Lachen gieren brullenquote:
Lijkt me nog vandaag en volgende week want we zijn vandaag alweer bij Uruguay v Nederland.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lachen gieren brullen
Je snapt wat ik bedoel
Ah, logische redenatiequote:Op zondag 11 mei 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me nog vandaag en volgende week want we zijn vandaag alweer bij Uruguay v Nederland.
Uh.quote:
Nee, er is geen studio sportzomer in Braziliëquote:Op zondag 11 mei 2014 21:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit Sjek niet in Brazilië met een show opgenomen in een resort met kamerplanten?
Ik moest nog lachen ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:24 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met Ronald de Boer, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Ronald Mulder en als presentator natuurlijk Ronald van Gelder
WAAROM NIET?!?!?!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, er is geen studio sportzomer in Brazilië
Het is een beetje een rare dag vandaag. Daar zal het aan liggen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft de here God met je humor gedaan?
geen idee Er is nog genoeg geld over bij de NOS aangezien ze voor een prikkie de ED samenvattingen hebben gekochtquote:
Ronald Mulder.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:24 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met Ronald de Boer, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Ronald Mulder en als presentator natuurlijk Ronald van Gelder
Brons halen in sotsji is primaquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:24 schreef Evertjan het volgende:
NEC is meestal een easy 6 points voor Ajax. Misschien daarom.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lachen om NEC.
Ajacied422 vindt dit niet leuk
Kutprogramma is datquote:
Met Barbara Barend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |