quote:Op zondag 4 mei 2014 12:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik hoop dat ik er aan denk om te kijken.
Jep, hier onder een lijst in de volgorde van opkomst op de rode loper:quote:Op zondag 4 mei 2014 16:50 schreef Drrk het volgende:
Neem aan dat Ilse en Waylon er gewoon bij zullen zijn, in tegenstelling tot Anouk vorig jaar?
Thanks! Mooi aan het begin.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Jep, hier onder een lijst in de volgorde van opkomst op de rode loper:
Oh irritant inderdaad!quote:
Ik las zou Waylon een rode hoed op hebbenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:01 schreef Greys het volgende:
Zou Waylon ook op de rode loper zijn hoed op hebben?
Jaquote:Op zondag 4 mei 2014 18:01 schreef Greys het volgende:
Zou Waylon ook op de rode loper zijn hoed op hebben?
Wat een pannenkoek. Had die Peter daar maar neer gezet ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:02 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is die Abdingens een enorme eikel zeg
Neequote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef Greys het volgende:
Zitten hier ook de echte presentatoren bij van straks/dinsdag?
Nee volgens de lijst hierboven zitten de presentatoren straks tussen de landen op de rode loper.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef Greys het volgende:
Ik mag het toch hopen van niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:05 schreef Greys het volgende:
zij is zo slecht nog niet...quote:
Heb ik ook. Ik kijk naar Ilse en Waylon en dan haak ik af. Gelukkig is het geluid wel goed, anders werd ik helemaal gek.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:57 schreef Greys het volgende:
Hm nee, dit is geen kijken zo![]()
Mijn computer zal wel te langzaam zijn. Bummer.
Ja, dat vind TDC erg leuk.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moeten ze daar nog even minutenlang voor zo'n reclamemuur gaan staan en lief blijven glimlachen.
Die kerel klonkt zoiezo nogal clue-lessquote:Op zondag 4 mei 2014 18:12 schreef marcodej het volgende:
"Ik ben weleens in Nederland geweest en ik ben nog nooit zo'n zangvogeltje tegengekomen."
Denk dat het zijn servetje van de lunch is.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:15 schreef marcodej het volgende:
Heeft Abdelletje nou een A4'tje als pochet?
Gewoon pruik, make-up en stemlessen.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:
Oké, hoe zit dat nou met die van Oostenrijk? Ze ziet er vrij vrouwelijk uit, dus dan zal ze wel vrouwelijke hormonen hebben geslikt lijkt me, maar dan heb je toch geen baardgroei meer?
Volgens mij is het gewoon een man die een heel vrouwelijk gezicht van zichzelf heeftquote:Op zondag 4 mei 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:
Oké, hoe zit dat nou met die van Oostenrijk? Ze ziet er vrij vrouwelijk uit, dus dan zal ze wel vrouwelijke hormonen hebben geslikt lijkt me, maar dan heb je toch geen baardgroei meer?
Misschien was hij van zichzelf al heel erg vrouwelijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:
Hoe raar het misschien ook klinkt, hij ziet er beter uit als vrouw met baard dan als zichzelf.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:29 schreef Greys het volgende:
Zie, volgens mij zijn er amper/geen hormonen aan te pas gekomen.
Hij is dan ook een travestiet en geen transseksueel, toch?
[ afbeelding ]
Ahh, duidelijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:29 schreef Greys het volgende:
Zie, volgens mij zijn er amper/geen hormonen aan te pas gekomen.
Hij is dan ook een travestiet en geen transseksueel, toch?
[ afbeelding ]
Ik vind het een van de leukste nummers.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd dat Frankrijk uit de big five gaat als ze dit soort spul blijven sturen.
Nee, loopt al vanaf het begin als een zonnetje.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:35 schreef Greys het volgende:
"Stream is not available"
Ligt hij er bij jullie ook uit?
Maar wel zingen in het Engels.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
Haha, wat eens sukkel, hij kan geen Engels.
"To distract everyone's attention from his fat body.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Omg.![]()
You are the dancer, what is your role in the performance?
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
"To distract everyone's attention from his fat body."
Zal wel fout Engels zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |