Nee, de midi wel de maxi niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Hadden je ander 2 dat ook? Dat ze zoveel wilde drinken?
Normaalgesproken komt ze rond drie of vier voor een voeding. In haar wiegje lag ze de laatste week heel onrustig te woelen en daar werd ik wakker van en dan wist ik niet goed of ze nu gewoon aan het woelen was of honger had. Uit automatisme haalde ik haar er dan meestal uit om te drinken, maar dan dronk ze maar eventjes. Dit gebeurde ook wel eens om een uur of twee. Daardoor ging ik twijfelen of dit wel handig was zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef Burdie het volgende:
Wat goed, Franny! Hoe vond jij het? Hoe lang sliep ze anders, was dit veel langer?
Hier een heerlijke nacht gehad, mini lag wat eerder dan anders in bed, zodat mijn man en ik nog een half uurtje samen hadden beneden.
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachtsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Cwen het volgende:
Awww Sticker. Beterschap!!
Burd, lief is dat hè? Tegenwoordig heeft mevrouw daar helaas geen geduld meer voor, dus geniet ervan zo lang je kunt!
Als Ellie beter is gaan we het ook eens op haar eigen kamer proberen. M'n gevoel zegt dat zij er nu aan toe is: valt zelf in bed in slaap, woelt en draait 's nachts en lijkt soms wakker te worden van ons. Ik vind het wel wat moeilijk.
Maar ze gaat alleen als we geen 4-5 nachtvoedingen meer hebben. Anders trek ik 't niet!
Dit wilde ik ook zeggenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachts
Voor de leuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef Dot. het volgende:
Moet hij mee voor een controle oid of is het gewoon voor de leuk?
Nee hoor. Mijn peuter sliep 2 nachten op de andere kamer toen ze 6 maanden was en kwam nog vaker voor een voeding. Om het uur werd ze huilend wakker. Ze slaapt sinds 18 maanden door en nog steeds op onze kamer omdat wij het echt gezellig vinden zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachts
Daarom zei ik ook "kans". Cwen zei zelf dat ze het idee had dat ze elkaar wakker maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn peuter sliep 2 nachten op de andere kamer toen ze 6 maanden was en kwam nog vaker voor een voeding. Om het uur werd ze huilend wakker. Ze slaapt sinds 18 maanden door en nog steeds op onze kamer omdat wij het echt gezellig vinden zo.
Iedereen moet doen wat voor hun het beste is maar er is geen garantie dat ze beter slapen als ze alleen liggen.
Hij werd toch wakker dus heb hem even meegenomen. Vond ze erg leukquote:
Dat hoort bij de 12 weken ontwikkeling zo ongeveerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:15 schreef klaprooss het volgende:
Hij is echt een kampioen in bellen blazen de afgelopen dagen.. FTW
Fijn dat je ijzer en bloeddruk oké was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Hij werd toch wakker dus heb hem even meegenomen. Vond ze erg leukmijn litteken is nog wat roze en dik, maar hij zou snel witter en soepeler worden. En m'n ijzer en bloeddruk waren helemaal prima
Toch gek dat je dan afscheid neemt van ze, terwijl ze 9 maanden zo'n groot onderdeel waren van je leven. Naar elke afspraak toeleven en in de kraamtijd waren ze ook een ontzettende steun voor ons.
Klap, hier geen kwijlend kindje.
Pratenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat hoort bij de 12 weken ontwikkeling zo ongeveer![]()
Alle baby's hebben een bellenblaas fase, voorbereiding op praten
Oooooh! Blaas dan maar een end wegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat hoort bij de 12 weken ontwikkeling zo ongeveer![]()
Alle baby's hebben een bellenblaas fase, voorbereiding op praten
Dat vind ik zo leuk. R. heeft door wanneer ik een grapje vertel aan Pax of de kinderen en gaat dan heel erg lachen. Ik denk dat hij kan horen aan mijn stemgebruik wanneer iets een grapje is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Praten.
De mijne babbelt al wat af. Hele gesprekken met boekjes, knuffelberen en muren.
"Goooeeeeee... giiiii... haaaaaaaahahaha!"
Dat je je omdraait en ineens hard gekraai achter je uit de box hoort komen![]()
.
Aaaahquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Moppert het volgende:
Ik heb net voor het eerst gefietstR.ufter viel bijna ala minute in slaap
![]()
En midi riep steeds wow mam de fietsbak is hobbelig
Maar kralenkettingen zijn ook heel leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef klaprooss het volgende:
En burdie te lief he.
Hier ligt J op het verschoonkussen hele verhalen te houden tegen de kralenketting tegen de muur. EN de kralenketting ontvangt nog veeeel meer lachjes dan papa en mama![]()
Huh jullie babys zijn wel echt slim hoor! Mijne doet dat nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar kralenkettingen zijn ook heel leuk.
Kuiken ligt helemaal in een deuk als ik hem Meneer Peer noem.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:44 schreef Moppert het volgende:
Mijn midi is echt heel erg lief.
Vanmorgen zei hij nog tegen mij "oh mama ik ben echt gek op je" en toen liep hij naar R, en zei hij "weet je al wie ik ben? Ik ben je grote broer.
![]()
en later gaan wij samen voetballen"
Afgeleid van meneer de koekepeerquote:Hahah burdie hoe kom je nou bij meneer peer?
Heb jij ook zo'n kreunerd incl rood hoofd en dat er dan alleen een scheet komt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:45 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Huh jullie babys zijn wel echt slim hoor! Mijne doet dat nietdie is veel te druk met proberen te poepen enz
Kreuner vooral, rood alleen als hij echt poept. Al doet ie de laatste 3 dagen echte grote mannen poepjes latenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef Dot. het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n kreunerd incl rood hoofd en dat er dan alleen een scheet komt?
Dat is beter dan dat je halverwege de dag eens denkt: wat ruikt dit shirt eigenlijk zuurquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef klaprooss het volgende:
GotC Haha ja me mouw werkt als een tiet! En dan vergeet ik het in de was te doen en denk ik Oh dat shirt kan ik wel aan en zie ik na een uur pas al mn kwijlvlekken![]()
Haha maar Henkie past nog wel in dr wiegje tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!
L-e, beterschap!
Bellenblaasbabyj.ibbe![]()
LachebekjeS.volgens mij is jouw mini echt een vlotje. Onze mup lacht wel als we r knap noemen pf gek doen, maar echt echt gegiechel zit er nog niet in hoor! Lijkt wel steeds dichterbij gekomen met heel veel gekir en gegeit, maar s.
En Ooohhh midite lief!
Slaapkindjes: ik heb al stiekem opgemeten of het ledikant niet ook naast ons bed past straksnabestellen, maar ik krijg dat er echt heul niet doorheen. Meneer vindt het wel leuk zo met z'n meiden, maar hij zei laatst toch ook dat het wel heel fijn zou zijn om echt samen te zijn op de slaapkamer. En dat heeft niet eens met de spoilers van van de week te maken, want als baby diep genoeg slaapt hebben we geen last van d'r.
![]()
Ik zie er echt tegenop om haar weg te leggen. Maar ja, das vast nog lang niet aan de orde /kopinzand
En qua scheetjes en zo: we noemen onze baby vaak Henk. Niet geheel zonder redendie kan geluiden en luchten produceren, niet normaal!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:58 schreef klaprooss het volgende:
Topje aan houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat je halverwege de dag eens denkt: wat ruikt dit shirt eigenlijk zuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kleed me alleen aan als ik weg moetverder chillen we en thuiskleren haha. En haar gaat vast want trekgrage muppet. Ik snap ineens al die korte pittige kapseltjes
heus niet loslaten, maar alleen harder trekken als mama probeert je vingertjes open te maken.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb idd ook een permanente frummelknot bovenop mn hoofd. Haar hangt ook gewoon in de weg bij voeden. Vriend noemt me al vrouwtje theelepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kleed me alleen aan als ik weg moetverder chillen we en thuiskleren haha. En haar gaat vast want trekgrage muppet. Ik snap ineens al die korte pittige kapseltjes
heus niet loslaten, maar alleen harder trekken als mama probeert je vingertjes open te maken.
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Kimpossible het volgende:
En dan komt er ook nog al dat haar uitval aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kleed me alleen aan als ik weg moetverder chillen we en thuiskleren haha. En haar gaat vast want trekgrage muppet. Ik snap ineens al die korte pittige kapseltjes
![]()
Ik moet helaas te vaak de deur uit maar erg mooi voel ik mij dan niet.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Haaruitvalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:17 schreef Moppert het volgende:
[..]
En dan komt er ook nog al dat haar uitval aan![]()
Ik moet helaas te vaak de deur uit maar erg mooi voel ik mij dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |