abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2014 @ 14:56:44 #1
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_139584444

FOK!kers op PSN
Username FOK! - Username PSN
Tuckgamer = Tuckgamer
SunshineBoy - Killmossel
Chrizs - Chrizs
Lastpost - Lastpost_NL
voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy
Roypsv - roydewit
Donderjagers - DonderjagerNL
Bartcoah - Bartcoah
Notorious_Roy - notoriousroy
Gauner - LWYRUP89
kurk_droog - minidof
Jimbo - Pyrrolidone
Rossdale - RossdaleNL
rene90 - rene2870
RRuben - TjRuben
Koopsie - Rtootall
Catch_me - RainmakerNL
donald_dick - BuikschuiverNL
Baghdaddy - alionfiree
Lipjes - CrazyVin987
ATL - ATL_NL
SuperFruitig - SuperFruitig
Banaanensuiker - Smeervlees
Ipho - Ipho90
HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
Sharana_LV - Sharanaaa
Altron - Djehoetie
VulpX - VulpX
TARDIS. - VinedX
DesmoD- FreddyDKrueger
Sugelucky- Drop_Dead_Danny :D
StefanW - Swalthie
Santello - Ashtasticz
admiraal_anaal - Tahie81
sonnyspek - sonnyspek
Maraca - Donestea
LeaderRoel - RoelDriesvink
speknek - spekkehNL
janrad - crashtestnl85

* Kan iemand een Fok!Wiki aanmaken voor de lijst? **
pi_139584655
Ik ga morgen een gesealde PS4 ophalen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_139585006
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:03 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga morgen een gesealde PS4 ophalen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Dat is gesealed is
People assume too much.
pi_139585220
Voor degenen die nog een PS4 zoeken, bij sony.nl is ie op voorraad.

www.sony.nl/buy/playstation-4
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139585585
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:

Net inderdaad daar besteld :)

Alleen las wel weer wat negatieve berichten op Tweakers.

Dat veel mensen nog steeds geen PS4 hebben ontvangen van Sony. Ach ja we gaan het zien. Mocht het echt langer duren dan annuleer ik hem gewoon weer. Bedoel heb nog steeds geen haast om een PS4 te hebben, maar wil hem nu wel alvast gewoon in huis hebben.

Had toch een extraatje van de belastingdienst *O*
pi_139585646
quote:

_O_
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_139585738
quote:

Nou, daar stond gisteren nog dat er geen meer waren en je kon er niet bestellen. Maar hmm, inderdaad, klachten hier en daar dat mensen al een flinke tijd op de bestelling zitten te wachten.
pi_139585783
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:41 schreef Morri het volgende:

[..]

Nou, daar stond gisteren nog dat er geen meer waren en je kon er niet bestellen. Maar hmm, inderdaad, klachten hier en daar dat mensen al een flinke tijd op de bestelling zitten te wachten.
Don't shoot the messenger, er staat/stond ''op voorraad'' :)
pi_139585841
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:41 schreef Morri het volgende:

[..]

Het is echt dat ik net te laat was toen ik die berichten las. Ik had besteld en toen las ik ze.

Maarja ik wacht gewoon af. Om nou meteen weer negatief te zijn :)
pi_139585884
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger, er staat/stond ''op voorraad'' :)
Oh, dat doe ik ook niet :D Het was me alleen opgevallen. Gisteren nog alle sites afgegaan en gegoogled en zo, en nergens iets te vinden. Nu plots toch weer in de Sony shop. Alleen, veel klachten dus. Geen idee of ik het moet proberen.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:48:29 #11
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_139585916
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef Morri het volgende:

[..]

Oh, dat doe ik ook niet :D Het was me alleen opgevallen. Gisteren nog alle sites afgegaan en gegoogled en zo, en nergens iets te vinden. Nu plots toch weer in de Sony shop. Alleen, veel klachten dus. Geen idee of ik het moet proberen.
Zou het gewoon proberen, mocht het niet lukken dan op 23 mei zorgen dat je de grote ketens af kan gaan, dan moeten er echt wel zat Watch_Dogs bundels liggen. :)
  maandag 5 mei 2014 @ 15:51:17 #12
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_139585986
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zou het gewoon proberen, mocht het niet lukken dan op 23 mei zorgen dat je de grote ketens af kan gaan, dan moeten er echt wel zat Watch_Dogs bundels liggen. :)
Gewoon nu bestellen bij Sony, en als je de PS4 tegen die tijd niet binnen hebt, gewoon flink gaan zeuren en janken, en misschien sturen ze je dan wel een Watch_Dogs bundel voor de prijs van de PS4 :P
pi_139586011
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef Morri het volgende:

[..]

Kan gewoon proberen toch.

Niet dat het wat zegt maar zie dat mijn status al is veranderd.

Eerst was het 'Uw bestelling staat klaar. We hebben het overgedragen aan onze verzendpartner.' en nu 'Uw bestelling wordt verzonden. U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner'

Zal mij benieuwen :P
pi_139586140
Intussen ook dan maar de gok genomen. Bij mij staat er dat er geleverd wordt 'tussen 7 en 8 mei'. Gek genoeg is dat nu intussen voor de volgende die bestelt al veranderd naar 'tussen 8 en 9 mei'. Beetje apart. Nou ja, we gaan het zien.
pi_139586515
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Morri het volgende:
Intussen ook dan maar de gok genomen. Bij mij staat er dat er geleverd wordt 'tussen 7 en 8 mei'. Gek genoeg is dat nu intussen voor de volgende die bestelt al veranderd naar 'tussen 8 en 9 mei'. Beetje apart. Nou ja, we gaan het zien.
Kan te maken hebben met de 'voor X uur besteld, morgen in huis' tijd?
  maandag 5 mei 2014 @ 16:23:24 #16
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_139586844
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Morri het volgende:
Ach, als je hem voor het eind van de week binnen hebt, is dat al mooi, toch!? Gezien de schaarste...
pi_139586919
quote:
99s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:23 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ach, als je hem voor het eind van de week binnen hebt, is dat al mooi, toch!? Gezien de schaarste...
Ja, maar de klachten elders gingen er dus over dat er uiteindelijk toch niet geleverd wordt, en de status weer terug springt. Och, we zien wel. Als het werkt, dan ben ik inderdaad blij :D
pi_139587295
Na weken vakantie ook vandaag weer de ps4 aangezet. Nieuwe update, nieuwe plus game gespeeld, wel grappig dat stick it to the man ofzo.

Ook mooi is de mogelijkheid om eindelijk je share screenshots en filmpjes terug te zien en deze ook met een ander programma te bewerken :)
pi_139587648
Was even bang dat het mis was gegaan, maar waarschijnlijk duurde de PayPal check wat langer. M'n status heeft nu ook: "Uw bestelling wordt klaargezet."

Ik las ergens anders dat het ging om 250 exemplaren overigens.
pi_139591604
Ben inmiddels wel verslaafd aan AC Brotherhood. Dus mijn ps4 blijft voorlopig nog een tijdje uitstaan.
pi_139594770
Vandaag besteld. En betaald via Sony.nl

Staat nog steeds dat hij op 7 of 8 mei wordt geleverd.
Maar staat nu ook bij dat 1 product niet meer op voorraad is. En dat hij niet geleverd kan worden.

Hopelijk komt hij alsnog.
In de ban van de mods.
pi_139595852
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef rihago het volgende:
Vandaag besteld. En betaald via Sony.nl

Staat nog steeds dat hij op 7 of 8 mei wordt geleverd.
Maar staat nu ook bij dat 1 product niet meer op voorraad is. En dat hij niet geleverd kan worden.

Hopelijk komt hij alsnog.
Idem: "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."

*peep* Ik had het niet moeten doen dus :(
pi_139596052
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:29 schreef Morri het volgende:

[..]

Idem: "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."

*peep* Ik had het niet moeten doen dus :(
Waar staat dat precies?

Bij mij staat namelijk nog steeds bij openstaande bestelling dit: Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner.
pi_139596226
Op het account overzicht. Waarschijnlijk duurde PayPal wat langer, en viste ik daarom achter het net? Geen idee. Maar ik krijg voorlopig niks. Jij schijnbaar wel.

Dat wordt terugdraaien en wachten op de volgende gelegenheid. Echt, de verkrijgbaarheid van de PS4 is nog steeds niet geweldig.
pi_139596663
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')