SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie-o-wie heeft er nog suggesties? Budget is 2000 euries.
Zo istquote:Op maandag 5 mei 2014 22:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Wut zelden harder dan 140 op de motor? Ik kom juist zelden onder de 140 op de snelweg mits ik vrije baan heb links.
Jij rijdt duidelijk geen motorquote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom überhaupt voor een motor kiezen als snelheid en apexen raken je geen reet boeit, met een Yaris haal je de 130 ook wel en zit je tenminste nog droog.
Dit inderdaad. Beetje op je buikschuiver door het verkeer heen jakkeren.quote:
Daar geef ik je gelijk in. Maar komop zeg, voor de lol rechtuit over de snelweg knallen... Daar hebben ze auto' s voor uitgevonden.quote:
Ziet er aardig uit, daar duik ik morgen wat dieper op in.quote:
Haha.quote:
Gefeliciteerd. Ik niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Wut zelden harder dan 140 op de motor? Ik kom juist zelden onder de 140 op de snelweg mits ik vrije baan heb links.
Wellicht heb je over dat stukje met arme sloeber gelezen.quote:
We zijn niet allemaal mooiweerposers.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom überhaupt voor een motor kiezen als snelheid en apexen raken je geen reet boeit, met een Yaris haal je de 130 ook wel en zit je tenminste nog droog.
Ik zit stiekem ook wel een beetje naar zo'n BMW te kijken, heb ook wel een voorliefde voor boxers eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef Maanlander het volgende:
Ik heb destijds mijn NTV ingeruild voor een BMW. Wel 5 versnellingen maar een 1100cc boxer loopt erg rustig.
Ik had er zelf trouwens enorm spijt van omdat ik nooit aan die BMW heb kunnen wennen, het is net een echte Duitser, niks voor mij. Maar hele volksstammen rijden erop dus misschien vind je het wat, maak eens een proefrit. De 1100' s zijn niet zo duur meer.
Klopt, dat zeg ik ook niet. Maar onder de 140 vind ik geen snelheid op de snelweg als ik lekker met de motor op pad ga, gebruik ook niet voor woon-werk verkeer. Sowieso haal ik mijn kicks meer uit de acceleratie en over mooie bochtige landwegen beuken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Maar komop zeg, voor de lol rechtuit over de snelweg knallen... Daar hebben ze auto' s voor uitgevonden.
2 uur lang 6000 tpm draaien is ook niet alles, ik mis die zesde versnelling toch wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar TS: waarom per se niet de Deauville? Die zijkoffers zitten er gewoon op en niet in de weg, toch? Cardan is onderhoudsvriendelijk. Ik rij zelf een V-Strom en die voldoet ook aan je vereisten, maar is geen cardan-motor.
Doe nu 1:22 gemiddeld. Met woon-werk en toerritjes.quote:
Dat zijn toch sowieso meer allroad dingen dan toerbuffels?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef Five_Horizons het volgende:
Zo'n kleine GS is trouwens met je lengte niks. Ik heb een oudere GS650 geprobeerd en met mijn 1.85 veel te klein.
Mja, maar dat kan voor de V-Strom ook. Ligt aan je bandenkeuze, vooral.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zijn toch sowieso meer allroad dingen dan toerbuffels?
Been there, crashed thatquote:
Welnee man. BMW maakt geen ekte allroads. Allemaal asfalt brommersquote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zijn toch sowieso meer allroad dingen dan toerbuffels?
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee man. BMW maakt geen ekte allroads. Allemaal asfalt brommers
Als een F800GS geen allroad is, is een AT / Alp het ook niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee man. BMW maakt geen ekte allroads. Allemaal asfalt brommers
Vet coolquote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom überhaupt voor een motor kiezen als snelheid en apexen raken je geen reet boeit, met een Yaris haal je de 130 ook wel en zit je tenminste nog droog.
Ehm, ja, die wel idd, dacht dattie een klein voorwiel had, maar heeft idd 21 inchquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als een F800GS geen allroad is, is een AT / Alp het ook niet.
Da's geen allroad, da's een zandsnol.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |