Dat is gesealed isquote:Op maandag 5 mei 2014 15:03 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga morgen een gesealde PS4 ophalen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Net inderdaad daar besteldquote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor degenen die nog een PS4 zoeken, bij sony.nl is ie op voorraad.
www.sony.nl/buy/playstation-4
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou, daar stond gisteren nog dat er geen meer waren en je kon er niet bestellen. Maar hmm, inderdaad, klachten hier en daar dat mensen al een flinke tijd op de bestelling zitten te wachten.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Don't shoot the messenger, er staat/stond ''op voorraad''quote:Op maandag 5 mei 2014 15:41 schreef Morri het volgende:
[..]
Nou, daar stond gisteren nog dat er geen meer waren en je kon er niet bestellen. Maar hmm, inderdaad, klachten hier en daar dat mensen al een flinke tijd op de bestelling zitten te wachten.
Het is echt dat ik net te laat was toen ik die berichten las. Ik had besteld en toen las ik ze.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:41 schreef Morri het volgende:
[..]
Nou, daar stond gisteren nog dat er geen meer waren en je kon er niet bestellen. Maar hmm, inderdaad, klachten hier en daar dat mensen al een flinke tijd op de bestelling zitten te wachten.
Oh, dat doe ik ook nietquote:Op maandag 5 mei 2014 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger, er staat/stond ''op voorraad''
Zou het gewoon proberen, mocht het niet lukken dan op 23 mei zorgen dat je de grote ketens af kan gaan, dan moeten er echt wel zat Watch_Dogs bundels liggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef Morri het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook nietHet was me alleen opgevallen. Gisteren nog alle sites afgegaan en gegoogled en zo, en nergens iets te vinden. Nu plots toch weer in de Sony shop. Alleen, veel klachten dus. Geen idee of ik het moet proberen.
Gewoon nu bestellen bij Sony, en als je de PS4 tegen die tijd niet binnen hebt, gewoon flink gaan zeuren en janken, en misschien sturen ze je dan wel een Watch_Dogs bundel voor de prijs van de PS4quote:Op maandag 5 mei 2014 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou het gewoon proberen, mocht het niet lukken dan op 23 mei zorgen dat je de grote ketens af kan gaan, dan moeten er echt wel zat Watch_Dogs bundels liggen.
Kan gewoon proberen toch.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef Morri het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook nietHet was me alleen opgevallen. Gisteren nog alle sites afgegaan en gegoogled en zo, en nergens iets te vinden. Nu plots toch weer in de Sony shop. Alleen, veel klachten dus. Geen idee of ik het moet proberen.
Kan te maken hebben met de 'voor X uur besteld, morgen in huis' tijd?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Morri het volgende:
Intussen ook dan maar de gok genomen. Bij mij staat er dat er geleverd wordt 'tussen 7 en 8 mei'. Gek genoeg is dat nu intussen voor de volgende die bestelt al veranderd naar 'tussen 8 en 9 mei'. Beetje apart. Nou ja, we gaan het zien.
Ach, als je hem voor het eind van de week binnen hebt, is dat al mooi, toch!? Gezien de schaarste...quote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Morri het volgende:
Intussen ook dan maar de gok genomen. Bij mij staat er dat er geleverd wordt 'tussen 7 en 8 mei'. Gek genoeg is dat nu intussen voor de volgende die bestelt al veranderd naar 'tussen 8 en 9 mei'. Beetje apart. Nou ja, we gaan het zien.
Ja, maar de klachten elders gingen er dus over dat er uiteindelijk toch niet geleverd wordt, en de status weer terug springt. Och, we zien wel. Als het werkt, dan ben ik inderdaad blijquote:Op maandag 5 mei 2014 16:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach, als je hem voor het eind van de week binnen hebt, is dat al mooi, toch!? Gezien de schaarste...
Idem: "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."quote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef rihago het volgende:
Vandaag besteld. En betaald via Sony.nl
Staat nog steeds dat hij op 7 of 8 mei wordt geleverd.
Maar staat nu ook bij dat 1 product niet meer op voorraad is. En dat hij niet geleverd kan worden.
Hopelijk komt hij alsnog.
Waar staat dat precies?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:29 schreef Morri het volgende:
[..]
Idem: "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."
*peep* Ik had het niet moeten doen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |