Wel zwarte kit dan.quote:
Alles goed schoonmaken, daarna vetvrij maken en smeren met de kit. Ik zou het in 4 of 5 keer doen. Steeds een dikkere laag.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef MarkyB het volgende:
[..]
De opening lijkt mij te groot voor kit, mijn vinger past er zo onderdoor.
hoe heb je dat met de afvoer gedaan?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:33 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar de profielen zitten tegen de grond en de douchewand overal even diep in de U-profielen.
Zoals je op de foto kan zien is de grond niet vlak:
[ afbeelding ]
De wand staat er zo in, zonder douchebak.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe heb je dat met de afvoer gedaan?
het putje zit binnen je douchedeuren dus? Op de foto lijkt het alsof het putje ver uit de hoek ligt. Vandaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:48 schreef MarkyB het volgende:
[..]
De wand staat er zo in, zonder douchebak.
Klopt.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het putje zit binnen je douchedeuren dus? Op de foto lijkt het alsof het putje ver uit de hoek ligt. Vandaar.
ok vandaarquote:Op zondag 4 mei 2014 22:58 schreef MarkyB het volgende:
Vandaag getest maar het water komt er toch onderdoor. Een matje of handdoek wordt dan zeiknat.
Is dat waterbestendig? Of is dat makkelijk om later tegenaan te kitten?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:26 schreef john2406 het volgende:
Zou je het niet met compriband dichten kunnen?
http://www.mijnwebwinkel.(...)dichtings-materiaal/
Het word langs de kozijnen en bij delecatie voegen gebruikt aan de buitenzijde, dus waterbestendig zal het zijn, maar of het echt water tegenhoud?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:24 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Is dat waterbestendig? Of is dat makkelijk om later tegenaan te kitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |