Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Jij stiekem ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De grote Joep en Frans show. Joep kijkt er ieder jaar naar uit.
De grote ajaxshowquote:
Maar wel met schijtlolligheden hoop ik.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een NOS overzicht dus zonder alle hoogtepunten en dieptepunten
Misschien bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar wel met schijtlolligheden hoop ik.
Studio Ajax!!!quote:Op zondag 4 mei 2014 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze bij de NOS weten dat er nog 17 andere clubs zijn?
de knjb zal ze wel weer betaald hebbenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die boeien niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat FOX doet is tenminste een seizoensoverzicht.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:58 schreef Pascalus het volgende:
Het is toch geen seizoensoverzicht als je alleen maar kools van Ajax laat zien.
Komt straks moppiequote:Op zondag 4 mei 2014 18:58 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:58 schreef Pascalus het volgende:
Jawel hoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:58 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
Maar wat een gejank zeg.Er zijn nog 40-45 minuten over voor andere clubs.
doe dat gewoon tegelijkertijd...quote:Op zondag 4 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
uh nee. Maar dit boeit me gewoon nietquote:
Helaas voor jou boeit het het merendeel van de kijkers wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh nee. Maar dit boeit me gewoon niet
Wie zegt dat?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
boeit het het merendeel van de kijkers wel.
Hansie wil dat ook wel eens doenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:01 schreef Grifte het volgende:
Schreuder wil te graag in beeld, je ziet nog net niet zijn hoofd in beeld als Frank praat, wat Sjek wel eens doet.
Merkwaardige indeling.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
De kijkcijfers tonen inderdaad aan dat mensen het niet eens zijn met het seizoensoverzicht.quote:
GGMM beschouwt zichzelf met zijn goudvissen als "het merendeel van de kijkers".quote:
Wie zegt dat?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso vallen kijkcijfers voor geen reet te vertrouwen.
Mooi.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Speciaal voor Gramulanion even een plaatje van Humberto Tan die meedoet aan Wingsforlife
[ afbeelding ]
Het is inderdaad heel betrouwbaar om een steekproef onder 1245 huishoudens te houden. In die huishoudens staat een kastje waarin je moet aangeven hoeveel er op dat moment naar kijken.quote:
okequote:Op zondag 4 mei 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel betrouwbaar om een steekproef onder 1245 huishoudens te houden. In die huishoudens staat een kastje waarin je moet aangeven hoeveel er op dat moment naar kijken.
WOOOOOOOOOW BETROUWBAAR!!!!!
Waarom die rare overacting?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel betrouwbaar om een steekproef onder 1245 huishoudens te houden. In die huishoudens staat een kastje waarin je moet aangeven hoeveel er op dat moment naar kijken.
WOOOOOOOOOW BETROUWBAAR!!!!!
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom die rare overacting?Je kan toch gewoon normaal doen?
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 16-02-2014 om 17:32:53Na het zien vd beelden! Penalty onthouden! Ook dat zat niet mee! reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:00:01Zeer terleurgesteld! Dankzij het arbitrale trio 2 punten verloren! @Feyenoord reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 11:24:27De AD net gelezen! Fijn om te lezen dat ze de club uit hun stad zo steunen! http://t.co/r4mMw5kb2s reageer retweet
Totaal onrealistisch beeld van de competitie dus.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, alleen nog maar over Ajax en nu dus Feyenoord.
uh, oké.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:07 schreef Heeinz het volgende:
FEYENOORD GAAT VOOR HET LANDSKAMPIOENSCHAP HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik zal mijn tv even laten nakijken danquote:Op zondag 4 mei 2014 19:08 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord is nooit voor het kampioenschap gegaanstom geouwehoer weer.
Dat zegt Koeman net 3 keer.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:08 schreef Dekatria het volgende:
Schaken heeft dit seizoen ongeveer honderd keer gezegd dat hij kampioen wil worden.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:08 schreef Dekatria het volgende:
als ze niet de slechte reeks bij de start hadden dan waren ze nu kampioenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:08 schreef Dekatria het volgende:
Ik doel niet zozeer over wat uitghesproken wordt, maar naar wat men heeft laten zien. Geen woorden maar daden enzoquote:Op zondag 4 mei 2014 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zegt Koeman net 3 keer.
Maar jij zal het ongetwijfeld beter weten.
Uh, juist ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik doel niet zozeer over wat uitghesproken wordt, maar naar wat men heeft laten zien. Geen woorden maar daden enzo
vertegenwoordigt*quote:Op zondag 4 mei 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, juist ja.
Ik had het over de woorden van de trainer. Die jullie club vertegenwoordigd.
Uh, oké. Ik dus niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, juist ja.
Is FCG ook overkomen, maar was de schuld van Higler.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Punten verliezen tegen RKC is wel heel treurig
*vertegenwoordigtquote:Op zondag 4 mei 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, juist ja.
Hitler?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is FCG ook overkomen, maar was de schuld van Higler.
Daaromquote:Op zondag 4 mei 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is FCG ook overkomen, maar was de schuld van Higler.
Nickgod zeker MOTMquote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarom
FC Groningen treft geen blaam
Nickgod was goed he gister?
Nick komt nog wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eindelijk beelden.
Alleen van een onkarakteristiek moment.
als voetbal koefnoen word dan haak ik af aldus Ron Jansquote:Op zondag 4 mei 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
Ah, Jans is een grappig toneelstukje aan het opvoeren.
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Ron Jans absoluut niet grappig.
alleen met een nieuw stadion zei diequote:Op zondag 4 mei 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, dit was ook grappig met Heracles tegen Twente. Jan Smit die even weer iedereen rustig houdt.
Wisten jullie nog dat Jan Smit had gezegd dat Heracles best het linkerrijtje kon halen?
De gemeente is schuldig aan het feit dat ze daar nog niet staanquote:Op zondag 4 mei 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, dit was ook grappig met Heracles tegen Twente. Jan Smit die even weer iedereen rustig houdt.
Wisten jullie nog dat Jan Smit had gezegd dat Heracles best het linkerrijtje kon halen?
Ajax Feyenoord en PSV hebben punten verloren tegen RKCquote:Op zondag 4 mei 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Punten verliezen tegen RKC is wel heel treurig
Davy zal dit vast weer proberen te ontkennen.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
PSV had hier gevraagd om een makkelijke tegenstander.
Beter thuis gelijk dan thuis verliezen tijdens je honderdjarig bestaanquote:Op zondag 4 mei 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
Auw, dit doet pijn zeg.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter thuis gelijk dan thuis verliezen tijdens je honderdjarig bestaan
Ajax domineerde er compleet tegenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha PSV verloor van de directe degradant.
Haha.
Je evaluatie is in volle gang. Je zal spoedig worden ingelicht.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ehm. oke.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je evaluatie is in volle gang. Je zal spoedig worden ingelicht.
Wel je handschoenen aandoen he.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je evaluatie is in volle gang. Je zal spoedig worden ingelicht.
Ingelicht, niet doorgelicht. Dat laat ik aan jou over.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel je handschoenen aandoen he.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV was kansloos tegen Feyenoord dit seizoen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:25 schreef Grifte het volgende:
Een stagiar heeft ook weer even mogen knutselen aan een filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Posten. Moet ik nog langer naar De Boer kijkenquote:MIKE VAN DUINEEEEEEEEN!!!! JAAAAAAAAAA GOAAAAAAAAAAAAL BOEM KOEKOEK!!!!!!
RATATATATATATATATATATATATATATATA
Echt hèquote:Op zondag 4 mei 2014 19:25 schreef Grifte het volgende:
Een stagiar heeft ook weer even mogen knutselen aan een filmpje
Seizoensoverzichten zijn sowieso waardeloos.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd geen seizoensoverzicht.
die van FOX niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Seizoensoverzichten zijn sowieso waardeloos.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |