Hij kan toch zelf rekenen en zo slim zijn om alleen dingen te proberen die binnen budget passen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar het gaat er ook om dat het budgettechnisch een beetje klopt. TS overweegt zelfs een Sony A7r. 130% van je budget besteden aan alleen een body, lekker slim.
Eerder 35% en de rest aan objectieven, statief, geheugen, wellicht externe harddisks want je gaat het allemaal nodig hebben.
Blijkbaar niet, anders zou hij geen gh4 of a7r overwegen met een budget van 1750 euro.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij kan toch zelf rekenen en zo slim zijn om alleen dingen te proberen die binnen budget passen.
En ik dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nietz & Sus ik geef jullie groot gelijk hoor, jullie hebben onderbouwende constructieve mogelijkheden aangegeven.
Er is maar een manier waarop hij daar achter komt. En ik denk dat jullie hem daar genoeg op gewezen hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zou hij geen gh4 of a7r overwegen met een budget van 1750 euro.
Jep, maar wat ik niet begrijp is waarom hij de vraag stelt terwijl hij toch steeds bij de gh4 blijft?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er is maar een manier waarop hij daar achter komt. En ik denk dat jullie hem daar genoeg op gewezen hebben.
Geen idee ik kan niet in zijn hoofd kijken. Maar denk act hij daar zijn zinnen op gezet heeft :-)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jep, maar wat ik niet begrijp is waarom hij de vraag stelt terwijl hij toch steeds bij de gh4 blijft?
Het is een panasonic spamaccount stiekemquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jep, maar wat ik niet begrijp is waarom hij de vraag stelt terwijl hij toch steeds bij de gh4 blijft?
Zou wel heftige pr zijn, op allemaal fora op deze manier spammen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is een panasonic spamaccount stiekem
Oh dacht dat jij dezelfde aanpak had voor Canonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zou wel heftige pr zijn, op allemaal fora op deze manier spammen.
Nee, ik krijg alleen 5% van elke 600d die door mij wordt verkocht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij dezelfde aanpak had voor Canon![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij dezelfde aanpak had voor Canon![]()
Dat verklaartquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee, ik krijg alleen 5% van elke 600d die door mij wordt verkocht.
Hehe nee Canon heeft zo'n onzin niet nodig. Een superieur merk hoeft amper aan marketing te doen.quote:
Je zoekt uitvluchten, je negeert de serieus bedoelde adviezen van kenners en blijft maar vast houden aan het 'camera op nummer 1' principe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:02 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen hoor, maar ik bedenk met net... waar? Bijvoorbeeld MediaMarkt heeft alleen maar Canon, Sony (een paar) en Nikon camera's... Camera.nl (Klein.nl) heeft wel veel, maar mijn ervaring leert dat die verkopers je te snel ompraten en niet echt objectief advies geven, wat nou echt handig voor mij is... En huren, ik woon best in een klein afgelegen dorpje (weinig grote steden in de buurt)... zou niet weten waar dat kanMaar ik vind het oprecht een goede tip!
Al zou het maar een telefoonfilmpje zijn over hoe kut het leven in zo'n afgelegen dorpje isquote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je zoekt uitvluchten, je negeert de serieus bedoelde adviezen van kenners en blijft maar vast houden aan het 'camera op nummer 1' principe.
Daarbij wil je ook niet echt leren en neemt dit advies van huren ook al niet serieus.. Niet om je af te branden, maar als jij regiseur wil worden, moet je dingen gaan verzetten, uit je slaapkamer kruipen en moeite doen om iets te bereiken. Je kan niet van pappie en mammie afhankelijk blijven.
Als je indd in zo'n klein dorpje woont, ver van de bewoonde wereld > pak je fiets > ga fietsen naar eerste de beste woonplaats met snelweg of provinciale weg > GA LIFTEN (zie dit topique)
Als je echt regisseur wil worden, moet je wel verdomd meer lef en ambitie tonen dan dit 'maar ik woon in een klein kutdorp' geklaag !
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:46 schreef Vasse het volgende:
Unites,
Heb je deze short film al eens gezien ?
Helaas, want jouw manier van schrijven is echt tenenkrommend.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:58 schreef mental het volgende:
is het niet verstandiger hier gewoon niet meer op unites te reageren tot hij met beeldmateriaal
aan komt zetten??
just saying.....