Ik vind de HTC ook heel erg mooi. Ik weet dat hij nu een Samsung heeft omdat hij dan een filmpje of foto die hij op zijn mobiel heeft kan linken naar zijn Samsung TV en hem daar kan afspelen. Ik weet niet zo goed of dat ook kan op niet-Samsung toestellen?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef Catch22- het volgende:
www.belsimpel.nl
Die vermelden de totale kosten ook over een heel jaar. Duidelijker krijg je het niet
Htc one m8 vind ik zelf het mooiste high end android toestel.
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:22 schreef Ruif het volgende:
(...)
Het enige toestel dat hij niet wil is een Iphone.
(...)
hij vroeg een high end smartphone, geen luxeproduct met "redelijke specs"quote:
Ik zou m'n ergste vijand die troep niet toewensen, maar goed, zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:32 schreef Dutchguy het volgende:
Note 3 is sowieso een hele goed keuze van je vriend. Zal hij geen spijt van krijgen.
Klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik zou m'n ergste vijand die troep niet toewensen, maar goed, zal wel aan mij liggen.
Sowieso beste bang-for-buck imhoquote:
Niet alleen aan jou, Samsung troepquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik zou m'n ergste vijand die troep niet toewensen, maar goed, zal wel aan mij liggen.
Hele goeie prijs/prestatie, maar zeker geen high-end toestel.quote:
Check ook de review van Arstechnica. Performance van 't ding is omder de maat en Samsung probeert de boel te belazeren m.b.t. de benchmark scores. (Goh, Samsung die niet eerlijk is, wat een schokkend nieuws!).quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:31 schreef Dutchguy het volgende:
Voor TS: zeer uitgebreide review van GSMArena van de Note 3: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_3-review-996.php
Sowieso een erg fijne site om reviews te lezen. Ze doen ook vaak vergelijkingen tussen toestellen.
quote:In terms of performance, the Note 3 is not what I would call "blazing fast." We've run into all sorts of stutters in animation and even outright pauses while testing it. While the hardware is top of the line, Samsung appears to have pushed the software envelope a little too far this time, and it doesn't feel as responsive as other modern Android phones. We've even run into weird error messages like "low memory" warnings when opening GFXBench, despite the 3GB of ram and Android's automatic memory management.
Je leest de OP niet eens, waarom dan toch reageren?quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:11 schreef Aaargh! het volgende:
iPhone 5S.
Die trage rommel van Samsung is geen high-end.
Goed genoeg voor iemand wiens wensen "ik wil geen iphone maar heb verder zelf geen idee" zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hele goeie prijs/prestatie, maar zeker geen high-end toestel.
Ik heb nooit van Arstechnica gehoord maar GSMArena is een grote naam qua mobile reviews.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:49 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Check ook de review van Arstechnica. Performance van 't ding is omder de maat en Samsung probeert de boel te belazeren m.b.t. de benchmark scores. (Goh, Samsung die niet eerlijk is, wat een schokkend nieuws!).
[..]
Arstechnica niet kennen? Is samen met Anandtech een autoriteit als het gaat om technische details. Als zij zeggen dat de performance ondermaats is, is dat waarschijnlijk ook zo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb nooit van Arstechnica gehoord maar GSMArena is een grote naam qua mobile reviews.
Overigens Engadget: 'The Note remains unchallenged in its category. Great battery life, a brilliant display and top performance make it an excellent all-rounder for those wanting a bigger device.'
The Verge: 'We’ll have to see if the other manufacturers playing in this space will be able to catch up to Samsung — so far, none have offered a compelling stylus experience, which is what really differentiates the Note — but for this year, if you’re looking for the biggest smartphone you can get with the best experience, the Note 3 should be at the top of your list.'
PhoneArena: 'The phablet category saw some new entrants into the space this year, but the Note 3 continues to be the best in its class.'
Als The Verge en Engadget lovend zijn weet ik genoeg. Bovendien heeft de Note reeks een erg goede trackrecord. Mijn volgende wordt ook weer een Note. Heerlijke toestellen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Arstechnica niet kennen? Is samen met Anandtech een autoriteit als het gaat om technische details. Als zij zeggen dat de performance ondermaats is, is dat waarschijnlijk ook zo.
Natuurlijk zal het een goed toestel zijn. Maar Touchwiz maakt toestellen er gewoon niet sneller op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:43 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als The Verge en Engadget lovend zijn weet ik genoeg. Bovendien heeft de Note reeks een erg goede trackrecord. Mijn volgende wordt ook weer een Note. Heerlijke toestellen.
Touchwiz is niet snel, maar naast alle bloatware voegen ze bij een Note wel daadwerkelijk goede software toe.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk zal het een goed toestel zijn. Maar Touchwiz maakt toestellen er gewoon niet sneller op.
Vertel die vriend gewoon de waarheid. High end= iPhone.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:47 schreef Ruif het volgende:
[..]
Je leest de OP niet eens, waarom dan toch reageren?
deze vrouw weetquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel die vriend gewoon de waarheid. High end= iPhone.
Die vriend heeft waarschijnlijk al een voorkeur voor een groter toestel in plaats van het zeer kleine schermpje van een iPhone.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Onjuist, maar dat wist je zelf ook wel toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me dat je ook voor een andere provider kunt gaan, zodra 4G live gaat kan je dat ook gebruiken(wel bij T-Mobile).quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:11 schreef Ruif het volgende:
Ik heb even overlegt en hij wil gaan voor de Note 3. Op zijn postcode biedt alleen KPN (en dus Hi/Telfort) 4G aan en dat is toch wel een pré. Nu kijk ik op de eerder aanbevolen website belsimpel.nl naar de verschillende abonnementen op het KPN netwerk.Ik filter naar 500-1000MB en krijg als voordeligste optie KPN met 500mbs, 4G, 200 minuten/sms voor ¤32.50 . Nu staat KPN niet bepaald bekend als goedkoopste mobiele Provider. Op de site van KPN staat hetzelfde abonnement maar moet je nog eens 269 euro bijbetalen. Op de site van belsimpel is dit helemaal niet het geval. Is dat gewoon een hele goede deal of zie ik iets over het hoofd?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
Beetje jammerlijke reactie. Ik ben hartstikke blij met mijn iPhone, maar om nou te zeggen dat dit de enige goede telefoon is vind ik vrij zwak. Overigens heb ik ook geen zin in een dergelijke non-discussie. Ik vroeg advies over een Android telefoon en als je daar niet zoveel vanaf weet hoef je niet te reageren hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Hij vind het grote scherm van de Note erg mooi. Nu nog even zoeken naar het beste/goedkoopste 4G abonnement!quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die vriend heeft waarschijnlijk al een voorkeur voor een groter toestel in plaats van het zeer kleine schermpje van een iPhone.
Wait what?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hele goeie prijs/prestatie, maar zeker geen high-end toestel.
Matige en oude CPU, matige camera, matige GPU, slechte battery life.quote:
Even voorop gesteld dat de Nexus 5 uit eind 2013 komt en er inderdaad dus al nieuwere CPU's op de markt zijn doe je hiermee mijns inziens de Nexus lijn echt te kort. Ik heb zelf geen 5, maar een 4 en uit ervaring kan ik zeggen dat de camera inderdaad niet heel bijzonder is (bekende klacht) en dat het inderdaad een breker kan zijn als je dat belangrijk vindt. Als jij je telefoon gewoon normaal gebruikt en de achtergrondprocessen zo min mogelijk houdt kan ik met mijn Nexus 4 zonder problemen 2 dagen doen, in de 5 zit een grotere accu, maar ook een scherm dat meer gebruikt, dus ik verwacht dat je daar ongeveer net zolang mee kunt doen. Slechte hardware? lijkt me niet. Daarbij komt nog: Stock-android, niet teveel bloatware (ja die Google rommel gebruik je ook niet allemaal) en dat maakt hem nog steeds ontzettend snel. In mijn ogen dus zeker wel een toptoestel, ondanks dat je er niet de hoofdprijs voor hoeft te betalen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:00 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Matige en oude CPU, matige camera, matige GPU, slechte battery life.
Niet dat het allemaal heel slecht is (op de battery life na), maar het springt er ook niet uit.
Precies het probleem met Android, da's allemaal leuk en aardig voor nerd types, maar ga jij m'n moeder uitleggen dat ze "de achtergrondprocessen zo min mogelijk moet houden" ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef bagpiper001 het volgende:
Als jij je telefoon gewoon normaal gebruikt en de achtergrondprocessen zo min mogelijk houdt kan ik met mijn Nexus 4 zonder problemen 2 dagen doen,
Uit de review van Arstechnica: "You might see reports of 'inconsistent' battery life, with some people getting upwards of 16 hours, while others kill the battery in about six. The reason for this is the Nexus 5's very good standby power usage."quote:in de 5 zit een grotere accu, maar ook een scherm dat meer gebruikt, dus ik verwacht dat je daar ongeveer net zolang mee kunt doen.
Ik wou zeggen dat het wellicht een momentopname was van de accu, maar: http://androidworld.nl/re(...)-met-te-kleine-accu/quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Even voorop gesteld dat de Nexus 5 uit eind 2013 komt en er inderdaad dus al nieuwere CPU's op de markt zijn doe je hiermee mijns inziens de Nexus lijn echt te kort. Ik heb zelf geen 5, maar een 4 en uit ervaring kan ik zeggen dat de camera inderdaad niet heel bijzonder is (bekende klacht) en dat het inderdaad een breker kan zijn als je dat belangrijk vindt. Als jij je telefoon gewoon normaal gebruikt en de achtergrondprocessen zo min mogelijk houdt kan ik met mijn Nexus 4 zonder problemen 2 dagen doen, in de 5 zit een grotere accu, maar ook een scherm dat meer gebruikt, dus ik verwacht dat je daar ongeveer net zolang mee kunt doen. Slechte hardware? lijkt me niet. Daarbij komt nog: Stock-android, niet teveel bloatware (ja die Google rommel gebruik je ook niet allemaal) en dat maakt hem nog steeds ontzettend snel. In mijn ogen dus zeker wel een toptoestel, ondanks dat je er niet de hoofdprijs voor hoeft te betalen.
Leuk dat je niet even erbij zegt wat dan de voordelen zijn t.o.v. de eerder opgesomde mobieltjes.quote:
Snap sowieso niet waarop hij iemand die aangeeft alles behalve een iPhone wil, probeert te overtuigen. Verder is dit topic niet de plaats om te gaan ouwehoeren over welke goede smartphone nog goeder of misschien wel het allergoedst is. Ik wilde gewoon de info waar ik in OP om vroeg. Thanks voor de paar hele nuttige reacties.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk dat je niet even erbij zegt wat dan de voordelen zijn t.o.v. de eerder opgesomde mobieltjes.
En dan bedoel ik niet het marketingverhaal van "Tis een Aifoon en dus daarom altijd goed."
Omdat hij het mis heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef Ruif het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarop hij iemand die aangeeft alles behalve een iPhone wil, probeert te overtuigen.
Hoewel jij duidelijk een biased Applefanaat bent zonder een niet-gekleurde kijk op de mogelijkheden, deel ik jouw mening hier. Samsung propt er geweldige specs in en laat er een meh toestel uitrollen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |