beneden ;).

Normaalgesproken komt ze rond drie of vier voor een voeding. In haar wiegje lag ze de laatste week heel onrustig te woelen en daar werd ik wakker van en dan wist ik niet goed of ze nu gewoon aan het woelen was of honger had. Uit automatisme haalde ik haar er dan meestal uit om te drinken, maar dan dronk ze maar eventjes. Dit gebeurde ook wel eens om een uur of twee. Daardoor ging ik twijfelen of dit wel handig was zo.

Haar eigen kamertje is echt heel donker. Ik heb het idee dat zij dat nodig heeft. Gisteren lag ze ook helemaal om zich heen te kijken in haar bedje, maar zodra ik het licht uit deed was ze stil. Het verklaart misschien ook waarom ze overdag niet zo'n slaper is?

Het geeft mij rust. En ik vind het vooral heel fijn dat zij lekker slaapt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_139613354
Fijn dat de draagdoek helpt hierbij, L-E. Hopelijk gaat het snel wat beter.
pi_139613447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Cwen het volgende:
Awww Sticker :(. Beterschap!!

Burd, lief is dat hè? Tegenwoordig heeft mevrouw daar helaas geen geduld meer voor, dus geniet ervan zo lang je kunt! ;)

Als Ellie beter is gaan we het ook eens op haar eigen kamer proberen. M'n gevoel zegt dat zij er nu aan toe is: valt zelf in bed in slaap, woelt en draait 's nachts en lijkt soms wakker te worden van ons. Ik vind het wel wat moeilijk :'(.
Maar ze gaat alleen als we geen 4-5 nachtvoedingen meer hebben. Anders trek ik 't niet!
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachts :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:20:47 #12
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139613561
Arme Sticker ;( Beterschap!

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachts :)
Dit wilde ik ook zeggen :Y

Nora en ik maakten elkaar ook wakker, maar toch zou ik bij een eventuele tweede hem/haar wel weer tot een maand of 6 naast me willen hebben. Dat voelde wel goed.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_139613669
Ik moet zo naar de vk voor nacontrole, maar Stip slaapt lekker en ze had gevraagd of hij mee kwam. Moet hij mee voor een controle oid of is het gewoon voor de leuk?

Waarom zouden ze beter slapen in hun eigen kamer? Ruiken ze dan de melk niet ofzo? Bij ons is het ook heel donker in de slaapkamer, maar zijn kamer mist nog een rolgordijn (dat overigens wel klaar staat). Alleen bij zijn inslapen moet ik nog wel een paar keer zijn speen terugstoppen, dus dan zou ik op en neer kunnen blijven lopen...
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:42:21 #14
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139614112
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef Dot. het volgende:
Moet hij mee voor een controle oid of is het gewoon voor de leuk?
Voor de leuk.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139614123
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee hoor. Mijn peuter sliep 2 nachten op de andere kamer toen ze 6 maanden was en kwam nog vaker voor een voeding. Om het uur werd ze huilend wakker. Ze slaapt sinds 18 maanden door en nog steeds op onze kamer omdat wij het echt gezellig vinden zo.

Iedereen moet doen wat voor hun het beste is maar er is geen garantie dat ze beter slapen als ze alleen liggen.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_139614156
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee hoor. Mijn peuter sliep 2 nachten op de andere kamer toen ze 6 maanden was en kwam nog vaker voor een voeding. Om het uur werd ze huilend wakker. Ze slaapt sinds 18 maanden door en nog steeds op onze kamer omdat wij het echt gezellig vinden zo.

Iedereen moet doen wat voor hun het beste is maar er is geen garantie dat ze beter slapen als ze alleen liggen.
Daarom zei ik ook "kans". Cwen zei zelf dat ze het idee had dat ze elkaar wakker maken.
Sarcasme. Herken het.
pi_139614275
Je kan het uiteraard altijd proberen...bij ons was het geen succes. Voor haar niet en voor ons ook niet :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:51:29 #18
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139614370
Ik ben er inmiddels achter dat je bij baby's nergens garantie op hebt :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_139615003
LE beterschap voor je mini :* ! Klinkt echt niet tof! Fijn he de doek, soms vraag ik me af hoe ouders het doen zonder :o

Haha precies Sylver, de ene dag werkt iets briljant en dan na 3 dagen werkt dat dus echt niet meer!

Burdie O+

Cwen, en 2 nachtjes proberen? kijken hoe dat gaat.. als ze dan nog zo vaak komt kan je er altijd weer terug bij jullie leggen?

Ik kan gewoon nog even geen afscheid nemen van J uit onze kamer. En vriend volgens mij ook niet. Hij zei laatst J gaat heeeeul lang nog niet weg uit onze kamer toch O+?
Ik merk wel dat ik steeds beter wordt in het niet bij elk piepje wakker worden en reageren. Voorheen zat ik wel eens helemaal klaar voor een voeding en dan keek ik naast me en sliep hij al weer. Nu wordt ik vaak zelf een min of 10 wakker voordat hij echt wilt eten. Gisteravond wilde hij echt niet slapen vanaf 18.00 was hij wakker en hebben van alles geprobeerd. Uiteindelijk in zijn wieg gelegd toen wij wilden gaan slapen en dat was constant krijsen, ik er weer uit, J in de doek en na 20 min was er rust. Uiteindelijk lag hij er om 23.30 in en sliep tot 05:15 :D .

Trouwens, de kindjes die hier gekliefd zijn hadden die ook zo onwijs veel speeksel? J kwijlt wat af, het zou aan het helingsproces in z'n mondje kunnen liggen? Of tandjes :') ? uhh nee toch?!
Hij is echt een kampioen in bellen blazen de afgelopen dagen.. FTW :D
♥ J & S
pi_139615265
Nee, I. kwijlt ook wat af. En bellen blazen inderdaad! :D .
pi_139615340
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:42 schreef Moppert het volgende:

[..]

Voor de leuk.
Hij werd toch wakker dus heb hem even meegenomen. Vond ze erg leuk :) mijn litteken is nog wat roze en dik, maar hij zou snel witter en soepeler worden. En m'n ijzer en bloeddruk waren helemaal prima :) Toch gek dat je dan afscheid neemt van ze, terwijl ze 9 maanden zo'n groot onderdeel waren van je leven. Naar elke afspraak toeleven en in de kraamtijd waren ze ook een ontzettende steun voor ons.

Klap, hier geen kwijlend kindje.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:32:41 #22
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139615378
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:15 schreef klaprooss het volgende:
Hij is echt een kampioen in bellen blazen de afgelopen dagen.. FTW
Dat hoort bij de 12 weken ontwikkeling zo ongeveer :D
Alle baby's hebben een bellenblaas fase, voorbereiding op praten O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:36:12 #23
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139615470
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:

[..]

Hij werd toch wakker dus heb hem even meegenomen. Vond ze erg leuk :) mijn litteken is nog wat roze en dik, maar hij zou snel witter en soepeler worden. En m'n ijzer en bloeddruk waren helemaal prima :) Toch gek dat je dan afscheid neemt van ze, terwijl ze 9 maanden zo'n groot onderdeel waren van je leven. Naar elke afspraak toeleven en in de kraamtijd waren ze ook een ontzettende steun voor ons.

Klap, hier geen kwijlend kindje.
Fijn dat je ijzer en bloeddruk oké was.
En meenemen is natuurlijk altijd leuker. Babyshowen O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:38:02 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139615506
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Moppert het volgende:

[..]

Praten O+.
De mijne babbelt al wat af. Hele gesprekken met boekjes, knuffelberen en muren O+.
"Goooeeeeee... giiiii... haaaaaaaahahaha!"
Dat je je omdraait en ineens hard gekraai achter je uit de box hoort komen :') O+.
KuikenGuppy
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:38:09 #25
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139615510
Ik heb net voor het eerst gefietst *O* R.ufter viel bijna ala minute in slaap O+
En midi riep steeds wow mam de fietsbak is hobbelig :')
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139615523
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Moppert het volgende:

[..]

Oooooh! Blaas dan maar een end weg O+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:40:43 #27
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139615571
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Praten O+.
De mijne babbelt al wat af. Hele gesprekken met boekjes, knuffelberen en muren O+.
"Goooeeeeee... giiiii... haaaaaaaahahaha!"
Dat je je omdraait en ineens hard gekraai achter je uit de box hoort komen :') O+.
Dat vind ik zo leuk. R. heeft door wanneer ik een grapje vertel aan Pax of de kinderen en gaat dan heel erg lachen. Ik denk dat hij kan horen aan mijn stemgebruik wanneer iets een grapje is.

En als hij scheetjes laat dan moet hij ook vaak om zichzelf lachen :')
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139615575
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Moppert het volgende:
Ik heb net voor het eerst gefietst *O* R.ufter viel bijna ala minute in slaap O+
En midi riep steeds wow mam de fietsbak is hobbelig :')
Aaaah O+ Je midi.. ik ben een beetje verliefd op hem door je verhalen!
En je R met zn scheetjes :D

En burdie te lief he O+ .
Hier ligt J op het verschoonkussen hele verhalen te houden tegen de kralenketting tegen de muur. EN de kralenketting ontvangt nog veeeel meer lachjes dan papa en mama :')

Dot fijn dat je waarde goed waren! En idd babyshowen O+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:43:34 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139615631
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef klaprooss het volgende:
En burdie te lief he O+ .
Hier ligt J op het verschoonkussen hele verhalen te houden tegen de kralenketting tegen de muur. EN de kralenketting ontvangt nog veeeel meer lachjes dan papa en mama :')
Maar kralenkettingen zijn ook heel leuk :+.
Kuiken ligt helemaal in een deuk als ik hem Meneer Peer noem :').
KuikenGuppy
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:44:46 #30
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139615656
Mijn midi is echt heel erg lief.
Vanmorgen zei hij nog tegen mij "oh mama ik ben echt gek op je O+ " en toen liep hij naar R, en zei hij "weet je al wie ik ben? Ik ben je grote broer. O+ O+ en later gaan wij samen voetballen"

Hahah burdie hoe kom je nou bij meneer peer? :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139615668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Maar kralenkettingen zijn ook heel leuk :+.
Kuiken ligt helemaal in een deuk als ik hem Meneer Peer noem :').
Huh jullie babys zijn wel echt slim hoor! Mijne doet dat niet :') die is veel te druk met proberen te poepen enz :+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:47:21 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139615708
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:44 schreef Moppert het volgende:
Mijn midi is echt heel erg lief.
Vanmorgen zei hij nog tegen mij "oh mama ik ben echt gek op je O+ " en toen liep hij naar R, en zei hij "weet je al wie ik ben? Ik ben je grote broer. O+ O+ en later gaan wij samen voetballen"
O+ O+ O+ wat een droppie zeg :D!

quote:
Hahah burdie hoe kom je nou bij meneer peer? :D
Afgeleid van meneer de koekepeer :'). We zeggen wel meer gekke dingen hier thuis :+.
KuikenGuppy
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:50:39 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139615768
Klap, ik heb altijd en overal spuugdoekjes voor m'n kwijlie :9. En anders m'n mouw. :+
pi_139615772
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:45 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Huh jullie babys zijn wel echt slim hoor! Mijne doet dat niet :') die is veel te druk met proberen te poepen enz :+
Heb jij ook zo'n kreunerd incl rood hoofd en dat er dan alleen een scheet komt? :D
pi_139615859
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef Dot. het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n kreunerd incl rood hoofd en dat er dan alleen een scheet komt? :D
Kreuner vooral, rood alleen als hij echt poept. Al doet ie de laatste 3 dagen echte grote mannen poepjes laten O+ . Heerlijk! Dan kijkt hij ook zo voldaan als ze eruit zijn :D
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:55:11 #36
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139615865
Hoi!

L-e, beterschap!

Bellenblaasbabyj.ibbe O+

LachebekjeS. O+ volgens mij is jouw mini echt een vlotje. Onze mup lacht wel als we r knap noemen pf gek doen, maar echt echt gegiechel zit er nog niet in hoor! Lijkt wel steeds dichterbij gekomen met heel veel gekir en gegeit, maar s. Is de nieuwe SnEllie!

En Ooohhh midi O+ te lief!

Slaapkindjes: ik heb al stiekem opgemeten of het ledikant niet ook naast ons bed past straks :@ nabestellen, maar ik krijg dat er echt heul niet doorheen. Meneer vindt het wel leuk zo met z'n meiden, maar hij zei laatst toch ook dat het wel heel fijn zou zijn om echt samen te zijn op de slaapkamer. En dat heeft niet eens met de spoilers van van de week te maken, want als baby diep genoeg slaapt hebben we geen last van d'r. :+

Ik zie er echt tegenop om haar weg te leggen. Maar ja, das vast nog lang niet aan de orde /kopinzand

En qua scheetjes en zo: we noemen onze baby vaak Henk. Niet geheel zonder reden :') die kan geluiden en luchten produceren, niet normaal! :D
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_139615877
GotC Haha ja me mouw werkt als een tiet! En dan vergeet ik het in de was te doen en denk ik Oh dat shirt kan ik wel aan en zie ik na een uur pas al mn kwijlvlekken :') O+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:56:35 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139615901
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef klaprooss het volgende:
GotC Haha ja me mouw werkt als een tiet! En dan vergeet ik het in de was te doen en denk ik Oh dat shirt kan ik wel aan en zie ik na een uur pas al mn kwijlvlekken :') O+
Dat is beter dan dat je halverwege de dag eens denkt: wat ruikt dit shirt eigenlijk zuur :').
KuikenGuppy
pi_139615934
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!

L-e, beterschap!

Bellenblaasbabyj.ibbe O+

LachebekjeS. O+ volgens mij is jouw mini echt een vlotje. Onze mup lacht wel als we r knap noemen pf gek doen, maar echt echt gegiechel zit er nog niet in hoor! Lijkt wel steeds dichterbij gekomen met heel veel gekir en gegeit, maar s.

En Ooohhh midi O+ te lief!

Slaapkindjes: ik heb al stiekem opgemeten of het ledikant niet ook naast ons bed past straks :@ nabestellen, maar ik krijg dat er echt heul niet doorheen. Meneer vindt het wel leuk zo met z'n meiden, maar hij zei laatst toch ook dat het wel heel fijn zou zijn om echt samen te zijn op de slaapkamer. En dat heeft niet eens met de spoilers van van de week te maken, want als baby diep genoeg slaapt hebben we geen last van d'r. :+

Ik zie er echt tegenop om haar weg te leggen. Maar ja, das vast nog lang niet aan de orde /kopinzand

En qua scheetjes en zo: we noemen onze baby vaak Henk. Niet geheel zonder reden :') die kan geluiden en luchten produceren, niet normaal! :D
Haha maar Henkie past nog wel in dr wiegje toch :o al groeit ze wel als een jekko

Ja S van Burdie is een snellert.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:00:41 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139615999
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:58 schreef klaprooss het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topje aan houden?
KuikenGuppy
pi_139616010
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat is beter dan dat je halverwege de dag eens denkt: wat ruikt dit shirt eigenlijk zuur :').
_O- precies !
Al denk ik nu soms echt schijt :+ , ik ben een jonge moeder hoor.. Laatst ging ik naar een etentje van vriend zn familie. Met kwijlvlekken op m'n mouw en schouders, melkvlekken zo op navelhoogte :') en ongedaan haar ... Maar toch zag ik er nog fruitig uit O+ . En met J in de doek zie je er niets van!
Ik was een typische reclame huismoeder (ofwelkwoordwasnougepast?) :+.
♥ J & S
pi_139616020
Tja, dat valt wel te proberen :+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:02:31 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139616053
Oja, haar... soms kom ik er pas aan het einde van de dag achter dat ik nog rondloop met mijn 'net wakker, snel even een elastiekje erin' kapsel. Natuurlijk net als ik uitgebreid heb gewinkeld enzo :') _O-.
KuikenGuppy
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:03:25 #44
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139616084
ik ben allang blij als ik niet in pyjamabroek de oudste naar school breng :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:05:16 #45
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139616131
SPOILER
Ik kleed me alleen aan als ik weg moet :@ verder chillen we en thuiskleren haha. En haar gaat vast want trekgrage muppet. Ik snap ineens al die korte pittige kapseltjes }:| heus niet loslaten, maar alleen harder trekken als mama probeert je vingertjes open te maken.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_139616383
Klap
SPOILER
Home is where the O+ is...
pi_139616452
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Kimpossible het volgende:
SPOILER
Ik kleed me alleen aan als ik weg moet :@ verder chillen we en thuiskleren haha. En haar gaat vast want trekgrage muppet. Ik snap ineens al die korte pittige kapseltjes }:| heus niet loslaten, maar alleen harder trekken als mama probeert je vingertjes open te maken.
Ik heb idd ook een permanente frummelknot bovenop mn hoofd. Haar hangt ook gewoon in de weg bij voeden. Vriend noemt me al vrouwtje theelepel :P
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:17:12 #48
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139616467
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Kimpossible het volgende:
SPOILER
En dan komt er ook nog al dat haar uitval aan -O-

Ik moet helaas te vaak de deur uit maar erg mooi voel ik mij dan niet.
:@
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:21:49 #49
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139616597
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:17 schreef Moppert het volgende:

[..]

En dan komt er ook nog al dat haar uitval aan -O-

Ik moet helaas te vaak de deur uit maar erg mooi voel ik mij dan niet.
:@
Haaruitval :X Man, dat vond ik echt ruk.
En terugplooien..ik lijk nog steeds 20 weken zwanger :').

Mooi voelen..wat is dat? Praktisch ftw ;(
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:23:31 #50
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139616635
Ik ben ook nog heel erg dik bij mijn buik daar baal ik ook van.

Lol ik ben aan het voeden en R. was in slaap gevallen.
Komt Midi buurten en zegt mama ik heb nu wel een ijsje gedient..
Nu is R. weer wakker door mijn gelach. -O- net na het fietsen zei ik zo nu heb ik wel wat te drinken verdienf. Hij let iig goed op wat ik zeg :')
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')