Haha die straat is eenrichtingsverkeer dus daar mag je niet in.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Godverdommeje hebt ook niet eens even de moeite genomen om te keren. Had gewoon die 1e straat links ingereden, of beter ga fietsen.
Ik zag het verkeerd indd, ik bedoel dat straatje direct na de appie links.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha die straat is eenrichtingsverkeer dus daar mag je niet in.![]()
Bovendien zou ik de winkel niet meer binnen gelaten zijn als ik 1 minuut later was...
Haha mag je daar ook in? Da's echt super chill om te wetenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zag het verkeerd indd, ik bedoel dat straatje direct na de appie links.
Er was gewoon geen andere oplossing. Als ik ging steken was ik te laat gekomen.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:10 schreef Catch22- het volgende:
Zowiezo
De koning van de externe oorzaken is er weer hoor
Voordeel is dat op de a'damsestraatweg zo'n beetje alles gedoogd wordt. Ik heb de gekste dingen gezien juist daar.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Er was gewoon geen andere oplossing. Als ik ging steken was ik te laat gekomen.
Daarbij vind ik dat we elkaar wel mogen hinderen in het verkeer. Je auto heeft toch een stuur, je kan er toch omheen sturen?
De Fransen en Italianen begrijpen autorijden tenminste
Het rijdt daar inderdaad zooo chill. Je kan gewoon een soort down wat je wil.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voordeel is dat op de a'damsestraatweg zo'n beetje alles gedoogd wordt. Ik heb de gekste dingen gezien juist daar.
Het is in jouw topics wel allemaal Utrecht voor en Utrecht na,quote:Op zondag 4 mei 2014 02:22 schreef NieuweNier het volgende:
Maar leuk trouwens een fellow Utrechter hier op Fok!![]()
Wij stedelingen begrijpen elkaar
daar ging je toch niet naartoe omdat je zo dik was dat door jouw gewicht zelfs de familiestamboom brak?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:27 schreef NieuweNier het volgende:
Maja luitjes, welterusten. Ik ga nu slapen. Moet morgen vroeg opstaan om te werken. Om welke reden ik een hot tub party mis. Ik wil niet brak werken
Limburgquote:Op zondag 4 mei 2014 02:35 schreef nattermann het volgende:
Sowieso alles ten noorden van Geleen!!!!!!!!!!!
Dat was nadat ik boodschappen had gedaanquote:Op zondag 4 mei 2014 09:46 schreef Pharkus het volgende:
Niet de tijd nemen om fatsoenlijk te parkeren, wel de tijd nemen om er een foto van te maken en het op internet te zetten. Dit land gaat nog eens ten onder aan dit soort fratsen.
Echter is dit geen mondeo, of niet dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 09:56 schreef Basp1 het volgende:
Als je dadelijk je mondeo hebt zou die dwars over de weg staan. Totaal onbekwame bestuurder.
Omdat jij niet aangepast gedrag vertoond moeten anderen daar maar weer rekening mee houden. Het is bij jou altijd de omgekeerde wereld. Wat meer empatisch vermogen zou je sieren. Maar zoals we je hier zien ben je niets meer dan een iets oudere uitvoering van braddie.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:59 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Echter is dit geen mondeo, of niet dan?
Bovendien /care mensen tijden er maar lekker omheen. We kunnen toch een beetje rekening met elkaar houden...![]()
Jij bent hier diegene die de connectie met de echte wereld verloren...quote:Op zondag 4 mei 2014 10:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Omdat jij niet aangepast gedrag vertoond moeten anderen daar maar weer rekening mee houden. Het is bij jou altijd de omgekeerde wereld. Wat meer empatisch vermogen zou je sieren. Maar zoals we je hier zien ben je niets meer dan een iets oudere uitvoering van braddie.
Mooi gezegd Catch.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:10 schreef Catch22- het volgende:
Zowiezo
De koning van de externe oorzaken is er weer hoor
Nee. Er waren tegenliggers. Ik moest in 1 klap het stuur omgooien om zo nog te kunnen staan.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:47 schreef marcooooow het volgende:
Je had genoeg aanloop daar om recht te parkeren...
Volgensmij kun jij gewoon niet rijden, maar oke.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Er waren tegenliggers. Ik moest in 1 klap het stuur omgooien om zo nog te kunnen staan.
Goed gehandeld.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Er waren tegenliggers. Ik moest in 1 klap het stuur omgooien om zo nog te kunnen staan.
Nou inderdaad. Anders was ik te laat gekomen.quote:
Als je knippert geef je aan dat je nú afslaat, als er iemand op je geknald was, was dat hun fout geweest. Bovendien kan je er van uit gaan dat iemand tijdens het rijden genoeg omgevingsbewust is te weten wanneer 'ie af kan slaan of niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:54 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Anders was ik te laat gekomen.
Het enige probleem was dat ik niet gespiegeld had of iemand me misschien aan het inhalen was voordat ik hem naar links knalde. Ik zag het plekje en dacht ik gooi het stuur om. Niet ik ga eens goed kijken.
Aan de andere kant ik knipperde wel
Ah omdat iedereen het zogenaamd doet moet meneer die beweert o zo goed te kunnen rijden dit ook maar doen. Juist als je boven dit gedrag zou uitstijgen zou je jezelf misschien wel een goede chauffeur mogen noemen.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:19 schreef NieuweNier het volgende:
Iedereen doet daar gekke dingen. Het hoort er gewoon bij.
Net als een bejaarde op de snelweg. "Iedereen rijdt 130 maar dat is veel te hard. Ik ga 50 rijden." Of "oh iedereen rijdt spook, laat ik maar doorgaan waar ik mee bezig ben"quote:Op zondag 4 mei 2014 11:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah omdat iedereen het zogenaamd doet moet meneer die beweert o zo goed te kunnen rijden dit ook maar doen. Juist als je boven dit gedrag zou uitstijgen zou je jezelf misschien wel een goede chauffeur mogen noemen.
Ja probeer je bizar slechte weggedrag maar voor jezelf goed te praten met extreme vergelijkingen. Velen die hier wat epistels van je gelezen hebben weten wel beter.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Net als een bejaarde op de snelweg. "Iedereen rijdt 130 maar dat is veel te hard. Ik ga 50 rijden." Of "oh iedereen rijdt spook, laat ik maar doorgaan waar ik mee bezig ben"
Aan de andere kant, zolang ik mijn rijbewijs maar hou en niet nog sterker achteruit ga qua premie vind ik alles primaquote:Op zondag 4 mei 2014 11:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja probeer je bizar slechte weggedrag maar voor jezelf goed te praten met extreme vergelijkingen. Velen die hier wat epistels van je gelezen hebben weten wel beter.
Daar heb je een punt mee. Alle steden van Nederland zijn klein, maar Utrecht is helemaal een dorpje. Oh en Rotterdam en Den Haag zijn afvalbakken.quote:
Ik heb een hele emotionele crisis gehad om mezelf te accepteren en er wel naartoe te gaanquote:Op zondag 4 mei 2014 11:48 schreef hoink581 het volgende:
Jij ging niet naar de hottub party omdat jij niet wilde dat mensen je buikje met pretvet zouden zien.
Liegen is geen mooie eigenschap, Roadtrip.
Heb jaren aan de straatweg gewoond, woon er inmiddels niet meer, thank god.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:22 schreef NieuweNier het volgende:
Maar leuk trouwens een fellow utrecht er hier op fok![]()
Wij stedelingen begrijpen elkaar
Jij betaalt verzekeringspremie voor een auto die niet van jou is ?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:15 schreef NieuweNier het volgende:
Aan de andere kant, zolang ik mijn rijbewijs maar hou en niet nog sterker achteruit ga qua premie vind ik alles prima
Haha daarom vind ik het juist ideaal. Je rijdt 50, je rijdt 50, je rijdt 50, je gaat volop de rem om ineens aan de kant te schieten om te parkeren. Of dat je gewoon zo mag parkeren. Of natuurlijk midden op die weg keren.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heb jaren aan de straatweg gewoond, woon er inmiddels niet meer, thank god.
Wat een KUT straat om te rijden, ik snap niet dat jij het chill vind?
De gemiddelde persoon daar doet inderdaad maar wat en heeft overal schijt aan.
Knalde paar weken geleden nog bijna achterop iemand omdat ie gewoon zomaar uit het niets VOL in de rem ging omdat ie een mattie op straat zag waar die even "ewa, achmed, alles goed?" tegen moest zeggen.
Ik vermijd de straatweg nu ook echt at all costs.
Haha dinsdag haal ik mijn eigen auto op. Een Mondeo. Van 1500kg. Het is mijn battering ram voor oudjes / kutjes in hun picantoquote:Op zondag 4 mei 2014 13:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij betaalt verzekeringspremie voor een auto die niet van jou is ?
![]()
![]()
Oef, 1500kg.... zal lekker wat kosten aan mrbquote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha dinsdag haal ik mijn eigen auto op. Een Mondeo. Van 1500kg. Het is mijn battering ram voor oudjes / kutjes in hun picanto
haha daarom schold jij me altijd uit voor dikzak enzo, omdat je het zelf bentquote:Op zondag 4 mei 2014 11:51 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb een hele emotionele crisis gehad om mezelf te accepteren en er wel naartoe te gaan
Dank voor dit antwoord op mijn ongestelde vraag.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef NieuweNier het volgende:
Haha dinsdag haal ik mijn eigen auto op. Een Mondeo. Van 1500kg. Het is mijn battering ram voor oudjes / kutjes in hun picanto
140 aan mrb en ook nog eens 118 aan verzekeringquote:Op zondag 4 mei 2014 14:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oef, 1500kg.... zal lekker wat kosten aan mrb
De foto is in Utrecht gemaaktquote:Op zondag 4 mei 2014 14:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dank voor dit antwoord op mijn ongestelde vraag.
Je lult dus gewoon stront.
Net zoals de rest van je topics.
Jij móet wel een Limburger zijn.![]()
Een straat vol onbekwame chauffeurs, ik geloof gelijk dat jij je daar thuis voelt.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef NieuweNier het volgende:
Ik vind het stiekem wel een leuke attitude daar, dat iedereen schijt heeft.
quote:Op zondag 4 mei 2014 14:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wederom een debiel 'antwoord'.
Het is wel duidelijk; Limburger.
De mensen in Limburg praten alleen zo verschrikkelijk. Ik ben ooit echt helemaal in de slappe lach geschoten door een Limburger daar aan de kassa.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
Wat heeft limburg in godsnaam met dit topic te maken
Maar goed als ik mag kiezen...
Limburgse pracht
[ afbeelding ]
Hollandse platte calvinistische sufheid
[ afbeelding ]
Beter halen ze het stuur uit jouw auto zodat je dat soort fratsen niet meer kan uithalen, Roadtrip.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Vooral vol blijven houden hoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:23 schreef NieuweNier het volgende:
De mensen in Limburg praten alleen zo verschrikkelijk. Ik ben ooit echt helemaal in de slappe lach geschoten door een Limburger daar aan de kassa.![]()
Belgquote:Op zondag 4 mei 2014 15:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vooral vol blijven houden hoor.![]()
Limburger.
Ik denk dat de mrb nog wel wat omhoog gaat met jou erin.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
140 aan mrb en ook nog eens 118 aan verzekering
Stuur een foto van je dikke vetpokkel, varken.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:51 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb een hele emotionele crisis gehad om mezelf te accepteren en er wel naartoe te gaan
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:23 schreef Leafeon672 het volgende:
Alhoewel de Sovjet-Unie niet in de buurt kwam van het communisme, kun je toch kijken naar wat ze bereikt hebben. Kijk naar hun onderwijssysteem, dat op dat moment vrij was. Kijk naar de muziek, tekenfilms, mensen. Bestond alles wat er gebeurd is in de USSR uit Stalin en goelags? Is dat een beetje een te schaarse beschrijving van het hele land? Waren alle dingen die ze probeerden slecht?
Sowieso het centrum van Utrecht en autorijden.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heb jaren aan de straatweg gewoond, woon er inmiddels niet meer, thank god.
Wat een KUT straat om te rijden, ik snap niet dat jij het chill vind?
De gemiddelde persoon daar doet inderdaad maar wat en heeft overal schijt aan.
Knalde paar weken geleden nog bijna achterop iemand omdat ie gewoon zomaar uit het niets VOL in de rem ging omdat ie een mattie op straat zag waar die even "ewa, achmed, alles goed?" tegen moest zeggen.
Ik vermijd de straatweg nu ook echt at all costs.
Plebs zijn en fietsenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Sowieso het centrum van Utrecht en autorijden.
De straatweg is fantastisch als je geen auto hebt.
Van fietsen verbrand je weinig calorieën. Met de tijd die je bespaard naar de sportschool gaan is efficiënter.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast van je buik gaan houden als je nu alleen nog maar met se auto op pad gaat.
Wereldnieuws, echt fantastisch om te weten.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:42 schreef NieuweNier het volgende:
Al heb ik nu wel echt een stuk of 1500 calorieën binnen gekregen via tapas.
Het was wel lekker en gezelligquote:Op zondag 4 mei 2014 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wereldnieuws, echt fantastisch om te weten.
Omdat dat account dankzij ons (wat een eer) reputatieschade heeft opgelopenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:13 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een nieuw account aangemaakt Roadtrip?
In feite zat je gewoon thuis op je eigen wc met een laptop op je schoot...quote:Op maandag 5 mei 2014 00:05 schreef NieuweNier het volgende:
Wel jammer dat ik niet bij die chick kon chillen vanwege deze diarree
Was het maar zo. Ik was ff best wel in paniek vanwege de geluidenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In feite zat je gewoon thuis op je eigen wc met een laptop op je schoot...
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:29 schreef probeer het volgende:
Nee hoor, je was helemaal niet bij 'een chick' en zat gewoon thuis.
Waarom? Omdat jij vrouwen überhaupt geen chickies durft te noemen, niet als je onder mannelijke vrienden bent en al helemaal niet in hun bijzijn. Want je bent geen player en hebt ook geen zelfvertrouwen (als het op vrouwen aankomt). Je bent bang voor ze, waarschijnlijk uit faalangst, of wellicht omdat de enige vrouw waarmee je een goede band hebt, je moeder is. En mocht er dan eens een vrouw zijn waarmee je een klik voelt of wel goed overweg kan, dan help je dat om zeep door haar op een voetstuk te plaatsen, en als een wanhopig slaafje achter haar aan te blijven lopen totdat ze je werkelijk niet meer uit kan staan.
En daarom gelooft niemand je als je zegt dat je gister bij 'een chick' was. Dus kap maar gewoon met deze stoerdoenerij onzin-verhaaltjes.
En voordat je er over begint, nee dit is geen projectie. Lul.
Een gedeelte van je epistel klopt gewoonquote:Op maandag 5 mei 2014 15:29 schreef probeer het volgende:
Nee hoor, je was helemaal niet bij 'een chick' en zat gewoon thuis.
Waarom? Omdat jij vrouwen überhaupt geen chickies durft te noemen, niet als je onder mannelijke vrienden bent en al helemaal niet in hun bijzijn. Want je bent geen player en hebt ook geen zelfvertrouwen (als het op vrouwen aankomt). Je bent bang voor ze, waarschijnlijk uit faalangst, of wellicht omdat de enige vrouw waarmee je een goede band hebt, je moeder is. En mocht er dan eens een vrouw zijn waarmee je een klik voelt of wel goed overweg kan, dan help je dat om zeep door haar op een voetstuk te plaatsen, en als een wanhopig slaafje achter haar aan te blijven lopen totdat ze je werkelijk niet meer uit kan staan.
En daarom gelooft niemand je als je zegt dat je gister bij 'een chick' was. Dus kap maar gewoon met deze stoerdoenerij onzin-verhaaltjes.
En voordat je er over begint, nee dit is geen projectie. Lul.
Hij hoort een best wel mooie kleur groen te zijn. De "top gear fiesta achtervolging in het winkelcentrum en beach assault" kleur. Ik vertik het echter hen te wassen. Hij is immers niet van mij.quote:
Schade rijden, daarentegen, doe je wel geheel gratis ?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:10 schreef NieuweNier het volgende:
Hij hoort een best wel mooie kleur groen te zijn. De "top gear fiesta achtervolging in het winkelcentrum en beach assault" kleur. Ik vertik het echter hem te wassen. Hij is immers niet van mij.
Uit het verleden is gebleken dat ik dat juist wel doe. Die sleepkosten heb ik zelf betaald. En het nieuwe lampje ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Schade rijden, daarentegen, doe je wel geheel gratis ?![]()
Want je zal heus niet zo'n vent zijn dat je Lulu het spaarvarken slacht om de eigenaar schadeloos te stellen.
Uit jouw verleden blijkt helemaal niks.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef NieuweNier het volgende:
Uit het verleden is gebleken dat ik dat juist wel doe. Die sleepkosten heb ik zelf betaald. En het nieuwe lampje ook.
Dynamo, banden, injectoren, EGR klep, en APK dan weer niet. Maar dat komt ook door achterstallig onderhoud.
quote:
Ik ga geen foto's van mezelf posten.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:43 schreef hoink581 het volgende:
Post eens een foto van jezelf en verwerf dezelfde status als Braddie.
Niemand wilt het toegeven, maar stiekem mist iedereen braddie...quote:Op maandag 5 mei 2014 16:43 schreef hoink581 het volgende:
Post eens een foto van jezelf en verwerf dezelfde status als Braddie.
Ik iig welquote:Op maandag 5 mei 2014 17:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niemand wilt het toegeven, maar stiekem mist iedereen braddie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |