abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139611711
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

pi_139611765
Boh, mijn baby is nog steeds goed ziek. Stom. :(
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:38:24 #3
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139612525
Beterschap LE

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Hadden je ander 2 dat ook? Dat ze zoveel wilde drinken?
Nee, de midi wel de maxi niet.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139612863
Wat naar, L-E. Sterkte!

Het slapen in haar eigen kamer werkt als een tierelier. :D . Gisteravond ging ze een keertje huilen nadat ik haar op bed had gelegd. Even troosten en teruggelegd en toen van 22.00 tot 06.30 doorgeslapen. En dan moest ik haar om 06.30 nog wakker maken ook, want ze sliep gewoon nog. Het kon alleen niet langer wachten wegens ontploffingsgevaar aan mijn kant. :+ .

Ik geloof dat ik het zelf ook niet meer gewend ben om zo lang door te slapen, want ik ben er helemaal duf van. Heb ook heel heftig liggen dromen. Vorig week, nadat wij het hier hadden over de gedachte dat er iets met ons kleintje gebeurt, droomde ik dat ik zelf doodging. :{ . En die droom ging na de nachtvoeding van I. gewoon door.

Moppert, wat een ochtendhectiek! Respect inderdaad dat je dat allemaal doet. Het zijn tropenjaren voor jullie.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:58:42 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139613028
Wat goed, Franny! Hoe vond jij het? Hoe lang sliep ze anders, was dit veel langer?

Hier een heerlijke nacht gehad, mini lag wat eerder dan anders in bed, zodat mijn man en ik nog een half uurtje samen hadden beneden ;).

Ik vind het voeden in bed 's ochtends altijd zo fijn O+. Die volledige overgave waarmee dat kleintje ligt te smikkelen, zijn handjes zachtjes om mijn borst gevouwen... Ik slurp dat soort momenten op als een spons, zodat ik ze altijd kan onthouden O+ O+ O+.
KuikenGuppy
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:59:23 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139613043
LE hoe is het met je mini vandaag?
KuikenGuppy
pi_139613159
Awww Sticker :(. Beterschap!!

Burd, lief is dat hè? Tegenwoordig heeft mevrouw daar helaas geen geduld meer voor, dus geniet ervan zo lang je kunt! ;)

Als Ellie beter is gaan we het ook eens op haar eigen kamer proberen. M'n gevoel zegt dat zij er nu aan toe is: valt zelf in bed in slaap, woelt en draait 's nachts en lijkt soms wakker te worden van ons. Ik vind het wel wat moeilijk :'(.
Maar ze gaat alleen als we geen 4-5 nachtvoedingen meer hebben. Anders trek ik 't niet!
Home is where the O+ is...
pi_139613165
Franny, wat een succes, dat eigen kamertje!

Burdie, hij heeft nog steeds koorts en oorpijn en hoestaanvallen en wil alleen maar slapen. Hangt nu weer in de doek bij me. Vanmorgen ook een hele vieze poepluier, maar dat kan ook van de ab zijn. Of van de tandjes die ook op doorkomen staan. Voor mijn gevoel krijgt hij alles tegelijk nu: oorontsteking, mega verkoudheid, voortanden, the works.
pi_139613309
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef Burdie het volgende:
Wat goed, Franny! Hoe vond jij het? Hoe lang sliep ze anders, was dit veel langer?

Hier een heerlijke nacht gehad, mini lag wat eerder dan anders in bed, zodat mijn man en ik nog een half uurtje samen hadden beneden ;).

Normaalgesproken komt ze rond drie of vier voor een voeding. In haar wiegje lag ze de laatste week heel onrustig te woelen en daar werd ik wakker van en dan wist ik niet goed of ze nu gewoon aan het woelen was of honger had. Uit automatisme haalde ik haar er dan meestal uit om te drinken, maar dan dronk ze maar eventjes. Dit gebeurde ook wel eens om een uur of twee. Daardoor ging ik twijfelen of dit wel handig was zo.

Haar eigen kamertje is echt heel donker. Ik heb het idee dat zij dat nodig heeft. Gisteren lag ze ook helemaal om zich heen te kijken in haar bedje, maar zodra ik het licht uit deed was ze stil. Het verklaart misschien ook waarom ze overdag niet zo'n slaper is?

Het geeft mij rust. En ik vind het vooral heel fijn dat zij lekker slaapt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_139613354
Fijn dat de draagdoek helpt hierbij, L-E. Hopelijk gaat het snel wat beter.
pi_139613447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef Cwen het volgende:
Awww Sticker :(. Beterschap!!

Burd, lief is dat hè? Tegenwoordig heeft mevrouw daar helaas geen geduld meer voor, dus geniet ervan zo lang je kunt! ;)

Als Ellie beter is gaan we het ook eens op haar eigen kamer proberen. M'n gevoel zegt dat zij er nu aan toe is: valt zelf in bed in slaap, woelt en draait 's nachts en lijkt soms wakker te worden van ons. Ik vind het wel wat moeilijk :'(.
Maar ze gaat alleen als we geen 4-5 nachtvoedingen meer hebben. Anders trek ik 't niet!
Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachts :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:20:47 #12
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139613561
Arme Sticker ;( Beterschap!

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Grote kans dat als ze alleen ligt, ze ook minder vaak komt voor een voeding omdat ze minder wakker wordt snachts :)
Dit wilde ik ook zeggen :Y

Nora en ik maakten elkaar ook wakker, maar toch zou ik bij een eventuele tweede hem/haar wel weer tot een maand of 6 naast me willen hebben. Dat voelde wel goed.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_139613669
Ik moet zo naar de vk voor nacontrole, maar Stip slaapt lekker en ze had gevraagd of hij mee kwam. Moet hij mee voor een controle oid of is het gewoon voor de leuk?

Waarom zouden ze beter slapen in hun eigen kamer? Ruiken ze dan de melk niet ofzo? Bij ons is het ook heel donker in de slaapkamer, maar zijn kamer mist nog een rolgordijn (dat overigens wel klaar staat). Alleen bij zijn inslapen moet ik nog wel een paar keer zijn speen terugstoppen, dus dan zou ik op en neer kunnen blijven lopen...
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:42:21 #14
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139614112
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef Dot. het volgende:
Moet hij mee voor een controle oid of is het gewoon voor de leuk?
Voor de leuk.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139614123
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee hoor. Mijn peuter sliep 2 nachten op de andere kamer toen ze 6 maanden was en kwam nog vaker voor een voeding. Om het uur werd ze huilend wakker. Ze slaapt sinds 18 maanden door en nog steeds op onze kamer omdat wij het echt gezellig vinden zo.

Iedereen moet doen wat voor hun het beste is maar er is geen garantie dat ze beter slapen als ze alleen liggen.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_139614156
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:43 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee hoor. Mijn peuter sliep 2 nachten op de andere kamer toen ze 6 maanden was en kwam nog vaker voor een voeding. Om het uur werd ze huilend wakker. Ze slaapt sinds 18 maanden door en nog steeds op onze kamer omdat wij het echt gezellig vinden zo.

Iedereen moet doen wat voor hun het beste is maar er is geen garantie dat ze beter slapen als ze alleen liggen.
Daarom zei ik ook "kans". Cwen zei zelf dat ze het idee had dat ze elkaar wakker maken.
Sarcasme. Herken het.
pi_139614275
Je kan het uiteraard altijd proberen...bij ons was het geen succes. Voor haar niet en voor ons ook niet :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:51:29 #18
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139614370
Ik ben er inmiddels achter dat je bij baby's nergens garantie op hebt :+
pi_139615003
LE beterschap voor je mini :* ! Klinkt echt niet tof! Fijn he de doek, soms vraag ik me af hoe ouders het doen zonder :o

Haha precies Sylver, de ene dag werkt iets briljant en dan na 3 dagen werkt dat dus echt niet meer!

Burdie O+

Cwen, en 2 nachtjes proberen? kijken hoe dat gaat.. als ze dan nog zo vaak komt kan je er altijd weer terug bij jullie leggen?

Ik kan gewoon nog even geen afscheid nemen van J uit onze kamer. En vriend volgens mij ook niet. Hij zei laatst J gaat heeeeul lang nog niet weg uit onze kamer toch O+?
Ik merk wel dat ik steeds beter wordt in het niet bij elk piepje wakker worden en reageren. Voorheen zat ik wel eens helemaal klaar voor een voeding en dan keek ik naast me en sliep hij al weer. Nu wordt ik vaak zelf een min of 10 wakker voordat hij echt wilt eten. Gisteravond wilde hij echt niet slapen vanaf 18.00 was hij wakker en hebben van alles geprobeerd. Uiteindelijk in zijn wieg gelegd toen wij wilden gaan slapen en dat was constant krijsen, ik er weer uit, J in de doek en na 20 min was er rust. Uiteindelijk lag hij er om 23.30 in en sliep tot 05:15 :D .

Trouwens, de kindjes die hier gekliefd zijn hadden die ook zo onwijs veel speeksel? J kwijlt wat af, het zou aan het helingsproces in z'n mondje kunnen liggen? Of tandjes :') ? uhh nee toch?!
Hij is echt een kampioen in bellen blazen de afgelopen dagen.. FTW :D
♥ J & S
pi_139615265
Nee, I. kwijlt ook wat af. En bellen blazen inderdaad! :D .
pi_139615340
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:42 schreef Moppert het volgende:

[..]

Voor de leuk.
Hij werd toch wakker dus heb hem even meegenomen. Vond ze erg leuk :) mijn litteken is nog wat roze en dik, maar hij zou snel witter en soepeler worden. En m'n ijzer en bloeddruk waren helemaal prima :) Toch gek dat je dan afscheid neemt van ze, terwijl ze 9 maanden zo'n groot onderdeel waren van je leven. Naar elke afspraak toeleven en in de kraamtijd waren ze ook een ontzettende steun voor ons.

Klap, hier geen kwijlend kindje.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:32:41 #22
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139615378
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:15 schreef klaprooss het volgende:
Hij is echt een kampioen in bellen blazen de afgelopen dagen.. FTW
Dat hoort bij de 12 weken ontwikkeling zo ongeveer :D
Alle baby's hebben een bellenblaas fase, voorbereiding op praten O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:36:12 #23
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139615470
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:

[..]

Hij werd toch wakker dus heb hem even meegenomen. Vond ze erg leuk :) mijn litteken is nog wat roze en dik, maar hij zou snel witter en soepeler worden. En m'n ijzer en bloeddruk waren helemaal prima :) Toch gek dat je dan afscheid neemt van ze, terwijl ze 9 maanden zo'n groot onderdeel waren van je leven. Naar elke afspraak toeleven en in de kraamtijd waren ze ook een ontzettende steun voor ons.

Klap, hier geen kwijlend kindje.
Fijn dat je ijzer en bloeddruk oké was.
En meenemen is natuurlijk altijd leuker. Babyshowen O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:38:02 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139615506
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Moppert het volgende:

[..]

Praten O+.
De mijne babbelt al wat af. Hele gesprekken met boekjes, knuffelberen en muren O+.
"Goooeeeeee... giiiii... haaaaaaaahahaha!"
Dat je je omdraait en ineens hard gekraai achter je uit de box hoort komen :') O+.
KuikenGuppy
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:38:09 #25
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139615510
Ik heb net voor het eerst gefietst *O* R.ufter viel bijna ala minute in slaap O+
En midi riep steeds wow mam de fietsbak is hobbelig :')
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139615523
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:32 schreef Moppert het volgende:

[..]

Oooooh! Blaas dan maar een end weg O+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:40:43 #27
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139615571
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Praten O+.
De mijne babbelt al wat af. Hele gesprekken met boekjes, knuffelberen en muren O+.
"Goooeeeeee... giiiii... haaaaaaaahahaha!"
Dat je je omdraait en ineens hard gekraai achter je uit de box hoort komen :') O+.
Dat vind ik zo leuk. R. heeft door wanneer ik een grapje vertel aan Pax of de kinderen en gaat dan heel erg lachen. Ik denk dat hij kan horen aan mijn stemgebruik wanneer iets een grapje is.

En als hij scheetjes laat dan moet hij ook vaak om zichzelf lachen :')
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139615575
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Moppert het volgende:
Ik heb net voor het eerst gefietst *O* R.ufter viel bijna ala minute in slaap O+
En midi riep steeds wow mam de fietsbak is hobbelig :')
Aaaah O+ Je midi.. ik ben een beetje verliefd op hem door je verhalen!
En je R met zn scheetjes :D

En burdie te lief he O+ .
Hier ligt J op het verschoonkussen hele verhalen te houden tegen de kralenketting tegen de muur. EN de kralenketting ontvangt nog veeeel meer lachjes dan papa en mama :')

Dot fijn dat je waarde goed waren! En idd babyshowen O+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:43:34 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139615631
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef klaprooss het volgende:
En burdie te lief he O+ .
Hier ligt J op het verschoonkussen hele verhalen te houden tegen de kralenketting tegen de muur. EN de kralenketting ontvangt nog veeeel meer lachjes dan papa en mama :')
Maar kralenkettingen zijn ook heel leuk :+.
Kuiken ligt helemaal in een deuk als ik hem Meneer Peer noem :').
KuikenGuppy
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:44:46 #30
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139615656
Mijn midi is echt heel erg lief.
Vanmorgen zei hij nog tegen mij "oh mama ik ben echt gek op je O+ " en toen liep hij naar R, en zei hij "weet je al wie ik ben? Ik ben je grote broer. O+ O+ en later gaan wij samen voetballen"

Hahah burdie hoe kom je nou bij meneer peer? :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139615668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Maar kralenkettingen zijn ook heel leuk :+.
Kuiken ligt helemaal in een deuk als ik hem Meneer Peer noem :').
Huh jullie babys zijn wel echt slim hoor! Mijne doet dat niet :') die is veel te druk met proberen te poepen enz :+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:47:21 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139615708
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:44 schreef Moppert het volgende:
Mijn midi is echt heel erg lief.
Vanmorgen zei hij nog tegen mij "oh mama ik ben echt gek op je O+ " en toen liep hij naar R, en zei hij "weet je al wie ik ben? Ik ben je grote broer. O+ O+ en later gaan wij samen voetballen"
O+ O+ O+ wat een droppie zeg :D!

quote:
Hahah burdie hoe kom je nou bij meneer peer? :D
Afgeleid van meneer de koekepeer :'). We zeggen wel meer gekke dingen hier thuis :+.
KuikenGuppy
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:50:39 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139615768
Klap, ik heb altijd en overal spuugdoekjes voor m'n kwijlie :9. En anders m'n mouw. :+
pi_139615772
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:45 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Huh jullie babys zijn wel echt slim hoor! Mijne doet dat niet :') die is veel te druk met proberen te poepen enz :+
Heb jij ook zo'n kreunerd incl rood hoofd en dat er dan alleen een scheet komt? :D
pi_139615859
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef Dot. het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n kreunerd incl rood hoofd en dat er dan alleen een scheet komt? :D
Kreuner vooral, rood alleen als hij echt poept. Al doet ie de laatste 3 dagen echte grote mannen poepjes laten O+ . Heerlijk! Dan kijkt hij ook zo voldaan als ze eruit zijn :D
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:55:11 #36
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139615865
Hoi!

L-e, beterschap!

Bellenblaasbabyj.ibbe O+

LachebekjeS. O+ volgens mij is jouw mini echt een vlotje. Onze mup lacht wel als we r knap noemen pf gek doen, maar echt echt gegiechel zit er nog niet in hoor! Lijkt wel steeds dichterbij gekomen met heel veel gekir en gegeit, maar s. Is de nieuwe SnEllie!

En Ooohhh midi O+ te lief!

Slaapkindjes: ik heb al stiekem opgemeten of het ledikant niet ook naast ons bed past straks :@ nabestellen, maar ik krijg dat er echt heul niet doorheen. Meneer vindt het wel leuk zo met z'n meiden, maar hij zei laatst toch ook dat het wel heel fijn zou zijn om echt samen te zijn op de slaapkamer. En dat heeft niet eens met de spoilers van van de week te maken, want als baby diep genoeg slaapt hebben we geen last van d'r. :+

Ik zie er echt tegenop om haar weg te leggen. Maar ja, das vast nog lang niet aan de orde /kopinzand

En qua scheetjes en zo: we noemen onze baby vaak Henk. Niet geheel zonder reden :') die kan geluiden en luchten produceren, niet normaal! :D
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_139615877
GotC Haha ja me mouw werkt als een tiet! En dan vergeet ik het in de was te doen en denk ik Oh dat shirt kan ik wel aan en zie ik na een uur pas al mn kwijlvlekken :') O+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:56:35 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139615901
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef klaprooss het volgende:
GotC Haha ja me mouw werkt als een tiet! En dan vergeet ik het in de was te doen en denk ik Oh dat shirt kan ik wel aan en zie ik na een uur pas al mn kwijlvlekken :') O+
Dat is beter dan dat je halverwege de dag eens denkt: wat ruikt dit shirt eigenlijk zuur :').
KuikenGuppy
pi_139615934
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!

L-e, beterschap!

Bellenblaasbabyj.ibbe O+

LachebekjeS. O+ volgens mij is jouw mini echt een vlotje. Onze mup lacht wel als we r knap noemen pf gek doen, maar echt echt gegiechel zit er nog niet in hoor! Lijkt wel steeds dichterbij gekomen met heel veel gekir en gegeit, maar s.

En Ooohhh midi O+ te lief!

Slaapkindjes: ik heb al stiekem opgemeten of het ledikant niet ook naast ons bed past straks :@ nabestellen, maar ik krijg dat er echt heul niet doorheen. Meneer vindt het wel leuk zo met z'n meiden, maar hij zei laatst toch ook dat het wel heel fijn zou zijn om echt samen te zijn op de slaapkamer. En dat heeft niet eens met de spoilers van van de week te maken, want als baby diep genoeg slaapt hebben we geen last van d'r. :+

Ik zie er echt tegenop om haar weg te leggen. Maar ja, das vast nog lang niet aan de orde /kopinzand

En qua scheetjes en zo: we noemen onze baby vaak Henk. Niet geheel zonder reden :') die kan geluiden en luchten produceren, niet normaal! :D
Haha maar Henkie past nog wel in dr wiegje toch :o al groeit ze wel als een jekko

Ja S van Burdie is een snellert.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:00:41 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139615999
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:58 schreef klaprooss het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topje aan houden?
KuikenGuppy
pi_139616010
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat is beter dan dat je halverwege de dag eens denkt: wat ruikt dit shirt eigenlijk zuur :').
_O- precies !
Al denk ik nu soms echt schijt :+ , ik ben een jonge moeder hoor.. Laatst ging ik naar een etentje van vriend zn familie. Met kwijlvlekken op m'n mouw en schouders, melkvlekken zo op navelhoogte :') en ongedaan haar ... Maar toch zag ik er nog fruitig uit O+ . En met J in de doek zie je er niets van!
Ik was een typische reclame huismoeder (ofwelkwoordwasnougepast?) :+.
♥ J & S
pi_139616020
Tja, dat valt wel te proberen :+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:02:31 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139616053
Oja, haar... soms kom ik er pas aan het einde van de dag achter dat ik nog rondloop met mijn 'net wakker, snel even een elastiekje erin' kapsel. Natuurlijk net als ik uitgebreid heb gewinkeld enzo :') _O-.
KuikenGuppy
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:03:25 #44
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139616084
ik ben allang blij als ik niet in pyjamabroek de oudste naar school breng :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:05:16 #45
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139616131
SPOILER
Ik kleed me alleen aan als ik weg moet :@ verder chillen we en thuiskleren haha. En haar gaat vast want trekgrage muppet. Ik snap ineens al die korte pittige kapseltjes }:| heus niet loslaten, maar alleen harder trekken als mama probeert je vingertjes open te maken.
pi_139616383
Klap
SPOILER
pi_139616452
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Kimpossible het volgende:
SPOILER
Ik kleed me alleen aan als ik weg moet :@ verder chillen we en thuiskleren haha. En haar gaat vast want trekgrage muppet. Ik snap ineens al die korte pittige kapseltjes }:| heus niet loslaten, maar alleen harder trekken als mama probeert je vingertjes open te maken.
Ik heb idd ook een permanente frummelknot bovenop mn hoofd. Haar hangt ook gewoon in de weg bij voeden. Vriend noemt me al vrouwtje theelepel :P
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:17:12 #48
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139616467
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Kimpossible het volgende:
SPOILER
En dan komt er ook nog al dat haar uitval aan -O-

Ik moet helaas te vaak de deur uit maar erg mooi voel ik mij dan niet.
:@
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:21:49 #49
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139616597
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:17 schreef Moppert het volgende:

[..]

En dan komt er ook nog al dat haar uitval aan -O-

Ik moet helaas te vaak de deur uit maar erg mooi voel ik mij dan niet.
:@
Haaruitval :X Man, dat vond ik echt ruk.
En terugplooien..ik lijk nog steeds 20 weken zwanger :').

Mooi voelen..wat is dat? Praktisch ftw ;(
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:23:31 #50
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139616635
Ik ben ook nog heel erg dik bij mijn buik daar baal ik ook van.

Lol ik ben aan het voeden en R. was in slaap gevallen.
Komt Midi buurten en zegt mama ik heb nu wel een ijsje gedient..
Nu is R. weer wakker door mijn gelach. -O- net na het fietsen zei ik zo nu heb ik wel wat te drinken verdienf. Hij let iig goed op wat ik zeg :')
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:25:15 #51
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139616705
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:23 schreef Moppert het volgende:

Lol ik ben aan het voeden en R. was in slaap gevallen.
Komt Midi buurten en zegt mama ik heb nu wel een ijsje gedient..
Nu is R. weer wakker door mijn gelach. -O- net na het fietsen zei ik zo nu heb ik wel wat te drinken verdienf. Hij let iig goed op wat ik zeg :')
:D Midi O+ Lekkere wijsneus.

Ik hou me wb gewicht nog steeds vast aan 9 maanden ontzwangeren. Probleem is dat het nu al bijna 7 maanden is :o Time is running out!
pi_139617106
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:23 schreef Moppert het volgende:
Wat ik op foto's zo meekrijg lijk je heel slank juist? In ieder geval geen dikke buik.

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Haaruitval :X Man, dat vond ik echt ruk.
En terugplooien..ik lijk nog steeds 20 weken zwanger :').

Mooi voelen..wat is dat? Praktisch ftw ;(
Ik ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren voor mijn buik weer een beetje ok is. Niet dat ik haast heb verder, ben iets meer dan een week geleden bevallen. Maar heb wel echt nog een zwangere buik ook :Y

Over iets meer dan 1,5 week is de 80-jarige verjaardag van mijn oma, dan wil ik eigenlijk wel graag even gaan (de familie gaat o.a. uit eten). En áls ik ga, dan wil ik er eigenlijk ook wel een beetje leuk uitzien. Dus hopen dat ik dan ergens in pas :D In joggingbroek komen opdagen vind ik ook weer zoiets :+
pi_139617149
Hier idd ook een kwabbuik :{ Maar ik heb me net gewogen bij de vk en ik zit idd nog op +7 kilo, al was ik wel erg dun voor mijn doen toen ik zwanger werd. Al mijn oude broeken passen wel gewoon weer, dus het zit iig niet op mn benen :)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:38:40 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139617166
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:14 schreef Cwen het volgende:
Klap
SPOILER
SPOILER
KuikenGuppy
pi_139617188
:'D omg je midi !

Oh haha dat geeft moed Cwen, hij maak took wel aanstalte maar uh ja..

haaruitval check! Het is begonnen :') elke ochtend onder de douche trek ik weer hele bossen eruit.. :(
En ik had altijd al een frummelknot dus mensen zien gelukkig geen verschil :+

En dames, wat betreft gewicht niet te streng doen hoor! Ik kan me denk ik voorstellen dat je er van baalt (en ik heb vast makkelijk praten :|W ) maar gun het jezelf wat tijd. En 9 maanden, een jaar als het niet langer is hoor ik vaak genoeg bij dames vooral met een KS..
Rustig aan, jullie zijn prachtig :*
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:39:30 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139617197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef GotC het volgende:

[..]

:D Midi O+ Lekkere wijsneus.

Ik hou me wb gewicht nog steeds vast aan 9 maanden ontzwangeren. Probleem is dat het nu al bijna 7 maanden is :o Time is running out!
Oh, dan wordt het tijd voor een tweede he :+.
KuikenGuppy
pi_139617265
Ik vond het shocking hoe lang mijn buik dik bleef na de ks. Echt een verschil met mijn natuurlijke bevalling. Nu een jaar later zit alles wel weer op zijn plek ;)

Door bv nu ondergewicht overigens. Iets te hard ontzwangerd :')
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:42:49 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139617313
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Oh, dan wordt het tijd voor een tweede he :+.
Nou, m'n moeder: Wel eerst ervoor zorgen dat je al het extra gewicht kwijt bent voor je aan een tweede begint he, anders gaat het er nooit vanaf!

Ktnx! :+

Maar serieus, ik had het helemaal uitgestippeld: Na m'n zwangerschap, veel sporten, gezond eten en dan ga ik gewoon dik ( :')) onder m'n startgewicht zitten. Sporten, check, gezond eten, check, dik, check! :D
Maargoed, corrigerend ondergoed is fijn voor zwabberbuik, 1 van de beste tips die ik hier heb gekregen.
Verder komt het wel goed. En anders ben ik lekker zacht *;
pi_139617503
Gotc, al die dingen die je opnoemt kun je nog steeds doen he :) Sowieso ben ik voorstandet van een bewust eetpatroon als er kinderen mee eten :)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:49:26 #60
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139617559
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat ik op foto's zo meekrijg lijk je heel slank juist? In ieder geval geen dikke buik.
Dan heb je de verkeerde foto's gezien :D ;)
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:49:52 #61
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139617577
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef L-E het volgende:
Gotc, al die dingen die je opnoemt kun je nog steeds doen he :) Sowieso ben ik voorstandet van een bewust eetpatroon als er kinderen mee eten :)
Yup, doe ik idd nog steeds, al is het om een goed voorbeeld te zijn :) 3x per week hardlopen inclusief gezond eten.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:53:08 #62
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139617691
SPOILER
Koekkoek :')
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:59:30 #63
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139617883
KP,
SPOILER
pi_139617942
Kim, herkenbaar, maar dan door een te laag gewicht. Zelfbeeld en gewicht is altijd al een dingetje geweest en in labielere tijden zoals nu gaat het overheersen. Ik heb een ongezond grote hekel aan mijn lichaam, te lelijk, te dun hier en te dik daar, en niet eens in staat 40 weken lang een veilige haven te zijn..

Ik wil in therapie ermee aan de slag, zo belemmerend is het. Wellicht voor jou ook een idee?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:02:05 #65
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139617964
-O- foto's

SPOILER

[ Bericht 35% gewijzigd door Moppert op 06-05-2014 16:15:25 ]
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139617978
SPOILER
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:03:12 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139618004
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef GotC het volgende:
Enne, :*! Ik vind je echt een prachtige vrouw mét een prachtige dochter. O+
+1!
KuikenGuppy
pi_139618016
Quotespoilerfail, sorry. De tablet en ik :')
pi_139618038
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:49 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dan heb je de verkeerde foto's gezien :D ;)
Haha, dat kan natuurlijk ook :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef L-E het volgende:
Ik vond het shocking hoe lang mijn buik dik bleef na de ks. Echt een verschil met mijn natuurlijke bevalling. Nu een jaar later zit alles wel weer op zijn plek ;)
'Gelukkig' wist ik dat nog van de geboorte van Saar. Dus het is nu niet zo shocking meer dat ik nog steeds zwanger rond huppel ook al is de kleine man eruit :s)

Tom heeft net zijn tweede gehoortest gehad. Vorige keer was zijn linkeroortje namelijk prima, maar rechts niet. Nu weer niet. Hij is snotverkouden en waarschijnlijk zorgt dat ervoor dat de test niet lukt. Hoogstwaarschijnlijk volgende week test #3. Schijnt er 'indrukwekkend' uit te zien met plakkers op zijn hoofd en kapjes over zijn oren. Ik ben benieuwd! :)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:04:09 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139618042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:03 schreef L-E het volgende:
Quotespoilerfail, sorry. De tablet en ik :')
You made me smile O+

Oh ja, ik was aan het werk O-)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:04:38 #71
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139618058
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha, dat kan natuurlijk ook
De duidelijke foto staat iets boven je post.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139618091
Dat van die buik is heel erg herkenbaar. Ik heb zelfs al gegoogled op buikwandcorrectie. :@ Ik heb nu in ieder geval nog een onwijze diastase. }:| In de ochtend valt het wel mee hoe erg het opvalt, maar in de avond lijk ik wel 20 weken zwanger. :( En dat terwijl ik 6 kilo lichter ben dan voor mijn zwangerschap.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:06:12 #73
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139618111
Moppert :* Maar je had serieus ook een grote buik, door obvious reasons. Dan zal het ook wat langer duren voor alles weer bij is getrokken. Maar ik snap wat je bedoelt, het is nog wel aanwezig :*
pi_139618126
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:04 schreef Moppert het volgende:

[..]

De duidelijke foto staat iets boven je post.
Oh ja, idd nog niet helemaal strak. Maar ik vind het in ieder geval absoluut niet (meer) lijken op een zwangere buik!

En gezien de omvang van je zwangere buik vind ik dat je buik toch aardige terugplooiskills heeft ;)
pi_139618151
Coco ik was na de ks echt booossss dat niemand me had gewaarschuwd over die buik :')
pi_139618225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:07 schreef L-E het volgende:
Coco ik was na de ks echt booossss dat niemand me had gewaarschuwd over die buik :')
Ik moet zeggen dat ik de eerste keer ook een stuk meer in shock was :D
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:11:54 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139618294
Dat flapje net boven de ks :9
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:12:32 #78
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139618311
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh ja, idd nog niet helemaal strak. Maar ik vind het in ieder geval absoluut niet (meer) lijken op een zwangere buik!

En gezien de omvang van je zwangere buik vind ik dat je buik toch aardige terugplooiskills heeft ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:06 schreef GotC het volgende:
Moppert :* Maar je had serieus ook een grote buik, door obvious reasons. Dan zal het ook wat langer duren voor alles weer bij is getrokken. Maar ik snap wat je bedoelt, het is nog wel aanwezig :*
Ja voor wat het was is het ook wel prima.. maar nog langer niet wat ik wil hebben.
Ik was ook echt wel huge :o
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:13:28 #79
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139618336
Nog een voordeel van buikdragen btw :Y
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:13:58 #80
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139618350
Jullie zijn lief O+

SPOILER
Oh en even iets compleet anders: ben ik de enige met baby die perse wil staan? Staanstaanstaan op onze schoot en omdat dat niet mag (want heupjes) dan echt keiboos worden?
pi_139618356
Dat flapje ja :D

Moppert, dat zal nog een stuk bijtrekken hoor. Je mini is nog niet zo oud toch?
pi_139618375
Oh dames alles +1000 op alle positieve dingen die er gezegd zijn!
Ik vind het moeilijk om jullie een fijn/goedhupje te geven omdat ik hier geen last van heb maar de gevoelens die jullie hebben 'herken' ik wel van vroeger.

En KP koop idd gewoon mooie kleding, dat goed valt en je er tof uit ziet. Als je je juist vast blijft houden aan de kleding van voor je zwangerschap blijf je je 'zwaarder' voelen. En je bent prachtig net als alle andere dames hier! Het is nu gewoon weer even een kwestie van de juiste kleding vinden zodat je de hotmomaaa bent die je zelf voor ogen had! Want hot ben je zeker :*
♥ J & S
pi_139618400
Mijn dreumes wil nog niet staan. Maar ik krijg meer en meer het gevoel dat Sticker wars is van gemiddelden :')
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:18:01 #84
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139618472
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:14 schreef L-E het volgende:
Moppert, dat zal nog een stuk bijtrekken hoor. Je mini is nog niet zo oud toch?
3,5 maand :)
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139618495
9 maanden op en af... Dat is voor mij zaterdag al dat ze evenang uit mn buik is... En nu nog 2 kilo voor ik weer op mn startgewicht zitmaar ik baal ook nog enorm van mn buik. Die is nog 7 maanden zwanger
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:22:48 #86
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139618617
Moppert :* lk vind het echt wel meevallen, maar ik weet dat je daar ook geen reet aan hebt. Ik hoop dat je je snel prettiger voelt in je lijf en ik weet zeker dat het echt nog wel verder terugplooit. Je grote mini is er echt ook nog maar net natuurlijk :*

En nog n :* voor de rest van de onzekere buikies. Ik ben blij met onze eigenste praatgroep hier *) werkt heel goed zo O-)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:23:26 #87
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139618635
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:13 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn lief O+

SPOILER
Oh en even iets compleet anders: ben ik de enige met baby die perse wil staan? Staanstaanstaan op onze schoot en omdat dat niet mag (want heupjes) dan echt keiboos worden?
:* O+
Ik heb gewoon heel boos heel veel dingen online besteld btw. En toen bleek dat er alsnog veel dingen te groot waren, dat was wel weer fijn :')

En yup :+ Ook vanaf 2 maanden ongeveer al, maar ik hield hem gewoon vast zodat er geen gewicht op de voeten komt ;)
pi_139618658
Ik ben echt een soort van 'blij' dat ik niet de enige ben met mixed feelings over mijn buik. Ik zie andere mensen altijd heel snel al helemaal teruggeplooid zijn. Maar dat zit dan vast tussen mijn oren.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:24:27 #89
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139618676
SPOILER
pi_139618995
Mijn buik vond dat een linea negra of hoe heet zo'n streep hoort te komen na de bevalling :')

En die buiken zijn bewijs van het supermooie wat onze lijven kunnen hè dames :) daar mag je stiekem best trots op zijn! En mooi aankleden is passende kleren zodat je jezelf goed voelt is dan idd het beste!
pi_139619073
Jullie zijn allemaal stralende mooie moeders, van wat ik zie op de foto's. O+ . En sowieso hebben jullie allemaal veel minder rimpels dan ik want ik ben al hartstikke oud. :') .

Maar echt; wat je uitstraalt is zoveel belangrijker dan een buikje, rimpel, een iets te groot uitgevallen neus of een scheve tand of wat je dan ook maar kunt bedenken als zijnde 'lelijk'. Dat is zo cliché om te zeggen natuurlijk, maar echt niet minder waar. Je bent op jezelf zoveel meer kritischer dan nodig.

Maar ondertussen heb ik zo mijn eigen 'problemen'. :D .Ik vrees bijvoorbeeld zo de haaruitval! Ik heb van mijzelf helemaal niet zo'n mooie dikke bos haar, heb daar altijd een beetje van gebaald en sinds de zwangerschap is het zoveel voller! *O* . Dus ik wil niet dat het uit gaat vallen.

Maar ja, alsof we iets te willen hebben. }:| . Dat geldt ook voor gewicht. Ik zit nu een kilo onder het gewicht van voor de zwangerschap, echt dunnetjes. Ik vind dat helemaal niet perse mooi. Het staat helemaal niet zo 'moeder'. Ik vond het zelf als kind heerlijk om weg te kruipen tegen de warme, zachte rondingen van mijn eigen moeder. Die heb ik zelf dus niet (ik lijk op mijn vader). Dus ja, wat is ideaal...? Ik moet ook echt zoveel meer eten en drinken wegens de borstvoeding. Heb de hele dag door dorst en honger en soms ook van die bijna-flauwtes. Best vermoeiend en belastend vind ik dat.
pi_139619217
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:13 schreef Kimpossible het volgende:

Nee, dat heeft die van mij niet. Die wil vooral veel rollen. Heel veel rollen. En dan krijsen als ze op haar buik ligt en met haar armpjes gaat wapperen.
pi_139619279
Aaaah ik las hier stiekem en las haaruitval! Het lullige vind ik dus dat dat een paar maanden na bevalling begon. Toen was het weer een beetje bijgegroeid. Stopte ik eind februari met borstvoeding, begon het opnieuw! }:| nu loop ik dus zeker al een jaar met gekke plukjes haha, en een puberhuid.

Er beginnen zelfs weleens mensen over m'n plukjes en het voelt zo suf om het dan nog aan baby krijgen te wijten met een kind dat al lang en breed loopt.
pi_139619334
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:40 schreef Olf het volgende:
Aaaah ik las hier stiekem en las haaruitval! Het lullige vind ik dus dat dat een paar maanden na bevalling begon. Toen was het weer een beetje bijgegroeid. Stopte ik eind februari met borstvoeding, begon het opnieuw! }:| nu loop ik dus zeker al een jaar met gekke plukjes haha, en een puberhuid.

Er beginnen zelfs weleens mensen over m'n plukjes en het voelt zo suf om het dan nog aan baby krijgen te wijten met een kind dat al lang en breed loopt.
Pukkels! Praat me er niet van.. ineens overal pukkels :( .. en dat stoppen met borstvoeding en weer haarverlies.. neeeeheee!

ontzwangeren is stom :+
♥ J & S
pi_139619338
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:58 schreef Burdie het volgende:

Ik vind het voeden in bed 's ochtends altijd zo fijn O+. Die volledige overgave waarmee dat kleintje ligt te smikkelen, zijn handjes zachtjes om mijn borst gevouwen... Ik slurp dat soort momenten op als een spons, zodat ik ze altijd kan onthouden O+ O+ O+.
O+ O+ O+
Hier net zo, ik zei het vanochtend nog tegen m'n vriend.
Ik kan trouwens ook met veel bewondering naar M kijken omdat hij het zo goed, geconcentreerd en mooi doet. O+
pi_139619352
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Pukkels! Praat me er niet van.. ineens overal pukkels :( .. en dat stoppen met borstvoeding en weer haarverlies.. neeeeheee!

EDIT: je zegt plukjes, pffff, lezen :')

Oh tuurlijk en een quote terwijl het een edit moest zijn -O-
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:43:02 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139619371
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:33 schreef Dot. het volgende:
En die buiken zijn bewijs van het supermooie wat onze lijven kunnen hè dames :) daar mag je stiekem best trots op zijn! En mooi aankleden is passende kleren zodat je jezelf goed voelt is dan idd het beste!
Dit ja! O+
Mijn buik ziet er echt niet meer uit, maar dan kijk ik naar kuiken en ben ik er rente gelukkig mee O+
KuikenGuppy
pi_139619412
quote:

[..]

Misschien kan je het systeem beaten door meteen weer zwanger te worden na stoppen borstvoeding. Die laat ik aan jou of anderen over om uit te proberen. :+
pi_139619460
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef Olf het volgende:

[..]

Misschien kan je het systeem beaten door meteen weer zwanger te worden na stoppen borstvoeding. Die laat ik aan jou of anderen over om uit te proberen. :+
Ik weet niet of ik dat aandurf :+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:45:15 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139619470
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef Olf het volgende:

[..]

Of gewoon nooit stoppen met bv. Zullen zijn vrienden tzt vast ook interessant vinden, na het stappen enzo :+.
KuikenGuppy
pi_139619495
quote:

[..]

Oh tuurlijk en een quote terwijl het een edit moest zijn -O-
Haha! Ik zei ook puberhuid dus stiekem klopte het wel! ^O^
pi_139619559
haha je hebt gelijk, nu je dit zegt denk ik ohja dat las ik :')

Zwangerschapsdementie is nog aanwezig :+
♥ J & S
pi_139619639
Nu weet ik wel waarom mijn vriend veel meer in huis gedaan krijgt als hij alleen is met I. Hij leest natuurlijk niet op het forum. :+ .
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:53:04 #104
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139619778
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:47 schreef klaprooss het volgende:
haha je hebt gelijk, nu je dit zegt denk ik ohja dat las ik :')

Zwangerschapsdementie is nog aanwezig :+
Man sinds de bevalling weet ik niks meer! Alles heet 'dinges' en 'datte' tegenwoordig in mijn woordenboek aka vergiet :D
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:55:13 #105
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139619883
Dat haaruitval moet ook nog ja }:|

Hier gelukkig geen pukkels, want niet meer zwanger en door bv geen cyclus. Das ook een eeuwigheid geleden daarom O+

En dementie heb ik ook overgeslagen. Behalve dan dat k altijd m'n sleutels kwijt ben :+

Ach ja. We hebben wel babies O+ Heule leuke O+
pi_139619945
Ik weeg niet dus geen flauw idee hoeveel plus het is postpartum. Wel een flink dikke buik maar goed om te weten dat ik m niet extreem in hoef te houden zaterdag :P ik ben sowieso een boellie hoor. Kan me best voorstellen dat het een stuk moeilijker is als je dat niet gewend ben van jezelf.

En oehh vergeten, vreselijk. En heel irritant!
pi_139621807
Zo, de werkdag zit er weer op. Kom ik net thuis; is er een bom ontploft qua klei, speelgoed en knutselen. Aaargh, dat kon ik nu net even niet meer erbij hebben.

Oh en haaruitval? Check! Hele plukken, elke dag weer. Vergeetachtigheid? Check! Ik leef met post itts ( van die gele) tegenwoordig.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_139622572
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:45 schreef Burdie het volgende:

[..]

Of gewoon nooit stoppen met bv. Zullen zijn vrienden tzt vast ook interessant vinden, na het stappen enzo :+.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:20:30 #109
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_139622868
Demente koe: check
Nog wat kilo's: check
Ramphuid weer terug: check ( :'( )
Haaruitval: check

Leuke baby: check
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:20:41 #110
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139622875
Weetje hoe moeilijk het is om selfie's te maken en dan beide er een beetje leuk op staan :D

Ik heb de oudste ondertussen van school gehaald, een uur in de speeltuin gezeten en wat boodschappen gedaan met alle 3 de kinderen en nu ben ik moe. :+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139622939
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef Moppert het volgende:
Weetje hoe moeilijk het is om selfie's te maken en dan beide er een beetje leuk op staan :D

Ik heb de oudste ondertussen van school gehaald, een uur in de speeltuin gezeten en wat boodschappen gedaan met alle 3 de kinderen en nu ben ik moe. :+
JA!
♥ J & S
pi_139623418
Ah, ik zat op Marktplaats te kijken naar van die schommelstoelen die zichzelf schommelen en nu zie ik er een die bij al haar advertenties heeft staan 'wegens omstandigheden te koop ' :{

Ik zat te denken aan zo'n ding omdat ik s avonds soms echt heel moe ben en hij dan juist graag gewiegd wil worden, maar dan heeft hij natuurlijk niet fijn een van ons tegen zich aan in dat stoeltje, dus of het iets is weet ik niet... Het is natuurlijk wel een luie ouder-optie, maar voor 30 euro is het misschien wel eens uit te proberen toch?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:40:34 #113
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139623516
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef Moppert het volgende:

Ja! :D We maakten laatst een selfie met z'n 3en: 86457 foto's kostte het slechts. Thank god dat we geen rolletjes meer gebruiken :+
pi_139623547
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja! :D We maakten laatst een selfie met z'n 3en: 86457 foto's kostte het slechts. Thank god dat we geen rolletjes meer gebruiken :+
_O- hahaha jaaa rolletjes !

Oh dot dat is miss wel wat! ga ik ook eens naar kijken
♥ J & S
pi_139623872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef klaprooss het volgende:

[..]

_O- hahaha jaaa rolletjes !

Oh dot dat is miss wel wat! ga ik ook eens naar kijken
Ze heten baby swing :) En je hebt er die van voor naar achter gaan, maar de duurdere gaan ook opzij, maar die zijn tweedehands ook nog 80 euro ofzo.
pi_139624417
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:37 schreef Dot. het volgende:
Ah, ik zat op Marktplaats te kijken naar van die schommelstoelen die zichzelf schommelen en nu zie ik er een die bij al haar advertenties heeft staan 'wegens omstandigheden te koop ' :{

Ik zat te denken aan zo'n ding omdat ik s avonds soms echt heel moe ben en hij dan juist graag gewiegd wil worden, maar dan heeft hij natuurlijk niet fijn een van ons tegen zich aan in dat stoeltje, dus of het iets is weet ik niet... Het is natuurlijk wel een luie ouder-optie, maar voor 30 euro is het misschien wel eens uit te proberen toch?
Ik geloof dat Hilz en de Senn heel blij zijn met die van hen... ;)
pi_139624557
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik geloof dat Hilz en de Senn heel blij zijn met die van hen... ;)
Oh, mooi :) ik heb er eentje gemaild hier in de buurt.

Hoe lang mogen de kleintjes ook alweer in de Maxi Cosi liggen? Stip slaapt namelijk die hard sinds we thuis zijn gekomen van de boodschappen een uur geleden, maar dat lijkt me wat lang in de Maxi... Maar van overhevelen wordt hij altijd wakker en hij slaapt toch al zo weinig.
pi_139624587
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef Dot. het volgende:

[..]

Hoe lang mogen de kleintjes ook alweer in de Maxi Cosi liggen? Stip slaapt namelijk die hard sinds we thuis zijn gekomen van de boodschappen een uur geleden, maar dat lijkt me wat lang in de Maxi... Maar van overhevelen wordt hij altijd wakker en hij slaapt toch al zo weinig.
max 3 uur dacht ik
♥ J & S
pi_139624855
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:12 schreef klaprooss het volgende:

[..]

max 3 uur dacht ik
Ik haal hem er toch maar even uit :@ Hij heeft er vanochtend ook al even in geslapen, dus dat is wel even genoeg voor vandaag.

Edit: En wakker :')
pi_139625101
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef Dot. het volgende:

[..]

In dit geval zou ik hem gewoon even laten slapen hoor. Ik denk dat die waarschuwing vooral is voor mensen die hun kind elke dag uren in de maxi cosi stoppen. Ze krijgen echt niets van een keertje iets langer in de cosi. Maar dat is mijn mening. ;)
pi_139625166
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:30 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

In dit geval zou ik hem gewoon even laten slapen hoor. Ik denk dat die waarschuwing vooral is voor mensen die hun kind elke dag uren in de maxi cosi stoppen. Ze krijgen echt niets van een keertje iets langer in de cosi. Maar dat is mijn mening. ;)
Denk ik ook, hier is J altijd wakker als we eenmaal de deur binnenstappen maar als dat niet zo zou zijn zou ik hem even laten liggen. Zolang je maar niet elke dag dat soort dingen doet denk ik
♥ J & S
pi_139625714
Hij had er gisteren ook al lang in gezeten met twee keer een autorit van meer dan een uur en het was toch tijd voor z'n voeding, dus hij mocht ook wel wakker worden van me :)

Maar volgens mij vindt hij het stiekem wel fijn in de Maxi, dan ligt hij best wel recht en lekker stevig omhelst door die zijkanten, want hij wordt wel een beetje wakker soms maar hij slaapt dan weer bijna meteen in terwijl hij in z'n bed dan echt wakker wordt.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:07:27 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139625913
Misschien vindt hij dat 'geborgen' gevoel wel prettig, Dot? Als een nestje O+. Slaapt hij in zijn bedje in een slaapzak? Dat vindt kuiken zo fijn.
KuikenGuppy
pi_139625997
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:07 schreef Burdie het volgende:
Misschien vindt hij dat 'geborgen' gevoel wel prettig, Dot? Als een nestje O+. Slaapt hij in zijn bedje in een slaapzak? Dat vindt kuiken zo fijn.
Nee, nog niet, maar ik wilde er idd wel eentje halen. Ook omdat ie zich soms zo schuin wriemelt dat hij zo goed als onder de deken ligt. De bakerdoek vond ie stom iig.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:10:02 #125
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139628052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:58 schreef Dot. het volgende:
Hij had er gisteren ook al lang in gezeten met twee keer een autorit van meer dan een uur en het was toch tijd voor z'n voeding, dus hij mocht ook wel wakker worden van me :)

Maar volgens mij vindt hij het stiekem wel fijn in de Maxi, dan ligt hij best wel recht en lekker stevig omhelst door die zijkanten, want hij wordt wel een beetje wakker soms maar hij slaapt dan weer bijna meteen in terwijl hij in z'n bed dan echt wakker wordt.
En misschien in zijn kinderwagenbak? Dat is ook best knus :) Of in een matrozenbedje?
pi_139628599
Oh, nu heb je wel een duidelijke aanwijzing, Dot! Dus inderdaad lekker een geborgen gevoel creëren. Slaapzak (doe ik nu ook ipv inbakeren) inderdaad!
Wat is een matrozenbedje, GotC? Klinkt leuk!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:28:11 #127
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139628937
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef Franny_G het volgende:
Oh, nu heb je wel een duidelijke aanwijzing, Dot! Dus inderdaad lekker een geborgen gevoel creëren. Slaapzak (doe ik nu ook ipv inbakeren) inderdaad!
Wat is een matrozenbedje, GotC? Klinkt leuk!
Het klinkt idd heel gezellig :D

Even een schaamteloze copy/paste van een website:

quote:
Veel baby’s van enkele maanden oud, schoppen de dekens los of kruipen er onder vandaan als hun bed kort opgemaakt is. Ze koelen af, worden wakker of kunnen door gebrek van het toegedekt zijn, gemakkelijker op hun buik rollen.
Het matrozenbedje biedt voor dit alles een oplossing!
Het is eigenlijk geen bedje maar een laken waarmee je je baby op een veilige manier bovenin zijn ledikantje te slapen kunt leggen.

Op deze manier blijft je baby warm, voelt hij zich geborgen en slaapt hij beter.
Zoiets:

En OUD / Vraag maar raak: baby's voor dummies deel 19 nog wat info :)
pi_139629263
Goede tip!
pi_139629391
Dat ziet er goed uit GotC!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:52:44 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139630280
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:53 schreef Kimpossible het volgende:
SPOILER
Koekkoek :')
Dat. En dan is de mijne bijna een jaar. Ik ben echt _niet_ happy.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_139630654
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef GotC het volgende:

[..]

En misschien in zijn kinderwagenbak? Dat is ook best knus :) Of in een matrozenbedje?
Z'n bak is niet veel groter dan z'n cosleeper eigenlijk. Maar ik ga morgen even een slaapzak halen :)

Hij is net mee in het grote bad geweest en hij vond het heeeerlijk. Viel lekker in slaap en vond het echt helemaal niks toen hij eruit werd getild. Dus de oplossing is: Maxi Cosi in bad zetten :D
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:06:27 #132
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139630901
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:01 schreef Dot. het volgende:

[..]

Z'n bak is niet veel groter dan z'n cosleeper eigenlijk. Maar ik ga morgen even een slaapzak halen :)

Hij is net mee in het grote bad geweest en hij vond het heeeerlijk. Viel lekker in slaap en vond het echt helemaal niks toen hij eruit werd getild. Dus de oplossing is: Maxi Cosi in bad zetten :D
Ik denk dat het vooral het schuine is wat hij prettig vindt aan de MC. Heel typerend voor reflux kindjes :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:35:15 #133
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139632397
Mijn R. zit ook meer dan mij lief is in de maxicosi.
Maar hij is dan ook gewoon 3/4e minder aan het spugen dan in de wagenbak (waar hij niet meer in past ) of plat in de kinderwagen.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:52:35 #134
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139633626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral het schuine is wat hij prettig vindt aan de MC. Heel typerend voor reflux kindjes :Y
Dat denk ik ook :Y

Nora zat ook liever in de MC dan plat in de kinderwagen voordat de medicatie aansloeg.
pi_139634638
J blieft de MC dan helemaal niet! Hij blijft er misselijk in.. in de kinderwagenbak ligt hij ook nooit omdat het dan gillen is :') .

Die MC gaat 10 min goed en daarna is het vaak gedaan met de rust..
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:06:54 #136
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139634804
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef klaprooss het volgende:
J blieft de MC dan helemaal niet! Hij blijft er misselijk in.. in de kinderwagenbak ligt hij ook nooit omdat het dan gillen is :') .

+1 haaaat aan de Cosi hier. Vooral als we haar er in stoppen. Daarna gaat t wel, mits afleiding en beweging.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:20:11 #137
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139636204
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef klaprooss het volgende:

Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ze zitten daar natuurlijk een beetje opgevouwen in, dus het maagje wordt dan ook wat ingeduwd lijkt mij.
pi_139636422
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ze zitten daar natuurlijk een beetje opgevouwen in, dus het maagje wordt dan ook wat ingeduwd lijkt mij.
precies, soms krijgt ie zn angstaanval.. oee dat is zo eng. Die ogen gaan dan echt op HELLUP ik ga dood :o .. met een angstige huil erbij. Nee ik probeer de MC zo min mogelijk te gebruiken..
♥ J & S
pi_139636922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef klaprooss het volgende:

[..]

precies, soms krijgt ie zn angstaanval.. oee dat is zo eng. Die ogen gaan dan echt op HELLUP ik ga dood :o .. met een angstige huil erbij. Nee ik probeer de MC zo min mogelijk te gebruiken..
Och wat klinkt dat sneu. ;(
pi_139637341
Ja ik schrik me dan ook altijd wezenloos.. Ik zie het vaak aankomen dus soms ben ik er op tijd bij.
Hij begint met zijn armen wijd te 'vliegen' dan komen die ogen, die worden groter en je ziet echt ineens de angst erin slaan.. 5 sec stil en dan gilt hij het uit :'(

Zondag had hij het 3 keer op 1 dag! Ik huil dan stiekem een beetje mee, het idee dat hij zich zo angstig voelt brrr
♥ J & S
pi_139637611
Het klinkt echt heel naar Klap, je kleine lieve mannetje. ;( Denk je dat het komt omdat de reflux hem dan zo dwars zit?
pi_139638362
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het klinkt echt heel naar Klap, je kleine lieve mannetje. ;( Denk je dat het komt omdat de reflux hem dan zo dwars zit?
Ja ik denk dat het dan heftiger omhoog komt? Ik weet het niet zo goed.. Normaal hoor je het ook omhoog komen en dat hij het wegslikt maar bij dit is hij echt helemaal gek. Ik hoor hem daarna wel heel heftig slikken dus misschien is het normaal kleinere hoeveelheden en bij zo'n aanval heel veel.
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:45:14 #143
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139638519
heb je de cabriofix? daar zit de baby heel erg in een knik.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:45:45 #144
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139638570
Arme j.ibbe ;(
pi_139638617
Beterschap voor Sticker, LE!

Klap, hier ook een kwijlende bellenblazer :D .

Kim, N. lacht ook nog niet met geluid hoor. Wel bijna, ze doet al wel "ghghghgh" vooral als papa met stoppelbaard haar kusjes gaat geven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:55 schreef klaprooss het volgende:
+1, vanmorgen op m'n eerste werkdag :')

Ik zit vriend ook al te plagen dat ik een kort pittig kapsel ga nemen, want N. grijpt ook vaak in een huilbui lekker in mijn haar. Ik begin inderdaad langzaam weer haren te verliezen (tijdens de zwangerschap had ik daar geen last van), maar niet meer als voor de zwangerschap gelukkig.

En hier ook een blubberbuik. En een tijgervel. En zo'n donkere streep die je normaliter tijdens de zwangerschap krijgt, niet weken erna :') . Vervelend? Mwoah. Ik heb er 't mooiste en liefste meisje ooit voor teruggekregen.
Maar ik heb nog nooit een strakke buik gehad en ben altijd te zwaar geweest (vlak voor de zwangerschap was ik zoveel afgevallen dat ik op mijn slankst ooit was en dat was nog zo'n tien kilo te zwaar), dus misschien is het dan op een of andere manier anders?

Kim :* Maar ik vind jou juist altijd zo mooi! O+

Dat matrozenbedje ziet er tof uit! Is vast ook een goed plan hier want madame zwemt d'r hele bed door, ook met slaapzak :') .

Klap, wat raar dat J daar zo angstig van wordt. Omdat hij zo 'vast' ligt?

Hier zit de eerste werkdag erop, vanmorgen N. om 7:15 bij de GO afgezet en vriend heeft haar om 15:00 weer opgehaald in de fietskar. Ze was wel helemaal op vanavond, heeft natuurlijk veel nieuwe dingen gezien en nu waren er ook nog twee extra kindjes vandaag die er normaal niet zijn op dinsdag. Dus Mup was heul moe en een beetje hangerig van al het nieuwe, dus die wilde lekker bij papa en mama blijven en ligt nu op de bank te slapen. Straks maar naar bedje O+ .

Fotospam!

SPOILER
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_139638776
Awwww klap :'(. Wat sneu!

Hier geen gewichtsissues sorry, ik ga jullie zaterdag wat dat betreft allemaal de ogen uitsteken ben ik bang :@. Maar! Wel hangtetten en ik ben bang dat dat nooit meer goed komt :'(.

Leuke baby heb ik ook en ik vind de mijne mooi het leukst ;).
pi_139639052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:45 schreef Moppert het volgende:
heb je de cabriofix? daar zit de baby heel erg in een knik.
Uhh ja :o ! vooral met die babyinzet god ik wil dat ding eruit halen maar dan bungelt zn hoofd zo :o

Het is overigens niet alleen in de MC die aanvallen hoor.. ook als hij op het aankleedkussen ligt of als iemand hem te lang liggend vast heeft
♥ J & S
pi_139639125
RFR wat een mooie dame heb jij O+
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:02:58 #149
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139640117
Aaah ja ik herken het heel erg. daarom hebben wij heel bewust gekozen voor de pebble

Sowieso even het kussentje er uit slopen uit de voering dan.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139640132
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:50 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Uhh ja :o ! vooral met die babyinzet god ik wil dat ding eruit halen maar dan bungelt zn hoofd zo :o

Het is overigens niet alleen in de MC die aanvallen hoor.. ook als hij op het aankleedkussen ligt of als iemand hem te lang liggend vast heeft
Je kunt het stuk schuimrubber uit de babyinzet halen hè. Dan zitten ze aanzienlijk minder verkreukeld.
pi_139640263
RFR dat badpakje. O+ Wat een mooi meiske heb je!
pi_139640804
Nou indd RFR! Die laatste foto is wel supercute ook trouwens O+
pi_139640910
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:32 schreef klaprooss het volgende:
Ja ik schrik me dan ook altijd wezenloos.. Ik zie het vaak aankomen dus soms ben ik er op tijd bij.
Hij begint met zijn armen wijd te 'vliegen' dan komen die ogen, die worden groter en je ziet echt ineens de angst erin slaan.. 5 sec stil en dan gilt hij het uit :'(

Zondag had hij het 3 keer op 1 dag! Ik huil dan stiekem een beetje mee, het idee dat hij zich zo angstig voelt brrr
Wat zielig en ook rot voor jou.

Ik herken het een klein beetje, van de momenten dat I. wordt overvallen door krampjes. De armpjes wijd en van die schrikoogjes. I. kan zo sneu jammeren als ze krampjes heeft. Dan gaat ze van: ooowooowooweeeh. Gelukkig heeft ze het nu nog maar een keer in de paar dagen, als er een poepluier uit moet.
pi_139641095
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Hier geen reflux maar dit herken ik wel. Een van de redenen dat wij het toestaan Sticker op zijn buik te laten slapen is de complete paniek als hij op zijn rug wordt gelegd. Luier verschonen is ook een drama.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:16:34 #155
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139641461
RFR, ook al zulke lieve woorden voor mij :@ :*

Het klinkt alsof je mini een fijn dagje gehad heeft, maar Een andere grote vraag is natuurlijk: hoe heb jij het gehad? Voelde het goed, weer aan het werk?

En wat is ze leuk! Dat badpak O+
pi_139641607
RFR, die foto met dat badpakje :D O+ :D
pi_139642287
Stom dat ik daar zelf nog niet aan heb gedacht.. Thanks Nikki en moppert!

Wat vervelend dat meer kindjes angstig zijn op hun rug.. Ti's zo sneu -O-
♥ J & S
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:30:37 #158
244125 laziness
pi_139642681
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:50 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Haal het schuimkussen eens uit de babyinzet ;)

Edit oh spuit elf :+
pi_139642687
Het wordt wel wat beter naarmate hij ouder wordt klap, hopelijk bij jullie ook! :)
pi_139642979
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:16 schreef Kimpossible het volgende:
Het klinkt alsof je mini een fijn dagje gehad heeft, maar Een andere grote vraag is natuurlijk: hoe heb jij het gehad? Voelde het goed, weer aan het werk?
Het was eigenlijk erg lekker om even weer gewoon na te denken over niet-babygerelateerde dingen. En om even te praten over andere zaken dan poepluiers en spuugdoekjes. Maar ik was wel enorm moe aan het einde van de dag terwijl ik weinig heb gedaan :') , de eerste dag is voornamelijk inlezen en alles even bijwerken.

Dank voor alle lieve reacties tot nu toe O+

Ik vond foto 2 van de badpakkenserie eigenlijk nog ietsje beter:
SPOILER
It will set you free
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:36:57 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139643209
*Binnenrolt*

Hier meer dan een jaar post-zwangerschap (boooooooooo ;( ) en ik ben nu pas weer op mn oude gewicht! Ok, met een nóg slappere buik en een hip tijgerprintje *) Met normaal eten en gewoon naar mn werk fietsen. Ohja, en plenty paaseitjes, dat is heel belangrijk oO<

Ofwel: leg de lat niet te hoog voor jezelf! Je lijf heeft tijd nodig om weer terug te komen. Niet iedereen heeft van die jaloersmakend goeie genen ;)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:37:47 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139643296
RFR die foto is fantastisch! :D _O_
pi_139643686
Die foto :D!

In het kader van je zegeningen tellen: ik heb geen tijgervelletje. Gewoon geen enkel streepje na twee zwangerschappen. Hoera!
pi_139644718
Mijn tijger heeft zich verstopt in de jungle ;)

Hier ook een Pebble idd! Niet bewust trouwens, was gewoon in de aanbieding :P

RFR, wat een leuke foto's! Hoe was je eerste werkdag? En hoe vond je vriend het ophalen? Ziet er gezellig uit in die kar!
pi_139646102
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:54 schreef Dot. het volgende:
Mijn tijger heeft zich verstopt in de jungle ;)

Heb je een harige buik??? :o :+

Arme J i bbe :*

Hier vandaag een huilerig mannetje maar ik voel ook een bobbeltje in het tandvlees dus grote kans dat dat het is.

:* Voor de ladies met body-issues. * Mabawa. sings a Christina Aguilera song O+

RFR, wat een prachtig meisje! Klinkt als een goede werkdag.
pi_139647060
SPOILER
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:39:39 #167
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139647813
mabawa O+ O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:40:31 #168
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139647865
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:54 schreef Dot. het volgende:
Hier ook een Pebble idd! Niet bewust trouwens, was gewoon in de aanbieding
Maakt echt veel verschil :Y
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139650313
Wat spannend en wat gaaf, Mabawa!!

Hmm. I. ligt sinds 22.00 te ronken in haar eigen kamertje. Vriend ligt in onze kamer lekker te slapen. En ik zit klaarwakker op de bank. :') .
pi_139651254
Spannend Mabawa!

Franny, heb je uiteindelijk nog wel geslapen?

N was gister zo moe dat de fles niet eens leeg ging, ze lag al te snurken O+. Dat gebeurt nooit met onze hongernek :o
Ter compensatie was ze vanmorgen wel een uur eerder wakker ;').
It will set you free
pi_139651351
Mabawa wat gaaf O+

RFR dat was een vroegertje.

Ik heb net T uit een drijfnat bed geplukt. Hij heeft gespuugd afgelopen nacht en is gewoon blijven slapen. ;( Het arme jongetje was helemaal koud, dus nu ligt hij in een lekker warm pakje even bij te komen op mijn buik.

Edit: typo

[ Bericht 2% gewijzigd door _NIKKI_ op 07-05-2014 07:27:57 ]
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:25:06 #172
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139651443
Wat een slaperds hier! Lekker hoor dames :)

Nikki, dat is zo sneu ;( T., lekker opwarmen bij mama :*
pi_139651542
Ah Nikki wat sneu. Lekker kroelen dan maar!

Franny nog geslapen?

Gotc heeft T nog gekropen?

Hoe gaat t met de zieken?
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:52:43 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139651633
Hij is nog wat zoekende naar het gebruiken van z'n handen/armen Mabawa :+ Wel zit hij bijna constant zo:

Het is te schattig *;
pi_139651655
Ahhh GotC wat een dropje. Ze hebben in die houding altijd zo'n schattig pamperkontje. O+
pi_139651731
Wat een grote T! Zo lief :)

En sneu idd van de kleine T.! Hij had dan zeker ook wel honger.

Onze T. vond slapen niet meer nodig na z'n nachtvoeding. Hij wilde lekker pruttelen in bed en het licht mocht ook niet uit, want dan werd hij boos :') Op gegeven moment heb ik hem er maar weer uitgeplukt en heeft hij tegen me aan nog wel wat geslapen.

Heb je nog wat kunnen slapen Franny?
pi_139651758
Idd wat een slaaperts!

Aah Nikki, arme T! Lekker bij je opwarmen O+ dat is dan wel heel fijn!

Hier ligt J. te vechten tegen krampjes sinds 5uur, hij is nu in slaap maar hoor nog regelmatig kreunen en piepen in z'n slaap.Vanmiddag weer een bezoekje aan de osteopaat!

Fijne dag dames :*
♥ J & S
pi_139651863
Het is wat met al die T's. ;)

Honger had mijn T niet echt volgens mij, want hij werd om half 7 wakker en dat is de normale tijd.

S heeft een nieuwe skill, als ik tegen hem praat gaat hij lachen met geluid. O+ smelt O+

Arme J klap.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:29:54 #179
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139651959
Goooodmorning mama's!

Tandjes bij M?! Zou dat verklaren waarom ie zo moeilijk slaapt op het moment?

RFR je dame was er op tijd bij dan! Werkse vandaag?

Och Nikki arme T. Hier gebeurt dat ook vaak, vind dat zo sneu zon koud kindje :{
En lachende ventjes zijn heerlijk! Genieten O+

Ohhh gotc O+ knap ventje! Kijk m klaar voor de start zijn!

Dotje, wat een nachtbraker!

Klap, je arme ventje.. Ik hoop dat de osteopaat weer even verlichting kan brengen. Good luck! :*

Hier gaan we na de ochtendvoeding nog altijd even samen terug naar bed zo lang het nog kan. Genieten vinden we dat. Vandaag vond madame het alleen tijd om (5 min na verschoning uiteraard :D ) de ergste poepluier ever te produceren, dus maar gelijk omgekleed enz. En toen legde ik r klaarwakker in de box zodat ik even op kon ruimen en de wasmachine aan kon zetten, kom ik terug bij een slapende baby :o knock-out!

SPOILER
Ik geloof dat we dus toch een ritme hebben :+ en mijn baby kan zelf inslapen whoehoe! En plat liggen zonder spugen! *O*
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:31:44 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_139651979
Puike tenen! :P

En je beebie O+

Heb jij niet toevallig interesse in de leuke kleertjes in maat 68 die ik in V&A had gezet O-).

:* voor alle nachtbrakers
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:35:30 #181
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139652016
aah Nikki ik vind dat altijd zo sneu als ze nat wakker worden.

Gotc O+ nog even en je hebt gewoon een kind waar je achteraan moet rennen.

Klap. Succes bij de osteopaat, hopelijk geeft dat ook weer meer rust,

Kim O+ wat een lieve foto O+ O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139652035
Oh wow GotC, T. zit gewoon al op handen en knieen! Die luierkontjes inderdaad, TE lief gewoon. E. is nu in de fase dat ze heel wild wappert met armen en benen en de hele kamer door rolt, maar het principe van knietjes-optrekken-en-dan-op-handen-en-knieen-gaan-zitten is nog niet echt doorgedrongen.

Nikki, is jouw T. inmiddels weer opgewarmd?

Mabawa O+ wat tof! Wat is de homecountry van je vriend..?

@lijf terug na bevalling: mijn vader overleed toen E. bijna 3mnd was, dus ik was mijn kilo's door stress en verdriet opeens heel snel kwijt. Wel een slappere buik, maar dat was ie eigenlijk daarvoor ook al ;). Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het mooi vind om te zien hoe een lijf verandert na een zwangerschap. De tijgerprint en de slappe buik zijn ook niet mijn favoriete onderdeel, maar er heeft een baby in mijn buik gezeten O+ O+ en dat vind ik zo retebijzonder!
pi_139652048
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:29 schreef Kimpossible het volgende:
Goooodmorning mama's!

Tandjes bij M?! Zou dat verklaren waarom ie zo moeilijk slaapt op het moment?

RFR je dame was er op tijd bij dan! Werkse vandaag?

Och Nikki arme T. Hier gebeurt dat ook vaak, vind dat zo sneu zon koud kindje :{
En lachende ventjes zijn heerlijk! Genieten O+

Ohhh gotc O+ knap ventje! Kijk m klaar voor de start zijn!

Dotje, wat een nachtbraker!

Klap, je arme ventje.. Ik hoop dat de osteopaat weer even verlichting kan brengen. Good luck! :*

Hier gaan we na de ochtendvoeding nog altijd even samen terug naar bed zo lang het nog kan. Genieten vinden we dat. Vandaag vond madame het alleen tijd om (5 min na verschoning uiteraard :D ) de ergste poepluier ever te produceren, dus maar gelijk omgekleed enz. En toen legde ik r klaarwakker in de box zodat ik even op kon ruimen en de wasmachine aan kon zetten, kom ik terug bij een slapende baby :o knock-out!

SPOILER
Ik geloof dat we dus toch een ritme hebben :+ en mijn baby kan zelf inslapen whoehoe! En plat liggen zonder spugen! *O*
Wat goed!

Heb je de fysio al op bezoek gehad? De onze komt vandaag weer en mijn vriend heeft er echt zo geen zin in :') Maar we merken allebei dat Stip toch wel erg graag naar rechts kijkt, dus ik wilde eigenlijk wel om tips vragen, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan dat ze blijft komen eigenlijk. Als we hulp nodig hebben vragen we er zelf wel om :{ Ik leg hem vaak met z'n hoofd de andere kant op weg of op zijn zij. Benader hem van links zodat hij omkijkt en het lukt hem nog prima en af en toe legt hij zichzelf ook wel naar links, dus het is nog niet heel erg.
pi_139652111
Dot, ik ben met E. ook een paar keer naar de kinderfysio geweest..haar tips hebben me toen wel geholpen. Kreeg wat oefeningetjes mee enzo. Ben denk ik een keer of 4/5 geweest. Maar wat je doet is al goed hoor: hoofdje draaien, van de andere kant benaderen..
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:50:59 #185
244125 laziness
pi_139652191
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:38 schreef Dot. het volgende:

[..]

Wat goed!

Heb je de fysio al op bezoek gehad? De onze komt vandaag weer en mijn vriend heeft er echt zo geen zin in :') Maar we merken allebei dat Stip toch wel erg graag naar rechts kijkt, dus ik wilde eigenlijk wel om tips vragen, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan dat ze blijft komen eigenlijk. Als we hulp nodig hebben vragen we er zelf wel om :{ Ik leg hem vaak met z'n hoofd de andere kant op weg of op zijn zij. Benader hem van links zodat hij omkijkt en het lukt hem nog prima en af en toe legt hij zichzelf ook wel naar links, dus het is nog niet heel erg.
Waarom komt ze dan? Niet op jullie verzoek?
Dan zeg je dat je het nu niet zo nuttig vindt maar dat je de voorkeur en afplatting van het hoofd in de gaten houdt en haar weet te vinden mocht het weer nodig zijn.
Als stip straks echt gaat spelen etc kan je misschien wel nog weer wat tips gebruiken wat betreft die voorkeur.
Hier hielp een aantal weken gaan en de tips daarbij wel goed voor de voorkeurshouding maar toen was hij al wat ouder en dan kan je dingen doen als speelgoed aan de andere kant leggen etc.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:53:20 #186
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139652220
De Fysio kon de 15e pas... Was wel een leuk vrouwtje aan de telefoon (hoewel: je hebt 2 uur en 10 minuten geperst? Hebben ze geen keizersnede gedaan dan?! :o wat raar. Right, thanks :P )

Ik hoop dat ze wat toe kan voegen, alle tips qua anders benaderen, hoofdje draaien, bedje andersom etc etc kennen we al en doe ik fanatiek.

Veel succes vanmiddag! Hoop dat ze toch wat goede tips kunnen geven!
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:56:28 #187
244125 laziness
pi_139652267
Een fysio kijkt ook hoever ze het hoofdje kunnen draaien en of er niks vast zit wat dat belemmert waardoor er een voorkeur is.
pi_139652268
KP O+ En wat fijn dat er een ritme komt.

T is weer opgewarmd en ligt weer lekker in bed.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:57:58 #189
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139652291
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:56 schreef laziness het volgende:
Een fysio kijkt ook hoever ze het hoofdje kunnen draaien en of er niks vast zit wat dat belemmert waardoor er een voorkeur is.
:Y das hoe de bevalling alvast ter sprake kwam ook!
pi_139652350
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:50 schreef laziness het volgende:

[..]

Waarom komt ze dan? Niet op jullie verzoek?
Dan zeg je dat je het nu niet zo nuttig vindt maar dat je de voorkeur en afplatting van het hoofd in de gaten houdt en haar weet te vinden mocht het weer nodig zijn.
Als stip straks echt gaat spelen etc kan je misschien wel nog weer wat tips gebruiken wat betreft die voorkeur.
Hier hielp een aantal weken gaan en de tips daarbij wel goed voor de voorkeurshouding maar toen was hij al wat ouder en dan kan je dingen doen als speelgoed aan de andere kant leggen etc.
Niet echt nee. Ze is voorgeschreven door de kinderarts omdat hij zoveel huilde. We hadden ook geen keus in wie er kwam oid. Ik werd gewoon gebeld voor een afspraak. En ze kwam dus alleen maar met dingen die we of al deden (draagdoek) of niet willen (laten huilen), dus ik heb de vorige keer idd aangegeven dat het wat ons betreft wel prima is en toen zei ze dat ze hem toch nog graag een keer wilde zien, dus nu komt ze weer.

Ik hou het idd in de gaten, maar hij ligt nu uit zichzelf toch weer naar links. Recht op z'n achterhoofd lukt niet, want daar heeft hij een bult van de sensor van z'n geboorte, dus hij moet wel een kant op kijken.
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:15:50 #191
244125 laziness
pi_139652538
Dan zou ik toch nog een keer duidelijk maken dat je het voor nu wel even goed vindt.
Je bent niks verplicht tenslotte.
In de draagdoek hoofdje de goede kant is op is inderdaad wel een goede. Die ga ik onthouden voor een vriendin en haar baby ;)

Zolang er niet een enorme afplatting ontstaat en je zeker weet dat er geen belemmering is ergens is die voorkeur ook wel iets dat er even bij hoort en weer weg trekt.
Sneu van die bult op zijn achterhoofd ;(

Ik las van de week trouwens dat nieuw onderzoek zegt dat gemiddelde tot ernstige afplatting niet meer gebaat zou zijn bij zo'n redressiehelm dan als je het op zijn beloop laat.
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:20:05 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139652608
Juud wat leuk om je hier weer te zien! Hoe gaat het met E.? Lekker aan het wapperen en rollen zo te lezen, tof O+
pi_139652849
Dot, is er idd al gekeken naar verdraaiing of beklemming? Dan heb je nl nog niet veel aan oefenen, het moet eerst los.
Oh wacht, dat mocht een fysio niet doen (zei de onze), daarvoor zijn we naar de osteopaat geweest - gossie, wat is het alweer lang geleden!
Edit: ik zie nu dat hij met de pomp gehaald is! Laat het dan ECHT nog een keer goed controleren. Bij pomp is er in 90-95% van de gevallen een voorkeurshouding door druk of knel die weggenomen kan worden.

Klap, bij ons heeft de osteopaat ook haar toen behandeld. Hij zei dat de darmen vd baby in harmonicavouwen zitten. Dat rekt uit tot normaal formaat, maar bij de een gaat dat soepeler dan bij de ander. Bij Ellie heeft geprobeerd te masseren om het proces te helpen.

Mabawa O+. Hopelijk kunnen jullie gewoon gaan!

KP, lief!

Juud! Hoe is het ermee!

Franny nog wel geslapen?

GotC, zo zit Ellie ook al een tijdje ja! Ik vraag me steeds af wanneer het kwartje gaat vallen :D.

Ik moest zo lachen vannacht: ik leg Ellie weg na de nachtvoeding, laat ze toch een harde scheet! Mijn man werd er wakker van _O-.
pi_139653021
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:36 schreef Cwen het volgende:
Dot, is er idd al gekeken naar verdraaiing of beklemming? Dan heb je nl nog niet veel aan oefenen, het moet eerst los.
Oh wacht, dat mocht een fysio niet doen (zei de onze), daarvoor zijn we naar de osteopaat geweest - gossie, wat is het alweer lang geleden!
Edit: ik zie nu dat hij met de pomp gehaald is! Laat het dan ECHT nog een keer goed controleren. Bij pomp is er in 90-95% van de gevallen een voorkeurshouding door druk of knel die weggenomen kan worden.

Klap, bij ons heeft de osteopaat ook haar toen behandeld. Hij zei dat de darmen vd baby in harmonicavouwen zitten. Dat rekt uit tot normaal formaat, maar bij de een gaat dat soepeler dan bij de ander. Bij Ellie heeft geprobeerd te masseren om het proces te helpen.

Mabawa O+. Hopelijk kunnen jullie gewoon gaan!

KP, lief!

Juud! Hoe is het ermee!

Franny nog wel geslapen?

GotC, zo zit Ellie ook al een tijdje ja! Ik vraag me steeds af wanneer het kwartje gaat vallen :D.

Ik moest zo lachen vannacht: ik leg Ellie weg na de nachtvoeding, laat ze toch een harde scheet! Mijn man werd er wakker van _O-.
De osteopaat zei dat er niks vast zat in z'n nek :) Maar idd wel veel spanning in z'n darmen. We zijn klaar bij de osteopaat nu na drie behandelingen trouwens.

Die scheten kunnen idd hilarisch hard zijn :D
pi_139653063
Tja, niks gevonden is niks gevonden idd, wel fijn! Dan maar oefenen, klinkt heel goed wat jullie doen. Hopelijk gaan zowel z'n darmen als z'n voorkeur snel beter!
pi_139653172
Mabawa, hopelijk kan t allemaal doorgaan. Lijkt me heel speciaal idd, als de andere helft van de familie hem eindelijk kan ontmoeten O+

GotC, cute!

Ik geloof dat mijn kleine scheurtjes die tegen t eind van de zwangerschap ineens op mijn buik ontdekte, nu niet meer zichtbaar zijn.
De andere optie is dat ze aan de onderkant van mijn buikflap zitten :') :D
pi_139653262
Maar heeft niet ieder kindje een voorkeur op een bepaald moment?

We gaan volgend weekend trouwens een hele dag met hem op pad. Eerst naar de dierentuin en dan naar het pannenkoekenhuis voor de verjaardag van m'n moeder. Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat :D Ik ga hem nog even passen in de Bondolino, want ik ben de enige die de doek snapt en in de Bondolino kan hij ook bij z'n papa of oma hangen. En dan tijdens het eten maar even in de Maxi.
pi_139653317
Kaylee heeft ook heel lang voorkeur gehad. Die had al een heel plat hoofd aan een kant. Door veel anders wegleggrn en voornamelink op haar zo is er nu niks meer van te zien. Vorige keer bij het cb was het zelfs ja je moet uitkijken dat ze niet voorkeushouding krijgt ivm plat hoofd, oh mooi niks meer te zien dus!
pi_139653596
Ik heb bij I. (nog) geen voorkeur kunnen ontdekken. Hooguit dat ze haar hoofdje draait naar waar het licht vandaan komt (raam e.d.), maar dat lijkt me logisch.

Toch uiteindelijk goed geslapen. Maar wel weer heftig gedroomd; dat iemand die ik goed ken zelfmoord pleegde. :{ . Wat is dat toch met dood en verderf in mijn dromen? I. kwam om 06.00 voor een voeding en sliep daarna door tot 09.00, dus dat heb ik ook gedaan. O+ . En zojuist een halfuurtje liggen knuffelen in het grote bed.

Kim, wat fijn dat het al een stuk beter gaat!

Hoop ook voor J. dat de osteopaat weer goed werk kan verrichten.

En de kleine van GotC, wat goed en lief!

Dat zou fantastisch zijn, Coco. De wonderbaarlijke verdwijning van de scheurtjes. O+ .

Ik heb van de zwangerschap een linea nigra overgehouden, maar die wordt heel rap steeds vager. Je moet nu al best goed kijken om het te zien. Maar, mijn navel is behoorlijk geplopt en weliswaar weer teruggeveerd maar ook helemaal bruin. Dat ziet er wel een beetje stom uit vind ik.
pi_139654162
Zou die bult op z'n hoofd trouwens niet weg moeten trekken, Dot?

Franny, herkenbaar, die navel! :D
Dood en verderf is minder, ja -O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:58:48 #201
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_139654609
Oeh Mabawa, dat zou mooi zijn! En tandjes? Ze moeten echt voorgeponste gaatjes gaan evolueren.

--

Hihi, KP, je slaapmini!

--

Awwww T van GotC! Zo lief als ze zo zitten! M. trappelt hier als een malle met d'r beentjes, maar ze snapt nog niet helemaal dat ze ze onder haar moet trekken. Ze heeft nu bedacht dat het misschien helpt om als ze op haar buik ligt haar armen en benen tegelijk op te trekken, zodat ze dan een soort U wordt. For the record: dat heeft niet het gewenste effect. :+

--

Och gus, Nikki's T!

--

Klap, kusjes voor jouw mannetje..

--

Hier druk bezig met het uitzoeken van M d'r kleertjes. Ze gaat nu zo goed als naar maat 62. Ik werd gek van de kleinvallende maatjes 56 in de kast (en dan weer goed vallende, en dan zelfs ruim vallende..) dat ik nu 62 er maar bij gepakt heb. Ach, ze is ook ruim 61 cm nu, dus dat mocht ook wel.

Het vreet alleen zo veel energie om te doen. Ik heb nu ook alle maatjes 50 weer in handen gehad en dan lijkt dat allemaal al weer zo lang geleden en en en.. ;(

Ik zou ook een hoop verkopen, maar "dit moet een tweede (als het een meisje wordt) ook aan en dit, en dit, dit, dit ook, dit, dit, oh ja deze, och gus kijk nou, dit, dit.." :')
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:04:27 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139654725
Herkenbaar Skip :') ik had alles al op de foto staan, maar het ligt nu weer netjes gevouwen en gesorteerd in de kast (en gaat straks in een doos) voor een evt 2.0 O+.
KuikenGuppy
pi_139654746
Hier ook heel herkenbaar. Helaas, want eigenlijk te veel om te bewaren :9
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:07:14 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139654788
En je wilt voor een tweede natuurlijk toch ook weer nieuwe kleertjes kopen... :').
KuikenGuppy
pi_139654826
Skips ik heb hetzelfde gehad met L. Ik had werkelijk alles bewaard. En nu heb ik het met pijn in mijn hart aan een vriendinnetje gegeven. Behalve wat kleertjes die echt niet weg mogen.

Ik was T de fles aan het geven. En toen gebeurde er dit O+

En de datum was nog niet verzet. :D

En T wil nu al zelluf doen, en ja dat slabbetje is een fail :'):
pi_139654832
Heeeeel veel nieuws!
O en dan nog maar afwachten qua geslacht. Want ik eh.... heb dus bijna alleen maar roze bloemetjes spul O+

en ooh gos, ik zag ineens Nikki haar schatjes O+ O+ O+
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:10:17 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139654862
Ik heb vandeweek alle kleertjes maat 50-56-62 in handen gehad toen een zwangere vriendin ze kwam lenen. Man je kon me aan de overkant nog horen rammelen! O+ Ik ben godbetert maat 80-86 aan het inslaan!! :o
pi_139654885
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:37 schreef Cwen het volgende:
Zou die bult op z'n hoofd trouwens niet weg moeten trekken, Dot?

Franny, herkenbaar, die navel! :D
Dood en verderf is minder, ja -O-
De bult van de vacuüm is idd weggetrokken, maar hij heeft van het herhaaldelijk opnieuw indraaien van die hartslagsensor een bloeduitstorting gehad onder zijn botvlies en dat is nu verhard, dus hij heeft nu achterop z'n hoofd, net boven z'n nek een bult ter grootte van een bonker. En als z'n hoofd groeit blijft die bult even groot, dus zal hij minder opvallen.

Fysio is net geweest en hij beweegt goed. Hij houdt z'n hoofd ook in het midden als je hem aan kijkt dus dat was prima. Z'n spierspanning is nog wat heftig door de krampjes, maar niet overdreven.
pi_139654974
Die T.! :D

Ik wil ook alles bewaren idd :@
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:17:39 #210
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_139655052
Hier 2 vuilniszakken val en nog zo'n box.
Ik kan ook nog niks wegdoen. Gelukkig hebben we de ruimte :+

Nikki O+

Gotc zo in de starthouding :D
pi_139655147
Dot wat stom van die hartslagsensor. -O-
Wel heel fijn dat zijn houding goed is!
pi_139655155
Even een vraagje aan de autoloze mama's. Hoe doen jullie dat als het regent en je moet echt op de fiets. Als ik google op regenkleding voor baby's begint alles bij maat 110? En ze moet straks toch echt naar de opvang want werk enz...
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:23:59 #213
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_139655199
Gelukkig, ik ben niet de enige! O+

Maar er moet eigenlijk echt wel wat weg, want ik heb zo veel en daardoor heeft M de meeste dingen maar 2, max 3, keer aan gehad. :@ [/Kleurdoos2.0]

LB! 80/86? :o
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:24:43 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139655223
Voor in het fietszitje bedoel je? Dan zou ik een goed jasje kopen en een regenbroek evt gewoon omslaan bij de pijpen. Maar je kindje zit achter zo'n scherm he, dat scheelt wel veel water. Voor de maxicosi achterop zijn regenhoezen dacht ik.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:25:49 #215
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139655255
Nikki wat liefff die bovenste foto! *; En selluf doen! :D

Ik heb eigenlijk niet zo veel bewaard :@ Ja, een paar pakjes (1e en 2e pakje, vest gebreid door m'n moeder etc), de rest verkocht/weggegeven. Heb nog stapels over die binnenkort richting een goed doel gaat :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:27:03 #216
244125 laziness
pi_139655297
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:22 schreef aapieannie het volgende:
Even een vraagje aan de autoloze mama's. Hoe doen jullie dat als het regent en je moet echt op de fiets. Als ik google op regenkleding voor baby's begint alles bij maat 110? En ze moet straks toch echt naar de opvang want werk enz...
Hema verkoopt wel kleinere regenpakken en poncho's.
pi_139655305
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Voor in het fietszitje bedoel je? Dan zou ik een goed jasje kopen en een regenbroek evt gewoon omslaan bij de pijpen. Maar je kindje zit achter zo'n scherm he, dat scheelt wel veel water. Voor de maxicosi achterop zijn regenhoezen dacht ik.
Ja voor in het zitje! Tot nu toe elke keer mazzel gehad en tussen de buien door kunnen racen, maar vrees het ergste straks haha! Nouja maar even wat bedenken voor nu en dan morgen naar de hema om even te kijken. Lastig dat dat bijna niet te vinden is zeg!
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:30:08 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139655385
Ja wij hebben ivm kantoor aan huis de ruimte dus eigenlijk niet :') /luxeprobleem

L is wel gek met haar broertjes he Nikki O+.

Qua fiets, toevallig dacht ik daar vanmorgen aan. Ik doe dus alles met de auto, maar zou best eens met de fiets willen met de mini. Maar hoe vervoer je die veilig op een fiets?
KuikenGuppy
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:33:33 #219
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_139655495
Ik vind van niet eigenlijk. Zo'n mc achterop lijkt me echt niet veilig.
Maar goed dat is mijn mening.

Met winkel(tje) in huis nog ruimte genoeg.
pi_139655574
Voor kaylee in het zitje kon ging ik lopen met haar... Het was niet anders en gelukkig is het naar opvang/werk 20 minuten lopen... Nu dus op de fiets ze is bijna 9 maanden nu
pi_139655754
Hema heeft idd vanaf maat 80 of 74 poncho's. :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:50:16 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139655951
Ik (of eigenlijk Yur) kan niet wachten tot T. in het fietszitje kan *O*
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:50:33 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139655961
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:30 schreef Burdie het volgende:
Ja wij hebben ivm kantoor aan huis de ruimte dus eigenlijk niet :') /luxeprobleem

L is wel gek met haar broertjes he Nikki O+.

Qua fiets, toevallig dacht ik daar vanmorgen aan. Ik doe dus alles met de auto, maar zou best eens met de fiets willen met de mini. Maar hoe vervoer je die veilig op een fiets?
De maxicosi in zo'n standaard achterop is de veiligste manier. Maar ik heb ook alles lopend / met de auto / met de bus gedaan. Oh en een heel enkel keertje stapvoets op de fiets met baby in de doek.

Of een fietskar, maar dat lijkt mij niets, je kindje zo'n eind van je af :N
pi_139656205
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:50 schreef GotC het volgende:
Ik (of eigenlijk Yur) kan niet wachten tot T. in het fietszitje kan *O*
Het is zo enorm leuk idd O+

Sticker is nog steeds een lamlendige vaatdoek. Na drie hele dagen antibiotica mag je toch wel wat verbetering verwachten? Hij is wel koortsvrij sinds de ab, maar hij drinkt slecht, slaapt voortdurend, en is wakker voornamelijk aan het huilen -O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:04:52 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139656276
Ah -O- Misschien heeft ie even een extraatje nodig als ie slecht drinkt? Ik zou nog even bellen met de huisarts...
pi_139656315
Och arme Sticker. ;( Drinkt hij wel genoeg om niet uitgedroogd te raken? En anders nog even de HA bellen misschien?
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:06:19 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139656316
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Het is zo enorm leuk idd O+

Sticker is nog steeds een lamlendige vaatdoek. Na drie hele dagen antibiotica mag je toch wel wat verbetering verwachten? Hij is wel koortsvrij sinds de ab, maar hij drinkt slecht, slaapt voortdurend, en is wakker voornamelijk aan het huilen -O-
Je mag volgens mij idd na een paar dagen wel een verbetering verwachten. Misschien weer even met je HA bellen om af te spreken wanneer je teruggaat als het nog niet beter gaat?
Beterschaapjes voor de Sticker :* -O-

Wb T. in fietsstoeltje..vanaf wanneer is dat nou verstandig? Hij zit zelfstandig, kan iig een kwartier zo blijven zitten, maar hij is pas 1 keer zelf van lig naar zit gegaan. Hmm..
Onnodige toevoeging, maar we willen liever wat te lang wachten dan te kort :+
pi_139656360
Mij man vindt het niet nodig, hij vindt dat Stick gewoon aan het uitzieken is. Misschien moet ik daar ook gewoon maar op vertrouwen.. Hij heeft wel goede plasluiers overigens.

Gotc, wij hebben niet gewacht op zelf kunnen gaan zitten hoor. Dat kan hij net pas eigenlijk. Goed kunnen zitten is genoeg. :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:09:19 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139656401
Ik heb toch wel meerdere malen gelezen dat het verstandig is om tot minstens 9 maanden te wachten met fietsen.

Ze moeten zelf kunnen zitten, maar het nekje krijgt ook best wat te verduren he; let maar eens op hoeveel hobbels er overal in de weg zitten :X ik vind t nog steeds best eng :')
pi_139656436
Oh ja, dat klopt wat LB zegt! Minimaal 9 maanden en zelf kunnen zitten. Met 5 maanden zelf kunnen zitten is leuk, maar dan mag het dus nog niet :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:11:50 #231
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139656465
Ok, thanks! ^O^ We wilden sowieso tot 9 maanden wachten, dus dat scheelt :P
pi_139657015
Kaylee is dus volgende week 9 maanden en ook pas sinds 1 week op de fiets naar de opvang, ze zit stevig in het zitje en houd zichzelf aan het stuur vast. Wel vind ze het leukom naar mama te kijken, dus probeerd ze regelmatig achterstevoren te gaan zitten...

L-E beterschap voor sticker!
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:56:23 #233
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139657596
Fietsen met beeb: dat laat ik straks aan vriendlief over. Ik ben zoo lomp, dat gaan we mooi niet doen!

Stickertje wordt nou ns beter mannetje! Beterschap!

Hele ongegeneerde crosspost van fb, maar kiijk nou O+ :

SPOILER
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:02:25 #234
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139657773
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vind van niet eigenlijk. Zo'n mc achterop lijkt me echt niet veilig.
Maar goed dat is mijn mening.

Met winkel(tje) in huis nog ruimte genoeg.
Ik fiets met de maxicosi in de bakfiets. Ik vond het een eng idee maar er It gewoon vering in dus ze krijgen geen belasting op het lichaam.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:03:40 #235
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_139657811
Goed om te weten. Heeft ze zeker nog een maand of 2 om zelfstandig te leren zitten ;)
Ze wil graag en het gaat steeds iets beter. Ze is niet zo snel als de rest hier.

Maar goed ieder op zijn eigen tempo. Ze rolt steeds vaker terug *O*

Arme sticker :*
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:04:48 #236
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_139657843
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:02 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik fiets met de maxicosi in de bakfiets. Ik vond het een eng idee maar er It gewoon vering in dus ze krijgen geen belasting op het lichaam.
Ik bedoelde meer achterop een normale fiets. In een bakfiets lijkt mij veel veiliger.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:10:19 #237
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139658006
Ik zou ook niet fietsen met een oud model omdat ze daar veel minder bescherming in hebben maar een cabriofix en zeker de pebble bied gewoon veel bescherming. Meer dan een normaal fietstoeltje iig.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139658421
Fietsen! Daar gaan we ons binnenkort aan wagen :D. Ze zit als een huis, zit ook al zelfstandig in een vol badje (zit er uiteraard naast, hè) dus een klein stukje fietsen gaan we volgende week ofzo eens proberen. Ze is dan 8,5 maand maar dat durf ik met haar wel aan. En gaat het niet of vind ik het link, dan wachten we een maandje!
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:37:28 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139658928
Ok, 9 maanden. Dan heeft de nieuwe (mama)fiets dus geen haast :+.

Kim O+.
KuikenGuppy
pi_139659590
Ahh Kim wat een schatje. O+
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:03:02 #241
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139659791
Kim! *; Wat een moppie is het toch.

Yur gaat binnenkort kijken voor een nieuwe mamafiets. Nee, niet voor mij, voor zichzelf :D
pi_139660786
Kim, O+ .

Hoop dat sticker snel uitgeziekt is.
pi_139660878
Nu rammel ik zelfs Kim!
pi_139661098
T is ineens schor. -O- Ik hoop maar dat hij niet ziek gaat worden ofzo.
pi_139661517
Oh dat zou idd erg sneu zijn Nikki.

Fietsen lijkt me ook erg leuk! Maar Stip is pas in december 9 maanden, dus dat wordt pas weer in de lente lekker fietsen. We wonen in de buurt van Kinderdijk, lekker kneuterig met een picknickmand O+

Ik verveel me vandaag :@ Mijn enige activiteit van de dag is naar de Hema wandelen en dat hebben we net gedaan. En iedereen werkt natuurlijk gewoon overdag en m'n vriendinnen wonen allemaal best ver weg, dus daar wip ik ook niet even langs voor het eten ofzo. Ik wil weer dingen doen, maar in je uppie is dat zo saai :{ en om nu drie keer in de week naar m'n (schoon)ouders te gaan is ook weer zoiets. Ik kijk nu al enorm uit naar volgende week zondag, lekker een hele dag op pad en niet in de buurt zijn van ons huis.
pi_139662472
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:03 schreef GotC het volgende:
Kim! *; Wat een moppie is het toch.

Yur gaat binnenkort kijken voor een nieuwe mamafiets. Nee, niet voor mij, voor zichzelf :D
Je hebt ook papa fietsen he!
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:58:15 #247
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139663032
$#%^ ik denk dat R. ziek is. -O-
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139663065
-O- Balen Moppert
pi_139663081
Moppert -O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:01:18 #250
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139663134
quote:
[imhttp://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef As1981 het volgende:

[..]

Je hebt ook papa fietsen he!
Hij is bang als T. achterop zit hij niet op kan stappen :P
pi_139663311
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Hij is bang als T. achterop zit hij niet op kan stappen :P
met een moederfietd durft hij wel? Want papafietsen hebben dezelfde aanpassingen he.Breed stuur, dubbele standaard, stuurslot, enz
pi_139663401
Dan hoef je je been er niet achterover te zwaaien... of hebben papafietsen ook niet zo'n stang?
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:11:08 #253
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_139663407
Hangt het in de lucht dat ziek zijn?
Mijn moppie is ook al een paar dagen flink (neus)verkouden.. :{

Ze knort als een malle en ik krijg (jullie tips wel uitgeprobeerd), die kikkers er maar niet uit..
Ik heb nu maar zoutoplossing gehaald en voor morgen even een check-up bij de HA geregeld..
Het is zo sneu, ze drinkt en slaapt momenteel wel goed, heeft geen koorts en heeft goede volle luiers..
Ik ruik as we speak een heerlijke geur in der kamer :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_139663517
Hier ook snot -O-. Blijkbaar heerst het.

Waarom naar de ha, Rijst? Is ze er echt belabberd van?
pi_139663534
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:10 schreef Shandaly het volgende:
Dan hoef je je been er niet achterover te zwaaien... of hebben papafietsen ook niet zo'n stang?
ah zo. Nee volgens mij wel gewoon een stang. Geen idee verder want wij hebben er geen een hoor.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:17:36 #256
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_139663573
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:15 schreef Cwen het volgende:
Hier ook snot -O-. Blijkbaar heerst het.

Waarom naar de ha, Rijst? Is ze er echt belabberd van?
Ook een beetje voor mijn gemoedsrust :@
En die kikkers zitten gewoon soms goed vast, gister kon ik er 1 handmatig uitvissen en dat was me een joekel.. :X

[ Bericht 7% gewijzigd door Rijstebuiltje op 07-05-2014 16:36:34 ]
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:35:06 #257
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139664046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:10 schreef Shandaly het volgende:
Ja dat idd :) Mijn plank kan niet over de stang stappen :7
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:59:31 #258
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_139664886
Even een vraagje voor de mama's met een baby die flesvoeding krijgen.
Mijn dametje van nu 6.5 week krijgt nu per fles 120 cc, die vaak ook op gaat, alleen als ik haar daarna te slapen leg (of niet) lukt het haar vaak om zo 4,5 tot 5 uur tussen 2 flessen te laten, waardoor ik op 5 flessen per dag uit kom.. ze weegt nu ongeveer tussen de 3.5 en 4 kilo..

Is dat een 'probleem' ? Ik voed haar trouwens op verzoek...
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:09:17 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139665244
Ze doet het er goed op zo te horen Rijst, en wat laat ze er lang tussen (al is dat geen probleem volgens mij) :) Ga zo door ^O^
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:15:50 #260
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_139665478
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:09 schreef GotC het volgende:
Ze doet het er goed op zo te horen Rijst, en wat laat ze er lang tussen (al is dat geen probleem volgens mij) :) Ga zo door ^O^
Ik had vorige week een shift van 21:45 tot 04:45 :o
Ik schrok wakker... hihi
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:20:13 #261
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139665614
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik had vorige week een shift van 21:45 tot 04:45 :o
Ik schrok wakker... hihi
Dat jij en je man/vriend elkaar aankijken van 'heb jij hem een fles gegeven? Ik ook niet?!' :D Dat zijn toffe momenten :D
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:32:20 #262
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_139665973
Het ging over snot, goed moment om te proberen aan te haken hier :Y)

Zo sneu als die hele kleintjes ziek zijn :* Kleine T is ook een paar dagen verkouden. Niet ziek verder, maar het is wel erg ongemakkelijk. Vannacht 2 uur bezig geweest om m snotvrij te maken :{ Als iemand een gouden tip heeft...
Oude (on)bekende.
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:04:49 #263
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139667031
Daro of otrivin monodose.
Dan kan je helemaal doorspoelen.

Beterschap!
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:05:08 #264
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_139667037
Ik heb vanmiddag Otrivin neusspray (zoutoplossing) gehaald en mevrouw knort al een stuk minder en klinkt een stuk minder 'vol' .. :)
pi_139667480
T O+ Kijk dat kontje nou!

Ja Kim, het zou heel goed kunnen verklaren waarom de afgelopen nachten nog dramatischer zijn :') Gosh, kijk je meisje nou liggen. Zou toch fijn zijn als er wat meer ritme komt!

Pfff Juud dat is best heftig. Kan me voorstellen dat dat voor een hoop stress zorgt :*

Haha Cwen, het is niet te geloven wat een geluid die ukkies kunnen produceren he?! :D

Stomme dromen Franny, bah! Hier ook een linea negra en gelukkig iets lichter. en niet meer boven mn boobies uit!

Haha Skips, voorgeponste gaatjes, dat zou een hoop ellende schelen! :D Herkenbaar die kleertjes, hier een bewaartas, weggeeftas (ala Keshet O+) en verkooptas, maar ze staan nog steeds in de kamer. Ik vul nog ff door :P

Nikki O+

Ahh Dot, dat klinkt sneu. Hier had M wel een abces door de CE, die tot 2x toe ontplofte. Nu nog een litteken, net als van de vacuumcup rouwens...

Jeetje LE, wat duurt het lang die verbetering voor Sticker, arm mannetje.

Ik wil ook fietsen, of nja vriend vooral!

Ahh Kim, wat een liefje!

Dot, stom soms he. Heb je vandaag nog wat gedaan uiteindelijk? Heb je een park oid in de buurt? Of een La Place? Dat je lekker een boekje meeneemt en daar gaat lezen onder het genot van iets lekkers.

Ahh Moppert arme R :* Beterschap!

Rijst ook al een ziek kindje. Beterschap! Sneu he om ze zo te zien!

Hier morgen onverwacht een dagje vrij! Heeeeeeeeeeeeeerlijk! Kan ik goed gebruiken om op het web rond te kijken over alle praktische reisdingen met baby *O*
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:22:06 #266
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139667482
Hoe gaat het verder met jou en T. Mevr_mus? :)

Ik ben zo blij: Heb eindelijk een fantastisch babyboek ('Raad eens hoeveel ik van je hou - babyboek' editie 2014 O+ O+) voor T. gevonden en zojuist ingevuld. Trip down memory lane, nu al O+
pi_139667546
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:22 schreef GotC het volgende:

Ik ben zo blij: Heb eindelijk een fantastisch babyboek ('Raad eens hoeveel ik van je hou - babyboek' editie 2014 O+ O+) voor T. gevonden en zojuist ingevuld. Trip down memory lane, nu al O+
O+ Leukk!
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:25:37 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139667565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:24 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

O+ Leukk!
Zo tof dat jullie op reis gaan trouwens! O+ En morgen lekker dingen uitzoeken! En sowieso even een dagje rustig aan doen he? :*
pi_139667769
quote:

Die heb ik ook, zo leuk :Y

Ik ben idd maar even langs de bieb gelopen Mabawa :) Maar ik ben normaal gesproken gewend om dus dagelijks naar Den Haag te gaan voor werk, regelmatig naar Utrecht voor vriendinnen, naar Eindhoven voor mijn ouders en dan ook nog om de maand/twee maanden ongeveer naar het buitenland voor werk, dus ik heb elk hoekje van het huis nu wel gezien :P

Vergeet je morgen dan niet ook een dutje te doen? ;)
pi_139668014
Ja ik ben ook zo blij Got! Eindelijk! Voor mij is het al ruim 2 jaar geleden en vriend dan ook ruim anderhalf jaar. M kan dan eindelijk met zijn oma, tantes en oom kroelen. Weer eens iets anders dan skype! O+

Oh herkenbaar Dot, ik rijd het hele land door voor werk en dan ineens thuis zitten zo lang.. sja dat kan best saai zijn dan.

Ik ga morgen zeker ook een dutje doen! M slaapt vanaf een uur of 9 meestal een uurtje (of 2) dan ga ik ernaast liggen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:42:59 #271
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_139668062
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat jij en je man/vriend elkaar aankijken van 'heb jij hem een fles gegeven? Ik ook niet?!' :D Dat zijn toffe momenten :D
Dat idd .. :D mijn man (die aan 1 kant doof is) dacht dat ze rond half 3 kwam voor haar voeding maar, ik ging er uit om te plassen. :') ..
pi_139672600
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:36 schreef Cwen het volgende:

Juud! Hoe is het ermee!

Hoi! Ja ik lees nog steeds wel mee, maar kom aan reageren niet altijd toe.

SPOILER
Maar ik volg jullie trouw en vind het superleuk om de updates van alle kindjes te lezen. En om dat dan een beetje te kunnen vergelijken met kindjes die ongeveer even oud zijn als E :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:33:04 #273
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139676990
Spannende ontwikkelingen Juud! Kom je nog wel langs? ;)

Morgen hebben we een rondleiding bij een kdv. Ben érg benieuwd. Hebben jullie nog über-pro vragen of dingen waar we op kunnen letten?
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:33:31 #274
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_139677021
quote:

Kleine T is nog steeds een ontzettend plakbaby, maar is tegen mij aangeplakt erg tevreden. Lang leve de draagdoek dus *O* Gelukkig begint wel langzaam het vertrouwen te komen dat de wereld niet vergaat als ik even niet in de buurt ben. Bij papa of samen met grote broer in de box is toch ook wel fijn. En hij slaapt ook steeds makkelijker en vaker in z'n wiegje of de kinderwagen *O* Gaat lekker dus :Y

En met mij gaat het ook goed, op slaapgebrek na (combinatie nachtvoedingen spokende peuter is killing :X ).

Lees hier veel mee maar jullie gaan zo gruwelijk snel! Uitgebreid reageren lukt me niet en ga ik ook niet eens proberen, maar ga wel proberen in af en toe aan te haken :)
Oude (on)bekende.
pi_139677353
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef GotC het volgende:
Spannende ontwikkelingen Juud! Kom je nog wel langs? ;)

Morgen hebben we een rondleiding bij een kdv. Ben érg benieuwd. Hebben jullie nog über-pro vragen of dingen waar we op kunnen letten?
Jep, om de maand :D Jouw werkgever is mijn klant, haha!
@kdv: vragen hoe het zit met voeding en wat ze aanbieden, wat ze aanhouden qua schema voor kindjes (op eigen tijden slapen of vaste slaaptijden op de groep), hoe ze tegenover niet-ingeente kindjes staan
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:59:53 #276
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139678516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:39 schreef Juud-- het volgende:

[..]

Jep, om de maand :D Jouw werkgever is mijn klant, haha!
@kdv: vragen hoe het zit met voeding en wat ze aanbieden, wat ze aanhouden qua schema voor kindjes (op eigen tijden slapen of vaste slaaptijden op de groep), hoe ze tegenover niet-ingeente kindjes staan
Ik blijf dat grappig vinden :D

Heb net het pedagogisch werkplan gelezen, klinkt eigenlijk wel erg goed. Het sluit goed aan bij wat wij doen/willen doen, ook qua eten (eigen tijden fles, bij overgang naar vaste voeding zoveel mogelijk op vaste tijden) /slapen (eigen ritme) /handelen ('nee' vermijden, betrekken bij de groep, persoonlijke aandacht).

T. gaat wel mee morgen, dus ben benieuwd daarnaar :+ Denk dat ik hem maar in de doek hijs.
pi_139679392
GotC ik weet niet of het op hun website staat, maar of ze horizontale of verticale groepen hebben. Voor beide is wat te zeggen.
pi_139680640
Ik heb het druk druk druk vandaag! Niet bijgelezen

Alleen:

Kim wat heb je toch een lekker meisje O+ Oh my !!

En GotC spannend morgen :D ben benieuwd hoe T het vind!

R ziek? Armert! :* hopelijk knapt ie snel op!

EN Mabawa een mooie liefde volle reis voor de boeg O+ . Wat mooi en ik ben al helemaal enthousiast laat staan jullie :D O+

Oja Nikki verkouden kindje? maar wel ook 1 snel met de fles :o :D
♥ J & S
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:45:45 #279
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139681041
Ik denk niet dat R. echt ziek is maar meer dat teveel prikkels het probleem is.
We hebben een hele drukke week achter de rug en hij blijft het aller liefst gewoon thuis in stilte.
Ik ga Pax dit weekend veel met de maxi en midi op pad sturen voor wat rust.

Het nadeel is ook dat hij wel kan ontspannen van een massage of badderen maar dat zijn huid weer enorm gevoelig is dus dan maak je dat ook een issue.

We zijn donderdag uit eten geweest, zaterdag de hele dag dierentuin. O+
Maandag was het hem ook allemaal eigenlijk al te veel maar ik moest de bakfiets in elkaar zetten.
En dan dinsdag waar hij op zijn slaapjes tijd zijn zus naar school moest brengen, daarna nog met zijn broer en zus naar de speeltuin en daarna alle 3 meegenomen voor een avondje ikea.

Beetje het nadeel van een 3e kindje zijn en soms niet altijd een schema wat bij je past.
Dat is ook waarom ik bij de andere 2 wel heb gewerkt en nu dus niet werk.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139681543
Kan me helemaal voorstellen, moppert. Het scheelt nogal wat: 1 babytje in huis waar je helemaal rekening mee kunt houden of een heel gezin.

I. had weer een dagje van overdag niet kunnen slapen. Vanavond was ze echt helemaal op en je ziet hoe ze dan vecht tegen haar slaap. In haar donkere kamertje komt ze dan gelukkig wel tot rust. Ik weet niet wat het is, maar het lijkt alsof ze gewoon niets wil missen en zooo nieuwsgierig is naar alles.

Nu liggen I. en man weer allebei op bed en geniet ik met een glaasje wijn van mijn momentje voor mezelf. Dan ga ik er maar wel gemakshalve vanuit dat I. pas weer rond zessen komt. :@ . Aaah, voel me bijna ontaarde moeder, maar dat was verboden toch? ;) .
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:58:35 #281
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139681763
Dank voor alle lieve reacties op ons Mupke O+ Ze is zoo leuk. Ik snap ineens dat 'een tweede kan hier toch nooit aan tippen'-gevoel. Alsof dit gewoon een lucky shot was ofzo *)

R-tje, niet ooook al ziek worden! En nikki's t! (Al die t's hier :P) en Ellie! En mup van rijst! Poeh! Beterschap hoor :*

En Mabawa de reis waar jullie al zo lang naar uitkijken O+ Wat heerlijk! Dat wordt genieten, dat kan niet anders!

Mevrouw mus (ben jij ook die van de draagdoekenwebwinkel of is dat toeval? Haha) wat fijn dat het goed gaat! Je klinkt als n blije mama!

Gotc, wat spannend! De tips van juud zijn mooie. Ik vond het pedagogisch plan ook erg fijn om te lezen (maar ik krijg er nog steeds een beetje de zenuwen van). Ik ben benieuwd hoe je menneke het gaat vinden!

Klapje, hoe was het bij de osteopaat? Ik las alleen ergens iets over doek knopen en een nietblije baby, maar ik weet niet meer waar. Is hij nu al rustiger en opgeknapt van de behandeling?

Moppert, ik hoop dat rust je mini goed doet. Veel prikkels is ooklastig, zeker omdat je je andere kids niet tekort wilt en zult doen.

Franny, hier ook een vechtertje tegen slaap. Lastig he? Gelukkig helpt het donker. En jullie even lekker genieten! Van wijn en van elkaar. Niks niet ontaard, das namelijk ooook belangrijk!

Ik ben vandaag bij een oude kennis langs geweest die ook n baby'tje heeft van 3 weken ouder en met reflux. Het was wel fijn, een soort lotgenotencontact haha. we hebben lekker gekletst en gevoed en de kindjes geprobeerd wat contact te laten maken op hun eigen manier. Was gezellig! En daarna kwam de draagdoek O+ Uh ik bedoel, m'n collega's :P en dat was ook tof. Praten over werk vind ik wel leuk eigenlijk al. Ik wil alles weten, maar er naar toe hoeft nog niet zo nodig. Ik merk wel dat het vlot gaat nu. Niet alleen de tijd, maar ook F. Al. Lachen wordt steeds meer 'haha' toch wel, ze kan ineens al best eens in de box spelen, de fles gaat (bij mij) goed, baby is veel blij, mama blij, papa komt ook steeds beter in de flow en stuurt me nu zelfs naar de keuken om te koken terwijl ze samen kroelen en lachen O+ (eerst verkoos ie de afwas serieus nog boven baby) en dat doet echt goed. We komen er wel. En ik ben zo bizar gelukkig met m'n gezinnetje O+
pi_139683735
Wat een ontzettend attente en lieve en gelukkig indruk maak jij, kp!

Hier gaat alles zo zo. Mini is vandaag weer goedgekeurd op cb.. 6,1 kilo en we mogen beginnen met bijvoeding maar alleen als we dat zelf ook willen. We weten het nog niet...ze is toch nog maar pasgeboren :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:51:02 #283
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139685598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:43 schreef flowerbox het volgende:
Wat een ontzettend attente en lieve en gelukkig indruk maak jij, kp!

Hier gaat alles zo zo. Mini is vandaag weer goedgekeurd op cb.. 6,1 kilo en we mogen beginnen met bijvoeding maar alleen als we dat zelf ook willen. We weten het nog niet...ze is toch nog maar pasgeboren :)
:o :@ O+ wat lief!

En jouwes alweer aan de bijvoeding(sgrens) joh? Dat kan toch helemaal niet! Fijn dat ze t zo goed doet O+
pi_139688356
Haai,
Even puur op de vraag van GotC reageren, ik zelf ben zo'n leidster daarzo O+
Wat misschien leuk om te weten is is of zij werken met VVE, ook wel uk en puk genoemd. En wat al genoemd werd, horizontale of verticale groepen. Rouleren de leidsters ook? (Bijv kindje zit bij leidster A op babygroep, wisseling met leidster B van de peutergroep, maar kindje krijgt dus op de volgende groep altijd een bekende leidster). Eigen schema's of groepsritme, al kan ik me niet voorstellen dat er kdvs zijn die op vaste tijden dat doen... Belangrijke, mogelijkheden tot dagen ruilen, bij ons staan we zo krap qua personeel dat ruilen of extra komen amper kan. Wat komt er bij de uurprijs? Zelf luiers melkpoeder ed?
Pedagogisch beleid idd. Vervanging van vaste leidsters bij ziek en zeer.
Overdracht naar jullie, mondeling, schriftje? Evalueren (nu nog niet zo aan de orde mss) , standaard 10min gesprekken of allwen op verzoek?
pi_139688458
KP wat fijn dat je vriend ook wat vaker met F knuffelt. Het is voor mannen toch altijd even anders dan voor vrouwen hè.

Hier in de box liggen twee kleine jongetjes te lachen en te brabbelen. O+
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:58:34 #286
244125 laziness
pi_139688541
VVE methode hoeft toch niet persé uk en puk te zijn?
Staat voor voorschoolse educatie trouwens. Wij zitten bij Dak in de stad van GotC en daar gebruiken ze de Piramide.
GotC ik heb ervaring met Triodus en Dak van de grote organisaties. Een pm mag altijd natuurlijk als je vragen hebt.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:01:33 #287
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139688583
Bij ons kdv werken ze met uk en puk :Y

Nikki, wat gezellig! En dan zijn het er nog 2 ook! O+
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:15:22 #288
244125 laziness
pi_139688847
GotC wat ik trouwens ook een eye opener vond was verschillende locaties van dezelfde organisatie maar ook de locaties van een compleet andere organisatie naast elkaar leggen.
De dichtsbijzijnde van Triodus en 2Samen waren zo ontzettend klein. Echt die minimale afmetingen wat moet volgens de arbo regels en een postzegel van een stukje tegels wat het speelpleintje moest zijn.
Dak zit in onze wijk in oude kleuterscholen en dat biedt zoveel meer ruimte binnen en buiten. Dat speelde voor mij een belangrijke rol, de ruimte om te spelen en rauzen :Y
pi_139688963
En natuurlijk dat wat laziness zegt! :)

en VVE hoeft idd geen uk en puk te zijn, zoals genoemd zijn er nog meer, bijv de piramide en de kaleidoscoop.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:24:09 #290
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139688998
Ik heb veel ervaring met V.lie.tkinderen en ben echt giga fan.
Ook met skon wat tegenwoordig partou is. maar dat vond ik echt verschrikkelijk.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:24:31 #291
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139689007
Bedankt voor alle info en dingen om op te letten Kiwi en lazi! *; En lazi, 2samen en Dak zit ook bij ons in de buurt, maar we gaan nu kijken bij de A.ppelgaard (Google maar ;)). Pas een jaar open, met prachtige buitenspeelplaats O+
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:26:55 #292
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139689049
Ze zijn heel erg lang open zie ik. Vraag ook even hoe dat zit met uren afnemen.
Dat tikt namelijk aan als je de gehele openingstijd moet betalen en je die niet nodig hebt.
scheelt toch weer een uur per dag.

Edit: ik zie nu staan flexibel dat is wel echt enorm fijn _O_

[ Bericht 29% gewijzigd door Moppert op 08-05-2014 09:31:57 ]
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:27:30 #293
244125 laziness
pi_139689061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:24 schreef GotC het volgende:
Bedankt voor alle info en dingen om op te letten Kiwi en lazi! *; En lazi, 2samen en Dak zit ook bij ons in de buurt, maar we gaan nu kijken bij de A.ppelgaard (Google maar ;)). Pas een jaar open, met prachtige buitenspeelplaats O+
Die is mooi! En nog flexibel ook, groot pluspunt!
Dat is het verschil met jullie kant en onze kant van de stad :')
Goede keuze :Y
pi_139689290
Worden jullie babys ook zo chagrijnig van de hik? Als hij te lang duurt gaat hij echt helemaal kreunen en steunen tussen de hikjes door. De hik gaat wel vaak samen op met spugen trouwens. Hij heeft net in bed ook alles ondergespuugd (lekker met een klein lampje aan dus ik had het pas door toen alles nat was :{) en dan nu weer hikken. Ondersteboven 7 slokken drinken toch? :P
pi_139689349
Ff tussendoor voor de dames van de meet zaterdag: we overwegen een locatieverandering ivm het weer, willen jullie daar op FB ff jullie licht over laten schijnen ;)?
pi_139691888
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:15 schreef laziness het volgende:
GotC wat ik trouwens ook een eye opener vond was verschillende locaties van dezelfde organisatie maar ook de locaties van een compleet andere organisatie naast elkaar leggen.
De dichtsbijzijnde van Triodus en 2Samen waren zo ontzettend klein. Echt die minimale afmetingen wat moet volgens de arbo regels en een postzegel van een stukje tegels wat het speelpleintje moest zijn.
Dak zit in onze wijk in oude kleuterscholen en dat biedt zoveel meer ruimte binnen en buiten. Dat speelde voor mij een belangrijke rol, de ruimte om te spelen en rauzen :Y
Ik woon ook in DH en vond het best lastig om te kiezen. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Dak, mede omdat deze schuin tegenover ons huis zit en een grote speelplaats heeft. Ik vind het er wel druk (er zit ook een BSO gevestigd in het grote pand). Maar de baby afdeling zit wel in een rustige hoek.

En verder vind ik het allerbelangrijkst dat ze lief en zorgzaam met die allerkleintjes omgaan. Pedagogisch gezien komen ze bij mij over als redelijk no nonsense.
pi_139692252
Dot, T heeft ook regelmatig de hik en dan komt er ook vaak een golfje melk mee.

Hoe doen jullie dat met nekje oefenen? S is helemaal niet sterk in zijn nekje en moet dus echt oefenen. Maar als ik hem op zijn buik leg dan gaat hij bijna instant huilen. Hij kan ook echt zijn hoofdje maar een paar seconden een klein beetje omhoog houden, misschien speelt dat mee in zijn frustratie. Maar hem op zijn buik leggen en hem dan 10 minuten laten krijsen omdat hij het stom vindt doe ik echt liever niet. -O- Tips anyone?
T daarentegen hoeft niet te oefenen, want dat is net de hulk, maar die vindt oefenen dus wél leuk. :')
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:38:17 #298
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139692454
Draagdoek?
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139692489
Oefenen hoeft toch niet zo lang? Een paar keer per dag max 30 seconden is al genoeg om te beginnen.
pi_139692582
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:38 schreef Moppert het volgende:
Draagdoek?
In ben een beetje een draagdoek noob. :@ Ik heb wel een rekbare doek (tricot slen uit mijn hoofd). Wat voor knoop zou ik dan moeten gebruiken?
pi_139692766
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')