is Something in the water?quote:
En al doe je dat wel... Moet jij weten, het is jouw account. Wie het niet leuk vindt, ontvolgt je, zo simpel is het.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik tweet toch ook niet elke dag 'Huis -> Stage'?
Hoezo niet kunnen luisterenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het zo jammer dat ik hier niet kan luisteren
Hij zit continu met die lekkere collega van hem te lullenquote:
ik zit midden op de belvloer zonder radio in de buurt en de bedoeling is dat ik gesprekken van agent meeluister...quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En al doe je dat wel... Moet jij weten, het is jouw account. Wie het niet leuk vindt, ontvolgt je, zo simpel is het.
Hij heeft dit programma niet eens in de hand op het moment. En dat is nou net zo mooi!quote:
vrijquote:Op maandag 5 mei 2014 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij zit continu met die lekkere collega van hem te lullen
Ghettoblaster meequote:Op maandag 5 mei 2014 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit midden op de belvloer zonder radio in de buurt en de bedoeling is dat ik gesprekken van agent meeluister...
eigenlijk wel! wat willen ze doen? me ontslaan?quote:
Zouden ze kunnen doen, dan zijn ze jou ook niets verschuldigd.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk wel! wat willen ze doen? me ontslaan?![]()
k hou me ook wel in hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zouden ze kunnen doen, dan zijn ze jou ook niets verschuldigd.
Als ze jou ontslaan omdat je functie opgeheven wordt of omdat er geen werk meer voor je is zijn ze je wel dingen verschuldigd.
Ik zou je maar gedragen als ik jou was.
zou allebei kunnen. er kan dus wat gebruissporen opzitten en wellicht ie al helemaal voorgeïnstalleerd. om dat zeker te weten kun je het beste de winkel contacteren of ff een linkje naar de laptop in kwestie posten. wellicht dat iemand er iets mee kanquote:Op maandag 5 mei 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een laptop aan het uitzoeken. Nu heb ik er een gevonden die ik wil hebben. Ik kan hem gewoon gewoon kopen compleet nieuw of in de outlet voor 100 euro goedkoper. Bij de tekst staat "Product is als nieuw, enkel uit de verpakking geweest." Iemand een idee wat dit betekent? Is het een demo model geweest? Of heeft iemand deze thuis gehad en weer terug gestuurd?
Bellen..quote:Op maandag 5 mei 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een laptop aan het uitzoeken. Nu heb ik er een gevonden die ik wil hebben. Ik kan hem gewoon gewoon kopen compleet nieuw of in de outlet voor 100 euro goedkoper. Bij de tekst staat "Product is als nieuw, enkel uit de verpakking geweest." Iemand een idee wat dit betekent? Is het een demo model geweest? Of heeft iemand deze thuis gehad en weer terug gestuurd?
Ik ga geen 0900 nummer bellen vanuit Portugal, ik lijk wel gek.quote:
Twitter dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga geen 0900 nummer bellen vanuit Portugal, ik lijk wel gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |