Wel zwarte kit dan.quote:
Alles goed schoonmaken, daarna vetvrij maken en smeren met de kit. Ik zou het in 4 of 5 keer doen. Steeds een dikkere laag.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef MarkyB het volgende:
[..]
De opening lijkt mij te groot voor kit, mijn vinger past er zo onderdoor.
hoe heb je dat met de afvoer gedaan?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:33 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar de profielen zitten tegen de grond en de douchewand overal even diep in de U-profielen.
Zoals je op de foto kan zien is de grond niet vlak:
[ afbeelding ]
De wand staat er zo in, zonder douchebak.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe heb je dat met de afvoer gedaan?
het putje zit binnen je douchedeuren dus? Op de foto lijkt het alsof het putje ver uit de hoek ligt. Vandaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:48 schreef MarkyB het volgende:
[..]
De wand staat er zo in, zonder douchebak.
Klopt.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het putje zit binnen je douchedeuren dus? Op de foto lijkt het alsof het putje ver uit de hoek ligt. Vandaar.
ok vandaarquote:Op zondag 4 mei 2014 22:58 schreef MarkyB het volgende:
Vandaag getest maar het water komt er toch onderdoor. Een matje of handdoek wordt dan zeiknat.
Is dat waterbestendig? Of is dat makkelijk om later tegenaan te kitten?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:26 schreef john2406 het volgende:
Zou je het niet met compriband dichten kunnen?
http://www.mijnwebwinkel.(...)dichtings-materiaal/
Het word langs de kozijnen en bij delecatie voegen gebruikt aan de buitenzijde, dus waterbestendig zal het zijn, maar of het echt water tegenhoud?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:24 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Is dat waterbestendig? Of is dat makkelijk om later tegenaan te kitten?
Compriband i.d.d. En als dat goed zit (evt. testen met een douchebeurt) en alles droog, er overheen kitten. Er is speciale sanitairkit, maar ik zie niet het voordeel daarvan t.o.v. zuurvrije heldere siliconenkit. Neem dan een profi merk: Den Braven bijvquote:Op maandag 5 mei 2014 13:26 schreef john2406 het volgende:
Zou je het niet met compriband dichten kunnen?
http://www.mijnwebwinkel.(...)dichtings-materiaal/
Zo werkt dat helaas niet. Wel eens geprobeerd om over een bestaande kitlaag heen te kitten? Dat hecht niet en kan je zo weer lostrekken als het droog is. Je zal het dus in een laag moeten aanbrengen.quote:
met een stukje kunstof met wat vaseline waar de kit niet aan hecht kan je prima een schotje maken zodat je minder hoeft te pielenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:18 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Zo werkt dat helaas niet. Wel eens geprobeerd om over een bestaande kitlaag heen te kitten? Dat hecht niet en kan je zo weer lostrekken als het droog is. Je zal het dus in een laag moeten aanbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |