SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Die 9 goals maken ze toch niet meer goed. Ook niet als ze nu op 6 goals verschil waren gekomenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
Van een beter doelsaldo naar 3 punten verdedigen
Chelsea won toch met 6-0 van Arsenal, waarom Liverpool niet met 7-0 van Newcastle?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 9 goals maken ze toch niet meer goed. Ook niet als ze nu op 6 goals verschil waren gekomen
een 2e geniale avond van suarez ofzoquote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea won toch met 6-0 van Arsenal, waarom Liverpool niet met 7-0 van Newcastle?
crossen doe ik nooit, IF benteke wel veel assist, voornamelijk aan de bruyne. balletje vast houden en afgeven op de inkomende man, maar als neymar van de TP komt gaan we het gewoon even proberen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt vooral van je eigen spel af..als je amper crosses geeft en je spits niet vaak aanspeelt met een man in zijn rug kan het prima. Middenveld wel erg aanvallend.
De Bruyne. Nog veeeeeeeel goedkoper ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:48 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is een goede 10 (CAM) voor ronde 10 á 15k in BPL?
Beste CAM uit het spel.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar die heeft zulke matige stats toch? Alles maar zo'n beetje, 78/79..
plausibel.... al doen nasri en hamsik t ook wel erg goedquote:
Gerrard ook. Die corners steeds ook man, pffquote:
Ja. Amper geleden kutquote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wisten jullie dat Moses ook bij Palace heeft gespeeld?
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wisten jullie dat Moses ook bij Palace heeft gespeeld?
City tegen QPR was ook ongekend toen..had zomaar fout kunnen gaan. Die druk is zo huge dan..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef Zhano het volgende:
Als we iets hebben geleerd van City tegen Sunderland etc is dat het nog steeds kan...
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kan het dat de stats van Eriksen beter zijn, maar dat de Bruyne volgens jullie een betere 10 is?
jongeuh, als je het zo goed weet dan pak je gewoon degene met de hoogste rating..dan hoef je het ook niet te vragen. Verschilt toch per persoon wat je fijn/goed vindt. En wat je zelf kan.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kan het dat de stats van Eriksen beter zijn, maar dat de Bruyne volgens jullie een betere 10 is?
Wat moet je daar nou op antwoorden dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wederom die smiley maar geen argumenten helaas.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval al zien dat De Bruyne veel sterker is en een veel beter schot heeft (los van de vrije trappen). Dat is al erg belangrijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hij kan niet keihard rennen, dus is die gewoon slecht.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:07 schreef el-blanchito het volgende:
IF Altintop heeft nog best prima stats ook joh
Sorry Stefanquote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij kan niet keihard rennen, dus is die gewoon slecht.
gr gr
Grappig...quote:
Ibarbo is nog veel beter zelfs.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:24 schreef nickhguitar het volgende:
Boh Benteke, die gast is goed! Is Ibarbo net zo?
Op 3 chem is die ook gewoon goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jammer dat die niet in mijn elftal past .. Ik heb BPL
Laat hem, hij heeft een chromosoompje teveel.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is gepolst, maar volgens mij helemaal nog niet rond. Weer zo'n over het paard getilde Ajacied die hier waarschijnlijk binnen een paar weken uitgekotst wordtquote:
Ik vind er niet veel aan eigenlijkquote:
Insigne is wel aardig. Snel, en een leuke dribbel. Maar een silver spits met 2* wf...ik kan er niks meequote:
hier ook nog een heel zootje nutteloze IFs miss ook maar eens discarden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Trapp zojuist maar gediscard, levert me toch niet meer op dan 9,5k
quote:Update 6 mei 08.36 uur - Heerenveen meldt vertrek gehuurde Ajacied naar Breda
Ajax en NAC Breda hebben nog niets gemeld, maar sc Heerenveen heeft inmiddels op de officiële website van de club bekendgemaakt dat Joeri de Kamps naar NAC Breda zal vertrekken. Heerenveen huurt De Kamps dit seizoen van Ajax, maar in de zomer zal hij Friesland dus gaan verlaten. Met Heerenveen doet de middenvelder eerst nog mee aan de play-offs om Europees voetbal.
Welke dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier ook nog een heel zootje nutteloze IFs miss ook maar eens discarden.
Ach, ik denk dat ie voor NAC best uit kan groeien tot een leuke speler. Beter haalt Heerenveen ff die Matic op voor een prikkiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk niet, maar als NAC hem haalt, is hij vast heel goed
Matic heeft leuke acties, maar rendement moet echt hoger. Loopt veel, maar niet altijd slim. Gerucht gaat dat NAC nog geen schriftelijke overeenkomst met hem heeft, alleen mondelingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ie voor NAC best uit kan groeien tot een leuke speler. Beter haalt Heerenveen ff die Matic op voor een prikkie
SIF Caulker is ook goed hoor (en is nog best wat waard).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste vier zijn zijn prima spelers toch? Daarna begint de ellende
Klopt, die had ik in eerste instantie niet in de gatenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
SIF Caulker is ook goed hoor (en is nog best wat waard).
TIF*quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
SIF Caulker is ook goed hoor (en is nog best wat waard).
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:29 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
deze
met nog een balo, hart en piszczek
Geen Messi in dat eerste team ziet er zo pauper uitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn goldteams, benieuwd wat jullie aan verbetermogelijkheden zien
Onderste 2 moet ik sowieso nog aanvullen met TOTS-en als die gereleased zijn...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ibarbo ipv Vucinicquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keren dat ik Messi tegenkwam, was ik echt niet onder de indruk. Zijn geld niet waard dus. En een LM en RM kan ik niet kwijt in dit systeem, he Einsteinquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen Messi in dat eerste team ziet er zo pauper uit
En Lavezzi en Di Maria natuurlijk.
Tja, je vraagt om verbeter mogelijkheden. Dan kun je dit soort suggesties verwachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De keren dat ik Messi tegenkwam, was ik echt niet onder de indruk. Zijn geld niet waard dus. En een LM en RM kan ik niet kwijt in dit systeem, he Einstein
Toure voor Ramires uiteraardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TOTS Tourequote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is een logische ja. Twijfel nog tussen hem en TOTS Gerrard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |