SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Of LF, maar op LM gaat ongeveer driekwart van z'n kwaliteit verloren...quote:
Geef ze aan Roy.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef KC.PSV het volgende:
Ik stop met FUT. Ben er helemaal klaar mee.
Ik ben nu mijn club aan het opruimen heb nu 2.4 miljoen coins straks rond de 5 miljoen.
Als iemand coins wilt kopen DM me maar.
(PS3)
mag ik 10k ik ben armquote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef KC.PSV het volgende:
Ik ben nu mijn club aan het opruimen heb nu 2.4 miljoen coins straks rond de 5 miljoen.
(PS3)
Zelfde voor Hazard, Robben en Riberyquote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of LF, maar op LM gaat ongeveer driekwart van z'n kwaliteit verloren...
Geef maar gratis ik ben armquote:Op maandag 5 mei 2014 18:40 schreef KC.PSV het volgende:
(PS3)
Zou precies hetzelfde doen, nu is die aan het wachten tot die eindelijk een doeltrap neemt.quote:
Inderdaad, je kan er best wat mee verdienen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet zeggen: KC.PSV kun je goed zaken mee doen. Vorig jaar ook iets van 2.3 miljoen gekocht voor een scherpe prijs.
De eigenaar van Manchester City moet dat vooralsnog ook. Dus absoluut geen schande.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan er best wat mee verdienen.
Zelf koop ik nooit coins. Heb wel een season ticket en af een toe points gekocht. Maar ja, veel geld uitgeven voor dure spelers.. ik leg me er gewoon bij neer dat mijn top ligt bij de Lavezzi's en Kompany's.
Nee, het is ook geen drama hoor. Maar ik zou best eens een Bale ofzo in FUT willen hebbenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eigenaar van Manchester City moet dat vooralsnog ook. Dus absoluut geen schande.
Ga traden danquote:Op maandag 5 mei 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nee, het is ook geen drama hoor. Maar ik zou best eens een Bale ofzo in FUT willen hebben
Bale is ongeveer 700K. Het spel draait al zo'n 230 dagen. Dat is 3K per dag.. Niet echt onmogelijk lijkt me?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nee, het is ook geen drama hoor. Maar ik zou best eens een Bale ofzo in FUT willen hebben
Geef eens tips hoe jullie traden? Hoe moet je weten wat een goede speler is om te kopen en tegen welke prijs?quote:
Koop een gitaar voor een lage prijs. Verkoop de gitaar voor een hogere prijs.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geef eens tips hoe jullie traden? Hoe moet je weten wat een goede speler is om te kopen en tegen welke prijs?
Spelers met chemstyles zijn een goudmijnquote:Op maandag 5 mei 2014 18:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geef eens tips hoe jullie traden? Hoe moet je weten wat een goede speler is om te kopen en tegen welke prijs?
haha lijerquote:Op maandag 5 mei 2014 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop een gitaar voor een lage prijs. Verkoop de gitaar voor een hogere prijs.
Deze methode ook voor spelers hanteren.
Ja, die Nick met zn gitaar kwam toch ook al hier dat hij 100K had, pakjes had gekocht en daarna niks meer over had?quote:
Waarschijnlijk niet. Maar het verdwijnt natuurlijk ook in andere spelers.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bale is ongeveer 700K. Het spel draait al zo'n 230 dagen. Dat is 3K per dag.. Niet echt onmogelijk lijkt me?
quote:
bohhhh 50K packs, jammer dat je er met geen mogelijkheid bij kuntquote:
280?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:16 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb besloten gewoon geen pack te openen
iemand die toevallig TOTS kompany heeft gevold op PS? wat moet hij ongeveer kosten BIN ?
hmmm valt me nog een beetje tegenquote:
Ik twijfel nog wie van het BPL TOTS te kopen. Budget zal 630K zijn ongeveer. Gerrard lijkt me ook wel een eindbaasquote:Op maandag 5 mei 2014 19:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hmmm valt me nog een beetje tegenonder de 250 ga ik er over nadenken
Coins kopen is ook een stuk goedkoper op de xbox.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:23 schreef Maver24 het volgende:
Kompany is 350k op de xbox, gaat helemaal nergens over
Niet iedereen denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:24 schreef DeWesp het volgende:
Serieus. Kijkt echt tegenwoordig iedereen die filmpjes volledig af voorafgaand aan de wedstrijd....
Nee, ik niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:24 schreef DeWesp het volgende:
Serieus. Kijkt echt tegenwoordig iedereen die filmpjes volledig af voorafgaand aan de wedstrijd....
Fijn. Ik dacht al. Zal vast niet iedereen zijn. Maar dan is het toch goed om het hier even te checken.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opgelost. Dan kijkt niet iedereen de filmpjes voorafgaand aan de wedstrijd.
Ik skip ook het juichen en herhalingen van doelpunten, maar vervolgens word je kei hard gestraft met 5 herhalingen en een shh'end mannetje over het hele veldquote:Op maandag 5 mei 2014 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opgelost. Dan kijkt niet iedereen de filmpjes voorafgaand aan de wedstrijd.
Ja. Of ze doen het bij de 1-0 ook skippen (want dan doe jij het ook niet bij hen als je ze alsnog vernedert), maar bij de 2-0 vlak voor tijd 3 herhalingen en irritante celebration.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik skip ook het juichen en herhalingen van doelpunten, maar vervolgens word je kei hard gestraft met 5 herhalingen en een shh'end mannetje over het hele veld
en dan 2 50K packs kopen en net niks over hebben zekerquote:
En daarna om tips vragen hoe te tradenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan 2 50K packs kopen en net niks over hebben zeker
De eerste of de laatste, maar dat is mijn persoonlijke voorkeurquote:Op maandag 5 mei 2014 19:32 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de lege plekken? Twijfel tussen
TOTS perez - siquera - mangala - helton
TOTS ramsey - gibbs - if kos - marchetti
TOTS gerrard - gibbs/enrique - is sakho - lloris/mignolet/marchetti
SIF matuidi - IF bedimo - silva - sirigu
post het resultaat even kunnen wij ook lachenquote:
jij bent nieuw hier of niet?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
post het resultaat even kunnen wij ook lachen
Reemiquote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand hier niet een team met Ibarbo en Ibra in de spits?
Daar speel ik nu tegen
Ik had dat afgelopen weekend. Die kerel maakt de 2-1 in de 90e minuut en hij had z'n mic aan ofzo, want ik hoorde hem kei hard "YES!!" roepen en vervolgens dus heel het veld over sshh'en. Ik weet niet wat ik deed, maar ging na de aftrap meteen op de aanval en belandde uiteindelijk op de achterlijn, voorzetje op Zlatan en die verliest nooit een kopduel: 2-2quote:Op maandag 5 mei 2014 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Of ze doen het bij de 1-0 ook skippen (want dan doe jij het ook niet bij hen als je ze alsnog vernedert), maar bij de 2-0 vlak voor tijd 3 herhalingen en irritante celebration.
Werd wel gepost laatst ja..quote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand hier niet een team met Ibarbo en Ibra in de spits?
Daar speel ik nu tegen
Maar andere consolequote:
Ik heb dat team niet hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werd wel gepost laatst ja..
[..]
Maar andere console
Mazzelaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |