Nee, de midi wel de maxi niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Hadden je ander 2 dat ook? Dat ze zoveel wilde drinken?
Normaalgesproken komt ze rond drie of vier voor een voeding. In haar wiegje lag ze de laatste week heel onrustig te woelen en daar werd ik wakker van en dan wist ik niet goed of ze nu gewoon aan het woelen was of honger had. Uit automatisme haalde ik haar er dan meestal uit om te drinken, maar dan dronk ze maar eventjes. Dit gebeurde ook wel eens om een uur of twee. Daardoor ging ik twijfelen of dit wel handig was zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef Burdie het volgende:
Wat goed, Franny! Hoe vond jij het? Hoe lang sliep ze anders, was dit veel langer?
Hier een heerlijke nacht gehad, mini lag wat eerder dan anders in bed, zodat mijn man en ik nog een half uurtje samen hadden beneden.
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachtsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Cwen het volgende:
Awww Sticker. Beterschap!!
Burd, lief is dat hè? Tegenwoordig heeft mevrouw daar helaas geen geduld meer voor, dus geniet ervan zo lang je kunt!
Als Ellie beter is gaan we het ook eens op haar eigen kamer proberen. M'n gevoel zegt dat zij er nu aan toe is: valt zelf in bed in slaap, woelt en draait 's nachts en lijkt soms wakker te worden van ons. Ik vind het wel wat moeilijk.
Maar ze gaat alleen als we geen 4-5 nachtvoedingen meer hebben. Anders trek ik 't niet!
Dit wilde ik ook zeggenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachts
Voor de leuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef Dot. het volgende:
Moet hij mee voor een controle oid of is het gewoon voor de leuk?
Nee hoor. Mijn peuter sliep 2 nachten op de andere kamer toen ze 6 maanden was en kwam nog vaker voor een voeding. Om het uur werd ze huilend wakker. Ze slaapt sinds 18 maanden door en nog steeds op onze kamer omdat wij het echt gezellig vinden zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachts
Daarom zei ik ook "kans". Cwen zei zelf dat ze het idee had dat ze elkaar wakker maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn peuter sliep 2 nachten op de andere kamer toen ze 6 maanden was en kwam nog vaker voor een voeding. Om het uur werd ze huilend wakker. Ze slaapt sinds 18 maanden door en nog steeds op onze kamer omdat wij het echt gezellig vinden zo.
Iedereen moet doen wat voor hun het beste is maar er is geen garantie dat ze beter slapen als ze alleen liggen.
Hij werd toch wakker dus heb hem even meegenomen. Vond ze erg leukquote:
Dat hoort bij de 12 weken ontwikkeling zo ongeveerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:15 schreef klaprooss het volgende:
Hij is echt een kampioen in bellen blazen de afgelopen dagen.. FTW
Fijn dat je ijzer en bloeddruk oké was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Hij werd toch wakker dus heb hem even meegenomen. Vond ze erg leukmijn litteken is nog wat roze en dik, maar hij zou snel witter en soepeler worden. En m'n ijzer en bloeddruk waren helemaal prima
Toch gek dat je dan afscheid neemt van ze, terwijl ze 9 maanden zo'n groot onderdeel waren van je leven. Naar elke afspraak toeleven en in de kraamtijd waren ze ook een ontzettende steun voor ons.
Klap, hier geen kwijlend kindje.
Pratenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat hoort bij de 12 weken ontwikkeling zo ongeveer![]()
Alle baby's hebben een bellenblaas fase, voorbereiding op praten
Oooooh! Blaas dan maar een end wegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat hoort bij de 12 weken ontwikkeling zo ongeveer![]()
Alle baby's hebben een bellenblaas fase, voorbereiding op praten
Dat vind ik zo leuk. R. heeft door wanneer ik een grapje vertel aan Pax of de kinderen en gaat dan heel erg lachen. Ik denk dat hij kan horen aan mijn stemgebruik wanneer iets een grapje is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Praten.
De mijne babbelt al wat af. Hele gesprekken met boekjes, knuffelberen en muren.
"Goooeeeeee... giiiii... haaaaaaaahahaha!"
Dat je je omdraait en ineens hard gekraai achter je uit de box hoort komen![]()
.
Aaaahquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Moppert het volgende:
Ik heb net voor het eerst gefietstR.ufter viel bijna ala minute in slaap
![]()
En midi riep steeds wow mam de fietsbak is hobbelig
Maar kralenkettingen zijn ook heel leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef klaprooss het volgende:
En burdie te lief he.
Hier ligt J op het verschoonkussen hele verhalen te houden tegen de kralenketting tegen de muur. EN de kralenketting ontvangt nog veeeel meer lachjes dan papa en mama![]()
Huh jullie babys zijn wel echt slim hoor! Mijne doet dat nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar kralenkettingen zijn ook heel leuk.
Kuiken ligt helemaal in een deuk als ik hem Meneer Peer noem.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:44 schreef Moppert het volgende:
Mijn midi is echt heel erg lief.
Vanmorgen zei hij nog tegen mij "oh mama ik ben echt gek op je" en toen liep hij naar R, en zei hij "weet je al wie ik ben? Ik ben je grote broer.
![]()
en later gaan wij samen voetballen"
Afgeleid van meneer de koekepeerquote:Hahah burdie hoe kom je nou bij meneer peer?
Heb jij ook zo'n kreunerd incl rood hoofd en dat er dan alleen een scheet komt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:45 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Huh jullie babys zijn wel echt slim hoor! Mijne doet dat nietdie is veel te druk met proberen te poepen enz
Kreuner vooral, rood alleen als hij echt poept. Al doet ie de laatste 3 dagen echte grote mannen poepjes latenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef Dot. het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n kreunerd incl rood hoofd en dat er dan alleen een scheet komt?
Dat is beter dan dat je halverwege de dag eens denkt: wat ruikt dit shirt eigenlijk zuurquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef klaprooss het volgende:
GotC Haha ja me mouw werkt als een tiet! En dan vergeet ik het in de was te doen en denk ik Oh dat shirt kan ik wel aan en zie ik na een uur pas al mn kwijlvlekken![]()
Haha maar Henkie past nog wel in dr wiegje tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!
L-e, beterschap!
Bellenblaasbabyj.ibbe![]()
LachebekjeS.volgens mij is jouw mini echt een vlotje. Onze mup lacht wel als we r knap noemen pf gek doen, maar echt echt gegiechel zit er nog niet in hoor! Lijkt wel steeds dichterbij gekomen met heel veel gekir en gegeit, maar s.
En Ooohhh midite lief!
Slaapkindjes: ik heb al stiekem opgemeten of het ledikant niet ook naast ons bed past straksnabestellen, maar ik krijg dat er echt heul niet doorheen. Meneer vindt het wel leuk zo met z'n meiden, maar hij zei laatst toch ook dat het wel heel fijn zou zijn om echt samen te zijn op de slaapkamer. En dat heeft niet eens met de spoilers van van de week te maken, want als baby diep genoeg slaapt hebben we geen last van d'r.
![]()
Ik zie er echt tegenop om haar weg te leggen. Maar ja, das vast nog lang niet aan de orde /kopinzand
En qua scheetjes en zo: we noemen onze baby vaak Henk. Niet geheel zonder redendie kan geluiden en luchten produceren, niet normaal!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:58 schreef klaprooss het volgende:
Topje aan houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat je halverwege de dag eens denkt: wat ruikt dit shirt eigenlijk zuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kleed me alleen aan als ik weg moetverder chillen we en thuiskleren haha. En haar gaat vast want trekgrage muppet. Ik snap ineens al die korte pittige kapseltjes
heus niet loslaten, maar alleen harder trekken als mama probeert je vingertjes open te maken.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb idd ook een permanente frummelknot bovenop mn hoofd. Haar hangt ook gewoon in de weg bij voeden. Vriend noemt me al vrouwtje theelepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kleed me alleen aan als ik weg moetverder chillen we en thuiskleren haha. En haar gaat vast want trekgrage muppet. Ik snap ineens al die korte pittige kapseltjes
heus niet loslaten, maar alleen harder trekken als mama probeert je vingertjes open te maken.
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Kimpossible het volgende:
En dan komt er ook nog al dat haar uitval aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kleed me alleen aan als ik weg moetverder chillen we en thuiskleren haha. En haar gaat vast want trekgrage muppet. Ik snap ineens al die korte pittige kapseltjes
![]()
Ik moet helaas te vaak de deur uit maar erg mooi voel ik mij dan niet.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Haaruitvalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:17 schreef Moppert het volgende:
[..]
En dan komt er ook nog al dat haar uitval aan![]()
Ik moet helaas te vaak de deur uit maar erg mooi voel ik mij dan niet.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:23 schreef Moppert het volgende:
Ik ben ook nog heel erg dik bij mijn buik daar baal ik ook van.
Lol ik ben aan het voeden en R. was in slaap gevallen.
Komt Midi buurten en zegt mama ik heb nu wel een ijsje gedient..
Nu is R. weer wakker door mijn gelach.net na het fietsen zei ik zo nu heb ik wel wat te drinken verdienf. Hij let iig goed op wat ik zeg
Wat ik op foto's zo meekrijg lijk je heel slank juist? In ieder geval geen dikke buik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:23 schreef Moppert het volgende:
Ik ben ook nog heel erg dik bij mijn buik daar baal ik ook van.
Ik ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren voor mijn buik weer een beetje ok is. Niet dat ik haast heb verder, ben iets meer dan een week geleden bevallen. Maar heb wel echt nog een zwangere buik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef GotC het volgende:
[..]
HaaruitvalMan, dat vond ik echt ruk.
En terugplooien..ik lijk nog steeds 20 weken zwanger.
Mooi voelen..wat is dat? Praktisch ftw
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:14 schreef Cwen het volgende:
KlapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dan wordt het tijd voor een tweede hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef GotC het volgende:
[..]Midi
Lekkere wijsneus.
Ik hou me wb gewicht nog steeds vast aan 9 maanden ontzwangeren. Probleem is dat het nu al bijna 7 maanden isTime is running out!
Nou, m'n moeder: Wel eerst ervoor zorgen dat je al het extra gewicht kwijt bent voor je aan een tweede begint he, anders gaat het er nooit vanaf!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het tijd voor een tweede he.
Dan heb je de verkeerde foto's gezienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat ik op foto's zo meekrijg lijk je heel slank juist? In ieder geval geen dikke buik.
Yup, doe ik idd nog steeds, al is het om een goed voorbeeld te zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef L-E het volgende:
Gotc, al die dingen die je opnoemt kun je nog steeds doen heSowieso ben ik voorstandet van een bewust eetpatroon als er kinderen mee eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekkoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Moppert op 06-05-2014 16:15:25 ]Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
+1!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef GotC het volgende:
Enne,! Ik vind je echt een prachtige vrouw mét een prachtige dochter.
Haha, dat kan natuurlijk ookquote:
'Gelukkig' wist ik dat nog van de geboorte van Saar. Dus het is nu niet zo shocking meer dat ik nog steeds zwanger rond huppel ook al is de kleine man eruitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef L-E het volgende:
Ik vond het shocking hoe lang mijn buik dik bleef na de ks. Echt een verschil met mijn natuurlijke bevalling. Nu een jaar later zit alles wel weer op zijn plek
De duidelijke foto staat iets boven je post.quote:
Oh ja, idd nog niet helemaal strak. Maar ik vind het in ieder geval absoluut niet (meer) lijken op een zwangere buik!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:04 schreef Moppert het volgende:
[..]
De duidelijke foto staat iets boven je post.
Ik moet zeggen dat ik de eerste keer ook een stuk meer in shock wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:07 schreef L-E het volgende:
Coco ik was na de ks echt booossss dat niemand me had gewaarschuwd over die buik
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja, idd nog niet helemaal strak. Maar ik vind het in ieder geval absoluut niet (meer) lijken op een zwangere buik!
En gezien de omvang van je zwangere buik vind ik dat je buik toch aardige terugplooiskills heeft
Ja voor wat het was is het ook wel prima.. maar nog langer niet wat ik wil hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef GotC het volgende:
MoppertMaar je had serieus ook een grote buik, door obvious reasons. Dan zal het ook wat langer duren voor alles weer bij is getrokken. Maar ik snap wat je bedoelt, het is nog wel aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en even iets compleet anders: ben ik de enige met baby die perse wil staan? Staanstaanstaan op onze schoot en omdat dat niet mag (want heupjes) dan echt keiboos worden?Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
3,5 maandquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:14 schreef L-E het volgende:
Moppert, dat zal nog een stuk bijtrekken hoor. Je mini is nog niet zo oud toch?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:13 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en even iets compleet anders: ben ik de enige met baby die perse wil staan? Staanstaanstaan op onze schoot en omdat dat niet mag (want heupjes) dan echt keiboos worden?![]()
Ik heb gewoon heel boos heel veel dingen online besteld btw. En toen bleek dat er alsnog veel dingen te groot waren, dat was wel weer fijn![]()
En yupOok vanaf 2 maanden ongeveer al, maar ik hield hem gewoon vast zodat er geen gewicht op de voeten komt
![]()
Nee, dat heeft die van mij niet. Die wil vooral veel rollen. Heel veel rollen. En dan krijsen als ze op haar buik ligt en met haar armpjes gaat wapperen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:13 schreef Kimpossible het volgende:
Oh en even iets compleet anders: ben ik de enige met baby die perse wil staan? Staanstaanstaan op onze schoot en omdat dat niet mag (want heupjes) dan echt keiboos worden?
Pukkels! Praat me er niet van.. ineens overal pukkelsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:40 schreef Olf het volgende:
Aaaah ik las hier stiekem en las haaruitval! Het lullige vind ik dus dat dat een paar maanden na bevalling begon. Toen was het weer een beetje bijgegroeid. Stopte ik eind februari met borstvoeding, begon het opnieuw!nu loop ik dus zeker al een jaar met gekke plukjes haha, en een puberhuid.
Er beginnen zelfs weleens mensen over m'n plukjes en het voelt zo suf om het dan nog aan baby krijgen te wijten met een kind dat al lang en breed loopt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het voeden in bed 's ochtends altijd zo fijn. Die volledige overgave waarmee dat kleintje ligt te smikkelen, zijn handjes zachtjes om mijn borst gevouwen... Ik slurp dat soort momenten op als een spons, zodat ik ze altijd kan onthouden
![]()
![]()
.
Oh tuurlijk en een quote terwijl het een edit moest zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Pukkels! Praat me er niet van.. ineens overal pukkels.. en dat stoppen met borstvoeding en weer haarverlies.. neeeeheee!
EDIT: je zegt plukjes, pffff, lezen
ontzwangeren is stom
Dit ja!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:33 schreef Dot. het volgende:
En die buiken zijn bewijs van het supermooie wat onze lijven kunnen hè damesdaar mag je stiekem best trots op zijn! En mooi aankleden is passende kleren zodat je jezelf goed voelt is dan idd het beste!
Misschien kan je het systeem beaten door meteen weer zwanger te worden na stoppen borstvoeding. Die laat ik aan jou of anderen over om uit te proberen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Pukkels! Praat me er niet van.. ineens overal pukkels.. en dat stoppen met borstvoeding en weer haarverlies.. neeeeheee!
ontzwangeren is stom
Ik weet niet of ik dat aandurfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef Olf het volgende:
[..]
Misschien kan je het systeem beaten door meteen weer zwanger te worden na stoppen borstvoeding. Die laat ik aan jou of anderen over om uit te proberen.
Of gewoon nooit stoppen met bv. Zullen zijn vrienden tzt vast ook interessant vinden, na het stappen enzoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef Olf het volgende:
[..]
Misschien kan je het systeem beaten door meteen weer zwanger te worden na stoppen borstvoeding. Die laat ik aan jou of anderen over om uit te proberen.
Haha! Ik zei ook puberhuid dus stiekem klopte het wel!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Oh tuurlijk en een quote terwijl het een edit moest zijn![]()
Man sinds de bevalling weet ik niks meer! Alles heet 'dinges' en 'datte' tegenwoordig in mijn woordenboek aka vergietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:47 schreef klaprooss het volgende:
haha je hebt gelijk, nu je dit zegt denk ik ohja dat las ik
Zwangerschapsdementie is nog aanwezig
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of gewoon nooit stoppen met bv. Zullen zijn vrienden tzt vast ook interessant vinden, na het stappen enzo.
JA!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef Moppert het volgende:
Weetje hoe moeilijk het is om selfie's te maken en dan beide er een beetje leuk op staan
Ik heb de oudste ondertussen van school gehaald, een uur in de speeltuin gezeten en wat boodschappen gedaan met alle 3 de kinderen en nu ben ik moe.
Ja!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef Moppert het volgende:
Weetje hoe moeilijk het is om selfie's te maken en dan beide er een beetje leuk op staan
Ik heb de oudste ondertussen van school gehaald, een uur in de speeltuin gezeten en wat boodschappen gedaan met alle 3 de kinderen en nu ben ik moe.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!We maakten laatst een selfie met z'n 3en: 86457 foto's kostte het slechts. Thank god dat we geen rolletjes meer gebruiken
Ze heten baby swingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef klaprooss het volgende:
[..]hahaha jaaa rolletjes !
Oh dot dat is miss wel wat! ga ik ook eens naar kijken
Ik geloof dat Hilz en de Senn heel blij zijn met die van hen...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:37 schreef Dot. het volgende:
Ah, ik zat op Marktplaats te kijken naar van die schommelstoelen die zichzelf schommelen en nu zie ik er een die bij al haar advertenties heeft staan 'wegens omstandigheden te koop '
Ik zat te denken aan zo'n ding omdat ik s avonds soms echt heel moe ben en hij dan juist graag gewiegd wil worden, maar dan heeft hij natuurlijk niet fijn een van ons tegen zich aan in dat stoeltje, dus of het iets is weet ik niet... Het is natuurlijk wel een luie ouder-optie, maar voor 30 euro is het misschien wel eens uit te proberen toch?
Oh, mooiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik geloof dat Hilz en de Senn heel blij zijn met die van hen...
max 3 uur dacht ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, mooiik heb er eentje gemaild hier in de buurt.
Hoe lang mogen de kleintjes ook alweer in de Maxi Cosi liggen? Stip slaapt namelijk die hard sinds we thuis zijn gekomen van de boodschappen een uur geleden, maar dat lijkt me wat lang in de Maxi... Maar van overhevelen wordt hij altijd wakker en hij slaapt toch al zo weinig.
Ik haal hem er toch maar even uitquote:
In dit geval zou ik hem gewoon even laten slapen hoor. Ik denk dat die waarschuwing vooral is voor mensen die hun kind elke dag uren in de maxi cosi stoppen. Ze krijgen echt niets van een keertje iets langer in de cosi. Maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, mooiik heb er eentje gemaild hier in de buurt.
Hoe lang mogen de kleintjes ook alweer in de Maxi Cosi liggen? Stip slaapt namelijk die hard sinds we thuis zijn gekomen van de boodschappen een uur geleden, maar dat lijkt me wat lang in de Maxi... Maar van overhevelen wordt hij altijd wakker en hij slaapt toch al zo weinig.
Denk ik ook, hier is J altijd wakker als we eenmaal de deur binnenstappen maar als dat niet zo zou zijn zou ik hem even laten liggen. Zolang je maar niet elke dag dat soort dingen doet denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
In dit geval zou ik hem gewoon even laten slapen hoor. Ik denk dat die waarschuwing vooral is voor mensen die hun kind elke dag uren in de maxi cosi stoppen. Ze krijgen echt niets van een keertje iets langer in de cosi. Maar dat is mijn mening.
Nee, nog niet, maar ik wilde er idd wel eentje halen. Ook omdat ie zich soms zo schuin wriemelt dat hij zo goed als onder de deken ligt. De bakerdoek vond ie stom iig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:07 schreef Burdie het volgende:
Misschien vindt hij dat 'geborgen' gevoel wel prettig, Dot? Als een nestje. Slaapt hij in zijn bedje in een slaapzak? Dat vindt kuiken zo fijn.
En misschien in zijn kinderwagenbak? Dat is ook best knusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:58 schreef Dot. het volgende:
Hij had er gisteren ook al lang in gezeten met twee keer een autorit van meer dan een uur en het was toch tijd voor z'n voeding, dus hij mocht ook wel wakker worden van me![]()
Maar volgens mij vindt hij het stiekem wel fijn in de Maxi, dan ligt hij best wel recht en lekker stevig omhelst door die zijkanten, want hij wordt wel een beetje wakker soms maar hij slaapt dan weer bijna meteen in terwijl hij in z'n bed dan echt wakker wordt.
Het klinkt idd heel gezelligquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef Franny_G het volgende:
Oh, nu heb je wel een duidelijke aanwijzing, Dot! Dus inderdaad lekker een geborgen gevoel creëren. Slaapzak (doe ik nu ook ipv inbakeren) inderdaad!
Wat is een matrozenbedje, GotC? Klinkt leuk!
Zoiets:quote:Veel baby’s van enkele maanden oud, schoppen de dekens los of kruipen er onder vandaan als hun bed kort opgemaakt is. Ze koelen af, worden wakker of kunnen door gebrek van het toegedekt zijn, gemakkelijker op hun buik rollen.
Het matrozenbedje biedt voor dit alles een oplossing!
Het is eigenlijk geen bedje maar een laken waarmee je je baby op een veilige manier bovenin zijn ledikantje te slapen kunt leggen.
Op deze manier blijft je baby warm, voelt hij zich geborgen en slaapt hij beter.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:53 schreef Kimpossible het volgende:
Dat. En dan is de mijne bijna een jaar. Ik ben echt _niet_ happy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekkoek[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Z'n bak is niet veel groter dan z'n cosleeper eigenlijk. Maar ik ga morgen even een slaapzak halenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
En misschien in zijn kinderwagenbak? Dat is ook best knusOf in een matrozenbedje?
Ik denk dat het vooral het schuine is wat hij prettig vindt aan de MC. Heel typerend voor reflux kindjesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Z'n bak is niet veel groter dan z'n cosleeper eigenlijk. Maar ik ga morgen even een slaapzak halen![]()
Hij is net mee in het grote bad geweest en hij vond het heeeerlijk. Viel lekker in slaap en vond het echt helemaal niks toen hij eruit werd getild. Dus de oplossing is: Maxi Cosi in bad zetten
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral het schuine is wat hij prettig vindt aan de MC. Heel typerend voor reflux kindjes
+1 haaaat aan de Cosi hier. Vooral als we haar er in stoppen. Daarna gaat t wel, mits afleiding en beweging.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef klaprooss het volgende:
J blieft de MC dan helemaal niet! Hij blijft er misselijk in.. in de kinderwagenbak ligt hij ook nooit omdat het dan gillen is.
Die MC gaat 10 min goed en daarna is het vaak gedaan met de rust..
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ze zitten daar natuurlijk een beetje opgevouwen in, dus het maagje wordt dan ook wat ingeduwd lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef klaprooss het volgende:
J blieft de MC dan helemaal niet! Hij blijft er misselijk in.. in de kinderwagenbak ligt hij ook nooit omdat het dan gillen is.
Die MC gaat 10 min goed en daarna is het vaak gedaan met de rust..
precies, soms krijgt ie zn angstaanval.. oee dat is zo eng. Die ogen gaan dan echt op HELLUP ik ga doodquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ze zitten daar natuurlijk een beetje opgevouwen in, dus het maagje wordt dan ook wat ingeduwd lijkt mij.
Och wat klinkt dat sneu.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef klaprooss het volgende:
[..]
precies, soms krijgt ie zn angstaanval.. oee dat is zo eng. Die ogen gaan dan echt op HELLUP ik ga dood.. met een angstige huil erbij. Nee ik probeer de MC zo min mogelijk te gebruiken..
Ja ik denk dat het dan heftiger omhoog komt? Ik weet het niet zo goed.. Normaal hoor je het ook omhoog komen en dat hij het wegslikt maar bij dit is hij echt helemaal gek. Ik hoor hem daarna wel heel heftig slikken dus misschien is het normaal kleinere hoeveelheden en bij zo'n aanval heel veel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het klinkt echt heel naar Klap, je kleine lieve mannetje.Denk je dat het komt omdat de reflux hem dan zo dwars zit?
+1, vanmorgen op m'n eerste werkdagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef klaprooss het volgende:
GotC Haha ja me mouw werkt als een tiet! En dan vergeet ik het in de was te doen en denk ik Oh dat shirt kan ik wel aan en zie ik na een uur pas al mn kwijlvlekken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Uhh jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:45 schreef Moppert het volgende:
heb je de cabriofix? daar zit de baby heel erg in een knik.
Je kunt het stuk schuimrubber uit de babyinzet halen hè. Dan zitten ze aanzienlijk minder verkreukeld.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:50 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Uhh ja! vooral met die babyinzet god ik wil dat ding eruit halen maar dan bungelt zn hoofd zo
Het is overigens niet alleen in de MC die aanvallen hoor.. ook als hij op het aankleedkussen ligt of als iemand hem te lang liggend vast heeft
Wat zielig en ook rot voor jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:32 schreef klaprooss het volgende:
Ja ik schrik me dan ook altijd wezenloos.. Ik zie het vaak aankomen dus soms ben ik er op tijd bij.
Hij begint met zijn armen wijd te 'vliegen' dan komen die ogen, die worden groter en je ziet echt ineens de angst erin slaan.. 5 sec stil en dan gilt hij het uit
Zondag had hij het 3 keer op 1 dag! Ik huil dan stiekem een beetje mee, het idee dat hij zich zo angstig voelt brrr
Hier geen reflux maar dit herken ik wel. Een van de redenen dat wij het toestaan Sticker op zijn buik te laten slapen is de complete paniek als hij op zijn rug wordt gelegd. Luier verschonen is ook een drama.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef klaprooss het volgende:
[..]
precies, soms krijgt ie zn angstaanval.. oee dat is zo eng. Die ogen gaan dan echt op HELLUP ik ga dood.. met een angstige huil erbij. Nee ik probeer de MC zo min mogelijk te gebruiken..
Haal het schuimkussen eens uit de babyinzetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:50 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Uhh ja! vooral met die babyinzet god ik wil dat ding eruit halen maar dan bungelt zn hoofd zo
Het is overigens niet alleen in de MC die aanvallen hoor.. ook als hij op het aankleedkussen ligt of als iemand hem te lang liggend vast heeft
Het was eigenlijk erg lekker om even weer gewoon na te denken over niet-babygerelateerde dingen. En om even te praten over andere zaken dan poepluiers en spuugdoekjes. Maar ik was wel enorm moe aan het einde van de dag terwijl ik weinig heb gedaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:16 schreef Kimpossible het volgende:
Het klinkt alsof je mini een fijn dagje gehad heeft, maar Een andere grote vraag is natuurlijk: hoe heb jij het gehad? Voelde het goed, weer aan het werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Heb je een harige buik???quote:
Maakt echt veel verschilquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:54 schreef Dot. het volgende:
Hier ook een Pebble idd! Niet bewust trouwens, was gewoon in de aanbieding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof dat we dus toch een ritme hebbenen mijn baby kan zelf inslapen whoehoe! En plat liggen zonder spugen!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:29 schreef Kimpossible het volgende:
Goooodmorning mama's!
Tandjes bij M?! Zou dat verklaren waarom ie zo moeilijk slaapt op het moment?
RFR je dame was er op tijd bij dan! Werkse vandaag?
Och Nikki arme T. Hier gebeurt dat ook vaak, vind dat zo sneu zon koud kindje
En lachende ventjes zijn heerlijk! Genieten
Ohhh gotcknap ventje! Kijk m klaar voor de start zijn!
Dotje, wat een nachtbraker!
Klap, je arme ventje.. Ik hoop dat de osteopaat weer even verlichting kan brengen. Good luck!
Hier gaan we na de ochtendvoeding nog altijd even samen terug naar bed zo lang het nog kan. Genieten vinden we dat. Vandaag vond madame het alleen tijd om (5 min na verschoning uiteraard) de ergste poepluier ever te produceren, dus maar gelijk omgekleed enz. En toen legde ik r klaarwakker in de box zodat ik even op kon ruimen en de wasmachine aan kon zetten, kom ik terug bij een slapende baby
knock-out!
Wat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof dat we dus toch een ritme hebbenen mijn baby kan zelf inslapen whoehoe! En plat liggen zonder spugen!
Heb je de fysio al op bezoek gehad? De onze komt vandaag weer en mijn vriend heeft er echt zo geen zin inMaar we merken allebei dat Stip toch wel erg graag naar rechts kijkt, dus ik wilde eigenlijk wel om tips vragen, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan dat ze blijft komen eigenlijk. Als we hulp nodig hebben vragen we er zelf wel om
Ik leg hem vaak met z'n hoofd de andere kant op weg of op zijn zij. Benader hem van links zodat hij omkijkt en het lukt hem nog prima en af en toe legt hij zichzelf ook wel naar links, dus het is nog niet heel erg.
Waarom komt ze dan? Niet op jullie verzoek?quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:38 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wat goed!
Heb je de fysio al op bezoek gehad? De onze komt vandaag weer en mijn vriend heeft er echt zo geen zin inMaar we merken allebei dat Stip toch wel erg graag naar rechts kijkt, dus ik wilde eigenlijk wel om tips vragen, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan dat ze blijft komen eigenlijk. Als we hulp nodig hebben vragen we er zelf wel om
Ik leg hem vaak met z'n hoofd de andere kant op weg of op zijn zij. Benader hem van links zodat hij omkijkt en het lukt hem nog prima en af en toe legt hij zichzelf ook wel naar links, dus het is nog niet heel erg.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:56 schreef laziness het volgende:
Een fysio kijkt ook hoever ze het hoofdje kunnen draaien en of er niks vast zit wat dat belemmert waardoor er een voorkeur is.
Niet echt nee. Ze is voorgeschreven door de kinderarts omdat hij zoveel huilde. We hadden ook geen keus in wie er kwam oid. Ik werd gewoon gebeld voor een afspraak. En ze kwam dus alleen maar met dingen die we of al deden (draagdoek) of niet willen (laten huilen), dus ik heb de vorige keer idd aangegeven dat het wat ons betreft wel prima is en toen zei ze dat ze hem toch nog graag een keer wilde zien, dus nu komt ze weer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom komt ze dan? Niet op jullie verzoek?
Dan zeg je dat je het nu niet zo nuttig vindt maar dat je de voorkeur en afplatting van het hoofd in de gaten houdt en haar weet te vinden mocht het weer nodig zijn.
Als stip straks echt gaat spelen etc kan je misschien wel nog weer wat tips gebruiken wat betreft die voorkeur.
Hier hielp een aantal weken gaan en de tips daarbij wel goed voor de voorkeurshouding maar toen was hij al wat ouder en dan kan je dingen doen als speelgoed aan de andere kant leggen etc.
De osteopaat zei dat er niks vast zat in z'n nekquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:36 schreef Cwen het volgende:
Dot, is er idd al gekeken naar verdraaiing of beklemming? Dan heb je nl nog niet veel aan oefenen, het moet eerst los.
Oh wacht, dat mocht een fysio niet doen (zei de onze), daarvoor zijn we naar de osteopaat geweest - gossie, wat is het alweer lang geleden!
Edit: ik zie nu dat hij met de pomp gehaald is! Laat het dan ECHT nog een keer goed controleren. Bij pomp is er in 90-95% van de gevallen een voorkeurshouding door druk of knel die weggenomen kan worden.
Klap, bij ons heeft de osteopaat ook haar toen behandeld. Hij zei dat de darmen vd baby in harmonicavouwen zitten. Dat rekt uit tot normaal formaat, maar bij de een gaat dat soepeler dan bij de ander. Bij Ellie heeft geprobeerd te masseren om het proces te helpen.
Mabawa. Hopelijk kunnen jullie gewoon gaan!
KP, lief!
Juud! Hoe is het ermee!
Franny nog wel geslapen?
GotC, zo zit Ellie ook al een tijdje ja! Ik vraag me steeds af wanneer het kwartje gaat vallen.
Ik moest zo lachen vannacht: ik leg Ellie weg na de nachtvoeding, laat ze toch een harde scheet! Mijn man werd er wakker van.
De bult van de vacuüm is idd weggetrokken, maar hij heeft van het herhaaldelijk opnieuw indraaien van die hartslagsensor een bloeduitstorting gehad onder zijn botvlies en dat is nu verhard, dus hij heeft nu achterop z'n hoofd, net boven z'n nek een bult ter grootte van een bonker. En als z'n hoofd groeit blijft die bult even groot, dus zal hij minder opvallen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:37 schreef Cwen het volgende:
Zou die bult op z'n hoofd trouwens niet weg moeten trekken, Dot?
Franny, herkenbaar, die navel!
Dood en verderf is minder, ja
Hema verkoopt wel kleinere regenpakken en poncho's.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:22 schreef aapieannie het volgende:
Even een vraagje aan de autoloze mama's. Hoe doen jullie dat als het regent en je moet echt op de fiets. Als ik google op regenkleding voor baby's begint alles bij maat 110? En ze moet straks toch echt naar de opvang want werk enz...
Ja voor in het zitje! Tot nu toe elke keer mazzel gehad en tussen de buien door kunnen racen, maar vrees het ergste straks haha! Nouja maar even wat bedenken voor nu en dan morgen naar de hema om even te kijken. Lastig dat dat bijna niet te vinden is zeg!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Voor in het fietszitje bedoel je? Dan zou ik een goed jasje kopen en een regenbroek evt gewoon omslaan bij de pijpen. Maar je kindje zit achter zo'n scherm he, dat scheelt wel veel water. Voor de maxicosi achterop zijn regenhoezen dacht ik.
De maxicosi in zo'n standaard achterop is de veiligste manier. Maar ik heb ook alles lopend / met de auto / met de bus gedaan. Oh en een heel enkel keertje stapvoets op de fiets met baby in de doek.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:30 schreef Burdie het volgende:
Ja wij hebben ivm kantoor aan huis de ruimte dus eigenlijk niet/luxeprobleem
L is wel gek met haar broertjes he Nikki.
Qua fiets, toevallig dacht ik daar vanmorgen aan. Ik doe dus alles met de auto, maar zou best eens met de fiets willen met de mini. Maar hoe vervoer je die veilig op een fiets?
Het is zo enorm leuk iddquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:50 schreef GotC het volgende:
Ik (of eigenlijk Yur) kan niet wachten tot T. in het fietszitje kan
Je mag volgens mij idd na een paar dagen wel een verbetering verwachten. Misschien weer even met je HA bellen om af te spreken wanneer je teruggaat als het nog niet beter gaat?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is zo enorm leuk idd
Sticker is nog steeds een lamlendige vaatdoek. Na drie hele dagen antibiotica mag je toch wel wat verbetering verwachten? Hij is wel koortsvrij sinds de ab, maar hij drinkt slecht, slaapt voortdurend, en is wakker voornamelijk aan het huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik fiets met de maxicosi in de bakfiets. Ik vond het een eng idee maar er It gewoon vering in dus ze krijgen geen belasting op het lichaam.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vind van niet eigenlijk. Zo'n mc achterop lijkt me echt niet veilig.
Maar goed dat is mijn mening.
Met winkel(tje) in huis nog ruimte genoeg.
Ik bedoelde meer achterop een normale fiets. In een bakfiets lijkt mij veel veiliger.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:02 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik fiets met de maxicosi in de bakfiets. Ik vond het een eng idee maar er It gewoon vering in dus ze krijgen geen belasting op het lichaam.
Je hebt ook papa fietsen he!quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:03 schreef GotC het volgende:
Kim!Wat een moppie is het toch.
Yur gaat binnenkort kijken voor een nieuwe mamafiets. Nee, niet voor mij, voor zichzelf
Hij is bang als T. achterop zit hij niet op kan stappenquote:[imhttp://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef As1981 het volgende:
[..]
Je hebt ook papa fietsen he!
met een moederfietd durft hij wel? Want papafietsen hebben dezelfde aanpassingen he.Breed stuur, dubbele standaard, stuurslot, enzquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij is bang als T. achterop zit hij niet op kan stappen
ah zo. Nee volgens mij wel gewoon een stang. Geen idee verder want wij hebben er geen een hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:10 schreef Shandaly het volgende:
Dan hoef je je been er niet achterover te zwaaien... of hebben papafietsen ook niet zo'n stang?
Ook een beetje voor mijn gemoedsrustquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:15 schreef Cwen het volgende:
Hier ook snot. Blijkbaar heerst het.
Waarom naar de ha, Rijst? Is ze er echt belabberd van?
Ja dat iddquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:10 schreef Shandaly het volgende:
Dan hoef je je been er niet achterover te zwaaien... of hebben papafietsen ook niet zo'n stang?
Ik had vorige week een shift van 21:45 tot 04:45quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:09 schreef GotC het volgende:
Ze doet het er goed op zo te horen Rijst, en wat laat ze er lang tussen (al is dat geen probleem volgens mij)Ga zo door
Dat jij en je man/vriend elkaar aankijken van 'heb jij hem een fles gegeven? Ik ook niet?!'quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik had vorige week een shift van 21:45 tot 04:45
Ik schrok wakker... hihi
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:22 schreef GotC het volgende:
Ik ben zo blij: Heb eindelijk een fantastisch babyboek ('Raad eens hoeveel ik van je hou - babyboek' editie 2014![]()
) voor T. gevonden en zojuist ingevuld. Trip down memory lane, nu al
Zo tof dat jullie op reis gaan trouwens!quote:
Die heb ik ook, zo leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:22 schreef GotC het volgende:
Hoe gaat het verder met jou en T. Mevr_mus?
Ik ben zo blij: Heb eindelijk een fantastisch babyboek ('Raad eens hoeveel ik van je hou - babyboek' editie 2014![]()
) voor T. gevonden en zojuist ingevuld. Trip down memory lane, nu al
Dat idd ..quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat jij en je man/vriend elkaar aankijken van 'heb jij hem een fles gegeven? Ik ook niet?!'Dat zijn toffe momenten
Hoi! Ja ik lees nog steeds wel mee, maar kom aan reageren niet altijd toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik volg jullie trouw en vind het superleuk om de updates van alle kindjes te lezen. En om dat dan een beetje te kunnen vergelijken met kindjes die ongeveer even oud zijn als E![]()
Kleine T is nog steeds een ontzettend plakbaby, maar is tegen mij aangeplakt erg tevreden. Lang leve de draagdoek dusquote:
Jep, om de maandquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef GotC het volgende:
Spannende ontwikkelingen Juud! Kom je nog wel langs?
Morgen hebben we een rondleiding bij een kdv. Ben érg benieuwd. Hebben jullie nog über-pro vragen of dingen waar we op kunnen letten?
Ik blijf dat grappig vindenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:39 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Jep, om de maandJouw werkgever is mijn klant, haha!
@kdv: vragen hoe het zit met voeding en wat ze aanbieden, wat ze aanhouden qua schema voor kindjes (op eigen tijden slapen of vaste slaaptijden op de groep), hoe ze tegenover niet-ingeente kindjes staan
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:43 schreef flowerbox het volgende:
Wat een ontzettend attente en lieve en gelukkig indruk maak jij, kp!
Hier gaat alles zo zo. Mini is vandaag weer goedgekeurd op cb.. 6,1 kilo en we mogen beginnen met bijvoeding maar alleen als we dat zelf ook willen. We weten het nog niet...ze is toch nog maar pasgeboren
Die is mooi! En nog flexibel ook, groot pluspunt!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:24 schreef GotC het volgende:
Bedankt voor alle info en dingen om op te letten Kiwi en lazi!En lazi, 2samen en Dak zit ook bij ons in de buurt, maar we gaan nu kijken bij de A.ppelgaard (Google maar
). Pas een jaar open, met prachtige buitenspeelplaats
Ik woon ook in DH en vond het best lastig om te kiezen. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Dak, mede omdat deze schuin tegenover ons huis zit en een grote speelplaats heeft. Ik vind het er wel druk (er zit ook een BSO gevestigd in het grote pand). Maar de baby afdeling zit wel in een rustige hoek.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:15 schreef laziness het volgende:
GotC wat ik trouwens ook een eye opener vond was verschillende locaties van dezelfde organisatie maar ook de locaties van een compleet andere organisatie naast elkaar leggen.
De dichtsbijzijnde van Triodus en 2Samen waren zo ontzettend klein. Echt die minimale afmetingen wat moet volgens de arbo regels en een postzegel van een stukje tegels wat het speelpleintje moest zijn.
Dak zit in onze wijk in oude kleuterscholen en dat biedt zoveel meer ruimte binnen en buiten. Dat speelde voor mij een belangrijke rol, de ruimte om te spelen en rauzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |