Hallo slaapkopquote:
Ben er een paar keer geweest, zag er allemaal niet verkeerd uit. Ook niet hoogstaand, maar dat vind ik verder niet zo erg.quote:
Ligt geheel aan de artiest die m zetquote:Op maandag 5 mei 2014 18:35 schreef Dven het volgende:
Vraagje : wat kost een full colour tattoo in nl ongeveer? Ter grootte van de achterzijde van de onderarm
Zit je vlak bij dat winkelcentrum?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben er een paar keer geweest, zag er allemaal niet verkeerd uit. Ook niet hoogstaand, maar dat vind ik verder niet zo erg.
Ja.quote:
Vanzelfsprekend. Je kan het zo duur maken als je zelf wil. Maar gemiddeld genomenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de artiest die m zet
Vliegtuig in je hol.quote:
Ik zou het niet weten.. Buiten dat vind ik dat je op een tattoo niet moet besparen.. Het is iets wat er voor de rest van je leven zit en het moet dus goed gebeurenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Je kan het zo duur maken als je zelf wil. Maar gemiddeld genomen
Even kijken hoeveel ik ongeveer bespaar
Dat rijmt. Hihihihihi.quote:
Eigen volk eerst feer, niet voordringen. Ik sta al 1,5 jaar op de wachtlijst in Arnhem. Al kan het zijn dat ik het niet nodig ga hebben gezien het aanbod dat ik gekregen heb om in Amsterdam te komen wonen.quote:Wellicht binnenkort. Ik sta op positie 1 bij een woning.
Ik sta er al 3,5 jaar. Come at me bro.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Eigen volk eerst feer, niet voordringen. Ik sta al 1,5 jaar op de wachtlijst in Arnhem. Al kan het zijn dat ik het niet nodig ga hebben gezien het aanbod dat ik gekregen heb om in Amsterdam te komen wonen.
He fuck, jij wint. Wist je toen al dat je naar Arnhem wilde?quote:
Nee, maar Nijmegen en Arnhem vallen onder dezelfde woningcorporatie.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
He fuck, jij wint. Wist je toen al dat je naar Arnhem wilde?
Het gaat er meer om dat de artiesten hier in het land veel minder vragen dan in Nederland. Niet dat ik persee naar de goedkoopst mogelijke optie aan het zoeken ben. Puur naar het ontwerp en de artiest die me het meest aanspreekt. Al met al kost het me 60 euroquote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. Buiten dat vind ik dat je op een tattoo niet moet besparen.. Het is iets wat er voor de rest van je leven zit en het moet dus goed gebeuren
Dat meen je? Dat is wel mooi om te weten met het oog op de toekomst. Nu ga ik waarschijnlijk binnenkort hier een tijd we, maar ik ben eigenlijk wel van plan om op termijn toch weer in Arnhem/Nijmegen terug te keren.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar Nijmegen en Arnhem vallen onder dezelfde woningcorporatie.
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat de artiesten hier in het land veel minder vragen dan in Nederland. Niet dat ik persee naar de goedkoopst mogelijke optie aan het zoeken ben. Puur naar het ontwerp en de artiest die me het meest aanspreekt. Al met al kost het me 60 eurodaar laat je in nl nog geen twee woordjes bij de grootste prutser tatoeëren
Ik heb zelfs twee profielen, aangezien ik nu reageer als student. Maar mijn meettijd blijft op mijn andere profiel behouden. Dus als ik een grotere woning wil, hoef ik niet opnieuw meettijd op te bouwen en heb ik tegen die tijd dik 7 jaar (als ik afgestudeerd ben).quote:Op maandag 5 mei 2014 19:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat meen je? Dat is wel mooi om te weten met het oog op de toekomst. Nu ga ik waarschijnlijk binnenkort hier een tijd we, maar ik ben eigenlijk wel van plan om op termijn toch weer in Arnhem/Nijmegen terug te keren.
Haha, meen je? Dan woon je bij mijn beste vriend in de flat. Het is niet heel ruim, maar in je eentje meer dan prima.quote:
Nee echt???quote:Op maandag 5 mei 2014 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
60 euro is voor die mensen meer dan het voor ons is. Dat lijkt me logisch.
Nou Feer, dat wordt sandwichen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, meen je? Dan woon je bij mijn beste vriend in de flat. Het is niet heel ruim, maar in je eentje meer dan prima.
Dat is dus heel erg relaxt. Ik heb inmiddels 7 jaar wachttijd in Maastricht, maar laat ik daar nu net nooit meer komen...quote:Op maandag 5 mei 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs twee profielen, aangezien ik nu reageer als student. Maar mijn meettijd blijft op mijn andere profiel behouden. Dus als ik een grotere woning wil, hoef ik niet opnieuw meettijd op te bouwen en heb ik tegen die tijd dik 7 jaar (als ik afgestudeerd ben).
Beter dan een kamer in een studentenhuis.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, meen je? Dan woon je bij mijn beste vriend in de flat. Het is niet heel ruim, maar in je eentje meer dan prima.
Studentenhuis zou ik echt nooit in willen zitten.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter dan een kamer in een studentenhuis.
Maar ik woon er nog niet.Maar morgen loopt de reageertijd af en ik sta nog steeds op nummero uno.
Dit is zelfstandig. Zo chill. Maar wel een speciaal aanbod voor studenten, dus weinig concurrentie.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Studentenhuis zou ik echt nooit in willen zitten.
Hopelijk krijg je het. Zou chill zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is zelfstandig. Zo chill. Maar wel een speciaal aanbod voor studenten, dus weinig concurrentie.
Dat eerste sowieso. Al zit ik binnenkort wel weer in een studentenhuis.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter dan een kamer in een studentenhuis.
Maar ik woon er nog niet.Maar morgen loopt de reageertijd af en ik sta nog steeds op nummero uno.
Joh muts ik wil toch alleen maar weten hoeveel ik bespaar door het hier te laten doen in plaats van in Nederland?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak dan geen achterlijke vergelijkingen.
Ja, inderdaad.quote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso. Al zit ik binnenkort wel weer in een studentenhuis.
Wat?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Fascination het volgende:
Mensen die 'is het al *insert datum?' posten op fb, maar niet zeggen wat er dan is.
O, ik zie het al. Zelfde persoon, denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Fascination het volgende:
Mensen die 'is het al *insert datum?' posten op fb, maar niet zeggen wat er dan is.
Omdat ik een mooi aanbod gekregen heb. Ik mag een tijdje tegen geen/gereduceerde huur in Amsterdam proberen werk te vinden. Daarnaast is slechts 1 van de drie huidige bewoonsters nog student, de andere twee werken fulltime.quote:
Wat heb jij aan, een rokje?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Fascination het volgende:
Zulcks een subtiele hint.quote:
ik zeg: doen. en daarna doppen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik een mooi aanbod gekregen heb. Ik mag een tijdje tegen geen/gereduceerde huur in Amsterdam proberen werk te vinden. Daarnaast is slechts 1 van de drie huidige bewoonsters nog student, de andere twee werken fulltime.
Zo ben ikquote:
Had ik vandaag aan, ja.quote:
Wat heb je nu aan danquote:
quote:
Een huis vol vrouwen? Toe maar.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik een mooi aanbod gekregen heb. Ik mag een tijdje tegen geen/gereduceerde huur in Amsterdam proberen werk te vinden. Daarnaast is slechts 1 van de drie huidige bewoonsters nog student, de andere twee werken fulltime.
Ik wilde zeggen evakostuum, maar het is een onsexy pyjama.quote:
pics in mn whatsappquote:Op maandag 5 mei 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen evakostuum, maar het is een onsexy pyjama.
Déjà vu.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
upskirt, pooltafel, hete lesboseks... Hnngg
dacht dat jij lesbomaagd wasquote:
Ik heb nog een veel leukere.quote:
Ben ik ook. Maar volgens mij kwam dit een keer eerder langs in het topic.quote:
2 van de 3 zijn bezetquote:
Thxs voor deze MI art! Daar kom ik wel even mee vooruit.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
upskirt, pooltafel, hete lesboseks... Hnngg
Klopt ;-)quote:Op maandag 5 mei 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar volgens mij kwam dit een keer eerder langs in het topic.
ik wacht hoorquote:
Ik zei al, 2 van de 3 zijn bezet. Maar wie weet hebben ze leuke vriendinnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:26 schreef perro. het volgende:
[..]
serieus, waarom niet, als ze lekker zijn. hetzelfde huis, dat moet je toch wel lukken yats?
Ik ga kijken.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
ohja, mijn neefje gaat vanavond meedoen in b-ak-e my da-y ( hoi google)
ik voorspel dit;![]()
toffe t-v- h-o-mo- gaat hij worden.
zijn naam is jo-ri.m-quote:
Is hij ren beetje lekker?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
ik voorspel dit;![]()
Whehehe, ik zag het ookquote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Fascination het volgende:
Geilquote:Op maandag 5 mei 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen evakostuum, maar het is een onsexy pyjama.
alleen maarquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Dat dikke wijf dat gaat zitten proeven. Doe dat nou niet, je kan al bijna niet door de deur.
Hoe laat is dat?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
ik voorspel dit;![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Dat dikke wijf dat gaat zitten proeven. Doe dat nou niet, je kan al bijna niet door de deur.
thee is belangrijker? oke duidelijkquote:
opschietenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, even snel de auto wassen en dan de tv aan gooien
Ik de jouwe ook nietquote:Op maandag 5 mei 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook pics. Fuck die thee.![]()
Ik heb alleen je nummer niet
Je moet gewoon zeggen: ik heb zulke snoezige foto's van m'n katquote:Op maandag 5 mei 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook pics. Fuck die thee.![]()
Ik heb alleen je nummer niet
zo ging het bij ons ook toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen: ik heb zulke snoezige foto's van m'n kat! Dan zegt zij: omg, zien! Dan zeg jij: doe anders even je nummer, dan stuur ik het via whatsapp. Anders moet ik de foto's helemaal uploaden.
COMPLETE SUCCES!
Nice, hoe heet je kat?quote:
#SmoothlikeFasquote:Op maandag 5 mei 2014 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen: ik heb zulke snoezige foto's van m'n kat! Dan zegt zij: omg, zien! Dan zeg jij: doe anders even je nummer, dan stuur ik het via whatsapp. Anders moet ik de foto's helemaal uploaden.
COMPLETE SUCCES!
Even printscreen gemaakt en kat besteld. Thanks voor de tip!quote:Op maandag 5 mei 2014 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
COMPLETE SUCCES!
Is dat codetaal?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel een hond. Wil iemand mijn hond zien?
Sssst.quote:
Heb je geen poes?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel een hond. Wil iemand mijn hond zien?
Dat heeft iedereen geloof ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoor elke keer "anti aids creme" bij die reclames van Lo`real.
69? 666?quote:
aparte naam wel.quote:
Voor jou misschien wel. Als je lief bent.quote:
Ja, een hond is harig, kwijlt en er komt een karakteristiek geurtje vandaan, dus ja.quote:
oke wachtquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, een hond is harig, kwijlt en er komt een karakteristiek geurtje vandaan, dus ja.
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, een hond is harig, kwijlt en er komt een karakteristiek geurtje vandaan, dus ja.
Ik vind honden lekker ruiken.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze niet. Hier komen mensen met de dikste auto'squote:
quote:
Geloof me, elke wasstraat zorgt voor krassen. Zelfs voorzichtig met de hand wassen zorgt nog voor krassen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze niet. Hier komen mensen met de dikste auto's
En er zit toch al een huge kras op de motorkap![]()
Shitquote:Op maandag 5 mei 2014 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
sorry vinnniieee mijn internet doet gek. Whatsapp is kapoet.
oh t werkt weerquote:
gil even als ie het weer doet, giet ik mijn thee wel ff snel weg.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
sorry vinnniieee mijn internet doet gek. Whatsapp is kapoet.
Je doelt op die swirls? Die zaten er al inquote:Op maandag 5 mei 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geloof me, elke wasstraat zorgt voor krassen. Zelfs voorzichtig met de hand wassen zorgt nog voor krassen.
30666 was een code voor een olie bij een vorige werkgever.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:43 schreef perro. het volgende:
[..]
ik had intern 666 bij mijn vorige werkgever.
pic verzondenquote:
Dat zijn krassen ja. Tijd om te polijsten dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je doelt op die swirls? Die zaten er al in
Eerst kleienquote:Op maandag 5 mei 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zijn krassen ja. Tijd om te polijsten dan.
Ik dacht bijna dat ik afgewezen was.quote:
omg omg omgquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
ik voorspel dit;![]()
quote:
Ga me niet utleggen hoe ik een auto moet verzorgenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet blabla
Wassen, kleien, wassen, drogen, polijsten, waxen.
I think i just didquote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga me niet utleggen hoe ik een auto moet verzorgen
Ontvangenquote:
Ik heb geen polijstmachinequote:Op maandag 5 mei 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zijn krassen ja. Tijd om te polijsten dan.
Vreselijke foundationquote:
Zie je het eens van de andere kant.quote:
quote:
Ik zal eens om jouw kut vragen.quote:
Stoere boii ben je.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ben zelf een hater eerste klas.
quote:
Je ziet al een picquote:
Een bakprogramma.quote:
Ik glij al bijna van m'n stoel af.quote:
ik kijk alleen omdat mn neefje meedoet.quote:
heb alleen even gezapt in de reclame net. wie bedoel je?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kijk alleen omdat mn neefje meedoet.
groene broek.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:12 schreef perro. het volgende:
[..]
heb alleen even gezapt in de reclame net. wie bedoel je?
Het begint met een rustig, kabbelend beekje.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice, geil hoor
Maar is het een riviertje of meer een waterval?
begint weerquote:Op maandag 5 mei 2014 20:14 schreef perro. het volgende:
[..]
zap ik terug, reclame.
kijk zo wel even weer.
de heeaumeauquote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie geen broeken.
blauw shirt of die andere?
Dat jonge jochie.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie geen broeken.
blauw shirt of die andere?
En dan opeens gaat de dam open ja?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Het begint met een rustig, kabbelend beekje.
Ligt eraan of je het goed doet.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef perro. het volgende:
nou dan proef je toch lekker niet, zeiksnor.![]()
Updates staan op fb.quote:
Dat was ook een beetje de grap.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
Maar nee, ben nog aan het klussen. Was het weekend weg.
Van wat?quote:
Of juist welquote:
Fucking tof.quote:
Water en paracetamol. Eventueel slapen.quote:
Minder alcohol drinken of juist meer water, minder nadenken.quote:
Een pil en een glas water heb je zo binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat is ook niet slim om weinig te eten en veel te doenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
Aan het klussen dus helaas gaat weinig op
Medicijnen neem ik nooit.
Jongen, heb ik toch niet hier!quote:Op maandag 5 mei 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Een pil en een glas water heb je zo binnen.
Waar de neuk ben je dan?quote:
Op zijn zolderkamer waar andersquote:
Met wie? Je vriend?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij vriend klussen. Sowieso heb ik die bende thuis niet eens. Dus dan blijft alleen seks over
Je vriend heeft geen water in huis?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij vriend klussen. Sowieso heb ik die bende thuis niet eens. Dus dan blijft alleen seks over
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
Voor Fas.9,334/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Sjonge wat ben jij kritisch.quote:
Dus je bent bij een vriend aan het klussen en voelt ineens de noodzaak om hier te melden dat je hoofdpijn hebt?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus je bent bij een vriend aan het klussen en voelt ineens de noodzaak om hier te melden dat je hoofdpijn hebt?
Als je het zo bekijkt is het wel raar jaquote:Op maandag 5 mei 2014 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus je bent bij een vriend aan het klussen en voelt ineens de noodzaak om hier te melden dat je hoofdpijn hebt?
sowieso om te FOK!'en.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hier ook turnen of kunstrijden besproken werdquote:
Dat is op deze foto ook niet aan de orde. Bril nodig?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hier ook turnen of kunstrijden besproken werd
Goed een muurtje afsmeren is ook kunstquote:Op maandag 5 mei 2014 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is op deze foto ook niet aan de orde. Bril nodig?
Vooral daar jaquote:
Nee, ik doel op de cijfers na de komma bij fasquote:Op maandag 5 mei 2014 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is op deze foto ook niet aan de orde. Bril nodig?
En zij doelt op mijn foto, met haar cijfers. Je lult poepquote:Op maandag 5 mei 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik doel op de cijfers na de komma bij fas
Hij faalt gewoon met een grapje over de manier van scoren.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En zij doelt op mijn foto, met haar cijfers. Je lult poep
Daarom, dat wil ik even duidelijk makenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij faalt gewoon met een grapje over de manier van scoren.
Hij spoort niet, euh hij scoort nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij faalt gewoon met een grapje over de manier van scoren.
Laat maar, als ik hem uit moet gaan lachen is hij niet grappigquote:Op maandag 5 mei 2014 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En zij doelt op mijn foto, met haar cijfers. Je lult poep
En bedankt Tijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
uitlachen ja? Hij is sowieso niet grappig, Yats.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Laat maar, als ik hem uit moet gaan lachen is hij niet grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |