Ging lezen om hem vervolgens helemaal af te branden, maar:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:
http://www.revu.nl/nu-in-(...)k-een-racist-column/
Jij drinkt toch ook rose bier? VUILE HIPSTER.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die stomme hipsters, al die biologisch verantwoorde koffietentjes, en dat oeverloze gezeik op de bomvolle terrassen onder het genot van ingewikkelde witbiertjes en rosé – wat proberen jullie elkaar toch te bewijzen? Ik snap er werkelijk geen kut van.
Zó kankertrue.
gr gr,
geboren en getogen Amsterdammer
its funny thoquote:
Zitten wel wat pareltjes bij die comments.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:
http://www.revu.nl/nu-in-(...)k-een-racist-column/
Een uur later pas?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:27 schreef Gridlok het volgende:
Snap sowieso niet waarom je in de mond van je partner klaar wil komen, uur later zit je er met je eigen tong in.
Bier en/of rosé, niet rosébierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij drinkt toch ook rose bier? VUILE HIPSTER.
Huahuahaa see what you did there xDquote:
Ja vooral ingaan op details die er alleen maar bij staan ter ondersteuning voor mensen met een laag IQ.quote:
Vies van jezelf zijn tijdens de seksquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:27 schreef Gridlok het volgende:
Snap sowieso niet waarom je in de mond van je partner klaar wil komen, uur later zit je er met je eigen tong in.
Hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja vooral ingaan op details die er alleen maar bij staan ter ondersteuning voor mensen met een laag IQ.
Zeg ik niet, zeg alleen dat het idee dat ik m'n eigen zaad terug kan verwachten en dan in de zone van de mond vind ik een beetje " meh meh "quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vies van jezelf zijn tijdens de seks. Ben toch clean as fuck
.
Snap je wel, maar heb daar in the heat of the moment wel schijt aan =$. Sowieso spoelt ze altijd wel weg met drinken oid d'rnaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg ik niet, zeg alleen dat het idee dat ik m'n eigen zaad terug kan verwachten en dan in de zone van de mond vind ik een beetje " meh meh "
Omdat dat fuckin lekker is. Heb wel eens meteen daarna gezoend en dat was wat minder lekker....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:27 schreef Gridlok het volgende:
Nope, en ik ben ook allang niet meer blond.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was jij gisteren in zwolle bij dat festival?
Eet mijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat zal ik chappen? Heb KFC bonnetjes gehad, maar ook wel zin in pasta met spekjes en kaassaus oid.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging lezen om hem vervolgens helemaal af te branden, maar:
Die stomme hipsters, al die biologisch verantwoorde koffietentjes, en dat oeverloze gezeik op de bomvolle terrassen onder het genot van ingewikkelde witbiertjes en rosé – wat proberen jullie elkaar toch te bewijzen? Ik snap er werkelijk geen kut van.
Zó kankertrue.
gr gr,
geboren en getogen Amsterdammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |