SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Die 9 goals maken ze toch niet meer goed. Ook niet als ze nu op 6 goals verschil waren gekomenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
Van een beter doelsaldo naar 3 punten verdedigen
Chelsea won toch met 6-0 van Arsenal, waarom Liverpool niet met 7-0 van Newcastle?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 9 goals maken ze toch niet meer goed. Ook niet als ze nu op 6 goals verschil waren gekomen
een 2e geniale avond van suarez ofzoquote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea won toch met 6-0 van Arsenal, waarom Liverpool niet met 7-0 van Newcastle?
crossen doe ik nooit, IF benteke wel veel assist, voornamelijk aan de bruyne. balletje vast houden en afgeven op de inkomende man, maar als neymar van de TP komt gaan we het gewoon even proberen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt vooral van je eigen spel af..als je amper crosses geeft en je spits niet vaak aanspeelt met een man in zijn rug kan het prima. Middenveld wel erg aanvallend.
De Bruyne. Nog veeeeeeeel goedkoper ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:48 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is een goede 10 (CAM) voor ronde 10 á 15k in BPL?
Beste CAM uit het spel.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar die heeft zulke matige stats toch? Alles maar zo'n beetje, 78/79..
plausibel.... al doen nasri en hamsik t ook wel erg goedquote:
Gerrard ook. Die corners steeds ook man, pffquote:
Ja. Amper geleden kutquote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wisten jullie dat Moses ook bij Palace heeft gespeeld?
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wisten jullie dat Moses ook bij Palace heeft gespeeld?
City tegen QPR was ook ongekend toen..had zomaar fout kunnen gaan. Die druk is zo huge dan..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef Zhano het volgende:
Als we iets hebben geleerd van City tegen Sunderland etc is dat het nog steeds kan...
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kan het dat de stats van Eriksen beter zijn, maar dat de Bruyne volgens jullie een betere 10 is?
jongeuh, als je het zo goed weet dan pak je gewoon degene met de hoogste rating..dan hoef je het ook niet te vragen. Verschilt toch per persoon wat je fijn/goed vindt. En wat je zelf kan.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kan het dat de stats van Eriksen beter zijn, maar dat de Bruyne volgens jullie een betere 10 is?
Wat moet je daar nou op antwoorden dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wederom die smiley maar geen argumenten helaas.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval al zien dat De Bruyne veel sterker is en een veel beter schot heeft (los van de vrije trappen). Dat is al erg belangrijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hij kan niet keihard rennen, dus is die gewoon slecht.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:07 schreef el-blanchito het volgende:
IF Altintop heeft nog best prima stats ook joh
Sorry Stefanquote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij kan niet keihard rennen, dus is die gewoon slecht.
gr gr
Grappig...quote:
Ibarbo is nog veel beter zelfs.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:24 schreef nickhguitar het volgende:
Boh Benteke, die gast is goed! Is Ibarbo net zo?
Op 3 chem is die ook gewoon goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jammer dat die niet in mijn elftal past .. Ik heb BPL
Laat hem, hij heeft een chromosoompje teveel.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is gepolst, maar volgens mij helemaal nog niet rond. Weer zo'n over het paard getilde Ajacied die hier waarschijnlijk binnen een paar weken uitgekotst wordtquote:
Ik vind er niet veel aan eigenlijkquote:
Insigne is wel aardig. Snel, en een leuke dribbel. Maar een silver spits met 2* wf...ik kan er niks meequote:
hier ook nog een heel zootje nutteloze IFs miss ook maar eens discarden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Trapp zojuist maar gediscard, levert me toch niet meer op dan 9,5k
quote:Update 6 mei 08.36 uur - Heerenveen meldt vertrek gehuurde Ajacied naar Breda
Ajax en NAC Breda hebben nog niets gemeld, maar sc Heerenveen heeft inmiddels op de officiële website van de club bekendgemaakt dat Joeri de Kamps naar NAC Breda zal vertrekken. Heerenveen huurt De Kamps dit seizoen van Ajax, maar in de zomer zal hij Friesland dus gaan verlaten. Met Heerenveen doet de middenvelder eerst nog mee aan de play-offs om Europees voetbal.
Welke dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier ook nog een heel zootje nutteloze IFs miss ook maar eens discarden.
Ach, ik denk dat ie voor NAC best uit kan groeien tot een leuke speler. Beter haalt Heerenveen ff die Matic op voor een prikkiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk niet, maar als NAC hem haalt, is hij vast heel goed
Matic heeft leuke acties, maar rendement moet echt hoger. Loopt veel, maar niet altijd slim. Gerucht gaat dat NAC nog geen schriftelijke overeenkomst met hem heeft, alleen mondelingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ie voor NAC best uit kan groeien tot een leuke speler. Beter haalt Heerenveen ff die Matic op voor een prikkie
SIF Caulker is ook goed hoor (en is nog best wat waard).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste vier zijn zijn prima spelers toch? Daarna begint de ellende
Klopt, die had ik in eerste instantie niet in de gatenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
SIF Caulker is ook goed hoor (en is nog best wat waard).
TIF*quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
SIF Caulker is ook goed hoor (en is nog best wat waard).
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:29 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
deze
met nog een balo, hart en piszczek
Geen Messi in dat eerste team ziet er zo pauper uitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn goldteams, benieuwd wat jullie aan verbetermogelijkheden zien
Onderste 2 moet ik sowieso nog aanvullen met TOTS-en als die gereleased zijn...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ibarbo ipv Vucinicquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keren dat ik Messi tegenkwam, was ik echt niet onder de indruk. Zijn geld niet waard dus. En een LM en RM kan ik niet kwijt in dit systeem, he Einsteinquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen Messi in dat eerste team ziet er zo pauper uit
En Lavezzi en Di Maria natuurlijk.
Tja, je vraagt om verbeter mogelijkheden. Dan kun je dit soort suggesties verwachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De keren dat ik Messi tegenkwam, was ik echt niet onder de indruk. Zijn geld niet waard dus. En een LM en RM kan ik niet kwijt in dit systeem, he Einstein
Toure voor Ramires uiteraardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TOTS Tourequote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is een logische ja. Twijfel nog tussen hem en TOTS Gerrard.
Dan wordt het wel heel duur. Heb nog best wel wat coins, maar die gebruik ik liever om mijn La Liga team straks te pimpenquote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
TOTS Cech ipv Cech
TOTS Baines ipv Clichy
TOTS Gerrard ipv Fer
TOTS Sturridge ipv IF Benteke. (en dan Suarez als schaduwspits evt)
Keuzes
Tim is lovend over TOTS Cech toch? Dat zegt wel iets. En blauwe kaartjes in de benedenhoeken (backs) staat wel leuk, maar ik vraag me altijd af wat voor toegevoegde waarde het heeft. Dan ga ik liever voor middenvelders en/of aanvallers, maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
TOTS Cech ipv Cech
TOTS Baines ipv Clichy
TOTS Gerrard ipv Fer
TOTS Sturridge ipv IF Benteke. (en dan Suarez als schaduwspits evt)
Keuzes
Tja, maar wat anderen al zeggen: Fer is gewoon goed. De Bruyne is ook super op zijn positie. En zoveel geld voor een keeper.. Al is Cech nog maar 180K ongeveerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tim is lovend over TOTS Cech toch? Dat zegt wel iets. En blauwe kaartjes in de benedenhoeken (backs) staat wel leuk, maar ik vraag me altijd af wat voor toegevoegde waarde het heeft. Dan ga ik liever voor middenvelders en/of aanvallers, maar dat is persoonlijk.
nee nog maar 75K cash,quote:
Dan moet je die vooral laten staan...en die 180k lijkt me best te overzien. Mocht hij tegenvallen, dan haal je dat bedrag er ook wel weer uitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, maar wat anderen al zeggen: Fer is gewoon goed. De Bruyne is ook super op zijn positie. En zoveel geld voor een keeper.. Al is Cech nog maar 180K ongeveer
Boateng- IF Bonucciquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet iemand een beter CB-duo + GK voor dit team? Oemtietie + Zouma op CB en Mandanda op goal werkt toch niet.
[ afbeelding ]
Delpierre erin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet iemand een beter CB-duo + GK voor dit team? Oemtietie + Zouma op CB en Mandanda op goal werkt toch niet.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dit een serieuze suggestie is of niet.quote:
Dat is best not BonucciAD.quote:
Is Götze wel goed? Ik heb hem nog niet gekocht. Draxler kan ook nog op CAM.quote:
Draxler is beter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een serieuze suggestie is of niet.
[..]
Dat is best not BonucciAD.
[..]
Is Götze wel goed? Ik heb hem nog niet gekocht. Draxler kan ook nog op CAM.
Tja, stel dat morgen het Bundesliga TOTS uitkomt, dan is het niet ondenkbaar dat men massaal van de BPL kaartjes af wilt, net als vorig jaar. Ik wacht toch nog maar eventjes, of Cech moet de 150K aantikken. Of Baines de 120K. Die stats van Baines zijn echt heel erg goed, die kerel is gewoon een wapen bij elk dood spelmomentquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet je die vooral laten staan...en die 180k lijkt me best te overzien. Mocht hij tegenvallen, dan haal je dat bedrag er ook wel weer uit
Dat had ik ook ja...duurde bij mij nog wel een halve dag voor ik hem eindelijk had. Had ook een stuk of 30 kaarten uitstaan voor mogelijke ruil met hemquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
Moet alleen nog Neymar bij Panini, dat gold volgens mij voor meer mensen dat hij als laatste overbleef, schijnbaar de zeldzaamste sticker (? )
Het blijft koffiedik kijken. Ze verdwijnen uit packs, dus ze zouden ook duurder kunnen worden. Iedereen hier heeft wel een BPL-team (en wil dus BPL TOTS-spelers), dat geldt niet voor Bundesliga.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, stel dat morgen het Bundesliga TOTS uitkomt, dan is het niet ondenkbaar dat men massaal van de BPL kaartjes af wilt, net als vorig jaar. Ik wacht toch nog maar eventjes, of Cech moet de 150K aantikken. Of Baines de 120K. Die stats van Baines zijn echt heel erg goed, die kerel is gewoon een wapen bij elk dood spelmoment
gister was het wel feest hier jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:29 schreef AntiHero het volgende:
Iemand al goede pulls gehad uit die 50k packs?
Ik had dikke poep.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister was het wel feest hier ja![]()
Tim - Coleman
Ik - Neymer
Revon - Neymar
Thad - maakte geen verlies.
en nog zo'n figuur had shit.
Ik had TOTS Cechquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tim - Coleman
Ik - Neymer
Revon - Neymar
Niet super geweldig idd, maar ook niet echt slechtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een serieuze suggestie is of niet.
[..]
Dat is best not BonucciAD.
[..]
Is Götze wel goed? Ik heb hem nog niet gekocht. Draxler kan ook nog op CAM.
Mooiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:34 schreef DutchSL het volgende:
Honduras heeft de WK selectie al bekend gemaakt:
http://en.wikipedia.org/w(...)l_team#Current_squad
Wordt niet vaak genoemd. Je kan er altijd nog Hernanes weg zetten natuurlijk.quote:
De laatste tijd doet Lewa het wel beter. Over de aanval en het middenveld ben ik wel tevreden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet super geweldig idd, maar ook niet echt slechtWeet niet hoe goed je Lewandowski vindt, anders kun je CAM James en spits Falcao pakken.
Haha.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt niet vaak genoemd. Je kan er altijd nog Hernanes weg zetten natuurlijk.
Ik wil welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:48 schreef AntiHero het volgende:
Iemand die mij 100k wil verkopen op Xbox (via paypal, heb geen pasreader ding hiero)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neymar was de eerste 7.5k pack na 2 x 50K packsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tim - Coleman
Ik - Neymer
Revon - Neymar
Nou, voor het hele TOTS heb ik de prijzen van Aguero en Toure in de gaten gehouden. Aguero daalde van 150k tot bijna onder de 100k (als hij eronder zou duiken, zou ik 'm halen). Maar op het moment dat het BPL TOTS bekend (en uitgebracht) was, gingen ze weer stijgen. Nu is Aguero weer op z'n oude waarde gekomenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:55 schreef AntiHero het volgende:
Iemand z'n glazen bol bij de hand? Zullen NIF's die in het bundesliga TOTS komen stijgen of niet?
Ik wil graag Fok! en al haar users bedanken voor de inspiratie; zonder hen was dit mij nooit geluktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, deze grap wordt genomineerd als slechtste grap van het jaar
Ik ben blijkbaar niet bijdehand genoegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ONZ / Aan welke forummers hebben jullie een hekel?
Bohhh! Halve topic in het haatlijstje van Eerin
Die gast had toch iedereen die op dat moment online was in zijn post geplakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ONZ / Aan welke forummers hebben jullie een hekel?
Bohhh! Halve topic in het haatlijstje van Eerin
Ja kloptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gast had toch iedereen die op dat moment online was in zijn post geplakt?
Dat zou kunnen, maar er zijn genoeg andere mensen die dit topic blijven bezoeken terwijl ze FUT niet leuk meer vinden. Dat hoeft dus niet de reden te zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien vind hij andere zaken op Fok interessanter. Op zich niet een onmogelijke gedachte.
Is wel een kuitenbijtertje maar aan de bal bijzonder zwakquote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is gepolst, maar volgens mij helemaal nog niet rond. Weer zo'n over het paard getilde Ajacied die hier waarschijnlijk binnen een paar weken uitgekotst wordt
Komt dat even mooi uit, want dat was Gilissen ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is wel een kuitenbijtertje maar aan de bal bijzonder zwak
Ze moeten niet te goed kunnen voetballen hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit, want dat was Gilissen ook
Precies, NAC-onwaardigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze moeten niet te goed kunnen voetballen he
Haten op Trapzquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
trapz je ben t ook gewoon een vervelend mannetje![]()
wie gaat eens even die TOTS shaw pricefixen op de PS, stijgen doet ie nog niet erg
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Haten op Trapzdan ben je niet goed bij je paasei.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:05 schreef Roypsv het volgende:
Zou iemand een team voor mij kunnen maken met
4-1-2-1-2 en dan Zlatan en Messi spits?
geen 4-3-3 Ronaldo en Zlatan
Allebei of 1 van de 2quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:05 schreef Roypsv het volgende:
Zou iemand een team voor mij kunnen maken met
4-1-2-1-2 en dan Zlatan en Messi spits?
4-3-3 Ronaldo en Zlatan
Ik volg zijn prijs al sinds TOTS MC, de laatste paar dagen staat hij er steeds rond de 650-690K op. Wel 360 trouwens, weet niet of dat op de PS is?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar zo uitzonderlijk goed is die deal toch niet?
[ afbeelding ]
Moet Messi spits? Want dat zit er niet echt in als je een fatsoenlijk team wiltquote:
Dit zijn PS-prijzen jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik volg zijn prijs al sinds TOTS MC, de laatste paar dagen staat hij er steeds rond de 650-690K op. Wel 360 trouwens, weet niet of dat op de PS is?
Cam kan ook. maar dan Aguero in de spits?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet Messi spits? Want dat zit er niet echt in als je een fatsoenlijk team wilt
Gisteren de mijne verkocht voor 188kquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
wie gaat eens even die TOTS shaw pricefixen op de PS, stijgen doet ie nog niet erg
Iedereen op 9 chem gaat sowieso niet lukkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Cam kan ook. maar dan Aguero in de spits?
In ieder geval messi en zlatan in een 41212 .
Ok Meneer-"Ik heb geen microfoon maar toch hoort de rest je typen"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
Hij vraagt toch een 41212quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok Meneer-"Ik heb geen microfoon maar toch hoort de rest je typen"
Oke, zou een team met messi/zlatan helemaal niet kunnen ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iedereen op 9 chem gaat sowieso niet lukken
4-2-2-2 moet kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Oke, zou een team met messi/zlatan helemaal niet kunnen ?
Tuurlijk wel swabimentequote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan krijg je zoiets:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
Maak Ronaldo-Zlatan in 4321quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Oke
Iedere opstelling zolang het maar 4 atb is en geen 4-3-3.
messi/zlatan
Ronaldo niet willen.quote:
Doe mij maar ff unbannen in je chatbox dan ouwe kikkerlikkerquote:
In combinatie met Ibra lijkt me wel mooiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zou alleen nooit met Messi in de spits spelen, lijkt me beter op CAM
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe mij maar ff unbannen in je chatbox dan ouwe kikkerlikker
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zou alleen nooit met Messi in de spits spelen, lijkt me beter op de bank.
Wie kan er op CAM dan die met beiden linkt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:21 schreef Lastpost het volgende:
41212 kan natuurlijk wel, is alleen niet bepaald een heerlijke invulling van spelers op CAM/CDM in dat geval.
Met Cabaye op CAM helemaal niet zo'n gekke optie. En een andere CDMquote:
[..]
Doe dan Menez.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met Cabaye op CAM helemaal niet zo'n gekke optie. En een andere CDM
De manager van Toronto heeft bij Spurs en QPR gespeeld en daarom hebben ze Julio Cesar en Defoe gehaald.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zit Julio Cesar voortaan bij Toronto?!!!!!
Beetje cru ditquote:
Ultrabaas eerste klas.quote:
Die NIF is iig konkoslechtquote:
TOTY's dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:36 schreef Lastpost het volgende:
Hehe speelde vanochtend een potje waarbij zijn CB's beiden sneller waren dan iedere willekeurige speler van mijn team. Ramos en Thiago Silva achterin, blauwe variant.![]()
Wel gewonnen, Tevez en Benatia uit een corner.
Ja, maar jij bent speciaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind ieder team met Ibarbo erin juist per definitie een kutteam
HBO'ers zijn niet eens in staat een sollicitatiebrief zonder taal-of spelfouten te schrijven. Dus dan kun je hier niet gek van opkijken dat het in een andere taal ook fout gaat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef DuTank het volgende:
Een medestudent is ook speciaal zie ik. Hij/zij schrijft consistent "this" in plaats van "these"Onvoorstelbaar hoe slecht het Engels is van menig universitair student...
hbo'er, de [m.]quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
HBO'ers zijn niet eens in staat een sollicitatiebrief zonder taal-of spelfouten te schrijven. Dus dan kun je hier niet gek van opkijken dat het in een andere taal ook fout gaat?
Bah, maar gelukkig was dit geen sollicitatiebrief, maar een post in een forumquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
hbo'er, de [m.]
(zelfstandig naamwoord)
hbo/er
Toefjeeeeee
Ontvoerdquote:
Skippyballetje.quote:
Pertinente leugen!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zowel Messi als Zlatan heeft geen enkele triple link en er is ook geen enkele speler die linkt met beiden voor op CAM of in de spits
Als het een Marokkaan is, begrijp ik het wel. Die zeggen ook "deze huis".quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
HBO'ers zijn niet eens in staat een sollicitatiebrief zonder taal-of spelfouten te schrijven. Dus dan kun je hier niet gek van opkijken dat het in een andere taal ook fout gaat?
WIE DANquote:
Marokkanenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als het een Marokkaan is, begrijp ik het wel. Die zeggen ook "deze huis".
Ja dan kan ie toch niet op Cam derpquote:
3 chem yolo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dan kan ie toch niet op Cam derp
Er is een Silver Argentijn uit de Ligue 1. Dan krijg je zo iets:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben jij dan een Belg of Duitser.quote:
Ja spuit 11 die hebben we al gepost. Dat moet je niet willenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er is een Silver Argentijn uit de Ligue 1. Dan krijg je zo iets:
[ afbeelding ]
Jawel hoor?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of Cvitanich als CAMquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er is een Silver Argentijn uit de Ligue 1. Dan krijg je zo iets:
[ afbeelding ]
Spuit zelf elf.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja spuit 11 die hebben we al gepost. Dat moet je niet willen
Werkt je lagswitch niet meer dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
3 Disconnects op rij, heerlijkEA
Super bedankt
Hihahoquote:
Blijkbaar wel dusquote:
Want dat ligt altijd aan EA...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
3 Disconnects op rij, heerlijkEA
Super bedankt
Aangezien ik in de gaten hou hoe mijn internet het verder doet qua bereik en ontvangst en normaal gesproken ook geen last van heb, jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Want dat ligt altijd aan EA...
Volgens mij kan EA er niks aan doen dat jou internet nog met postduiven werkt
Je speelt op Wireless?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aangezien ik in de gaten hou hoe mijn internet het verder doet qua bereik en ontvangst en normaal gesproken ook geen last van heb, ja
Op de Xbox One werkt wireless perfect op de 360 was het dramaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je speelt op Wireless?
Ja, nee, goh. Wat verwacht je dan.
Ik keek zo:quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je speelt op Wireless?
Ik ook en ik heb praktisch nooit problemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je speelt op Wireless?
Nee, maar spelletjes spelen op Wireless...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Grandesco heeft blijkbaar zelf nog een router die met postduiven werkt
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Lallana speelt echt als een baasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 7,5k pack?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had op tradeaccount nog 10 15k packsquote:
Als dit al het feit zou zijn, zou ik alsnog EA kunnen blamen voor het maken van achterlijke servers die zo werken, terwijl andere spellen hier nooit last van hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee, maar spelletjes spelen op Wireless...
Fifa gebruikt volgens mij als protocol IP, een sync heen en weer. Als je aan de timeout voldoet, disconnect je. Dus als er maar een greintje interferentie optreedt vanuit Xbox of Access point router, kun je een disconnect krijgen.
Dus niet de hele tijd EA blamen omdat je niet weet hoe het werkt...
Vet zegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had op tradeaccount nog 10 15k packs
Pagina 1 van de 3 ...quote:
quote:
Daar ging het niet over hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
4231 met Messi CAM en Mascherano CB gr gr
Lekker manquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren uit zo'n 50k pack gehaald. Meteen TOTS hazard voor gehaald maar tot nu toe nog niet eens zo heel positief over hem. En ik verwachte er zoveel van.![]()
Mischien toch maar TOTS Aguero proberen? Iemand hem al gehad?
Jelly much?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
echt ongelooflijk dat geluk van mensen hier
You jaloers?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
echt ongelooflijk dat geluk van mensen hier
Mooi man, Shawcross verkopen en TOTS Hazard halen. Prima dealtjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren uit zo'n 50k pack gehaald. Meteen TOTS hazard voor gehaald maar tot nu toe nog niet eens zo heel positief over hem. En ik verwachte er zoveel van.![]()
Wow en 10 MOTM's????quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Indd nooit verwacht dat shawcross 1.7mil waard was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi man, Shawcross verkopen en TOTS Hazard halen. Prima dealtje
Jammer dit. Ik had namelijk gehoopt op het verhaal dat EA jou gewoon niks gunt enzoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, alleen kut venten hebben geluk in packs en dat ben ik niet dus daarom heb ik nu pech.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, alleen kut venten hebben geluk in packs en dat ben ik niet dus daarom heb ik nu pech.
Vorige week gunde EA me wel een bronze en een silver IF maar deze week niks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik had namelijk gehoopt op het verhaal dat EA jou gewoon niks gunt enzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |