SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Gadverdammequote:Op zondag 4 mei 2014 17:38 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ripje_in_zuid_afrika
WTF filmpje van de dag
Tyfes!quote:Op zondag 4 mei 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
GVDGaat dat klote real nog kampioen worden ook
Ik heb er even over nagedacht, en besloten dat ik er geen seconde minder om zal slapen.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:24 schreef Maver24 het volgende:
GVDGaat dat klote real nog kampioen worden ook
Ok, staat genoteerd.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht, en besloten dat ik er geen seconde minder om zal slapen.
Zou me echt verbazen als hij er in staat bij het WK straks...aardige CB, dramatische RBquote:
De vorm is een beetje weg bij de Belgen en dan nog een paar blessures..quote:Op zondag 4 mei 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou me echt verbazen als hij er in staat bij het WK straks...aardige CB, dramatische RB
Gewoon alle ballen op Edenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De vorm is een beetje weg bij de Belgen en dan nog een paar blessures..
WK komt een jaar te laat voor de meeste Belgen. Alleen Courtois, Nainggolan (maar die speelt toch amper bij de nationale ploeg) en Hazard zijn echt beter geworden, al blijft die laatste veel te wisselvallig. Vertonghen, Fellaini, Toby, De Bruyne, Benteke (los van die blessure nu), Dembele waren vorig jaar allemaal veel beter in vorm. Vermaelen is er ook niet beter op geworden en Lukaku was eind vorig jaar veel beter in vorm dan hij nu is. Van zijn vorm voor de winterstop is weinig over.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De vorm is een beetje weg bij de Belgen en dan nog een paar blessures..
Zo slecht is die Ba eigenlijk helemaal niet. Alleen elke spits bij Chelsea speelt gewoon kut.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:45 schreef ThadCastle het volgende:
PotS zou echt deze wedstrijd moeten kijken. Dan kan hij zien hoe slecht Ba is
Patrick Bamford zou het niet veel slechter doenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo slecht is die Ba eigenlijk helemaal niet. Alleen elke spits bij Chelsea speelt gewoon kut.
Ligt aan de spelers die er om heen staanquote:Op zondag 4 mei 2014 19:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iemand nog eem goede suggestie voor CM in 4-3-3(3). Gebruik/misbruik nu Eriksen en Di Natale voor die rol. Nasri ook soms. Aanvallend ingestelde speler lijkt me wel het best denk ik?
Mwah, een box-to-box middenvelder is het beste in mijn ogen. In ieder geval niet iemand die helemaal niets kan qua verdedigen, maar dat komt vooral ook omdat ik er geen kloot van kanquote:Op zondag 4 mei 2014 19:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iemand nog eem goede suggestie voor CM in 4-3-3(3). Gebruik/misbruik nu Eriksen en Di Natale voor die rol. Nasri ook soms. Aanvallend ingestelde speler lijkt me wel het best denk ik?
volgens mij nietquote:Op zondag 4 mei 2014 19:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Vraagje. Ik speel sinds kort FUT op mijn iPhone. Kan ik met hetzelfde team en Origin account op de PS3 spelen?
Dat verdedigen doen die VCM's wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, een box-to-box middenvelder is het beste in mijn ogen. In ieder geval niet iemand die helemaal niets kan qua verdedigen, maar dat komt vooral ook omdat ik er geen kloot van kan
In de comments daarbij is wel veel verwarring, maar klopt wat er staat dus gewoon?quote:
Ik heb eigenlijk niet verder gelezenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In de comments daarbij is wel veel verwarring, maar klopt wat er staat dus gewoon?
Dus; als ze nu alle drie alles winnen is dat wat er gebeurd
Nee, als ze alles winnen dan wordt Real kampioen.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In de comments daarbij is wel veel verwarring, maar klopt wat er staat dus gewoon?
Dus; als ze nu alle drie alles winnen is dat wat er gebeurd
Bohhh genieten.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mooie 2 minuten stilte hier. Prachtig, prachtig. Schitterend.
Correctie: als Real alles wint en Atletico alles wint dan komen ze gelijk op 94 punten en is Atletico kampioen op basis van onderling resultaat. Maar als Real alles wint wordt Barca sowieso geen kampioen. Als Barca op gelijke hoogte komt met de Madrileense clubs (Atletico dus verliest tegen Barca en Real ook ergens verliest) redt Barca het in beide gevallen op onderling resultaat.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, als ze alles winnen dan wordt Real kampioen.
Vidal speelt goed in die rol. Tots ramsey lijkt me daarom ook heel erg goed. Verder vond ik de bruyne en hernanes ook redelijk goed.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
paar wedstrijdjes met hem gespeeld, kon mij niet echt overtuigen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:28 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand if koscielny wel eens geprobeerd? Merk je het gebrek aan kracht heel erg?
Ik dacht zelf aan Götze of Gundogan wellicht. Modric zou ook kunnen maar die staat al in een ander team. En Bale ofzo kan ik niet betalenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vidal speelt goed in die rol. Tots ramsey lijkt me daarom ook heel erg goed. Verder vond ik de bruyne en hernanes ook redelijk goed.
Moet samen met luizquote:Op zondag 4 mei 2014 20:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
paar wedstrijdjes met hem gespeeld, kon mij niet echt overtuigen.
zou ik eerder voor Kompany of TIF caulker gaan. (al hangt dat natuurlijk van chem af)
Nee fuck hem.quote:
JBGSquote:Op zondag 4 mei 2014 21:12 schreef DuTank het volgende:
Als een spits bij mij 1:1 loopt, vind ik het al heel wat
IBGNZG
ik zei: ik ben gewoon niet zo goedquote:
TIF caulker en IF hartquote:Op zondag 4 mei 2014 21:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Moet samen met luiz
[ afbeelding ]
Dit moet het gaan worden, twijfel tussen up suarez en lallana
Maicon rb
Ja, zo scoorde TOTS De Rossi in zijn debuut een hattrickquote:Op zondag 4 mei 2014 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien scoren andere spelers dan wel meer dus dan is het meer een collectief.
shit niet op ramsey geletquote:Op zondag 4 mei 2014 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Voor wie?kos eruit en ramsey heeft 6 chem, luiz eruit en maicon heeft 6 chem
Grgr
Is hij echt zo goed?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, zo scoorde TOTS De Rossi in zijn debuut een hattrick
Ik vind het echt een monster. Maar ik heb denk ik 4 potjes gespeeld met dat team, dus ja.. Kan nog niet echt een oordeel geven. De man is sowieso wel een stofzuiger op het middenveld.quote:
Toevallig ook tots cerci geprobeerd?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het echt een monster. Maar ik heb denk ik 4 potjes gespeeld met dat team, dus ja.. Kan nog niet echt een oordeel geven. De man is sowieso wel een stofzuiger op het middenveld.
In mijn sweatfestijn:quote:Op zondag 4 mei 2014 21:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Toevallig ook tots cerci geprobeerd?
In wat voor team heb je hem sowieso?
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:19 schreef DuTank het volgende:
Nu ik Ozz zie, moet ik aan mijn wedstrijd van vandaag denken. Wij moesten tegen een team vol Turken en die waren echt het sportiefste van de hele competitie
Eentje trapte alleen wel per ongeluk in mijn gezicht, dus zit er nu een schram onder mijn oog
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
In mijn sweatfestijn:
Lewa - Ibarbo
Reus - Schweinie - TOTS De Bossi - Cuadrado
Up Alaba - Up Boateng - Chiellini - Abate
Neuer
Ik wil mijn teams alleen gaan omgooien en de 2 beste spitsen uit het spel bij elkaar voegen: Ibarbo en Zlatan.
Patje Kluivertquote:Op zondag 4 mei 2014 20:49 schreef Rijst het volgende:
Hoi, wie is jullie best scorende spits dit jaar? Die van mij is Jozy Altidore en hij speelt bij Sunderland in de Engelse Premiere League.
De vorige jaren vond ik hem niet zo goed maar dit jaar is het een ware hidden chem. Weinig van zijn stats blinken uit maar toch blijft hij OP. Dus mensen, ik zou zeggen: Buy him now!
[ afbeelding ]
Ja ik ga even puzzelen, heb een vrij lege club en zou het liefste niks meer willen kopenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/74123
Kan hem best in mn team gebruiken
In 41212 moet je die twee best bij elkaar kunnen krijgen
Is ook gewoon cheaten met hem. Ik zou echt geen andere spits kunnen noemen met wie je letterlijk elk type spel kan spelen en toch het gevoel hebt dat jouw spits ook echt uitblinkt op dat onderdeel. : pace abuse, cross abuse, skill, tiki taka, een mix van dit alles..maakt geen fuck uit..kan echt alles.quote:
Straks een potje??quote:Op zondag 4 mei 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook gewoon cheaten met hem. Ik zou echt geen andere spits kunnen noemen met wie je letterlijk elk type spel kan spelen en toch het gevoel hebt dat jouw spits ook echt uitblinkt op dat onderdeel. : pace abuse, cross abuse, skill, tiki taka, een mix van dit alles..maakt geen fuck uit..kan echt alles.
Ben bij moeders op bezoek..gaat niet lukken.quote:
Ik was er gister ook nog hahaquote:Op zondag 4 mei 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben bij moeders op bezoek..gaat niet lukken.
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik ga even puzzelen, heb een vrij lege club en zou het liefste niks meer willen kopen
Maar dat zoek ik zelf straks wel even uit, als het niet lukt vraag ik jullie wel om hulp of advies
en mocht je 5 minuten langer op het internet van d'r of had je weer je kamer onder gekwijld?quote:
oh daarom liep ze zo moeilijkquote:
Dat was het kwijl van je moederquote:Op zondag 4 mei 2014 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en mocht je 5 minuten langer op het internet van d'r of had je weer je kamer onder gekwijld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |