SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
In dat geval verdienen de Nederlandse spelers van PEC Zwolle ook een uitnodiging. Inclusief Joost Broersequote:
Locadia is het beste als invallerquote:
Zou Mathijsen toch ook thuislaten, verder eens.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Kenneth Vermeer (Ajax), Jeroen Zoet (PSV)
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat, Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Veltman (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Davy Klaassen (Ajax), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV)
Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Luc Castaignos (FC Twente), Memphis Depay, Jürgen Locadia, Luciano Narsingh (allen PSV), Quincy Promes (FC Twente) en Ruben Schaken (Feyenoord).
die doorgestreepte moeten imo per definitie afvallen
Schaken is serieus opgeroepen?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat, Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Veltman (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Davy Klaassen (Ajax), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV)
Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Luc Castaignos (FC Twente), Memphis Depay, Jürgen Locadia, Luciano Narsingh (allen PSV), Quincy Promes (FC Twente) en Ruben Schaken (Feyenoord).
Ja die had ik eerst ook doorgestreept maar dat is de enige verdediger met ervaring, kan wel van pas komen als reservequote:Op maandag 5 mei 2014 13:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou Mathijsen toch ook thuislaten, verder eens.
Dit is alleen eredivisie he, spelers uit het buitenland komen er nog bij. Daarbij is ervaring overschat. 100x liever Kongolo dan Mathijsenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die had ik eerst ook doorgestreept maar dat is de enige verdediger met ervaring, kan wel van pas komen als reserve
Wat is dit voor lijstje? Spelers uit Eredivisie die een kans maken op selectie in het Nederlands Elftal?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
Kongolo heb ik geen idee van, nog niks van hem gezien
Die zijn uitgenodigd voor de stage.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is dit voor lijstje? Spelers uit Eredivisie die een kans maken op selectie in het Nederlands Elftal?
Als ik sommige namen zie, mag ik hopen dat dat een hele korte snuffelstage is.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:58 schreef Zhano het volgende:
pie ee ar tie waaaaai
pie ee ar tie waaaaai
pie ee ar tie waaaaai
pie ee ar tie waaaaai
goffer, zit in mn kop
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]<-- Zhano
Alleen dan met eengezicht
psvquote:Op maandag 5 mei 2014 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Locadia en Wijnaldum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Locadia en Wijnaldum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit denk ik ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
Ach, hij moet genoeg spelers hebben om een partijtje te kunnen spelen. Natuurlijk is zo'n Locadia of Castaignos kansloos voor het WK, maarja je moet toch wat spitsen op je stage hebben.
Verder weet je nooit hoe een speler zich ontwikkelt, iemand als Hasselbaink brak ook pas op latere leeftijd door en leek op deze leeftijd veel slechter dan Locadia/Castaignos nu lijken.
Vermeer afvallen en Jeroentje Zoet wel meequote:Op maandag 5 mei 2014 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
Kongolo heb ik geen idee van, nog niks van hem gezien
Om te jankenquote:
Maar da's logischquote:Op maandag 5 mei 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vermeer afvallen en Jeroentje Zoet wel mee![]()
Voor de rest ben ik het met je eens
Mwauh, Zoet heeft wel meer gespeeld dan vermeer dit seizoen. Ik zou ze geen van beiden meenemen maar ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moeten we nou met die midgetneger dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vermeer gaat 100% meequote:Op maandag 5 mei 2014 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, Zoet heeft wel meer gespeeld dan vermeer dit seizoen. Ik zou ze geen van beiden meenemen maar ja.
Op Cillessen na gewoon de beste keeper in de Eredivisie.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat moeten we nou met die midgetneger dan?
Ik zeg toch dat ik ze geen van beiden mee zou nemenquote:
Vitesse moet nog playoffs daarom zijn Propper en Aanholt niet opgeroepenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wellicht opvallende Eredivisiespelers die Van Gaal níet heeft opgeroepen: Ricardo van Rhijn, Davy Pröpper, Lex Immers, Jeffrey Bruma, Adam Maher, Patrick van Aanholt Joris Mathijsen, Ruben Schaken.
Immers ook echt in dit lijstje
Bruma en Rekik zijn even slecht.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rekik wel en Bruma nietDoe maar ffkes omwisselen louitje
Ja ik zou persoonlijk niemand mee nemen van dit zooitje maar dat is helaas geen optiequote:Op maandag 5 mei 2014 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik ze geen van beiden mee zou nemen
Dat louis achterlijk is is al langer bekend.
Ernstig ja, en onterecht imoquote:Op maandag 5 mei 2014 14:10 schreef Tim86 het volgende:
Voor Van Rhijn wel pijnlijk dat hij zelfs niet in dit rijtje zit..
Zelfde voor Kruiswijk en Joey v/d Berg idd.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vitesse moet nog playoffs daarom zijn Propper en Aanholt niet opgeroepen
Als je kijkt naar de verdedigers die wel mee gaan op deze stage, jaquote:
Dat verklaart nog steeds niet waarom Kees Kwakman er niet bij zitquote:Op maandag 5 mei 2014 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelfde voor Kruiswijk en Joey v/d Berg idd.
Nouquote:Op maandag 5 mei 2014 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de verdedigers die wel mee gaan op deze stage, ja
Nee die had ook prima meegekund.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom Kees Kwakman er niet bij zit
Wilde gok: Derksen en Gijp fikken deze "selectie" vanavond tot op de grond afquote:
Naja in de Eredivisie lopen er niet veel betere Nederlandse spitsen rond dan Locadia en Castaignos, en aangezien dit een speciaal kamp is voor spelers uit de Eredivisie.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wilde gok: Derksen en Gijp fikken deze "selectie" vanavond tot op de grond af
14 en 13 doelpunten. Er is dus nog een rijtje waar ze samen op staan.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Locadia in het zelfde rijtje noemen als Casta
Vermoeiende gozert blijf je tochquote:Op maandag 5 mei 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
trolololololquote:Op maandag 5 mei 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Casta is toch wel een stuk beter dan Locadia. Casta heeft tenminste nog een actie en versnelling terwijl dikke Jurgen het moet hebben van goalen makenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
14 en 13 doelpunten. Er is dus nog een rijtje waar ze samen op staan.
Ze hebben allebei het rendement van een belegging in VHS banden.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Casta is toch wel een stuk beter dan Locadia. Casta heeft tenminste nog een actie en versnelling terwijl dikke Jurgen het moet hebben van goalen maken
You have been caught in the act of trolling.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Casta is toch wel een stuk beter dan Locadia. Casta heeft tenminste nog een actie en versnelling terwijl dikke Jurgen het moet hebben van goalen maken
Kan niet wachten tot het moment dat ze die mensen bij Studio Voetbal afkraken over het feit dat ze vinden dat Pelle bij Barca niet zo raar isquote:Op maandag 5 mei 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wilde gok: Derksen en Gijp fikken deze "selectie" vanavond tot op de grond af
Dat klopt helemaal alleen Casta is aan de bal stukken beter dan Locadia, alleen daarom is Locadia stukken minderquote:Op maandag 5 mei 2014 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben allebei het rendement van een belegging in VHS banden.
Dat wordt nog lachen vanavond dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vooral Pi-Air die wist te vertellen dat hij het al gezegd had en werd uitgelachen![]()
![]()
Ga jij een Xbox One kopen, een PS4 of geen van beide?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vooral Pi-Air die wist te vertellen dat hij het al gezegd had en werd uitgelachen![]()
![]()
Twijfel tussen optie 3 en 1. Du?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga jij een Xbox One kopen, een PS4 of geen van beide?
UNITAS, daar heb ik in de jeugd nog eens de Marokkanen onze kleedkamer uit moeten slaanquote:
Tjah ik heb echt niets met de PS, vind de controller kut en vind de spellen die enkel naar de PS komen ook niet echt bijzonder.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2Maat van mij weet het ook niet, maar we willen wel dezelfde console kopen.
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik heb echt niets met de PS, vind de controller kut en vind de spellen die enkel naar de PS komen ook niet echt bijzonder.
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
UNITAS, daar heb ik in de jeugd nog eens de Marokkanen onze kleedkamer uit moeten slaan
Die kwamen na de wedstrijd een beetje boos doen in onze kleedkamer
quote:
Ja die controller is en blijft kut door die sticks die naast elkaar staan. Even kijken of er xbox controllers voor ps4 zijn haha.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik heb echt niets met de PS, vind de controller kut en vind de spellen die enkel naar de PS komen ook niet echt bijzonder.
Jij op mijn 360quote:Op maandag 5 mei 2014 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
T_T je mag wel een keer op mijn One komen spelen <3
Heb jij een PS4 danquote:
nee nog nietquote:Op maandag 5 mei 2014 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij op mijn 360
[..]
Heb jij een PS4 dan?
Ik had er een voor mijn PS3 en die werkte toen nooit fatsoenlijk misschien dat die nu wat beter zijn maar ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die controller is en blijft kut door die sticks die naast elkaar staan. Even kijken of er xbox controllers voor ps4 zijn haha.
Ja, ik had best wel issues op dat moment. Die mocro'squote:
Ah okequote:Op maandag 5 mei 2014 14:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee nog nietMaar die gaat er vast nog wel komen
Heb je ze de kleedkamer uit gepijpt dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik had best wel issues op dat moment. Die mocro'sEn ze moesten gewoon opkankeren, dus lipjes getuit en nopjes vooruit
Het scheelt dat ze nu wel 'kuiltjes' hebben, dan glijden je duimen er iig niet af.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah okeNaja ik koop hetzelfde als mijn vriendengroep, maar de meeste weten nog niet of ze er een gaan kopen. Als de stemming ineens verandert naar PS4 zou ik wel mee kunnen gaan, maar dan gaan er vast een aantal controllers aan voordat ik die goed onder controle heb
Litmanen and Maver gaming on the One, K-I-S-S-I-N-Gquote:Op maandag 5 mei 2014 14:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze nu wel 'kuiltjes' hebben, dan glijden je duimen er iig niet af.
Wel jammer als dadelijk geen fokker meer op Xbox One zit (op Mavert na)
Lekker samen legends pullen enzoquote:Op maandag 5 mei 2014 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Litmanen and Maver gaming on the One, K-I-S-S-I-N-G
moet echt zo erg wennen aan deze opstellingquote:Op maandag 5 mei 2014 14:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/roydewit
Mooie kool Royke
Alleen maar Turken op de PSquote:Op maandag 5 mei 2014 14:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga voor een PS4. Op de xbox zitten alleen maar 13 jarige Mocro's.
Messi is gewoon slechtquote:Op maandag 5 mei 2014 14:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet echt zo erg wennen aan deze opstelling
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Koop je Messi, Aguero, IF Tevez, IF Di Maria en IF Lavezzi sta je alleen maar te verdedigen
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet echt zo erg wennen aan deze opstelling
nee DIV 1 zitten soms echt zieke mannetjesquote:Op maandag 5 mei 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dat valt mee. Niet dat je dus zo hard op je bek gaat in div5 ofzo
haha mongoolquote:Op maandag 5 mei 2014 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die tegenstander van Roy kan er echt niks van, maar speelt Roy wel tuureluurs. Wel knap dat Roy dan toch weer voorstaat
Ga nou maar spelen ipv reageren, miss dat je dan eens een fatsoenlijke aanval op kan zettenquote:
quote:
Ik heb nog nooit het geluk gehad een kaart te krijgen die meer waard was dan 50kquote:Op maandag 5 mei 2014 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker samen legends pullen enzo
Maver wel volgens mijquote:Op maandag 5 mei 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het geluk gehad een kaart te krijgen die meer waard was dan 50k
Is dat Kinect wat? Praat jij tegen je xbox of gebruik je het helemaal niet?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het geluk gehad een kaart te krijgen die meer waard was dan 50k
Wilde ik net zeggenquote:
Werkt perfect dus ik gebruik het regelmatig. Maar ik ga niet Xbox Home zeggen als ik ook gewoon op een knop op de controller kan duwenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is dat Kinect wat? Praat jij tegen je xbox of gebruik je het helemaal niet?
Oke dus het is wel een toegevoegde waarde, nice.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkt perfect dus ik gebruik het regelmatig. Maar ik ga niet Xbox Home zeggen als ik ook gewoon op een knop op de controller kan duwen
Ja en in de toekomst kan het alleen maar beter wordenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke dus het is wel een toegevoegde waarde, nice.
Tevens: BOTS
Aanval is in de kiem gesmoord.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Deze speler is een nachtmerrie voor elke verdediging
4 jaar ouder geworden sinds 2007?quote:
Wie was jijquote:
Nee dat niet. Ik heb alleen Maver24 en Maver28 als accounts. Ik ben in het echt een stukkie ouderquote:Op maandag 5 mei 2014 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Doe jij per site waar jij een account hebt gewoon een nummertje erbij? Zodat je het wachtwoord dat erbij hoort kan onthouden?
Hoe oud dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik heb alleen Maver24 en Maver28 als accounts. Ik ben in het echt een stukkie ouder
Ik zat er nog niet op..quote:
FUT op Xboxquote:Op maandag 5 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Goddamn, PS is gewoon zoveel goedkoper als Xbox ineens.
Toch maar een PS4 halen dan maar?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die stats zijn wel echt ziekelijk eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt omdat de ps4 beter beschikbaar is dan de Xbox one.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
maar de xbox360 en xbox one market is gewoon allebei hetzelfde, hetzelfde geld voor de playstation 3 en 4 markt, das gewoon hetzelfde. vreemd dat het het dan ineens zoveel anders is in een maand tijdquote:Op maandag 5 mei 2014 16:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Komt omdat de ps4 beter beschikbaar is dan de Xbox one.
Ja daarom juist. De ps3 en 4 market is groter, omdat er meer consoles gebruikt worden. Ps3 en 360 zullen om het even zijn, maar er zijn veel meer ps4's in gebruik dan one'squote:Op maandag 5 mei 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
maar de xbox360 en xbox one market is gewoon allebei hetzelfde, hetzelfde geld voor de playstation 3 en 4 markt, das gewoon hetzelfde. vreemd dat het het dan ineens zoveel anders is in een maand tijd
Omdat de PS4 gewoon een stuk beter, en goedkoper is.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja daarom juist. De ps3 en 4 market is groter, omdat er meer consoles gebruikt worden. Ps3 en 360 zullen om het even zijn, maar er zijn veel meer ps4's in gebruik dan one's
Ja daar heb je zeker wel een punt. Had ik trouwens niet gedacht. Misschien vanaf september ook maar op de playstation 4 fifa halen, dan maar geen legends want die zijn ook niet te betalenquote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja daarom juist. De ps3 en 4 market is groter, omdat er meer consoles gebruikt worden. Ps3 en 360 zullen om het even zijn, maar er zijn veel meer ps4's in gebruik dan one's
Wie zegt dat er in Fifa 15 weer legends zijn? En misschien dan ook voor de PSquote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja daar heb je zeker wel een punt. Had ik trouwens niet gedacht. Misschien vanaf september ook maar op de playstation 4 fifa halen, dan maar geen legends want die zijn ook niet te betalen
Ja precies. Dat weet je inderdaad ook nog niet. Mocht er wel legends komen op de playstation dan ga ik overstag, haal ik wel weer een Playstation 4 en Fifa erbijquote:Op maandag 5 mei 2014 16:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wie zegt dat er in Fifa 15 weer legends zijn? En misschien dan ook voor de PS
Je had de PS4 toch al verkocht?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja daar heb je zeker wel een punt. Had ik trouwens niet gedacht. Misschien vanaf september ook maar op de playstation 4 fifa halen, dan maar geen legends want die zijn ook niet te betalen
Ja dat klopt maar dan haal ik de console wel weer eind september wanneer Fifa 15 uitkomt, kan ik op beide consoles fifa spelenquote:
Ach ja, waarom ook nietquote:Op maandag 5 mei 2014 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dan haal ik de console wel weer eind september wanneer Fifa 15 uitkomt, kan ik op beide consoles fifa spelen
Lol bullshitquote:Op maandag 5 mei 2014 16:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Komt omdat de ps4 beter beschikbaar is dan de Xbox one.
Driveclub komt dan ook rond die tijd uit dus dat komt goed uitquote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een baas.
PS4 verkopen en eind september weer kopen.nice.
En anderen in het forum zijn te arm, of ze mogen geen PS4 kopen van hun partnerquote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een oude schoolvriend heeft de spierziekte ALS en zit dus ook in de Wajong en komt amper rond en zit in een crappy huisje en moet bedelen voor een trappenlift.. en jij kan gewoon alles kopen wat je hartje begeert.
Maver stimuleert gewoon de economie. Daar moeten we hem dankbaar voor zijn, want dat geeft weer meer werkgelegenheid. Dan kunnen anderen dus weer aan het werkquote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een oude schoolvriend heeft de spierziekte ALS en zit dus ook in de Wajong en komt amper rond en zit in een crappy huisje en moet bedelen voor een trappenlift.. en jij kan gewoon alles kopen wat je hartje begeert.
Twijfel of ik hem nu koop of in september.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:32 schreef wieisboos het volgende:
PS4 is hier op voorraad als mensen hem nog willen http://www.sony.nl/buy/playstation-4
Ik hou me in. Puur omdat ik EA het niet gun om mij 2 keer Fifa te verkopen. En ik ben arm.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Twijfel of ik hem nu koop of in september.
koop dan tweedehandsquote:Op maandag 5 mei 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou me in. Puur omdat ik EA het niet gun om mij 2 keer Fifa te verkopen. En ik ben arm.
Tijdje geleden waren de tweedehands PS4's nog duurder dan de oorspronkelijke prijsquote:
Ik denk dat hij 2de hands FIFA bedoeldquote:Op maandag 5 mei 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijdje geleden waren de tweedehands PS4's nog duurder dan de oorspronkelijke prijsPlus, die ¤ 399 is leuk psychologisch geprijsd, je koopt er natuurlijk een spelletje bij, je wilt online, dus een abbo, wellicht een tweede controller... De 3 waar de prijs mee begon wordt makkelijk een 5.
Pvda stemmen deed ik gelukkig al nooitquote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hou me in, en stem nooit meer PvdA
Duh, ik ook niet natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pvda stemmen deed ik gelukkig al nooit
Als je daarop stemt, mag je inderdaad zeker 4 jaar niet meer klagen over uitkeringstrekkers of allochtonen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pvda stemmen deed ik gelukkig al nooit
Wist niet dat jij Fernando Ricksen kende joh.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft hij dat ook dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wist niet dat jij Fernando Ricksen kende joh.
Tuurlijk kent hij die. Fernando kent hem alleen nietquote:Op maandag 5 mei 2014 17:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wist niet dat jij Fernando Ricksen kende joh.
'xbox record that' - LitmanenAFCAquote:
o, wat doet ie dan? Laatste 15 min of?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Xbox snap Game DVR bedoel je denk ik
RAAP ME OPPPquote:Op maandag 5 mei 2014 17:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk kent hij die. Fernando kent hem alleen niet
Dan kun je 3, 5 of 10 minuten recorden. Als je alleen record that zegt dan neemt hij de laatste 30 secondenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
o, wat doet ie dan? Laatste 15 min of?
Kun je ook gewoon streamen via Twitch? En is dat dan onbeperkt of ook met een tijdslimiet?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan kun je 3, 5 of 10 minuten recorden. Als je alleen record that zegt dan neemt hij de laatste 30 seconden
Yup en onbeperktquote:Op maandag 5 mei 2014 17:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon streamen via Twitch? En is dat dan onbeperkt of ook met een tijdslimiet?
Dan is je HD zo vol denk dat het daarom niet kanquote:Op maandag 5 mei 2014 17:12 schreef Zhano het volgende:
Wel skeer (bij beide) dat je niet gewoon onbeperkt (of iig min een uur) kunt cappen in HD
Inderdaad, je zou eigenlijk net zo lang moeten kunnen opnemen als de vrije ruimte op je hardeschijf.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:12 schreef Zhano het volgende:
Wel skeer (bij beide) dat je niet gewoon onbeperkt (of iig min een uur) kunt cappen in HD
500GB is meer dan genoeg voor opnames van enkele uren.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is je HD zo vol denk dat het daarom niet kan
Zo'n geweldenaar als Ronaldo op LMquote:
Klopt, maar dat is niet het enige wat op die HD moet staan he.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
500GB is meer dan genoeg voor opnames van enkele uren.
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:15 schreef Roypsv het volgende:
Kan iemand een team voor me maken Met Ronaldo/messi/aguero ?
Heb je serieus voor 100 euro coins gekocht ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:15 schreef Roypsv het volgende:
Kan iemand een team voor me maken Met Ronaldo/messi/aguero ?
De helft is ook genoeg voor minimaal 5 uur.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet het enige wat op die HD moet staan he.
Val dan lekker dood joh, kut vent.quote:
Dat klopt snap ook niet waarom het niet onbeperkt is maar dat zal er wel mee te maken hebbenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De helft is ook genoeg voor minimaal 5 uur.
Gewoon gedaan om die HD PVR zooi niet nutteloos te maken denk ik. Anders verkopen die gasten van elgato ook helemaal niks meer.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt snap ook niet waarom het niet onbeperkt is maar dat zal er wel mee te maken hebben
En jij denkt dat Microsoft en Sony aan zulke voor hun "kleine" bedrijven denken?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon gedaan om die HD PVR zooi niet nutteloos te maken denk ik. Anders verkopen die gasten van elgato ook helemaal niks meer.
Gewoon exteren USB koppelenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
500GB is meer dan genoeg voor opnames van enkele uren.
Feyenoord tactiek? Welke spelers heb je en hoe speel je precies? (Counter, pressure)quote:Op maandag 5 mei 2014 17:27 schreef TBakkert het volgende:
Ik speel een 5atb nu. Best prima. TOTS Terry is echt een beest.
gewoon hoge steekballen tactiekquote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Feyenoord tactiek? Welke spelers heb je en hoe speel je precies? (Counter, pressure)
thanks. bazen team, zou het mogelijk zijn om daar dani alves nog in te passen ?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
En dan kan je nog heel veel veranderen als je wil.
Pepe en Ramos omdraaien, Pepe er uit -> Miranda er inquote:Op maandag 5 mei 2014 17:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
thanks. bazen team, zou het mogelijk zijn om daar dani alves nog in te passen ?
Dat werkt altijd, maar ik bedoel met 433 (5) speel ik pressure en 433 (3) counter. En daar pas je je spelers op aan.quote:
Dan moet je Pique pakken.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
thanks. bazen team, zou het mogelijk zijn om daar dani alves nog in te passen ?
Miranda kan niet ivm navasquote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Pepe en Ramos omdraaien, Pepe er uit -> Miranda er in
Oja, iddquote:Op maandag 5 mei 2014 17:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Miranda kan niet ivm navaspique kan wel
boy him noooooowquote:
oh dacht dat je al langer fut speelde dan vandaagquote:Op maandag 5 mei 2014 18:08 schreef Roypsv het volgende:
sta ik op een normale cr7 te biden. bied iemand ineens 2.5 miljoen wtf.
OH MIJN GOD STOP DE PERS BEL DE KRANT OMG OMG OMG OMG OMGquote:
Godverquote:Op maandag 5 mei 2014 18:22 schreef Maver24 het volgende:
oh lol, hij laat een tweet zien van 3 december, wat een oetlul man
Echt niet hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gast, je neemt het echt te serieus allemaal
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Roy is echt de standaard dure spelers tegenstander![]()
Altijd focking slecht.
32.5?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |