Dat verstond ik eerst ookquote:
Ik zet m'n geld op de moon doorquote:Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dit hoop ik eigenlijk stiekem ookHij heeft haar toch laten ontsnappen uit King's Landing, ben benieuwd of hij daar ook weer politieke redenen voor heeft
echt prachtig die scene, vooral als je em in slow mo kijkt is het genietenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
Dat zwaard ging mooi z´n bakkes weer uit, genieten.
ojee...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, van de regen in de drup. Ik zie haar idd wel door de "moon door" springen omdat ze t allemaal niet meer aankan.
Je zag Sansa in bed denken: "waar ben ik nu weer beland..."quote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef Skillstorm het volgende:
Die schreeuwen van Lysa tijdens de seks.
En zij heeft dus Jon vermoord.
SPOILER: bastard names per regioOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Enjoy!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
echt prachtig die scene, vooral als je em in slow mo kijkt is het genieten![]()
iemand zou daar een mooie gif van moeten maken
quote:
Jup. Ook dat hele 'oh, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht' was erg doorzichtig.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef Romanus het volgende:
Margaery noemde Cersei trouwens weer 'sister' terwijl Cersei toch duidelijk heeft gezegd dat ze haar vermoord als Margaery Cersei nog een keer zo noemt.
Ieder takje is een zwaard.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een troon gemaakt van boomtakken? Is dat spannender voor jou dan een troon met 1000 zwaarden?
Ik denk dat dat ook precies z'n bedoeling is geweest, verwarring stichten.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
Vreemd stukje met petyr. Ging er van uit dat censei achter de dood van die gast zat. Ook omdat ze in de eerste ep. aangeeft dat ze wist dat die dooie van haar en dr broer afweet.
Dan kan petyr alsnog in haar opdracht handelen natuurlijk, maar waarom dan die brieflaten versturwn?
IIk ben verward
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
Vreemd stukje met petyr. Ging er van uit dat censei achter de dood van die gast zat. Ook omdat ze in de eerste ep. aangeeft dat ze wist dat die dooie van haar en dr broer afweet.
Dan kan petyr alsnog in haar opdracht handelen natuurlijk, maar waarom dan die brieflaten versturwn?
IIk ben verward
Dat Petyr de dood van Jon Arryn op zijn kerfstok heeft is de onthulling van het best bewaarde geheim in de serie tot dus verquote:Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook precies z'n bedoeling is geweest, verwarring stichten.
Immers door die brief en de dood van Jon Arryn is het hele verhaal in gang gezet.
Baelish kon wel voorzien hoe iedereen zou reageren, denk ik.
Ja inderdaad, en door die chaos kon hij weer hogerop komen door met Lysa te trouwen. Chaos is a ladder.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook precies z'n bedoeling is geweest, verwarring stichten.
Immers door die brief en de dood van Jon Arryn is het hele verhaal in gang gezet.
Baelish kon wel voorzien hoe iedereen zou reageren, denk ik.
't is kennelijk ook gewoon in de beslotenheid van Huize Arryn gebeurd dus, niet ergens in het openbaarquote:Op maandag 5 mei 2014 23:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat gek dat de 'vogeltjes' van Varys al die tijd daar niks over hebben gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |