quote:Las vanochtend dit bericht:
Geslachtsverandering in meer ziekenhuizen
en was best verbaasd door de reacties. Op wat voor manier kun je last hebben van transgenders?
Jij vindt zeker ook dat homoseksualiteit een ziekte is.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Niet direct, maar we leven wel in een samenleving die ons vertelt dat zulke zieke gedachtes normaal zijn.
Dat vind ik wel een ziekte al is het alleen maar omdat andere daardoor geschaad worden.quote:
Wie wordt er door geschaad dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een ziekte al is het alleen maar omdat andere daardoor geschaad worden.
Maar pedoseksualiteit is een geval apart omdat je je dan aangetrokken voelt tot seksueel niet ontwikkelde lichamen.
Er is niets te "vinden", pedofilie is geen ziekte maar gewoon een seksuele voorkeur.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een ziekte al is het alleen maar omdat andere daardoor geschaad worden.
Maar pedoseksualiteit is een geval apart omdat je je dan aangetrokken voelt tot seksueel niet ontwikkelde lichamen.
Sjezus, wat een nuance.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie wordt er door geschaad dan?
Genoeg pedofielen die het voor zichzelf houden en een leven ongelukkig zijn en koste wat het kost hun gevoelens proberen te bedwingen.
Die mensen schaden zichzelf er alleen mee hoor. Of denk je dat pedofielen gelukkig zijn met hun afwijking?
Ja dus moeten we maar allemaal lollige reacties geven omdat het in KLB is?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sjezus, wat een nuance.
Je weet dat je post in klaagbaak he?
Laten homo's aan hun lichaam sleutelen? Denken homo's dat ze iets anders zijn dan ze zijn? Het enige wat homo's doen is seks hebben met mannen in plaats van vrouwen. Homo's kosten ons geen cent. Homoseksualiteit is totaal niet te vergelijken hiermee.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij vindt zeker ook dat homoseksualiteit een ziekte is.
Omdat er blijkbaar mensen zijn die transgenders vergelijken met pedofielen.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom gaat het nu ineens weer over pedofielen? Daar hebben we nu echt wel genoeg discussies over gehad op FOK! hoor.
Kinderen die er uiteindelijk aan te prooi vallen, daarbij wil ik niet zeggen dat elke pedofiel ook daadwerkelijk een koter grijptquote:Op zondag 4 mei 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie wordt er door geschaad dan?
Genoeg pedofielen die het voor zichzelf houden en een leven ongelukkig zijn en koste wat het kost hun gevoelens proberen te bedwingen.
Die mensen schaden zichzelf er alleen mee hoor. Of denk je dat pedofielen gelukkig zijn met hun afwijking?
Daarom. Maar goed. Dat is een andere discussiequote:Op zondag 4 mei 2014 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinderen die er uiteindelijk aan te prooi vallen, daarbij wil ik niet zeggen dat elke pedofiel ook daadwerkelijk een koter grijpt
Nee, want het is niet normaal om op seksueel niet ontwikkelde lichamen te vallenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is niets te "vinden", pedofilie is geen ziekte maar gewoon een seksuele voorkeur.
quote:Op zondag 4 mei 2014 14:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Heeft iemand al uitgelegd wat het verschil tussen een pedofiel en een pedoseksueel is?
Wie zegt dat de pedofiel niet uiteindelijk ingeeft en ook seks met kinderen gaat proberen te hebben?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Heeft iemand al uitgelegd wat het verschil tussen een pedofiel en een pedoseksueel is?
Wie zegt dat jij niet over 2 jaar een moord gaat plegen. Moordenaar!quote:Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Wie zegt dat de pedofiel niet uiteindelijk ingeeft en ook seks met kinderen gaat proberen te hebben?
Zolang hij dat nog niet gedaan heeft blijft het een pedofiel.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Wie zegt dat de pedofiel niet uiteindelijk ingeeft en ook seks met kinderen gaat proberen te hebben?
De kans zal groter zijn als ik al moorddadige gedachtes blijk te hebben.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij niet over 2 jaar een moord gaat plegen
MINDER MINDER MINDERquote:Op zondag 4 mei 2014 14:03 schreef Leafeon672 het volgende:
Neeeeeeeeeee, niet weer een pedofielendiscussie.
Ik kijk liever naar de overeenkomsten. Beiden hebben een ziekelijke voorkeur voor kinderen.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:01 schreef Leafeon672 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |