Bwahaha, soberzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:04 schreef SunChaser het volgende:
We weten ook dat jij een trollacount van Nietzman bent
dat bedoel ik dus.. daar reageert hij niet opquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja heb verdorie niet voor niks een serieuze reactie gegeven....
Gast je lapt alle serieuze reacties aan je laars, de meeste reageer je nieteens op. En áls je er al op reageert is het alleen "bedankt", zonder enige inhoudelijke reactie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:26 schreef Unites het volgende:
Wat leuk.
Kijk, als ik zulke reacties wou met die inhoud, dan was ik wel naar ONZ gegaan hoor
Ik blijf er in trappen.. Echtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:47 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.. daar reageert hij niet op
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast je lapt alle serieuze reacties aan je laars, de meeste reageer je nieteens op. En áls je er al op reageert is het alleen "bedankt", zonder enige inhoudelijke reactie.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:50 schreef Unites het volgende:
maar ik vind het wel een goede tip. Bedankt!
Serieuze reacties plaatsen, moeten wij dat dan?quote:
Oh en iemand bedanken voor de tip is niet meer dan genoeg?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Serieuze reacties plaatsen, moeten wij dat dan?
"Ja ik denk dat ik volgende week eens [insert camera naam] ga huren om hem uit te proberen!"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:53 schreef Unites het volgende:
[..]
Wat zou ik dan moeten zeggen volgens jou?
Daar heeft niemand wat aan, een inhoudelijke reactie wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:54 schreef Unites het volgende:
[..]
Oh en iemand bedanken voor de tip is niet meer dan genoeg?
Onnodig bash topic? Ik heb nog nooit zo'n starre reacties gezien in een topic, en dan ook nog beledigd zijn als 3 reacties niet on-topic zijn, maar zelf met 0,0 inhoud aan komen zetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed we hebben de oplossing nog niet gevonden voor TS. Laten we het géén onnodig bash topic maken.
3? 50% van dit topic is offtopic.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Onnodig bash topic? Ik heb nog nooit zo'n starre reacties gezien in een topic, en dan ook nog beledigd zijn als 3 reacties niet on-topic zijn, maar zelf met 0,0 inhoud aan komen zetten.
Maar het gaat er ook om dat het budgettechnisch een beetje klopt. TS overweegt zelfs een Sony A7r. 130% van je budget besteden aan alleen een body, lekker slim.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk dat TS gewoon eens het een en ander uit moet proberen. Wij kunnen wel zeggen dit is beter of dat is beter maar dan krijgt hij toch weer 10 verschillende dingen aangeprezen. Enige manier om echt te weten of iets voor je is is door het gewoon te proberen.
Als dat drolletje normaal zou reageren op de suggesties die 'ie krijgt zou men hier misschien in staat kunnen zijn 'm verder te helpen naar een oplossing.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed we hebben de oplossing nog niet gevonden voor TS. Laten we het géén onnodig bash topic maken.
Dat zou ik wel willen hoor, maar ik bedenk met net... waar? Bijvoorbeeld MediaMarkt heeft alleen maar Canon, Sony (een paar) en Nikon camera's... Camera.nl (Klein.nl) heeft wel veel, maar mijn ervaring leert dat die verkopers je te snel ompraten en niet echt objectief advies geven, wat nou echt handig voor mij is... En huren, ik woon best in een klein afgelegen dorpje (weinig grote steden in de buurt)... zou niet weten waar dat kanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk dat TS gewoon eens het een en ander uit moet proberen. Wij kunnen wel zeggen dit is beter of dat is beter maar dan krijgt hij toch weer 10 verschillende dingen aangeprezen. Enige manier om echt te weten of iets voor je is is door het gewoon te proberen.
Kijk of vrienden een body hebben. Ik heb nog een 550d in m'n studio liggen, verschilt buiten een paar minder kleine dingen en geen uitklapbaar scherm weinig met de 600d. Van mij kun je best een dagje langskomen en dat ding gebruiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:02 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen hoor, maar ik bedenk met net... waar? Bijvoorbeeld MediaMarkt heeft alleen maar Canon, Sony (een paar) en Nikon camera's... Camera.nl (Klein.nl) heeft wel veel, maar mijn ervaring leert dat die verkopers je te snel ompraten en niet echt objectief advies geven, wat nou echt handig voor mij is... En huren, ik woon best in een klein afgelegen dorpje (weinig grote steden in de buurt)... zou niet weten waar dat kanMaar ik vind het oprecht een goede tip!
Volgens mij hebben vrienden van me niet echt interesse voor de foto- en videografie. Maar je aanbod vind ik wel heel aardig en handig. Ik zal er even over nadenkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kijk of vrienden een body hebben. Ik heb nog een 550d in m'n studio liggen, verschilt buiten een paar minder kleine dingen en geen uitklapbaar scherm weinig met de 600d. Van mij kun je best een dagje langskomen en dat ding gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |