abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2014 @ 19:20:34 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_139592507
Zwangerschap & geboorte

2014

12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
21 augustus: GwaiLow (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix
22 oktober: kwakz0r
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje
10 november: DevilsAndDust
15 november: JufMariska
16 november: Heliotrope
21 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle
26 november: Lingue
29 november: Sicilia

5 december: AwayTL
16 december: Crumpette
19 december: snoenk

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 06-05-2014 15:48:20 ]
disclaimer
pi_139592524
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:18 schreef Amsel het volgende: [..] Gelukkig maar! Ik gooi trouwens heel veel was eventjes kort in de droger. Dan is het superheet, sla je zo de kreukels eruit, en gaat het verder op het wasrek. Alles om te voorkomen dat ik hoef te strijken *)
Wij gooien echt alles in de droger, nooit last van krimpende kleren gehad eigenlijk :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 5 mei 2014 @ 19:21:06 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_139592532
En ik jaag niet eens op lapo's :'(
disclaimer
pi_139592663
Als ik jullie verhalen zo lees voel ik me zo'n slechte 'huisvrouw'! :@ Gooi al jaren al mijn was bij elkaar in de wasmachine, geen idee op hoeveel graden, en eigenlijk is het altijd goed gegaan! Hier hebben we geen droger meer, maar bij m'n ouders gooide ik ook vrijwel alles in een keer in de droger! op mijn bh's na, dan

Speaking of BH'S! Ik heb eindelijk een nieuwe! *O* Viel me nog mee, van 75E naar 85E. Snap niks van die maten, maar ik ben blij want ik vind F of G ineens zoveel groter klinken dan E :')
  maandag 5 mei 2014 @ 19:29:00 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_139592876
ik weet nog precies wanneer ik voor het laatst iets heb gestreken, dat was 3 mei 2013 want toen trouwde een vriendin van me O+ :')
Voel je dus vooral geen slechte huusvrouw, Krijger! :D
disclaimer
pi_139592994
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:23 schreef krijgerrtje het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees voel ik me zo'n slechte 'huisvrouw'! :@ Gooi al jaren al mijn was bij elkaar in de wasmachine, geen idee op hoeveel graden, en eigenlijk is het altijd goed gegaan! Hier hebben we geen droger meer, maar bij m'n ouders gooide ik ook vrijwel alles in een keer in de droger! op mijn bh's na, dan

Speaking of BH'S! Ik heb eindelijk een nieuwe! *O* Viel me nog mee, van 75E naar 85E. Snap niks van die maten, maar ik ben blij want ik vind F of G ineens zoveel groter klinken dan E :')
Ook die G went vanzelf :'(
pi_139593155
Ik heb veel te weinig witte was om het apart te wassen. Ik ga echt niet voor 2 t-shirt een aparte was draaien, dus dat gaat gewoon mee met de gekleurde was :@

Ik houd wel altijd handdoeken/beddengoed/ondergoed apart op 60 graden en de rest mik ik er op 40 graden in. Gaat altijd goed, maar wit blijft dus niet altijd even wit :')

Zal misschien wel anders worden als de baby er straks is, dan moet er sowieso vaker worden gewassen dan 2x per week waarschijnlijk.

Beetje gekke vraag misschien, maar ik was me net aan het insmeren na het douchen en het lijkt wel alsof mijn buik kleiner is geworden sinds vorige week... Kan dat??
  maandag 5 mei 2014 @ 19:36:17 #8
344469 Amsel
zonder t
pi_139593197
Als iets echt heel gekreukeld uit de kast komt, dan was ik het liever nog eens en hang ik het nat (of heet uit de droger) op, dan dat ik ga strijken hoor. Wat een rotklus is dat :D

Wij zijn ondertussen heel druk aan het regelen dat we over een paar weken gaan trouwen O+ We houden het superklein, want volgend jaar volgt er nog een knalfeest voor alle familie en vrienden, maar ik vind het toch wel heel spannend. Straks heb ik gewoon een man, en een andere achternaam, en dan krijgen we er een paar weken later ook nog zomaar een baby bij :o :D
  maandag 5 mei 2014 @ 19:37:56 #9
344469 Amsel
zonder t
pi_139593261
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Dyre het volgende:

Beetje gekke vraag misschien, maar ik was me net aan het insmeren na het douchen en het lijkt wel alsof mijn buik kleiner is geworden sinds vorige week... Kan dat??
Geen idee, misschien dat de baby gewoon anders ligt en dat daarom de vorm van je buik anders is?

Toen mijn moeder zwanger was van mij, vond de dokter overigens wel dat haar buik kleiner leek en was de conclusie dat ik gekrompen was :')
pi_139593280
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Dyre het volgende:
Ik heb veel te weinig witte was om het apart te wassen. Ik ga echt niet voor 2 t-shirt een aparte was draaien, dus dat gaat gewoon mee met de gekleurde was :@

En daarom moet je 64 hydrofielen hebben *O* zodat je straks iets hebt om de witte was mee aan te vullen :+

welkom in de wereld van kinderen ;( toen de oudste nog klein was viel het wel mee. Inmiddels heb ik wekelijks een:
- handdoekenwas
- beddengoedwas
- witte was
- lichte was
- donkere was
- spijkerwas
- roze was (JA SQ ZO ERG IS HET :P )
:)
pi_139593290
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:23 schreef krijgerrtje het volgende:

maak je geen zorgen meid... ik donder ook gewoon alles in 1 keer in de wasmachine. En alles op 30 graden. Maar een wasdroger hebben we niet ;)
pi_139593359
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:37 schreef Amsel het volgende:

[..]

Geen idee, misschien dat de baby gewoon anders ligt en dat daarom de vorm van je buik anders is?

Toen mijn moeder zwanger was van mij, vond de dokter overigens wel dat haar buik kleiner leek en was de conclusie dat ik gekrompen was :')
Logisch :Y

Net als de cb dame die bij mijn jongste doodleuk opschreef dat ze 4 cm kleiner was dan vorige keer ipv even opnieuw te meten :') dusch...

Anders gaan liggen lijkt me de meest logische verklaring. Misschien heb je ook lichter gegeten de afgelopen tijd en zijn je darmen rustig momenteel? Who knows.
:)
pi_139593365
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:36 schreef Amsel het volgende:
Als iets echt heel gekreukeld uit de kast komt, dan was ik het liever nog eens en hang ik het nat (of heet uit de droger) op, dan dat ik ga strijken hoor. Wat een rotklus is dat :D

Wij zijn ondertussen heel druk aan het regelen dat we over een paar weken gaan trouwen O+ We houden het superklein, want volgend jaar volgt er nog een knalfeest voor alle familie en vrienden, maar ik vind het toch wel heel spannend. Straks heb ik gewoon een man, en een andere achternaam, en dan krijgen we er een paar weken later ook nog zomaar een baby bij :o :D
O+ heel veel succes, plezier en geluk!
  maandag 5 mei 2014 @ 19:39:46 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_139593367
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:37 schreef Amsel het volgende:

[..]

bwahahaha :')
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk *O*
disclaimer
pi_139593646
Ja, misschien dat de baby anders is gaan liggen, ik zou ook geen andere verklaring weten. Heb voor mijn gevoel niet anders/minder gegeten, maar misschien zijn mijn darmen wel wat rustiger nu.

Ik voel af en toe wel wat geplop, waarvan ik nu weet dat het waarschijnlijk de baby is, maar ik voel het nog lang niet iedere dag en ik ben er soms ook nog steeds niet 100% zeker van of het wel echt de baby is of gewoon mijn darmen zijn. Dus draaien kan ik ook nog niet echt voelen, maar ik houd het er maar op dat dat het is. Woensdag weer controle bij de vk :)

Amsel, wat een leuke periode ga je zo tegemoet! O+
pi_139593759
Ik pleur alles gewoon de wasmachine in (behalve m'n bh's, die gaan de machine wel in maar dan in een kussensloop en op handwas). Alles was ik op 40 graden.
Toen peuter nog baby was, deed ik de hydrofielen en meteen ondergoed op 60 graden. Maar toen ze wat groter was verdween de grens en is alles nu op 40 graden. Misschien als gup er is dat die grens er wel weer komt.

Oh en ik donder altijd handdoeken, beddengoed, sokken, ondergoed en shirts van manlief in de droger. Zijn toch allemaal werkshirts vol met verf- en lijmvlekken dus dat maakt niet uit.
En ik heb geeneens een strijkbout en strijkijzer :+
Tralalalaaa
  maandag 5 mei 2014 @ 19:52:03 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_139593959
ik geloof je meteen TAP :D (strijkbout en strijkijzer zijn namelijk hetzelfde _O- O+)
disclaimer
pi_139594285
OMG fail :') ja nouja, zo bewijs ik dat ik het niet heb! Maarre strijkbout en strijkPLANK natuurlijk ;) :') _O- _O-
Tralalalaaa
pi_139594465
Mijn echtgenoot doet hier al jaren de was maar drie kinderen of niet...hij gooit alles bij elkaar, door elkaar. Licht, donker, roze, wit, handdoeken. Alles. Op 30 graden.
Met de droger wordt wel uitgekeken....
pi_139594684
Oh strijken; wij hebben niet eens een strijkijzer. Trek het wel wat recht en ben er verder niet zo precies in. Zelfs overhemden trek ik wel wat glad en echt vervelend spul brengt mijn man naar de stomerij, hij wil ook niet strijken :D

GM, dat is wel even minder van je hondje inderdaad. Dat kan ook goed pijn doen, dat springen.
pi_139594850
Strijken :') voor onze verjaardagen kregen we een envelop met geld bestemd voor een strijkijzer van vriend z'n opa en oma, want hallo, 't kon toch niet dat ik als vrouw zijnde niet ging strijken.

Na een half jaar toch maar gekocht omdat er steeds naar gevraagd werd en van dezelfde opa en oma een strijkplank gekregen.

De afgelopen 2 jaar welgeteld 1 keer gebruikt voor een shirt van m'n vriend voor een familiefoto, puur omdat ik geen commentaar wilde op kreukels :')

Schoonfamilies.. :')
pi_139595367
Strijken, doe ik ook niet hoor ;)
Heb ik alleen gedaan na t eerste babywasje ;)

Wij krijgen een droger als kraamcadeau.. Heb er nog nooit een gemist, Maarja als je hem gratis krijgt!

En hoe was t gm?
  maandag 5 mei 2014 @ 20:23:51 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139595565
Dragen jullie of jullie mannen geen overhemden dan? Ik strijk mee suf, maar vind het gelukkig leuk om te doen ;). Sommige broeken hebben het ook nodig en ik laat kuiken niet onder ongestreken lakens slapen.
KuikenGuppy
  maandag 5 mei 2014 @ 20:26:32 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_139595696
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:23 schreef Burdie het volgende:
Dragen jullie of jullie mannen geen overhemden dan? Ik strijk mee suf, maar vind het gelukkig leuk om te doen ;). Sommige broeken hebben het ook nodig en ik laat kuiken niet onder ongestreken lakens slapen.
Elke dag! Strijkvrije *O*
(daarbij... als hìj gestreken overhemden wil weet hij prima de strijkbout te vinden :P)
disclaimer
pi_139595716
Hier wordt ook gewoon gestreken hoor!
Voelde me al bijna vreemd dat ons strijkijzer zeker 1 a 2 keer per week aanstaat :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')