quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik was het serieus bijna vergeten...the shame..maar ik zit klaar met smartphone, tablet en laptop.
Waar kijken we ? Nederlands commentaar of Graham Norton?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:29 schreef TDHS het volgende:
http://esc-chat.com/2014/(...)e-esc-chat-com-team/
100% jongens... HONDERD procent
5quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:41 schreef amaranta het volgende:
het podium? Zou zonde zijn om de 6 plaatsen te bemannen, alleen maar omdat het kan.
Dat vond ik een Van de grote fouten van de 3js. Stonde
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:29 schreef TDHS het volgende:
http://esc-chat.com/2014/(...)e-esc-chat-com-team/
100% jongens... HONDERD procent
Ilse, Waylon, Gitarist, Cellist, Drummerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:41 schreef amaranta het volgende:
Met hoeveel staan ze op het podium? Zou zonde zijn om de 6 plaatsen te bemannen, alleen maar omdat het kan.
Dat vond ik een Van de grote fouten van de 3js. Stonden ze daar ineens met z'n zessen
Ja maar die backings waren heel belangrijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:41 schreef amaranta het volgende:
Met hoeveel staan ze op het podium? Zou zonde zijn om de 6 plaatsen te bemannen, alleen maar omdat het kan.
Dat vond ik een Van de grote fouten van de 3js. Stonden ze daar ineens met z'n zessen
Onder welke steen heb jij al die tijd gezeten?!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Toch maar kijken vanavond... Zal ook eerste keer zijn dat ik 'ons' liedje zal horen
Ieyoohooo, Ieyoohooohoooquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die backings waren heel belangrijk
Ik moet zeggen dat ze op het moment supreme nog best van pas kwamen, anders was het helemaal een dooie zooi geweest...quote:
Ohja. De hillibiiliesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die backings waren heel belangrijk
Het was doooooodzonde. Vooral omdat de 3js beetje rondhuppelden over het podium. Zonder een geheel te vormen. Was totaal niet duidelijk wie nou bij wie hoorde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze op het moment supreme nog best van pas kwamen, anders was het helemaal een dooie zooi geweest...
Ik vond het heel jammer, want vond het een erg mooi lied (met name de NLse versie). Verder was het een rommeltje op tv, gewoon dom, ook van de TROS.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze op het moment supreme nog best van pas kwamen, anders was het helemaal een dooie zooi geweest...
Ik geloof er niks van (tot zondagnacht in iedergeval)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef aarontje112 het volgende:
Ik lees net dat de Spaanse jury (hoogstwaarschijnlijk) de 12 aan Nederland heeft gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze dachten wat Tom Dice kan, kunnen wij ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:03 schreef TheVulture het volgende:
3J's waren totaal niet professioneel in hun benadering... die dachten dat ze gewoon wegkwamen met een concertoptreden...
Ilse weet hoe het moet![]()
Maar als het waar isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef aarontje112 het volgende:
Ik lees net dat de Spaanse jury (hoogstwaarschijnlijk) de 12 aan Nederland heeft gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |