SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Gadverdammequote:Op zondag 4 mei 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ripje_in_zuid_afrika
WTF filmpje van de dag
Tyfes!quote:Op zondag 4 mei 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
GVDGaat dat klote real nog kampioen worden ook
Ik heb er even over nagedacht, en besloten dat ik er geen seconde minder om zal slapen.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
GVDGaat dat klote real nog kampioen worden ook
Ok, staat genoteerd.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht, en besloten dat ik er geen seconde minder om zal slapen.
Zou me echt verbazen als hij er in staat bij het WK straks...aardige CB, dramatische RBquote:
De vorm is een beetje weg bij de Belgen en dan nog een paar blessures..quote:Op zondag 4 mei 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou me echt verbazen als hij er in staat bij het WK straks...aardige CB, dramatische RB
Gewoon alle ballen op Edenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De vorm is een beetje weg bij de Belgen en dan nog een paar blessures..
WK komt een jaar te laat voor de meeste Belgen. Alleen Courtois, Nainggolan (maar die speelt toch amper bij de nationale ploeg) en Hazard zijn echt beter geworden, al blijft die laatste veel te wisselvallig. Vertonghen, Fellaini, Toby, De Bruyne, Benteke (los van die blessure nu), Dembele waren vorig jaar allemaal veel beter in vorm. Vermaelen is er ook niet beter op geworden en Lukaku was eind vorig jaar veel beter in vorm dan hij nu is. Van zijn vorm voor de winterstop is weinig over.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De vorm is een beetje weg bij de Belgen en dan nog een paar blessures..
Zo slecht is die Ba eigenlijk helemaal niet. Alleen elke spits bij Chelsea speelt gewoon kut.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:45 schreef ThadCastle het volgende:
PotS zou echt deze wedstrijd moeten kijken. Dan kan hij zien hoe slecht Ba is
Patrick Bamford zou het niet veel slechter doenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo slecht is die Ba eigenlijk helemaal niet. Alleen elke spits bij Chelsea speelt gewoon kut.
Ligt aan de spelers die er om heen staanquote:Op zondag 4 mei 2014 19:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iemand nog eem goede suggestie voor CM in 4-3-3(3). Gebruik/misbruik nu Eriksen en Di Natale voor die rol. Nasri ook soms. Aanvallend ingestelde speler lijkt me wel het best denk ik?
Mwah, een box-to-box middenvelder is het beste in mijn ogen. In ieder geval niet iemand die helemaal niets kan qua verdedigen, maar dat komt vooral ook omdat ik er geen kloot van kanquote:Op zondag 4 mei 2014 19:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iemand nog eem goede suggestie voor CM in 4-3-3(3). Gebruik/misbruik nu Eriksen en Di Natale voor die rol. Nasri ook soms. Aanvallend ingestelde speler lijkt me wel het best denk ik?
volgens mij nietquote:Op zondag 4 mei 2014 19:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Vraagje. Ik speel sinds kort FUT op mijn iPhone. Kan ik met hetzelfde team en Origin account op de PS3 spelen?
Dat verdedigen doen die VCM's wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, een box-to-box middenvelder is het beste in mijn ogen. In ieder geval niet iemand die helemaal niets kan qua verdedigen, maar dat komt vooral ook omdat ik er geen kloot van kan
In de comments daarbij is wel veel verwarring, maar klopt wat er staat dus gewoon?quote:
Ik heb eigenlijk niet verder gelezenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In de comments daarbij is wel veel verwarring, maar klopt wat er staat dus gewoon?
Dus; als ze nu alle drie alles winnen is dat wat er gebeurd
Nee, als ze alles winnen dan wordt Real kampioen.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In de comments daarbij is wel veel verwarring, maar klopt wat er staat dus gewoon?
Dus; als ze nu alle drie alles winnen is dat wat er gebeurd
Bohhh genieten.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mooie 2 minuten stilte hier. Prachtig, prachtig. Schitterend.
Correctie: als Real alles wint en Atletico alles wint dan komen ze gelijk op 94 punten en is Atletico kampioen op basis van onderling resultaat. Maar als Real alles wint wordt Barca sowieso geen kampioen. Als Barca op gelijke hoogte komt met de Madrileense clubs (Atletico dus verliest tegen Barca en Real ook ergens verliest) redt Barca het in beide gevallen op onderling resultaat.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, als ze alles winnen dan wordt Real kampioen.
Vidal speelt goed in die rol. Tots ramsey lijkt me daarom ook heel erg goed. Verder vond ik de bruyne en hernanes ook redelijk goed.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
paar wedstrijdjes met hem gespeeld, kon mij niet echt overtuigen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:28 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand if koscielny wel eens geprobeerd? Merk je het gebrek aan kracht heel erg?
Ik dacht zelf aan Götze of Gundogan wellicht. Modric zou ook kunnen maar die staat al in een ander team. En Bale ofzo kan ik niet betalenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vidal speelt goed in die rol. Tots ramsey lijkt me daarom ook heel erg goed. Verder vond ik de bruyne en hernanes ook redelijk goed.
Moet samen met luizquote:Op zondag 4 mei 2014 20:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
paar wedstrijdjes met hem gespeeld, kon mij niet echt overtuigen.
zou ik eerder voor Kompany of TIF caulker gaan. (al hangt dat natuurlijk van chem af)
Nee fuck hem.quote:
JBGSquote:Op zondag 4 mei 2014 21:12 schreef DuTank het volgende:
Als een spits bij mij 1:1 loopt, vind ik het al heel wat
IBGNZG
ik zei: ik ben gewoon niet zo goedquote:
TIF caulker en IF hartquote:Op zondag 4 mei 2014 21:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Moet samen met luiz
[ afbeelding ]
Dit moet het gaan worden, twijfel tussen up suarez en lallana
Maicon rb
Ja, zo scoorde TOTS De Rossi in zijn debuut een hattrickquote:Op zondag 4 mei 2014 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien scoren andere spelers dan wel meer dus dan is het meer een collectief.
shit niet op ramsey geletquote:Op zondag 4 mei 2014 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Voor wie?kos eruit en ramsey heeft 6 chem, luiz eruit en maicon heeft 6 chem
Grgr
Is hij echt zo goed?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, zo scoorde TOTS De Rossi in zijn debuut een hattrick
Ik vind het echt een monster. Maar ik heb denk ik 4 potjes gespeeld met dat team, dus ja.. Kan nog niet echt een oordeel geven. De man is sowieso wel een stofzuiger op het middenveld.quote:
Toevallig ook tots cerci geprobeerd?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het echt een monster. Maar ik heb denk ik 4 potjes gespeeld met dat team, dus ja.. Kan nog niet echt een oordeel geven. De man is sowieso wel een stofzuiger op het middenveld.
In mijn sweatfestijn:quote:Op zondag 4 mei 2014 21:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Toevallig ook tots cerci geprobeerd?
In wat voor team heb je hem sowieso?
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:19 schreef DuTank het volgende:
Nu ik Ozz zie, moet ik aan mijn wedstrijd van vandaag denken. Wij moesten tegen een team vol Turken en die waren echt het sportiefste van de hele competitie
Eentje trapte alleen wel per ongeluk in mijn gezicht, dus zit er nu een schram onder mijn oog
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
In mijn sweatfestijn:
Lewa - Ibarbo
Reus - Schweinie - TOTS De Bossi - Cuadrado
Up Alaba - Up Boateng - Chiellini - Abate
Neuer
Ik wil mijn teams alleen gaan omgooien en de 2 beste spitsen uit het spel bij elkaar voegen: Ibarbo en Zlatan.
Patje Kluivertquote:Op zondag 4 mei 2014 20:49 schreef Rijst het volgende:
Hoi, wie is jullie best scorende spits dit jaar? Die van mij is Jozy Altidore en hij speelt bij Sunderland in de Engelse Premiere League.
De vorige jaren vond ik hem niet zo goed maar dit jaar is het een ware hidden chem. Weinig van zijn stats blinken uit maar toch blijft hij OP. Dus mensen, ik zou zeggen: Buy him now!
[ afbeelding ]
Ja ik ga even puzzelen, heb een vrij lege club en zou het liefste niks meer willen kopenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/74123
Kan hem best in mn team gebruiken
In 41212 moet je die twee best bij elkaar kunnen krijgen
Is ook gewoon cheaten met hem. Ik zou echt geen andere spits kunnen noemen met wie je letterlijk elk type spel kan spelen en toch het gevoel hebt dat jouw spits ook echt uitblinkt op dat onderdeel. : pace abuse, cross abuse, skill, tiki taka, een mix van dit alles..maakt geen fuck uit..kan echt alles.quote:
Straks een potje??quote:Op zondag 4 mei 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook gewoon cheaten met hem. Ik zou echt geen andere spits kunnen noemen met wie je letterlijk elk type spel kan spelen en toch het gevoel hebt dat jouw spits ook echt uitblinkt op dat onderdeel. : pace abuse, cross abuse, skill, tiki taka, een mix van dit alles..maakt geen fuck uit..kan echt alles.
Ben bij moeders op bezoek..gaat niet lukken.quote:
Ik was er gister ook nog hahaquote:Op zondag 4 mei 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben bij moeders op bezoek..gaat niet lukken.
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik ga even puzzelen, heb een vrij lege club en zou het liefste niks meer willen kopen
Maar dat zoek ik zelf straks wel even uit, als het niet lukt vraag ik jullie wel om hulp of advies
en mocht je 5 minuten langer op het internet van d'r of had je weer je kamer onder gekwijld?quote:
oh daarom liep ze zo moeilijkquote:
Dat was het kwijl van je moederquote:Op zondag 4 mei 2014 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en mocht je 5 minuten langer op het internet van d'r of had je weer je kamer onder gekwijld?
Bakt er weinig vanquote:
Dat helpt niet nee. Beetje vergelijkbaar met Sneijder die op LW wordt verneukt bij Gala.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gek he als hij steeds rechtsbuiten wordt gezet?
Ik denk dat ik het wel zwaar zou hebben met die skillaboys op de vleugels jaquote:Op zondag 4 mei 2014 22:22 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar eens proberen
Ben vooral benieuwd naar IF Taarabt.
quote:
Maver en Trapz hebben Tims account overgenomenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel zwaar zou hebben met die skillaboys op de vleugels ja
ach vreet een drolquote:Op zondag 4 mei 2014 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Maver en Trapz hebben Tims account overgenomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
5* skillsquote:Op zondag 4 mei 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel zwaar zou hebben met die skillaboys op de vleugels ja
Wel Hernanes op CAM zetten broeder
Hernanes ga ik overwegen, eerst even kijken hoe Vidal het doet![]()
![]()
RIEPOSTquote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Japanner hier hebben ze al jaren hetzelfde aan. Het staat Park wel goed.![]()
Echt, niet eens een punt van discussie gewoon op die positie johquote:Op zondag 4 mei 2014 22:26 schreef Freire het volgende:
[..]
5* skills
Hernanes ga ik overwegen, eerst even kijken hoe Vidal het doet
Hernanes met zijn 5* weak foot en 4* skills
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibrarboquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef Rijst het volgende:
Hernanes... nog nooit meegespeeld en dat gaat ook nooit gebeuren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Crespoquote:Op zondag 4 mei 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook gewoon cheaten met hem. Ik zou echt geen andere spits kunnen noemen met wie je letterlijk elk type spel kan spelen en toch het gevoel hebt dat jouw spits ook echt uitblinkt op dat onderdeel. : pace abuse, cross abuse, skill, tiki taka, een mix van dit alles..maakt geen fuck uit..kan echt alles.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Die lijkt me ook wel goed ja. 5* weak foot en zijn agility zijn geniaal, maar verder is hij vooral een mindere versie van Kluivert.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Crespo zijn balaanname en passing is wel minder; zijn finishing en heading is echt belachelijk. Nog nooit een spits gehad die daar in de buurt komt.
Samen zijn ze supergoed
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Vandaag stonden er bij Catania 8 Argentijnen, een Uruguayaan, een Slowaak en maar 1 Italiaan in de basis.
#kwartvoorelffeitjeswat is een lach als je van binnen huilt![]()
bohhh RonaldoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste club waarvan? Uit Spanje? Of uit de big leagues? Want in de rest zijn er wel meer clubs..sowieso Red Bull Salzburg.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:53 schreef Freire het volgende:
Real de eerste club die de 100 goals bereikt dit seizoenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb in dit rijtje gekeken:quote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste club waarvan? Uit Spanje? Of uit de big leagues? Want in de rest zijn er wel meer clubs..sowieso Red Bull Salzburg.![]()
![]()
hoe zit het nou met kampioenschap primera division dan als ze volgende week allemaal winnen? te lui om te checkenMet barca atletico dus. ALle 3 kunnen dan kampioen worden?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ze winnen van Valladolid, Celta en Espanyol (moet kunnen) dan worden ze waarschijnlijk alsnog kampioen, want ik denk niet dat Atletico gaat winnen van Barcelona.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef Maver24 het volgende:
Real heeft hier wel het kampioenschap verloren![]()
Er van uitgaande dat Real wint tegen Valladolid, Celta en Espanyol en ook Barca/Atletico volgende week gewoon winnen, dan geldt voor Barca - Atletico datquote:Op zondag 4 mei 2014 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
hoe zit het nou met kampioenschap primera division dan als ze volgende week allemaal winnen? te lui om te checkenMet barca atletico dus. ALle 3 kunnen dan kampioen worden?
Atletico wint = Atletico kampioen
Atletico wint niet = Real kampioen
Barca kan alleen kampioen worden als Real nog een steek laat vallen.![]()
Maar barca gaat ook niet willen dat Real kampioen wordtquote:Op zondag 4 mei 2014 23:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ze winnen van Valladolid, Celta en Espanyol (moet kunnen) dan worden ze waarschijnlijk alsnog kampioen, want ik denk niet dat Atletico gaat winnen van Barcelona.![]()
Barca moet zelf ook winnen om kans te maken, dus die wedstrijd kunnen ze niet weggeven.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar barca gaat ook niet willen dat Real kampioen wordt
Hooguit in de slotfase als Real toch al met ruime cijfers voor zou staan.![]()
Ik denk dat het wel cruciaal gaat zijn. Het gaat zeker meespelenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Barca moet zelf ook winnen om kans te maken, dus die wedstrijd kunnen ze niet weggeven.
Hooguit in de slotfase als Real toch al met ruime cijfers voor zou staan.![]()
In welk team heb je hem staan, ik wil deze kerel ook even kopen maar ik wacht wel even tot wat happy hours of 100k packs hopelijk van de weekquote:![]()
Stel, 80e minuut
Real staat 1-1 gelijk
Barca - Atletico staat 1-1 gelijk
Atletico virtueel kampioen, maar als Real een goal maakt is Real kampioen en als Barca een goal maakt is Barca kampioen. No way dat Barca het weg gaat geven om zeker te zijn dat Real geen kampioen wordt, die gaan gewoon voor hun eigen kans.
Als Real met minstens 2 goals verschil voor zou staan in de slotfase, ja dan zou er misschien "per ongeluk" wel een Atletico goal kunnen vallen, maar in elke andere situatie zie ik dat niet gebeuren.![]()
Alsof ze bij Barca willen dat er een kampioensfeest van een ander team in hun stadion komtquote:Op zondag 4 mei 2014 23:36 schreef DutchSL het volgende:
Stel, 80e minuut
Real staat 1-1 gelijk
Atletico virtueel kampioen, maar als Real een goal maakt is Real kampioen en als Barca een goal maakt is Barca kampioen. No way dat Barca het weg gaat geven om zeker te zijn dat Real geen kampioen wordt, die gaan gewoon voor hun eigen kans.
Als Real met minstens 2 goals verschil voor zou staan in de slotfase, ja dan zou er misschien "per ongeluk" wel een Atletico goal kunnen vallen, maar in elke andere situatie zie ik dat niet gebeuren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is anders wel spannend genoeg, eigenlijk hoop ik nog steeds dat Barca kampioen wordt maar zeker geen Realquote:Op zondag 4 mei 2014 23:36 schreef DutchSL het volgende:
Stel, 80e minuut
Real staat 1-1 gelijk
Als Real met minstens 2 goals verschil voor zou staan in de slotfase, ja dan zou er misschien "per ongeluk" wel een Atletico goal kunnen vallen, maar in elke andere situatie zie ik dat niet gebeuren.![]()
In een vrij simpel Premier League team. Daarvoor speelde ik met Robben op rechts gecombineerd met Bundesliga spelers, maar ik kan niet overweg met linkspoten op de rechtervleugel.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
In welk team heb je hem staan, ik wil deze kerel ook even kopen maar ik wacht wel even tot wat happy hours of 100k packs hopelijk van de week
PSN: DePresident_![]()
Barca![]()
als die nog kampioen worden na zo'n seizoen dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chelsea moet echt opkankeren met heel de fucking voetbalwereld te verneuken. Het is dat het geen Nederlander is, maar alsnog zou ik het een doodzonde vinden.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:44 schreef DutchSL het volgende:
Overigens gaat het gerucht dat Chelsea Bakkali gaat kopen en verhuren aan VitesseHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lekker PSV trollen met 2 Zakaria'squote:Op zondag 4 mei 2014 23:44 schreef DutchSL het volgende:
Overigens gaat het gerucht dat Chelsea Bakkali gaat kopen en verhuren aan VitesseAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach PSV moet in dit geval niet zo achterlijk zijn en Bakkali gewoon laten spelen ipv Ruiz. Dit is gewoon eigen fout, Labyrat wilde geld.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Chelsea moet echt opkankeren met heel de fucking voetbalwereld te verneuken. Het is dat het geen Nederlander is, maar alsnog zou ik het een doodzonde vinden.
Het duurt ook allemaal te lang met tekenen bij PSV echt waardeloos![]()
Alsof Bakkali bij PSV niet verneukt wordt / zichzelf verneuktquote:Op zondag 4 mei 2014 23:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Chelsea moet echt opkankeren met heel de fucking voetbalwereld te verneuken. Het is dat het geen Nederlander is, maar alsnog zou ik het een doodzonde vinden..
![]()
Wanneer komt Kicker met het Bundesliga team van het jaar. Bundesliga komt toch als het goed is een woensdag uit op FUT![]()
Weet niet of ze zelf al voor die tijd een team of the year publiceren. Lijkt me niet omdat de Bundesliga nog niet is afgelopen. Is meer een soort half sponsordealtje dat ze hebben. EA kijkt dan gewoon naar die rankings op http://www.kicker.de/news(...)eler-der-saison.html en bouwt daar een team omheen.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:06 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer komt Kicker met het Bundesliga team van het jaar. Bundesliga komt toch als het goed is een woensdag uit op FUT
Soepel puntensysteem bij Kicker wel
En al die keepers bovenaan in de lijst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mandzukic staat erg laag in die lijst en ook Boateng staat niet hoog. hopen dat EA niet een raar team gaat opstellenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet of ze zelf al voor die tijd een team of the year publiceren. Lijkt me niet omdat de Bundesliga nog niet is afgelopen. Is meer een soort half sponsordealtje dat ze hebben. EA kijkt dan gewoon naar die rankings op http://www.kicker.de/news(...)eler-der-saison.html en bouwt daar een team omheen.
Soepel puntensysteem bij Kicker wel
En al die keepers bovenaan in de lijst![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Yo, ouwe ... graver?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
MOTM Adrian gehaald samen met IF Muniain en TOTS Susaeta,
Maak ik me toch een gruwelijke volley met Adrian kan ik het niet opslaan op me xbox one, dan toch niet hoor, nu gaan we slapen![]()
Ja morgen natuurlijk weer een drukke dag,quote:Op maandag 5 mei 2014 02:08 schreef Maver24 het volgende:
Maak ik me toch een gruwelijke volley met Adrian kan ik het niet opslaan op me xbox one, dan toch niet hoor, nu gaan we slapen![]()
Je kan die Game DVR app snappen en dan gewoon de laatste 3 minuten opnemenquote:Op maandag 5 mei 2014 02:08 schreef Maver24 het volgende:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wie is er allemaal vrij vandaag?
Ik niet. Ik moet leren
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Football direct news brengt datquote:Op zondag 4 mei 2014 23:44 schreef DutchSL het volgende:
Overigens gaat het gerucht dat Chelsea Bakkali gaat kopen en verhuren aan VitesseDie hebben een namen generator die ze als nieuws publiceren
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Werken. Voor dubbel loon ivm bevrijdingsdag. Dus ik klaag niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:02 schreef DuTank het volgende:
Ik niet. Ik moet leren![]()
ik sowieso vrijquote:Op maandag 5 mei 2014 09:02 schreef DuTank het volgende:
Ik niet. Ik moet lerensucces man
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan staan we weer quitte v.w.b. de goede vrijdagquote:Op maandag 5 mei 2014 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Werken. En dat voor een normaal salaris![]()
![]()
Inderdaad. En zo komen we gemiddeld allemaal ongeveer op het zelfde uit. Tenzij je over de grens (Belgie, Duitsland) gaat werken.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan staan we weer quitte v.w.b. de goede vrijdagNAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. En zo komen we gemiddeld allemaal ongeveer op het zelfde uit. Tenzij je over de grens (Belgie, Duitsland) gaat werken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dit jaquote:Op maandag 5 mei 2014 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb het stickeralbum vol. Ook niet leuk meer dusNieuwe obsessie zoeken met online verzameldingen...
![]()
De eerste jaren had FUT toch ook zo'n soort stickeralbum? Dat was best tof; nutteloze bronzes die gewoon heel zeldzaam waren en daardoor ontzettend duurquote:Op maandag 5 mei 2014 10:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit jaNieuwe obsessie zoeken met online verzameldingen...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mata of Santi op CAM in Bpl 433 (4)?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Zijn er predictions voor TOTS Serie A?
Want het is natuurlijk goed mogelijk dat er een re-release komt van TOTS De Rossi.
Alhoewel ik op het middenveld eerder Pogba, Vidal en Aquilani ofzo verwacht..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
100 procent rereleasequote:Op maandag 5 mei 2014 11:24 schreef DuTank het volgende:
Zijn er predictions voor TOTS Serie A?
Want het is natuurlijk goed mogelijk dat er een re-release komt van TOTS De Rossi.
Alhoewel ik op het middenveld eerder Pogba, Vidal en Aquilani ofzo verwacht..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zag hem niet in predictions staan hoor, dacht ik. Pogba, Vidal, Aquilani en volgens mij Borja Valero.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft u een linkje daarvan?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zag hem niet in predictions staan hoor, dacht ik. Pogba, Vidal, Aquilani en volgens mij Borja Valero.![]()
quote:Sterkhouder van de nummer 2 van de Serie A, en op de verdedigers na bijna de enige kandidaat, van Romaquote:Op maandag 5 mei 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zag hem niet in predictions staan hoor, dacht ik. Pogba, Vidal, Aquilani en volgens mij Borja Valero.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet helemaal waar. Gervinho, De Sanctis en Pjanic worden ook genoemd.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Sterkhouder van de nummer 2 van de Serie A, en op de verdedigers na bijna de enige kandidaat, van RomaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar ik verwacht eerder een De Rossi daarin dan Callejon of Pjanic imoquote:Op maandag 5 mei 2014 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Gervinho, De Sanctis en Pjanic worden ook genoemd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan zit ik er naast op dat vlak. Deed het ook maar even uit mijn hoofd, en daar gaat het bij mij nogal eens foutquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nja, het gaat er mij meer om of ik hem even de deur uit moet doen met winst, om hem vervolgens weer terug te kopen als hij weer in packs zit en dus daalt
Ik kan er niks over zeggen, ik volg de Serie A te weinig. Daarom ook dat ik op zoek was gegaan op het EA-forum.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik verwacht eerder een De Rossi daarin dan Callejon of Pjanic imoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Keerzijde is dat hij waarschijnlijk stijgt in prijs zodra bekend wordt dat hij niet in het TOTS zit, net als Cahill.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:46 schreef DuTank het volgende:
Nja, het gaat er mij meer om of ik hem even de deur uit moet doen met winst, om hem vervolgens weer terug te kopen als hij weer in packs zit en dus daaltNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hou mijn hoop op Candreva, meer gescoord dan de 2 wingers die er nu inzitten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit weekend voor het eerst met TOTS Cerci als wide CAM op rechts gespeeld; ging echt goedquote:Op maandag 5 mei 2014 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik hou mijn hoop op Candreva, meer gescoord dan de 2 wingers die er nu inzitten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jammer, je gaf me vals hoopquote:Op maandag 5 mei 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zit ik er naast op dat vlak. Deed het ook maar even uit mijn hoofd, en daar gaat het bij mij nogal eens foutMaar wellicht zit hij er toch wel bij Je weet het niet he,
Die Maicon wil ik wel hebben op 7 chem. Moet alleen dan 2 Roma spelers eromheen hebben.
Ohhh lorddd![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SIF Kaka >>> Hondaquote:Op maandag 5 mei 2014 11:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer, je gaf me vals hoopMaar wellicht zit hij er toch wel bij Je weet het niet he,
Die Maicon wil ik wel hebben op 7 chem. Moet alleen dan 2 Roma spelers eromheen hebben.
Ohhh lorddd
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
congrats, de statistieken zijn in jouw voordeel maar ik had echt het gevoel dat ik moest winnenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel een team dat ik wil proberen maar het is niet een volledig gold team.
Zonde van die bal op de paal ook![]()
![]()
Wacht dan nog maar een maandjequote:Op maandag 5 mei 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de 1e keer een potje van Freire gewonnen.. beetje raar potje maar toch gg.
Net op tijd voor de sireneDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de 1e keer een potje van Freire gewonnen.. beetje raar potje maar toch gg.
Net op tijd voor de sirene![]()
Genoten van de stille sirene DS?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik begon al goed door meteen de bal in te leveren.. daarna een beetje een gelukkige 1-0quote:Op maandag 5 mei 2014 11:56 schreef Freire het volgende:
[..]
congrats, de statistieken zijn in jouw voordeel maar ik had echt het gevoel dat ik moest winnen
Zonde van die bal op de paal ookHoezo is dat dan vandaag niet?quote:![]()
Ik ben hem zelf maar gaan doen, had gister al even geoefend. Best aardig gelukt, alleen de buurtbewoners keken raar op toen ik langsfietstequote:![]()
Dat is zeker waar. Ik ga hem gewoon houden, want het is toch een beest en ik had 'm gekocht toen ie het goedkoopste was. Sindsdien is ie alleen maar gestegenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Keerzijde is dat hij waarschijnlijk stijgt in prijs zodra bekend wordt dat hij niet in het TOTS zit, net als Cahill.
Erfriedungstagquote:Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begon al goed door meteen de bal in te leveren.. daarna een beetje een gelukkige 1-0
[..]
Hoezo is dat dan vandaag niet?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Meningen? Ben niet zo fan van Clichy an sich mja
*EDIT: The_yakuza faalt hard zonder Wefut
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Als die 2-0 zo bedoeld was was het ook een geniale goal, ik dacht aan buitenspel eigenlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begon al goed door meteen de bal in te leveren.. daarna een beetje een gelukkige 1-0
[..]
Hoezo is dat dan vandaag niet?![]()
Kutchem, verzin iets anders op rechts. Zou Effenberg vervangen door een andere legend oid en dan een leukere RM verzinnenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:06 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Meningen? Ben niet zo fan van Clichy an sich mja
En Mangala LB ipv Clichy dan maybDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Eriksen 84 op H2HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.. Ik wou Lahm en Müller ofzo voorstellen voor dat andere team.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit, wat zou jij verbeteren?
Alves moet er eigenlijk wel in blijven
Misschien iets met Lucas Moura en Ibra?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit, wat zou jij verbeteren?
Alves moet er eigenlijk wel in blijveni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als ik toch eens rijk was, jadeldiedeljadeldiedeldadeldo
Elke dag![]()
Eigenlijk niet.. ik dacht ook aan buitenspel.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:06 schreef Freire het volgende:
Als die 2-0 zo bedoeld was was het ook een geniale goal, ik dacht aan buitenspel eigenlijk.![]()
Zou wel naar zijn als de Duitsers binnenvielen op Bevrijdingsdag.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is dat dan vandaag niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat heeft dat met elkaar te makenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar de winkels zijn toch wel gewoon open vandaag?
Als 2de paasdag op de eerste maandag valt gaan de sirenes ook niet. En zijn de winkels ook openDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jaquote:Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar de winkels zijn toch wel gewoon open vandaag?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:11 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen 84 op H2HJe Playstation was toch stuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WIR SIND DIE BESTEN.... etcquote:Op het normale formaat heeft ie een schaal boven z'n hoofd en dan is er weinig mis me.
![]()
quote:![]()
Overigens wel opmerkelijk dat hij voor zijn optreden tegen NEC een 7 kreeg en Immers tegen AZ een 6.5 waardoor Blind op nummer 1 eindigt![]()
![]()
Zo zien we hem straks na de WK titel ook. Met Van Gaal DE BONDSCOACH ernaastquote:Op maandag 5 mei 2014 12:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTEN.... etcOp het normale formaat heeft ie een schaal boven z'n hoofd en dan is er weinig mis me.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Telegraaf is een Ajaxkrant, AD een Feyenoordkrant. What else is newquote:Op maandag 5 mei 2014 12:20 schreef Freire het volgende:
[..]![]()
Overigens wel opmerkelijk dat hij voor zijn optreden tegen NEC een 7 kreeg en Immers tegen AZ een 6.5 waardoor Blind op nummer 1 eindigt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar gaat ie spelen dan? Geen LWB lijkt me, middenveld zou kunnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo zien we hem straks na de WK titel ook. Met Van Gaal DE BONDSCOACH ernaast![]()
En dan moeten wij het doen met Rik Elfrink, die zelfs de fanliedjes al verkeerd quotequote:Op maandag 5 mei 2014 12:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Telegraaf is een Ajaxkrant, AD een Feyenoordkrant. What else is new
Hoe laat is persco van Gaal?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thijssiequote:Op maandag 5 mei 2014 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan moeten wij het doen met Rik Elfrink, die zelfs de fanliedjes al verkeerd quote
Hoe laat is persco van Gaal?![]()
![]()
Die is van de VI, die voor iedereen is natuurlijkquote:
Elke dag![]()
Boeit mij dat nou joh.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is van de VI, die voor iedereen is natuurlijk![]()
Ik zit nu al een paar wedstrijden te kloten met een beginteam zonder chemistry. Mijn beste spelers zijn Muriel, Rossi, Pique, Lampard en Marcelo. Welke spelers zal ik houden en daar een team omheen bouwen?
Daarnaast moet ik constant mijn mijn 78/78/78 team tegen teams met 84/85/83, hoe kan dat dan? Ik speel overigens geen beker maar competitie.![]()
In seasons wordt je aan spelers gelinkt uit dezelfde division, ongeacht de kwaliteit van jullie teamsquote:Op maandag 5 mei 2014 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zit nu al een paar wedstrijden te kloten met een beginteam zonder chemistry. Mijn beste spelers zijn Muriel, Rossi, Pique, Lampard en Marcelo. Welke spelers zal ik houden en daar een team omheen bouwen?
Daarnaast moet ik constant mijn mijn 78/78/78 team tegen teams met 84/85/83, hoe kan dat dan? Ik speel overigens geen beker maar competitie.![]()
![]()
ah vandaarquote:Op maandag 5 mei 2014 12:29 schreef Freire het volgende:
[..]
In seasons wordt je aan spelers gelinkt uit dezelfde division, ongeacht de kwaliteit van jullie teamsnog tips voor een leuk beginnersteam? IK had 100k maar kon de verleiding niet weerstaan om packs te openen:P Welke competitie kun je relatief het beste team mee beginnen?
![]()
Er is in elke competitie wel een leuk goedkoop team te krijgen. Vooral de BPLquote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ah vandaarnog tips voor een leuk beginnersteam? IK had 100k maar kon de verleiding niet weerstaan om packs te openen:P Welke competitie kun je relatief het beste team mee beginnen?
Wat is je budget nu?
E: Dit is bijvoorbeeld 14k:![]()
![]()
3k ofzo, verder heb ik als belangrijkste spelers Pique, Muriel, Rossi, Elia, Marcelo, Lampard, Lennon en Cole (ashley). Die kan ik nog verkopen, dus weet niet wat m'n budget dan eventueel zou zijn. (10/15 k?)quote:Op maandag 5 mei 2014 12:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Er is in elke competitie wel een leuk goedkoop team te krijgen. Vooral de BPLWat is je budget nu?
![]()
speel je ps4? kan ik je wel ff 10k pasenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
3k ofzo, verder heb ik als belangrijkste spelers Pique, Muriel, Rossi, Elia, Marcelo, Lampard, Lennon en Cole (ashley). Die kan ik nog verkopen, dus weet niet wat m'n budget dan eventueel zou zijn. (10/15 k?)![]()
Nee, PS3 helaasquote:Op maandag 5 mei 2014 12:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
speel je ps4? kan ik je wel ff 10k pasen![]()
![]()
![]()
NAC Supporters.![]()
Al die spelers zijn ongeveer 10k waard bij elkaar, dus dan kan je dat team maken een paar posts hier bovenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
3k ofzo, verder heb ik als belangrijkste spelers Pique, Muriel, Rossi, Elia, Marcelo, Lampard, Lennon en Cole (ashley). Die kan ik nog verkopen, dus weet niet wat m'n budget dan eventueel zou zijn. (10/15 k?)![]()
![]()
Tof team idd, ga er dadelijk even naar kijken! Ben nu alle non BPL spelers op de TL aan het zettenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Al die spelers zijn ongeveer 10k waard bij elkaar, dus dan kan je dat team maken een paar posts hier bovenBedankt
![]()
![]()
quote:
Het leven is goed, in het Brabantse land...quote:Op maandag 5 mei 2014 12:45 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die Jelle is tegenwoordig net zo dik als Verhoeven, wat een held
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar daar heeft zijn wieg niet gestaanquote:Op maandag 5 mei 2014 12:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het leven is goed, in het Brabantse land...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Fryslân!quote:Op maandag 5 mei 2014 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar daar heeft zijn wieg niet gestaan![]()
![]()
Maar daar heeft hij wel voor altijd zijn hart aan verpandquote:Op maandag 5 mei 2014 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar daar heeft zijn wieg niet gestaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Veel spelers waar ik nog niet mee heb gespeeld. Schurrle, Sturridge, Mirallas, Sissoko, Baines, Fellaini en de Bruyne.
Dat doet zijn handen sneller ballen uit het doel slaanquote:Op maandag 5 mei 2014 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij wel voorgoed zijn hart aan verpandDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De bossen, de vennen, de rooie heiquote:Op maandag 5 mei 2014 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doet zijn handen sneller ballen uit het doel slaanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Minder rood dan mijn haar is wat Jelle zeiquote:Op maandag 5 mei 2014 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De bossen, de vennen, de rooie heiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Minder rood dan mijn haar is wat Jelle zei![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die rapper begint nog netjesquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Volgens hem vedraait iedereen zijn woorden en als de verslaggeefster om uitleg vraagt zegt hij: Hier ga ik niet meer op in. Fuck jullie Pownewsquote:![]()
En dan nog zo'n bedreiging.![]()
![]()
die ene halve moeten ze meteen uitzettenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens hem vedraait iedereen zijn woorden en als de verslaggeefster om uitleg vraagt zegt hij: Hier ga ik niet meer op in. Fuck jullie Pownews![]()
En dan nog zo'n bedreiging.![]()
quote:
Sowieso dom om PowNews te woord te staan. Die zenden het ook alleen uit wanneer het hun uitkomt en al die dreigementen is natuurlijk waar ze op hopen.
Ben jij ook zo'n stenengooier wanneer er een camera in je straat staat?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso dom om PowNews te woord te staan. Die zenden het ook alleen uit wanneer het hun uitkomt en al die dreigementen is natuurlijk waar ze op hopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tuurlijk man. Ozz is de grote leider achter de Palestijnse Intifada. Stenen gooien tot je erbij neervalt.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n stenengooier wanneer er een camera in je straat staat?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Theedoek om hoofd geslagen en gaan met die banaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Ozz is de grote leider achter de Palestijnse Intifada. Stenen gooien tot je erbij neervalt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat Brabantse accent dat bij die jongens er doorheen sneakt vind ik misschien nog wel het mooiste
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dit ja. En op de oneven dagen van de week gebruikt hij zijn katapult. Lekker rammelen in Rammallah.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Theedoek om hoofd geslagen en gaan met die banaan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Ozz is de grote leider achter de Palestijnse Intifada. Stenen gooien tot je erbij neervalt.
Bam door je ruit heen jonguh!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: