abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2014 @ 22:12:35 #126
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_139601291
quote:
Dat verstond ik eerst ook :')
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_139601314
Die schreeuwen van Lysa tijdens de seks. :')

En zij heeft dus Jon vermoord. :r
  maandag 5 mei 2014 @ 22:14:01 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139601363
Ik zat trouwens wel ff zo --> :o toen bekend gemaakt werd dat Littlefinger achter de dood van Jon Arren zat. Die vuile vuile, :D Oke, had t kunnen verwachten, maar toch. Die man gaat echt over kijken. Ik zou m een keelsnoepje geven voor die stem, maar dan doorspekt met vergif. Niet te vertrouwen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 mei 2014 @ 22:15:20 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139601423
quote:
7s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Dit hoop ik eigenlijk stiekem ook :Y Hij heeft haar toch laten ontsnappen uit King's Landing, ben benieuwd of hij daar ook weer politieke redenen voor heeft :P
Ik zet m'n geld op de moon door :N Ik zie niks in haar veranderen in al deze 4 seizoenen. Alleen maar verder wegkwijnen. En nu is ze "vrij"maar nog steeds gevangen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_139601693
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
Dat zwaard ging mooi z´n bakkes weer uit, genieten.
echt prachtig die scene, vooral als je em in slow mo kijkt is het genieten :Y

iemand zou daar een mooie gif van moeten maken :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139601752
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, van de regen in de drup. Ik zie haar idd wel door de "moon door" springen omdat ze t allemaal niet meer aankan.
ojee...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139602046
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef Skillstorm het volgende:
Die schreeuwen van Lysa tijdens de seks. :')

En zij heeft dus Jon vermoord. :r
Je zag Sansa in bed denken: "waar ben ik nu weer beland..." :D
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_139602275
SPOILER: bastard names per regio
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_139602352
quote:
99s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

echt prachtig die scene, vooral als je em in slow mo kijkt is het genieten :Y

iemand zou daar een mooie gif van moeten maken :P
Enjoy!

"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139602443
Zo, ik ben weer bij. Mijn gedachten over deze aflevering:
-veel onhandig gebrachte expositie. Met name de scene tussen Cersei en Tywin. Het leek wel alsof ze dat gesprek vooral voor mij als kijker voerden. Hetzelfde geldt voor de scene tussen Lysa en Petyr, waarin bekend wordt dat Petyr zo'n beetje achter alles zit.
-over Petyr gesproken, hij wordt wel erg onevenwichtig gespeeld. Dan weer grommen, dan weer nirmaal, dan weer met accent, dan weer zonder. Aidan Gillen kan beter imho.
-Cool dat in deze serie plannen ook gewoon flink kunnen mislukken. Zie de snelle manier waarop het Locke plot tot een einde komt.
-die gast die Karl speelde vond ik echt heel goed. Ik ken hem uit Torchwood, maar hier is ie toch wel erg baas. Ook bruut hoe hij aan zijn einde komt.
-overall goede aflevering, maar er wordt wel erg veel verhaal in vrij lompe expositie verteld.

En Jojen en Bran zien eruit alsof ze in One Direction zitten.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  maandag 5 mei 2014 @ 22:36:19 #136
307551 Romanus
Belcrum
pi_139602470
Margaery noemde Cersei trouwens weer 'sister' terwijl Cersei toch duidelijk heeft gezegd dat ze haar vermoord als Margaery Cersei nog een keer zo noemt.
pi_139602599
quote:
14s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:34 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Enjoy!

[ afbeelding ]
_O_

you my lady, just made my day :Y
-Rabia Al-Basri
pi_139602614
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef Romanus het volgende:
Margaery noemde Cersei trouwens weer 'sister' terwijl Cersei toch duidelijk heeft gezegd dat ze haar vermoord als Margaery Cersei nog een keer zo noemt.
Jup. Ook dat hele 'oh, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht' was erg doorzichtig.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  maandag 5 mei 2014 @ 22:40:29 #139
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139602680
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Een troon gemaakt van boomtakken? Is dat spannender voor jou dan een troon met 1000 zwaarden?
Ieder takje is een zwaard.
Edit: Laat maar dit topic gaat veels te snel :')
pi_139602747
Hahaha, Hodor gebruiken om Locke te killen. _O_
  maandag 5 mei 2014 @ 22:42:51 #141
136 V.
Like tears in rain...
pi_139602818
Ik vond hem weer meh.

Ze moeten gewoon geen wijven GoT laten regisseren.

Leukste was Brienne en Pod. En de Waterdance vond ik wel mooi.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Forum Admin maandag 5 mei 2014 @ 22:46:24 #142
35723 crew  GGMM
pi_139602984
Vreemd stukje met petyr. Ging er van uit dat censei achter de dood van die gast zat. Ook omdat ze in de eerste ep. aangeeft dat ze wist dat die dooie van haar en dr broer afweet.
Dan kan petyr alsnog in haar opdracht handelen natuurlijk, maar waarom dan die brieflaten versturwn?

IIk ben verward
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 5 mei 2014 @ 23:00:06 #143
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_139603733
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 5 mei 2014 @ 23:00:32 #144
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_139603759
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
Vreemd stukje met petyr. Ging er van uit dat censei achter de dood van die gast zat. Ook omdat ze in de eerste ep. aangeeft dat ze wist dat die dooie van haar en dr broer afweet.
Dan kan petyr alsnog in haar opdracht handelen natuurlijk, maar waarom dan die brieflaten versturwn?

IIk ben verward
Ik denk dat dat ook precies z'n bedoeling is geweest, verwarring stichten.
Immers door die brief en de dood van Jon Arryn is het hele verhaal in gang gezet.
Baelish kon wel voorzien hoe iedereen zou reageren, denk ik. ;)
  maandag 5 mei 2014 @ 23:03:53 #145
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139603920
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:

IIk ben verward
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Immers door die brief en de dood van Jon Arryn is het hele verhaal in gang gezet.
Dat Petyr de dood van Jon Arryn op zijn kerfstok heeft is de onthulling van het best bewaarde geheim in de serie tot dus ver :o . Denk dat hij sowieso veel meer weet dan wij weten én dan de anderen, zoals Cersei en Jaime, vermoeden. Een ware Raspoetin :D
Ben nu wel heel erg benieuwd wat hij nog meer van plan is... :Y
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_139603927
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ja inderdaad, en door die chaos kon hij weer hogerop komen door met Lysa te trouwen. Chaos is a ladder.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_139604269
Wat gek dat de 'vogeltjes' van Varys al die tijd daar niks over hebben gehoord
  maandag 5 mei 2014 @ 23:12:25 #148
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139604322
quote:
10s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat gek dat de 'vogeltjes' van Varys al die tijd daar niks over hebben gehoord
't is kennelijk ook gewoon in de beslotenheid van Huize Arryn gebeurd dus, niet ergens in het openbaar
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  maandag 5 mei 2014 @ 23:45:55 #149
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_139605831
Sowieso dit seizoen veel te weinig Varys :(
吴 曼 迪
pi_139605907
quote:
17s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:45 schreef megamandy het volgende:
Sowieso dit seizoen veel te weinig Varys :(
hear, hear
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')