Met zwart aan wordt je niet direct voor ober aangezien als je daarna gaat stappen!quote:Op maandag 5 mei 2014 20:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Ronnie heeft altijd een wit shirt aan in de ochtend / middag en een zwart shirt in de avond?
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met zwart aan wordt je niet direct voor ober aangezien als je daarna gaat stappen!
De kapper is ook langsgekomen geloof ik. Ziet er heel wat verzorgder uit dan eerder in het toernooi, voor de foto's na afloop natuurlijk. Maar hij moet wel even de hogere versnelling terugvinden.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met zwart aan wordt je niet direct voor ober aangezien als je daarna gaat stappen!
Wordt nu gewoon genant om te zien af en toe, slaat echt nergens meer op.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:19 schreef komrad het volgende:
Ronnie speelt niet goed vandaag, maar wat heeft Selby veel geluk zeg. Run of the ball zoals hij nooit meer zal krijgen.
Het is wel typisch Ronnie. Geniaal als 'ie geconcentreerd bezig is, maar als 'ie er met zijn hoofd niet bij is, of geïrriteerd raakt, lijkt het nergens op.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wordt nu gewoon genant om te zien af en toe, slaat echt nergens meer op.
Dat is ook waar! Van de week ook al aan gerefereerd, maar dan wordt o.a. z'n safety-game wat slordig en snel.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel typisch Ronnie. Geniaal als 'ie geconcentreerd bezig is, maar als 'ie er met zijn hoofd niet bij is, of geïrriteerd raakt, lijkt het nergens op.
Ik dacht eigenlijk dat 'ie nu beter in zijn vel zat, dat leek er iig op in een interview met hem dat ik op ES gezien heb. Maar het lijkt er op dat 'ie nog steeds niet mentaal stabiel genoeg is, als het even tegenzit.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is ook waar! Van de week ook al aan gerefereerd, maar dan wordt o.a. z'n safety-game wat slordig en snel.
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |