Dank uquote:
ik had dat net getikt had maar veranderd.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:37 schreef Moeraskat het volgende: [..] Legging vind ik niet altijd lelijk. een zwarte bijv, onder een rok of jurkje. Je hebt overigens ook leggings van pantyspul. Eigenlijk is het gewoon een panty zonder voeten. Maar een legging met panter print oid, die als een broek word gedragen vind ik ook enorm afschuwlijk.
Dronken of kater?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Daar wil ik de kamer wel binnen komen lopenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dit een zeer mooie foto![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nou, vooruit dan maar...Je bent afgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
eens.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Al 34 kiloquote:
Aangeschoten, geil, boos, verdrietig, eenzaamquote:
Nou, vooruit dan maar...Shit, broek volgespoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maar 60 te gaanquote:
Eensquote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, vooruit dan maar...Ik zou je bril toch wat vaker dragen, wellicht leidt dat de aandacht wat afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
MIJN!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar wil ik de kamer wel binnen komen lopen
quote:
maar geen leggingquote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangeschoten, geil, boos, verdrietig, eenzaam
All of the above
fixedquote:
Lig jij er dan ook zo bij?quote:
Dat betekend nog meer beweging?quote:
Ik vind mijn deerne toch fijnerquote:
En dan die kont nog meer verbergen????quote:
Ik heb afgelopen weekend meerdere keren gehoord dat ik afgevallen was.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]al die bolle kindertjes die nu verloren gaan
DIT zijn goed leggings ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |