SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Of LF, maar op LM gaat ongeveer driekwart van z'n kwaliteit verloren...quote:
Geef ze aan Roy.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef KC.PSV het volgende:
Ik stop met FUT. Ben er helemaal klaar mee.
Ik ben nu mijn club aan het opruimen heb nu 2.4 miljoen coins straks rond de 5 miljoen.
Als iemand coins wilt kopen DM me maar.
(PS3)
mag ik 10k ik ben armquote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef KC.PSV het volgende:
Ik ben nu mijn club aan het opruimen heb nu 2.4 miljoen coins straks rond de 5 miljoen.
(PS3)
Zelfde voor Hazard, Robben en Riberyquote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of LF, maar op LM gaat ongeveer driekwart van z'n kwaliteit verloren...
Geef maar gratis ik ben armquote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef KC.PSV het volgende:
(PS3)
Zou precies hetzelfde doen, nu is die aan het wachten tot die eindelijk een doeltrap neemt.quote:
Inderdaad, je kan er best wat mee verdienen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet zeggen: KC.PSV kun je goed zaken mee doen. Vorig jaar ook iets van 2.3 miljoen gekocht voor een scherpe prijs.
De eigenaar van Manchester City moet dat vooralsnog ook. Dus absoluut geen schande.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan er best wat mee verdienen.
Zelf koop ik nooit coins. Heb wel een season ticket en af een toe points gekocht. Maar ja, veel geld uitgeven voor dure spelers.. ik leg me er gewoon bij neer dat mijn top ligt bij de Lavezzi's en Kompany's.
Nee, het is ook geen drama hoor. Maar ik zou best eens een Bale ofzo in FUT willen hebbenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eigenaar van Manchester City moet dat vooralsnog ook. Dus absoluut geen schande.
Ga traden danquote:Op maandag 5 mei 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nee, het is ook geen drama hoor. Maar ik zou best eens een Bale ofzo in FUT willen hebben
Bale is ongeveer 700K. Het spel draait al zo'n 230 dagen. Dat is 3K per dag.. Niet echt onmogelijk lijkt me?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nee, het is ook geen drama hoor. Maar ik zou best eens een Bale ofzo in FUT willen hebben
Geef eens tips hoe jullie traden? Hoe moet je weten wat een goede speler is om te kopen en tegen welke prijs?quote:
Koop een gitaar voor een lage prijs. Verkoop de gitaar voor een hogere prijs.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geef eens tips hoe jullie traden? Hoe moet je weten wat een goede speler is om te kopen en tegen welke prijs?
Spelers met chemstyles zijn een goudmijnquote:Op maandag 5 mei 2014 18:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geef eens tips hoe jullie traden? Hoe moet je weten wat een goede speler is om te kopen en tegen welke prijs?
haha lijerquote:Op maandag 5 mei 2014 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop een gitaar voor een lage prijs. Verkoop de gitaar voor een hogere prijs.
Deze methode ook voor spelers hanteren.
Ja, die Nick met zn gitaar kwam toch ook al hier dat hij 100K had, pakjes had gekocht en daarna niks meer over had?quote:
Waarschijnlijk niet. Maar het verdwijnt natuurlijk ook in andere spelers.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bale is ongeveer 700K. Het spel draait al zo'n 230 dagen. Dat is 3K per dag.. Niet echt onmogelijk lijkt me?
quote:
bohhhh 50K packs, jammer dat je er met geen mogelijkheid bij kuntquote:
280?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:16 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb besloten gewoon geen pack te openen
iemand die toevallig TOTS kompany heeft gevold op PS? wat moet hij ongeveer kosten BIN ?
hmmm valt me nog een beetje tegenquote:
Ik twijfel nog wie van het BPL TOTS te kopen. Budget zal 630K zijn ongeveer. Gerrard lijkt me ook wel een eindbaasquote:Op maandag 5 mei 2014 19:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hmmm valt me nog een beetje tegenonder de 250 ga ik er over nadenken
Coins kopen is ook een stuk goedkoper op de xbox.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:23 schreef Maver24 het volgende:
Kompany is 350k op de xbox, gaat helemaal nergens over
Niet iedereen denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:24 schreef DeWesp het volgende:
Serieus. Kijkt echt tegenwoordig iedereen die filmpjes volledig af voorafgaand aan de wedstrijd....
Nee, ik niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:24 schreef DeWesp het volgende:
Serieus. Kijkt echt tegenwoordig iedereen die filmpjes volledig af voorafgaand aan de wedstrijd....
Fijn. Ik dacht al. Zal vast niet iedereen zijn. Maar dan is het toch goed om het hier even te checken.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opgelost. Dan kijkt niet iedereen de filmpjes voorafgaand aan de wedstrijd.
Ik skip ook het juichen en herhalingen van doelpunten, maar vervolgens word je kei hard gestraft met 5 herhalingen en een shh'end mannetje over het hele veldquote:Op maandag 5 mei 2014 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opgelost. Dan kijkt niet iedereen de filmpjes voorafgaand aan de wedstrijd.
Ja. Of ze doen het bij de 1-0 ook skippen (want dan doe jij het ook niet bij hen als je ze alsnog vernedert), maar bij de 2-0 vlak voor tijd 3 herhalingen en irritante celebration.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik skip ook het juichen en herhalingen van doelpunten, maar vervolgens word je kei hard gestraft met 5 herhalingen en een shh'end mannetje over het hele veld
en dan 2 50K packs kopen en net niks over hebben zekerquote:
En daarna om tips vragen hoe te tradenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan 2 50K packs kopen en net niks over hebben zeker
De eerste of de laatste, maar dat is mijn persoonlijke voorkeurquote:Op maandag 5 mei 2014 19:32 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de lege plekken? Twijfel tussen
TOTS perez - siquera - mangala - helton
TOTS ramsey - gibbs - if kos - marchetti
TOTS gerrard - gibbs/enrique - is sakho - lloris/mignolet/marchetti
SIF matuidi - IF bedimo - silva - sirigu
post het resultaat even kunnen wij ook lachenquote:
jij bent nieuw hier of niet?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
post het resultaat even kunnen wij ook lachen
Reemiquote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand hier niet een team met Ibarbo en Ibra in de spits?
Daar speel ik nu tegen
Ik had dat afgelopen weekend. Die kerel maakt de 2-1 in de 90e minuut en hij had z'n mic aan ofzo, want ik hoorde hem kei hard "YES!!" roepen en vervolgens dus heel het veld over sshh'en. Ik weet niet wat ik deed, maar ging na de aftrap meteen op de aanval en belandde uiteindelijk op de achterlijn, voorzetje op Zlatan en die verliest nooit een kopduel: 2-2quote:Op maandag 5 mei 2014 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Of ze doen het bij de 1-0 ook skippen (want dan doe jij het ook niet bij hen als je ze alsnog vernedert), maar bij de 2-0 vlak voor tijd 3 herhalingen en irritante celebration.
Werd wel gepost laatst ja..quote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand hier niet een team met Ibarbo en Ibra in de spits?
Daar speel ik nu tegen
Maar andere consolequote:
Ik heb dat team niet hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werd wel gepost laatst ja..
[..]
Maar andere console
Mazzelaarquote:
toch ga je daar geen 50K uit halen denk ik. of is falcao nog duur ?quote:
Nee zal rond de 40k uitkomenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch ga je daar geen 50K uit halen denk ik. of is falcao nog duur ?
Mensen die geluk hebben bij het openen van een pakje, zijn niet per definitie gelukkige mensen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
dafuq is hier aan de hand met al die gelukkige mensen
Kiet, valt meequote:
Maar je zou het niet erg vinden dus. Homotje.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te trekken hoor, kan ik zelf wel
toefjes heeft wel wat voor je man, als je zo graag packs wilt openen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef nickhguitar het volgende:
Welke site kun je ook coins bestellen en heb je binnen enkele minuten de coins? maakt niet uit of het iets duurder is, gaat maar om 100k coins.
Van mij mag je wel kopenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef nickhguitar het volgende:
Welke site kun je ook coins bestellen en heb je binnen enkele minuten de coins? maakt niet uit of het iets duurder is, gaat maar om 100k coins.
Hoi ben jij ook 5?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef Kamikazie het volgende:
'' Ook aardig de sokken in heeft '' nog nooit gehoord
Blijkbaar als je te hard rijdt
DM deze man en je hebt 200k voor hetzelfde bedrag: KC.PSVquote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef nickhguitar het volgende:
die hoor ik altijd alleen maar dat hij wil kopen..quote:Op maandag 5 mei 2014 20:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
DM deze man en je hebt 200k voor hetzelfde bedrag: KC.PSV
Hij heeft vandaag de ultieme ragequit gedaanquote:Op maandag 5 mei 2014 20:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die hoor ik altijd alleen maar dat hij wil kopen..
of is het een handelaar
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef KC.PSV het volgende:
(PS3)
Kan niet, die doet alleen via bank. Dan heb ik het geld morgen pas over gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
DM deze man en je hebt 200k voor hetzelfde bedrag: KC.PSV
Bij welke bank zit jij ?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kan niet, die doet alleen via bank. Dan heb ik het geld morgen pas over gemaakt.
Ik doe het bij voorkeur contant in een enveloppe. Dat duurt doorgaans een dag langer.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kan niet, die doet alleen via bank. Dan heb ik het geld morgen pas over gemaakt.
100k maarquote:Op maandag 5 mei 2014 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe het bij voorkeur contant in een enveloppe. Dat duurt doorgaans een dag langer.
Maar serieus: Ik verkoop niet. Speel lekker fifa uit met de muntjes die ik nog heb.
Begin gewoon met 100k uitgeven aan packs, is niet veel en je kan toch even het proberen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu 2m coins , echt verleidelijk om packs te openen op de hoop op een TOTS Sturridge of ook maar 1 BPL TOTS van deze week maar het mag niet echt zo zijn deze week
Puike timing!quote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
ook dit maar eens de verkoop in gaan gooien denk
Je kan 5 van die Sturridge kaarten kopen voor 2 miljoenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu 2m coins , echt verleidelijk om packs te openen op de hoop op een TOTS Sturridge of ook maar 1 BPL TOTS van deze week maar het mag niet echt zo zijn deze week
was voor de TOTSEN ook al begonnen meeste is nog non-rarequote:
Vorig jaar schoten de prijzen na de TOTS na een paar kut TOTW's vrij rap omhoog.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was voor de TOTSEN ook al begonnen meeste is nog non-raregelukkig.
en wachten tot ze iets meer waard worden, duurt nog tot het WK, als ze dan ook niet met mooie kaarten en teams gaan strooien.
Grappig, die vielen voor mij juis beide afquote:Op maandag 5 mei 2014 20:00 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
De eerste of de laatste, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur
Dit jaar stoppen de TOTSEN pas voor het WK, en zijn er ziek veel mensen die natuurlijk nog hele stapels hebben liggen, was vorig jaar niet kon je maar 70 items hebben ofzoquote:Op maandag 5 mei 2014 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar schoten de prijzen na de TOTS na een paar kut TOTW's vrij rap omhoog.
Hij is goed. Beviel mij erg goed en vind hem zijn geld zeker waard.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:34 schreef rolls-reus het volgende:
Meningen over tots baines? Is 1.70 te klein voor een back of moet het prima kunnen met 75 kracht en 81 jumping?
Kan makkelijk joh. Backs zijn vaak klein. Al vind ik bij Shaw die lengte en strength wel weer een pluspunt. Maar verder is Baines natuurlijk veeeeeeel beter.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:34 schreef rolls-reus het volgende:
Meningen over tots baines? Is 1.70 te klein voor een back of moet het prima kunnen met 75 kracht en 81 jumping?
Dat hoor je ook niet vaak. Moet je nog met acceptgiro doen denk ik?quote:
Mwoah, ik doe altijd via paypal. Heb hier o.a. bij Confetti gehaald.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat hoor je ook niet vaak. Moet je nog met acceptgiro doen denk ik?
Heb je met paypal confetti gehaald? Wat de fuck.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mwoah, ik doe altijd via paypal. Heb hier o.a. bij Confetti gehaald.
Ik weet bij god niet hoequote:
denken dat er spelers structureel onder hun prijs op de TL komenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet hoeIedereen lacht me hier uit maar ik weet echt niet wie ik moet halen. Er moeten bepaalde spelers zijn die structureel voor te weinig geld op de TL komen lijkt me, maar ik weet niet welke.
Dat is soms wel zo hoor (vooral vorig jaar) hihi ik zag het nu pasquote:Op maandag 5 mei 2014 20:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denken dat er spelers structureel onder hun prijs op de TL komen![]()
Pricefix gewoon blind ofzo man
Ik dacht al, hoezo volgend jaar dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is soms wel zo hoor (vooral vorig jaar) hihi ik zag het nu pas
gibbs kan anders ook nog. Beter dan Enriquequote:Op maandag 5 mei 2014 21:00 schreef rolls-reus het volgende:
Fijn, dan ga ik baines balen ipv enrique voor dit team
[ afbeelding ]
Moet alleen gerrard ook nog halen
Dit. En dan coins overhouden voor IF Lavezzi, Vidal of TOTS Pogbaasquote:Op maandag 5 mei 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gibbs kan anders ook nog. Beter dan Enrique
Heb gibbs in mn tweede team, niemand anders kan daar volgens mij.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gibbs kan anders ook nog. Beter dan Enrique
Monrealquote:Op maandag 5 mei 2014 21:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb gibbs in mn tweede team, niemand anders kan daar volgens mij.
[ afbeelding ]
monrealquote:Op maandag 5 mei 2014 21:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb gibbs in mn tweede team, niemand anders kan daar volgens mij.
[ afbeelding ]
Vooral blijven Maverenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:05 schreef Maver24 het volgende:
ik twifel tussen TOTS Gerrard of TOTS Ramsey
Eerst was het nog reusquote:Op maandag 5 mei 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil namelijk woensdag bij de Bundesliga ook een hoop spelers gaan kopen en dan met name TOTS Alaba
Morgen Robbenquote:
Komt die er? Ik verwacht eerder een Tots Ramos en Lewanquote:Op maandag 5 mei 2014 21:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja die ooksamen met TOTS Mandzukic en TOTS Kroos ofzo
TOTS Mandzukic komt zeker. Mede topscorer in de bundesligaquote:Op maandag 5 mei 2014 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt die er? Ik verwacht eerder een Tots Ramos en Lewan
als ze kicker aanhouden niet. Als ze hun portemonnee volfen wel. Zie Aguero.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt die er? Ik verwacht eerder een Tots Ramos en Lewan
Dat ga je nooit redden met maar 2 miljoenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja die ooksamen met TOTS Mandzukic en TOTS Kroos ofzo
Makkelijk, Prijzen zullen een stuk lager zijn dan deze BPL spelers, gaat wel goedkomenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat ga je nooit redden met maar 2 miljoen
18 goals en geen vaste waardequote:Op maandag 5 mei 2014 21:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TOTS Mandzukic komt zeker. Mede topscorer in de bundesliga
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als ze kicker aanhouden niet. Als ze hun portemonnee volfen wel. Zie Aguero.
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Makkelijk, Prijzen zullen een stuk lager zijn dan deze BPL spelers, gaat wel goedkomen
lewa wel zukic niet te veel bayern. denk dat het ramos gaat wordenquote:
Ik denk het niet, Mandzukic is mede topscorer en die kunnen ze niet negeren, gaan ze ook niet doenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lewa wel zukic niet te veel bayern. denk dat het ramos gaat worden
Costa en Neymar omdraaien swa.quote:
CANDREVAquote:
Simone Pepequote:Op maandag 5 mei 2014 21:36 schreef Revontulet het volgende:
Heb Candreva en Cerci dit jaar al gebruikt, dacht doe eens wat nieuws met Cuadrado. Werkt dus niet,
Sanchez heb ik nog in m''n club, die eens proberen dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Simone Pepe
Of Neymar en Costa omdraaien dan kun je Alexis Sanchez op rechts kwijt.
Niet haten jonge ik voetbalde altijd bij Baardwijk.quote:
Stug ploegje altijd, dat Baardwijkquote:Op maandag 5 mei 2014 21:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet haten jonge ik voetbalde altijd bij Baardwijk.
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:49 schreef nickhguitar het volgende:
Nu iemand online die coins wil verkopen ps3?
Gast, even serieus nu. Als iemand had gewild, had je nu echt wel een reactie gehadquote:Op maandag 5 mei 2014 21:49 schreef nickhguitar het volgende:
Nu iemand online die coins wil verkopen ps3?
dit als zelfs confetti nog niet gereageerd heeftquote:Op maandag 5 mei 2014 21:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, even serieus nu. Als iemand had gewild, had je nu echt wel een reactie gehad
jupquote:Op maandag 5 mei 2014 21:55 schreef nickhguitar het volgende:
Koop nu 100k coins, maar als ik een speler voor 100k verkoop gaat er dan niet 5% fee af?
Oké, straks dus ff 2x 50k packs openen. Het kan gewoon niet zo zijn dat daar niks in zit. Heb nu in 10 packs van 15k Ashley cole zo ongeveer als beste speler.quote:
post ze hier kunnen wij ook even lachenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, straks dus ff 2x 50k packs openen. Het kan gewoon niet zo zijn dat daar niks in zit. Heb nu in 10 packs van 15k Ashley cole zo ongeveer als beste speler.
goed opgelet met statistiekquote:Op maandag 5 mei 2014 21:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, straks dus ff 2x 50k packs openen. Het kan gewoon niet zo zijn dat daar niks in zit. Heb nu in 10 packs van 15k Ashley cole zo ongeveer als beste speler.
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
post ze hier kunnen wij ook even lachen
redequote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"van Breukelen en Dick Jol is twee keer een rede om niet te kijken"
*redenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
wat zei ik tegen tim ookquote:
Ik wacht nog op m'n geld chefquote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat zei ik tegen tim ookpost ze nou maar gewoon
of durf je niet pussy
quote:
Stap 1:quote:Op maandag 5 mei 2014 22:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik wacht nog op m'n geld chefHoe kan ik dingen van PS3 posten op de PC dan?
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
gr grquote:
gewoon heel je club quicksellenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:01 schreef nickhguitar het volgende:
Godverdekutje, nu mis ik dus 1k om tot 100k te komen. Oplichters.
Als je 1 pack koopt discard je toch wel wat spelers dus dan kom je wel weer op 50k uit.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:01 schreef nickhguitar het volgende:
gewoon openen op de webapp, en pushhen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik wacht nog op m'n geld chefHoe kan ik dingen van PS3 posten op de PC dan?
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:01 schreef nickhguitar het volgende:
Nee niet meerquote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zitten die TOTS Football League spelers nu eigenlijk nog in packs? Waarschijnlijk niet.
down the drain 35Kquote:Op maandag 5 mei 2014 22:04 schreef nickhguitar het volgende:
Oké komtie:
1ste pack: IF Samedov, geen idee wie het is. Verder Alex, Agger, Clichy, wellbeck en nog wat meuk.
Ik haat toch niet liefert?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet haten jonge ik voetbalde altijd bij Baardwijk.
ga anders maar gewoon lekker slapenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef nickhguitar het volgende:
Nu was ik net m'n spelers aan het opslaan of verkopen (van die nieuwe pack) en toen kwam er een communicatiefout, nu ben ik terug in FUT, waar vind ik nu die lijst met spelers weer?
Godver, loop jij hier de hele avond al te trollen ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef nickhguitar het volgende:
Nu was ik net m'n spelers aan het opslaan of verkopen (van die nieuwe pack) en toen kwam er een communicatiefout, nu ben ik terug in FUT, waar vind ik nu die lijst met spelers weer?
kom maar ekkes wisselen pietertjequote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef nickhguitar het volgende:
Ga op je PS3 uit FUT (niet ps3 zomaar uitzetten) en log even op je pc in op de webapp, daar gaat alles veel makkelijkerquote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef nickhguitar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicky is een gekskequote:Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zit niet te trollenHoe kom ik bij dat lijstje waar je spelers staan die nog niet zijn toegewezen?
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zit niet te trollenHoe kom ik bij dat lijstje waar je spelers staan die nog niet zijn toegewezen?
jezusquote:Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
Edit: Ja ze zijn er nog! Maar ik heb wel een Schot van 49 algemeen moeten kopen om daar te komen helaas.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef FCsuarez het volgende:
Welke chemstyle zouden jullie op TOTS gerrard gooien ? zit te maveren.
zoek het opquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom op, we zouden geen foto's van DS2 meer posten
Ik zou Fellaini vervangen voor IF Samadov, ik heb er nog wel 1 voor je.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef FCsuarez het volgende:
heeft een senitel gekregen stond nog in de club![]()
dit moet het doen dan![]()
[ afbeelding ]
hou je bakkes manquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou Fellaini vervangen voor IF Samadov, ik heb er nog wel 1 voor je.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hou je bakkes manfellaini is een beest
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]Je hebt Samadov vast nog niet gezien. Zoek maar eens op.
waarom zou ik fellaini wisselenquote:
Een RM als CM? Plausibel...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou Fellaini vervangen voor IF Samadov, ik heb er nog wel 1 voor je.
www,futhead.comquote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is die site ook alweer dat je een opstelling kunt maken en dan hier kunt posten? Ik wil mijn opstelling graag met jullie delen!
Nondeju....dit verzin je nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is die site ook alweer dat je een opstelling kunt maken en dan hier kunt posten? Ik wil mijn opstelling graag met jullie delen!
In den beginne met kokend water uiteraard, wordt ie lekker week van.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
Mooi man, beetje met je pik in een glas thee hangen en intussen een beetje trollen op fok. Is toch heerlijk ouwe reus.
ah nog eentje zonder ruggengraat kom maar bij de verzameling hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
In den beginne met kokend water uiteraard, wordt ie lekker week van.
da week zo net nog niequote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
In den beginne met kokend water uiteraard, wordt ie lekker week van.
Heb je Constant toevallig constant op linksback staan?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:37 schreef nickhguitar het volgende:
Goffer, ik kan die golden cup maar niet winnen.Strand constant in de halve finales.
choketimequote:
Hangt vooral van je eigen spel af..als je amper crosses geeft en je spits niet vaak aanspeelt met een man in zijn rug kan het prima. Middenveld wel erg aanvallend.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zou dit goed spelen, twijfel over neymar in deze rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |