Wij gooien echt alles in de droger, nooit last van krimpende kleren gehad eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 19:18 schreef Amsel het volgende: [..] Gelukkig maar! Ik gooi trouwens heel veel was eventjes kort in de droger. Dan is het superheet, sla je zo de kreukels eruit, en gaat het verder op het wasrek. Alles om te voorkomen dat ik hoef te strijken
![]()
Ook die G went vanzelfquote:Op maandag 5 mei 2014 19:23 schreef krijgerrtje het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees voel ik me zo'n slechte 'huisvrouw'!Gooi al jaren al mijn was bij elkaar in de wasmachine, geen idee op hoeveel graden, en eigenlijk is het altijd goed gegaan! Hier hebben we geen droger meer, maar bij m'n ouders gooide ik ook vrijwel alles in een keer in de droger! op mijn bh's na, dan
Speaking of BH'S! Ik heb eindelijk een nieuwe!Viel me nog mee, van 75E naar 85E. Snap niks van die maten, maar ik ben blij want ik vind F of G ineens zoveel groter klinken dan E
Geen idee, misschien dat de baby gewoon anders ligt en dat daarom de vorm van je buik anders is?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Dyre het volgende:
Beetje gekke vraag misschien, maar ik was me net aan het insmeren na het douchen en het lijkt wel alsof mijn buik kleiner is geworden sinds vorige week... Kan dat??
En daarom moet je 64 hydrofielen hebbenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Dyre het volgende:
Ik heb veel te weinig witte was om het apart te wassen. Ik ga echt niet voor 2 t-shirt een aparte was draaien, dus dat gaat gewoon mee met de gekleurde was
maak je geen zorgen meid... ik donder ook gewoon alles in 1 keer in de wasmachine. En alles op 30 graden. Maar een wasdroger hebben we nietquote:Op maandag 5 mei 2014 19:23 schreef krijgerrtje het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees voel ik me zo'n slechte 'huisvrouw'!Gooi al jaren al mijn was bij elkaar in de wasmachine, geen idee op hoeveel graden, en eigenlijk is het altijd goed gegaan! Hier hebben we geen droger meer, maar bij m'n ouders gooide ik ook vrijwel alles in een keer in de droger! op mijn bh's na, dan
Speaking of BH'S! Ik heb eindelijk een nieuwe!Viel me nog mee, van 75E naar 85E. Snap niks van die maten, maar ik ben blij want ik vind F of G ineens zoveel groter klinken dan E
Logischquote:Op maandag 5 mei 2014 19:37 schreef Amsel het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat de baby gewoon anders ligt en dat daarom de vorm van je buik anders is?
Toen mijn moeder zwanger was van mij, vond de dokter overigens wel dat haar buik kleiner leek en was de conclusie dat ik gekrompen was
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:36 schreef Amsel het volgende:
Als iets echt heel gekreukeld uit de kast komt, dan was ik het liever nog eens en hang ik het nat (of heet uit de droger) op, dan dat ik ga strijken hoor. Wat een rotklus is dat
Wij zijn ondertussen heel druk aan het regelen dat we over een paar weken gaan trouwenWe houden het superklein, want volgend jaar volgt er nog een knalfeest voor alle familie en vrienden, maar ik vind het toch wel heel spannend. Straks heb ik gewoon een man, en een andere achternaam, en dan krijgen we er een paar weken later ook nog zomaar een baby bij
![]()
bwahahahaquote:Op maandag 5 mei 2014 19:37 schreef Amsel het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat de baby gewoon anders ligt en dat daarom de vorm van je buik anders is?
Toen mijn moeder zwanger was van mij, vond de dokter overigens wel dat haar buik kleiner leek en was de conclusie dat ik gekrompen was
Elke dag! Strijkvrijequote:Op maandag 5 mei 2014 20:23 schreef Burdie het volgende:
Dragen jullie of jullie mannen geen overhemden dan? Ik strijk mee suf, maar vind het gelukkig leuk om te doen. Sommige broeken hebben het ook nodig en ik laat kuiken niet onder ongestreken lakens slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |